Înapoi în coteţ!


Întâi de toate, un anunţ!

Începând cu sâmbătă, 6.03.2010, mă mut!

De fapt, mă întorc acasă, fiindcă, deşi sunt o vajnică mâţă, locul meu de obârşie e coteţul cotcodacilor sindicalişti.

Staţi să vă povestesc, că nu mă pot abţine!

La îndemnul soră-mii, m-am băgat şi eu în seamă pe un blog mai puţin convenţional: dailycotcodac.ro. Cum în scris nu prea am inhibiţii, am reuşit repede să mă acomodez cu adunătura aia de trăzniţi. Şi să-mi fac prieteni. Mă rog, şi inamici, dar pe ăştia îi trecem cu vederea. Acuma, cum să vă zic, cei care au umblat pe acolo, ştiu că era un loc destul de… primitiv, adică fără de nici unele aproape. Drept pentru care, ăi de se pricep (M3bis, mifty şi Flo) au început să facă ciocul mare: că vor editare, că ce bine le-ar prinde nişte emoticoane şi avataruri, că expedierea premiilor trenează, că Tiranul (ăsta-i Julius, capul răutăţilor de acolo) nu prea apleacă urechea la doleanţele noastre, că vrem spectacol cu cipăndeilii, că-l vrem pe doctorul Şendroiu în echipa de redacţie, şi câte şi mai câte, că nu ne durea gura să cerem. La început, Ăl Mare (adică tot de Julică e vorba) s-a ţinut căpos. După care, se întâmplă să îi pice site-ul pentru câteva ore bune. Zgârieri de cornee, oftică maximă că scade în Zelist. Tetrisul nostru, machiavelic, lasă să se înţeleagă că asta a fost o acţiune de protest a comentatorilor, chestie care-l cam pune pe gânduri pe ochearist. Dar ne dă şi nouă idei. Acuma nu-mi mai amintesc exact a cui a fost iniţiativa (cine ştie, poate mă ajută!), dar am sfârşit prin a ne organiza sub formă de sindicat al comentatorilor de pe DC. Ca la orice început de acest fel, a urmat o efervescenţă greu de imaginat. Tiranul a fost nevoit să ne recunoască existenţa şi să ne îndeplinească cererile. Rând pe rând, că nici lumea nu a fost făcută într-o zi. Cert e că acum avem cam tot ce am cerut. Mai mult de atât: când ne plictisim, sau când are cineva o ideea mai trăznită, o punem în practică imediat. Ultima ispravă: ameninţarea cu greva tăcerii din partea puicuţelor de pe DC dacă cocoşeii nu se vor apuca să cucurige, de Mărţişor, elogios la adresa lor. Acţiune care s-a derulat zilele astea, măgăreaţa picând tot pe bietul Eftimie, ca fiind unul deja obişnuit cu hachiţele femeieşti, el fiind o ţâră însurat, ceea ce-i dorim şi lui Julius cât de curând, că dacă nu se grăbeşte, după aia l-or însura babele.

No, hai că am lungit-o ca la balamuc! S-o luăm cu bref: sătui să tot stăm în gazdă pe platforme mai mult sau mai puţin ospitaliere, la ideea lui kekee, am pus mână de la mână (eu, el, Flo şi Laura) şi am cumpărat un domeniu: cotcodacii.ro. Bineînţeles că cu (scuze!) munca a fost, ca de obicei, M3 bis! El a strâns banii, el a făcut demersurile necesare şi tot el a transferat vechiul blog la adresa nouă. Noi, pe margine, cu aprecierile critice, ca de obicei. Cum, necum, uite că avem casa noastră. Din care, tetrisul s-a oferit să ne dea câte o parte spre folosinţă. Drept pentru care m-am gândit să revin la prima mea iubire, adică la ograda sindicalistă, şi să mă mut cu căţel şi cu purcel aici: http://silavaracald.cotcodacii.ro.

De fapt, asta voiam să vă zic de la bun început, dar m-am luat cu vorba. 🙂

Iar acum, o foto-ghicitoare!

Poate să-mi spună şi mie cineva ce reprezintă poza asta?

  1. 03/03/2010 la 21:02

    ioi, da’ uscat e asfaltul ala… pune repede ceva pe el ca ma rusinez

    nu ca as avea cu ce, dar dupa ce cadou de casa noua iti plange inimioara? 😀

  2. 03/03/2010 la 21:06

    felicitari pentru noua casa! S-o stapaniti sanatosi si sa o umpleti cu cat mai multe posturi interesante! Pana la mutare, fac si modificarea in blogroll. 😉

  3. melami
    03/03/2010 la 21:08

    Bravo, Mijoule! Se vede că ai luat destule asfalturi de-astea la tango!
    Deci, asta este reparaţia gropii din faţa casei mele. Executată în săptămâna trecută. Cu circulaţie deviată, mult fum şi tevatură. Şi uite-o cum arată acum, după câteva zile în care nu a plouat, nu a nins, nu a bătut grindina… Mă doare sufletul, pentru că acolo sunt aruncaţi şi banii mei!
    @Cojocarii
    Mulţumesc. Vă aştept pe toţi… trei! 🙂

  4. 03/03/2010 la 21:10

    Aici sânt banii dumneavoastră !

  5. melami
    03/03/2010 la 21:12

    Mda, asta era pe timpul când marinarul mai avea umor şi credibilitate! 🙂

  6. 03/03/2010 la 21:14

    aaaa, să nu uiţi să plăteşti rovigneta, şi impozitele !

  7. melami
    03/03/2010 la 21:20

    Rovigneta numai dacă-i musai! Impozitele, n-am ce face, le plătesc, băga-şi-le-ar unde ştiu eu! 😉

  8. 03/03/2010 la 21:21

    Io-s curios cât o să pună taxa pe autostradă ( în 2020 când o să fie gata) .
    Euroiul şi kilometrul.
    Şi a fost construită pe banii noştri, deci vom plăti să ne dăm pe ceva ce ar trebui să fie al nostru.
    În lumea civilizată, se concesionează unei bănci sau fond de investiţii dreptul de folosire a unei autostrăzi.
    Statul ajută doar la exproprieri.
    Banca, plateşte , construieşte şi „mulge” autostrada.
    Ştii ce repede şi ieftin se fac aşa ? Nu îţi vine să crezi.
    Doar că nu mai bagă niciun îît de la guvernare şpăgoiul în buzunar.

  9. 03/03/2010 la 21:23

    Deci fotografia e făcută de nuş’ce misiune NASA trecând pe lângă Marte, cînd era ăsta cenuşiu de supărare, de Marte vorbesc, sau de călduroasa în drumul spre Păpuşu. Fiind optimist, mă gândesc totuşi la NASA.

  10. Florian
    03/03/2010 la 21:25

    Nu te-ai prins, aşa a fost proiectat asfaltul să arate în faza finală. Dacă era neted, maşinile circulau cu viteză prin faţa casei tale şi te umpleau de fum. Aşa, circulaţia este molcomă şi poluarea minimă. Precis că ţi-a pus careva vreo pilă la Berceanu, că prea are grijă de tine 😀

  11. Florian
    03/03/2010 la 21:28

    Da’ de ce nu-ţi mai place aici, iguano?

  12. 03/03/2010 la 21:31

    da,daaaa.
    Franăăăă, ocolire, apoi acceleraţie cu pedala până în fund, ca să ajungi la viteza iniţială şi să recuperezi timpul pierdut.
    Nuuu, aşa maşinile nu scot fum pe ţeava de eşapament, îl vomită cuburi.
    Molcom va fi sunetul claxoanelor distribuite unul altuia de către participanţii la trafic.
    😀

  13. melami
    03/03/2010 la 21:43

    @tetris
    Da, da, NASA. Adică femininul de la NASOL!
    @Flo
    Îmi place, bre, dar e mai trendy să ai ro în coadă! 😉
    @kekee
    Tu vorbeşti aici doar de acompaniamentul orchestral. Bagă şi versurile melodiei! Cu referiri la cele biblice, că şofeorii îs cam bisericoşi de felul lor când au năduf pe ceva! 🙂

  14. 03/03/2010 la 22:44

    Să-l stăpăniţi sănătoşi 🙂

    Poza? O vacă de muls.

  15. 03/03/2010 la 22:48

    Melami, deci sterg din blogroll adresa asta definitiv si irevocabil si-o inlocuiesc cu aia noua, daaaaa?
    Cat despre asfaltul ala…mi-e greata rau… nu-mi gasesc cuvintele!

  16. Florian
    03/03/2010 la 22:51

    @zebruţa
    Dacă iguana dădea un premiu pentru răspunsul la foto-ghicitoare, iar eu eram juriul, om te făceam (mă rog, oamă :D).

  17. melami
    03/03/2010 la 23:00

    @sebra
    Exact. Şi „vaca” asta-s eu!
    @Georgie
    Da, dar de sâmbătă doar, deşi e aproape gata noul domeniu. 🙂
    @Flo
    Lasă că dau premiu la concursul care începe luni! 🙂

  18. klausen1976
    03/03/2010 la 23:02

    peisaj selenar … sau autostrada Transilvania … tot aia 🙂

  19. 03/03/2010 la 23:09

    @Flo,
    Mercic 😀

    @Melami,
    Nu numai tu 🙂

  20. 03/03/2010 la 23:59

    aduce putin cu harta americii cu putina imaginatie 🙂

  21. melami
    03/03/2010 la 23:59

    Vazută din satelit! 🙂

  22. pepe
    04/03/2010 la 08:31

    Nu stiu , in Craiova nu avem asa ceva in asfalt. La noi sunt mai serioase, si se ia dupa adancime si nu dupa impresia artistica. 🙂

  23. 04/03/2010 la 09:19

    Apropos de asta, pepe. Englezii au gasit o solutie. Uite-o aici !

  24. 04/03/2010 la 09:58

    Apai daca tot te muti in casa noua , poate comentez si eu mai des pe acolea , ca de cetit nu mai am timp :d , am pierdut cateva episoade din carte si acum imi e lene sa mai citesc restu , astept pana apare varianta tiparita , e mai frumos de citit asa.

    P.S. Poze din astea pot face si eu pe la noi , ca dupa iarna asta „grea” au aparut si craterele selenare prin asfaltul de pe E60

  25. 04/03/2010 la 10:01

    Păi, ce să cauţi pe dailycotcodat? N-are Caius blog?

  26. 04/03/2010 la 10:02

    Da-mi un semn cand sa schimb adresa in blogroll!

  27. melami
    04/03/2010 la 10:06

    @Exemplarule
    Nu-i problema ca au aparut gropile, ca era oarecum firesc dupa o asemenea iarna. Ci la faptul ca asa arata asfaltul dupa ce l-au reparat saptamana trecuta!
    Cu cartea, te anunt eu! 🙂
    Poate vii la lansare, ca stam la o aruncatura de bat! 🙂
    @Vania
    Pey, chiar ma gandeam sa ma mut la el pe blog. Poate ca ma angajeaza ca si comentator profesionist! 🙂
    @Cristian
    Of course, bro! 🙂

  28. pdm
    04/03/2010 la 10:25

    piele de elefant…aia mai neagră din dreapta e urechea.

  29. melami
    04/03/2010 la 10:40

    Nu-i rau!
    Dar trompa? Unde-i trompa? 😉

  30. Blanche Neige
    04/03/2010 la 19:14

    Nu stiu exact ce e chestia aia din poza ta, da la mine pe strada mai sunt vreo 10, tot asa. Oare sunt rude?

  31. 04/03/2010 la 20:08

    @ bianca
    daaa, sânt surori.
    Şi mama lor e curva ăla care ia o grămadă de bani ca să bage ceva în ele.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

