Prima pagină > Diverse > Prima strigare

Prima strigare

01/03/2010

Pentru că unii nu s-au prins la timp că am organizat un concurs, pentru că alţii încă nu ştiu că obişnuiesc chiar să dau premiile promise, nu ca Julius, mă gândesc să îl anunţ acum pe următorul, care va începe pe 8 martie a.c. Tema? Mai ciudată, ca să spunem aşa.

Cu toţii avem obiecte dragi. Sau animale de companie care ne încarcă cu energia lor când sosim istoviţi acasă. Sau un loc unde ne refugiem când vrem să ne încărcăm bateriile. Sau un tablou pe care ne place să ne odihnim ochii. Sau, pur şi simplu, o jucărie, o carte, o plantă, o bijuterie veche, o poezie, un parfum, o undiţă, un vecin… toate cu rolul de a ne ajuta să ne recuplăm la cei care suntem în realitate.

Nu va fi doar un concurs de fotografii, pentru că la asta se cere şi un mic text explicativ. Sau o poezie. Sau un cântec.

Nu e uşor. Dar nici greu. Tocmai de aceea îl anunţ de pe acum, ca să ne putem gândi la el. Premiul va fi legat de conţinutul propunerii voastre. De data aceasta însă, vă voi ruga să mă ajutaţi la jurizare. Adică să propuneţi (sau să vă autopropuneţi) în comisia de „evaluare” prin vot. 2 persoane. Primele două propuneri primite. Concursul acesta va dura mai mult, fiecărui candidat trebuindu-i o zi ca să se poată exprima. Veţi posta la voi pe blog sau îmi veţi trimite „materialul” prin email.

Voi începe eu, deşi nu voi participa la concurs. Doar ca să vă faceţi o idee despre ce vreau să spun. Asta este imaginea pe care o voi comenta mâine, că acum sunt frântă:

Categorii:Diverse
  1. Florian
    01/03/2010 la 22:13

    Mă abţin să propun vreun membru în juriul pe care vrei să-l formezi. Tu cred că eşti cea mai în măsură să îi stabileşti componenţa, dintre bloggerii pe care i-ai prezentat nu demult.

  2. melami
    01/03/2010 la 22:15

    Deci, ai votat pentru împotrivă! =)) =)) =))
    Rezultă că participi ca concurent (scuze de cvasi-cacofonie!)! Bravo!

  3. klausen1976
    01/03/2010 la 23:16

    apreciez ca ai trecut „pe la mine” (pe blog), desi erai obosita ! 🙂
    ps. imi place imaginea. Denota intimitate si caldura .

  4. melami
    01/03/2010 la 23:20

    Da. Şi o tehnică fotografică de toată jena! 😀

  5. 01/03/2010 la 23:36

    Bine c-ai pus în lumină laptopul 🙂

  6. melami
    01/03/2010 la 23:39

    Nu prea văd tastatura altfel, că-i pe negru!

  7. Florian
    01/03/2010 la 23:57

    Tastatura e pe negru? Da’ ştiu că eşti pricopsită, nu glumă, dacă ai ajuns să îţi ţii tastatura pe spinarea unui negru 😀

  8. pdm
    02/03/2010 la 00:32

    gata, știu! îți place apa…

  9. 02/03/2010 la 02:15

    Ai subminat structura de rezistenţă a peretului. Săracul, câte cuie mai poate suporta??

  10. 02/03/2010 la 02:22

    Acum, serios vorbind, prima fotografie, aia de o aveai pe laptop, de ce nu te-a satisfăcut? Să fie lumina? Să fie cârcotaşii fotografi din familie? Să fie…

  11. 02/03/2010 la 06:22

    Mel, dear 🙂
    Am facut niste poze la un aranjament floral, dar am uitat cablul de descarcare la ai mei. Azi ma duc pe la ei, dupa-amiaza. Sper sa fac pozele pentru concursul acesta si sa le si transmit in timp util…

    O primavara plina!

  12. melami
    02/03/2010 la 08:57

    @Flo
    Da. Il cheama Babatunde! 😉
    pdm
    Nu stiu unde vrei sa bati, dar da, imi place apa, ca nu degaba sunt Varsator. 🙂
    @tetris
    Nu mi-a placut mie. Ca am si eu criterii estetice, nu doar Fratele Cristian! 😉
    @Leidi
    Nu te grabi, ca abia de luni incepe. 🙂

  13. Blanche Neige
    02/03/2010 la 09:23

    Ai putea face si un poll, daca vrei sa afli si parerile celorlalti, nu doar ale membrilor juriului. La mine va fi mai greu cu tema asta, ca la mine e mai muzicala…

  14. 02/03/2010 la 09:26

    (Tehnica? Ce e aia? 🙂 Vezi ca ti-a cazut balansul de alb pe jos! Hi hi hi! 😀 )

    … si acum cu voce tare: Foarte calitativa poza! Sa mai faci!

  15. Florian
    02/03/2010 la 10:00

    @Mel
    Acum înţeleg eu de ce eşti atât de binevoitoare cu Sendroiu. Sim, mai ales, de ce esti atat de bine dispusa de la o vreme ;P

  16. Florian
    02/03/2010 la 10:02

    *corectie: a doua fraza incepe cu „Si”, nu cu „Sim”.

  17. Blanche Neige
    02/03/2010 la 10:10

    @Simion Cristian
    Fotografia e si ea o arta nu degeaba, nu e matematica, si nu are reguli fixe si adevaruri universale. Mie imi place poza ei, majoritatea pozelor mele sunt facute cu setari mai ciudate, nu sunt poze de manual, dar au un feeling al lor care mie imi place. Si chiar vroiam sa o laud ca a reusit sa prinda intr-o singura fotografie cel putin 4 tipuri diferite de lumina, si sa o felicit ca a renuntat sa mai faca poze standard cu falsh-ul. Si in plus, am impresia ca la aparatul ei balansul de alb e automat, de felul lui (trebuie sa verific). Uneori cand nu ne impiedicam de tehnica ne ies niste chestii chiar fantastice.

  18. 02/03/2010 la 10:20

    In ultima fraza vorbeai tot de fotografiat? 😉

  19. Ema
    02/03/2010 la 10:47

    Ok… deci poate fi si o carte, si o poza, si poa`sa fie orice? Eu sunt cam mucioasa zilele astea si ma afecteaza in plan intelectual… adica nu mai pricep nimic – nimic.

  20. melami
    02/03/2010 la 10:55

    @Alba
    Fac. Daca ma ajuti. Ca stii cum stau cu tehnica… 🙂
    @Flo
    Eu, nu! 😀
    @Fratele Cristi
    Mai fac! Ca-s perseverenta! 😉
    @Ema
    Orice. Uite, eu m-am legat de un perete! Si n-am scuza ta! 😀

  21. Ciprian
    02/03/2010 la 13:14

    Matzo, dar polonicul unde il tii? Nu ai gasit un cui unde sa-l agati acolo pe perete sa-ti fie la indemana? ;))

  22. melami
    02/03/2010 la 14:39

    Linguroiul, Căpitane, nu polonicul!
    Legat la brâu, să-mi fie la-ndemână tot timpul! 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
