Prima pagină > Grădină de... gospodină > Premiile primăverii

Premiile primăverii

01/03/2010

Aşa cum v-am promis, azi, la ora 9.00, public premierea participanţilor la concurs. Suntem firmă serioasă, ce naiba!

Deci, cred că sunteţi de acord cu mine că premiul întâi îl merită Georgiana, cu explozia ei de culoare şi frumuseţe.

La fel de mult m-au impresionat şi următorii: Florian, Sir Dan, Ciprian (de fapt, Alexandra, că ale ei au fost pozele), Soră-mea, Vania, Cristian şi sebra cu copiii ei (ordinea este cea în care am primit fotografiile), drept pentru care primesc şi ei câte un premiu.

Iar premiul pentru originalitate îl ia kekee, care va primi din partea mea… un cactus. Cum până în Italia s-o alege praful şi pulberea de el, îl aştept să vină în România, ocazie cu care i-l voi înmâna.

După cum vedeţi, la mine e ca la Pierre de Coubertin: important e să participi!

Cum intraţi în posesia lor? Simplu! Aveţi cu toţii id-ul meu. Folosiţi-l ca să-mi transmiteţi adresa la care să vi-l trimit. Nu e neapărat nevoie să fie cea de acasă. Poate fi cea de la serviciu, o cutie poştală, post restant sau… adresa duşmanilor voştri! 😉

Să aveţi o primăvară frumoasă!

  1. 01/03/2010 la 09:07

    M-ai facut curios! Ce e? Ce e? 🙂 O bomba? )

  2. melami
    01/03/2010 la 09:11

    Ei, „ce e, ce e?”
    Curios ca o muiere!
    Vezi tu! Dar nu, nu e bombă. Şi nici prafuri cu antrax! 🙂

  3. 01/03/2010 la 09:14

    Mersi, dar dupa cum am precizat la inceput intr-un comentariu la postarea in care ai anuntat concursul, orice premiu il fac cadou unei cititoare a blogului tau.
    O primavara frumoasa si tie.

  4. melami
    01/03/2010 la 09:33

    Frumos din partea ta! 🙂

  5. 01/03/2010 la 09:43

    Păi şi premiul, care-i premiul???

  6. melami
    01/03/2010 la 09:46

    Premiul e surpriză, aşa cum am mai spus.
    Rămâne să comentaţi după ce îl primiţi!
    E un fel de Mărţişor, oricum. 🙂

  7. Blanche Neige
    01/03/2010 la 09:51

    Mersi, mersi, la competitii din astea sa tot participi. Si asa eu n-am castigat niciodata nimic la vreun concurs. Sunt curioasa acum oare ce imi dai?

  8. 01/03/2010 la 09:55

    @Melami,
    Mai ai adresa? 😀

  9. melami
    01/03/2010 la 09:55

    Ei, nu ştii tu la ce concursuri să participi! 😉

  10. melami
    01/03/2010 la 09:57

    Da, sebra. Poate intrăm după amiază pe mess (că acum trebuie să plec), ca să-mi mai dai câteva informaţii. 🙂

  11. 01/03/2010 la 11:17

    Mă simt onorată. Îţi mulţumesc din inimă!! Şi eu care în sinea-mi mă plângeam că până la ora asta, n-am primit niciun mărţişor! Acum chiar zâmbesc şi…culmea, fix acum a ieşit şi soarele! O primăvară frumoasă îţi doresc atât ţie cât şi apropiaţilor tăi!

  12. Dan
    01/03/2010 la 11:37

    Multumesc, Madame!
    Sunt incantat de participare si onorat de includerea pe lista castigatorilor. Daca se poate alege premiul, as prefera sa fie (cel putin) una dintre cartile Domniei voastre. Evident cu autograf.
    Ii bagam si recenzie pozitiva 🙂 pe Zia®ul de la 5.

  13. matusalem
    01/03/2010 la 12:11

  14. kekee
    01/03/2010 la 12:33

    multumesc , sarumana !
    🙂

  15. melami
    01/03/2010 la 14:18

    @Georgie
    Multumesc, la fel! Astept emailul cu cele necesare. 🙂
    @Sir Dan
    Ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa se indeplineasca! 🙂
    @matusalem
    Superb!
    Un gand frumos si pentru tine! 🙂
    @kekee
    Te astept la Romanela, cu tzepii gata pregatiti! 😉

  16. 01/03/2010 la 18:36

    la urmatorul concurs cu cactusi ma bag si eu 🙂

  17. 01/03/2010 la 18:46

    Ah! Si eu n-am stiut ca-i concurs! Ce varza sunt, umblu hai hui!

  18. klausen1976
    01/03/2010 la 19:25

    La Muli Ani, M. ! 🙂
    Si o primavara frumoasa !

  19. Florian
    01/03/2010 la 20:26

    Eşti generoasă, iguano, pentru că timbrele mele nu meritau niciun premiu. Ca să n-o mai lungesc însă, îţi mulţumesc şi să fie primit.
    La începutul concursului, am zis că dacă ar fi să câştig un premiu l-aş ceda unei cotcodace care, din motive obiective, nu a putut participa la concurs. Cred însă că @Dan a intuit bine şi că e vorba de una din cărţile tale. Dacă e aşa, se schimbă treaba. Una la mână, pentru că o carte dăruită de însuşi autorul ei este un dar de nerefuzat. A doua la mână, pentru că oricum respectiva cotcodacă s-a dat de gol (ori aici, ori la Sindicat, nu mai ştiu unde) că ţi-a citit toate cărţile, deci e clar că deja le are.
    Ca să n-o mai lungesc, dacă e vorba de una din cărţile tale, o primesc cu mare bucurie şi îţi mulţumesc din suflet. Dacă nu, cedez premiul elevei noastre cele silitoare.

  20. melami
    01/03/2010 la 20:39

    @Alex
    S-ar putea să fie mai curând decât ţi-ai imaginat! Pregăteşte-ţi aparatul foto. 🙂
    @Alina
    De luni, altul! 🙂
    @Klausen
    Mulţumesc, la fel! 🙂
    @Flo
    Ai ghicit! Aşa că, dă-mi o adresă. Oricare. De acasă, de la serviciu, adresa unei cutii poştale sau de post restant. După ce am trecut prin ce am mai povestit, ştiu că acest lucru e destul de delicat, tocmai de aceea am propus patru variante. Nu-mi place să forţez intimitatea nimănui, dar, în acelaşi timp, vreau să mă ţin de cuvânt. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
