Prima pagină > Diverse > Sfioase ca nişte căprioare

Sfioase ca nişte căprioare

23/02/2010

Păi, da, că asta şi sunt.

Şi mi-au tăiat drumul pe când mă întorceam de la Păpuşu. Dar nu-s mâţe negre, şi oricum, nu sunt superstiţioasă.

Într-o ţară europeană, cum ne place să ne lăudăm că am fi, chestia asta are dublu înţeles.

Punctul bun e că mai există aşa ceva în libertate.

Cel rău… că libertatea lor n-ar trebui să fie totuşi atât de mare, pentru că dacă aş fi avut viteză, probabil că aş fi luat câteva pe capotă şi cine ştie ce altceva s-ar mai fi întâmplat.

Categorii:Diverse
  1. 23/02/2010 la 20:20

    Ce frumoasă e aia care se uită curioasă .
    Normal , mai rar vezi o pisică cu aparat foto 🙂
    SPLENDIDĂ POZĂ !
    PS. să nu-i spui peştişorului de ele.

  2. melami
    23/02/2010 la 20:23

    Da, aşa e. Doar că ultima poză nu e făcută de mine, ci de altcineva, lucru care se şi vede, cred. 🙂
    Tocmai asta mă şi întrebam când le-am văzut: cum pot avea unii sufletul să tragă în ele?! Hotărât lucru, cu vânătoarea n-o să mă împac niciodată.

  3. 23/02/2010 la 20:27

    sunt atat de multe si din cauza ca nu mai sunt lucrate pamanturile; ok in pozele tale chiar se vede ceva arat, dar stiu un sat unde pamanturile mai indepartate si izolate nu mai sunt acum cultivate din cauza ca le calca caprioarele si mistretii.

    pui si poze cu fazanii de pe drumurile tale? pliiiizzz!!!

    ce e Papusu?

  4. 23/02/2010 la 20:30

    fazanii fără pene ! =)) =)) =))
    sau mistreţii . =)) =)) =))

  5. melami
    23/02/2010 la 20:34

    @Mijou
    Vorba lui kekee: fazanii ăia fără pene, care se zice că dirijează circulaţia? =)) =)) =))
    Păpuşu? Hai că te învăţ o şmecherie. În dreapta jos e un buton pe care scrie: Căutare. Tastează acolo „Păpuşu” şi o să vezi despre ce vorbesc!:)
    @kekee
    😀

  6. 23/02/2010 la 21:08

    ahh, so… cum zice neamtu’

    dupa ideile odihnite ale unui coleg cu care merg la raliuri, am mers odata pe centura clujului, c-asa ajungem poate mai repede la iulius mall, unde aveam secretariatul; stii cum vine asta? sibiu-medias-tarnaveni-iernut-ludus[unde faci drepta si cazi]-zau de campie… nu mai stiu cum am ajuns in apahida-cluj. vaaai, da am vazut niste sate pe acolo … de campie, care cred ca erau civilizatie curata pe langa papusu, asa ca te inteleg 😀

    ps: in loc s-o luam clasic prin sebes-alba-turda-cluj, am ajuns aproape in acelasi timp, zguduiti de drum si pisati pe cracii pantalonilor, ca batea vantul cand opream sa pipam; bine, asta cu udatul am inventat-o, da’ sa stii ca cam asa ne simteam

  7. melami
    23/02/2010 la 21:12

    Chiar mă întrebam cu ce te ocupi, că am văzut câteva poze de-ale tale, printre care şi aia cu piciorul rupt. Nu cred că ai o ocupaţie chiar obişnuită, după criteriile normalităţii din România. 😀

  8. 23/02/2010 la 21:18

    da, tocmai vroiam sa te intreb ce pot face cu 10 albusuri, care-mi raman acum, dupa ce frec un lichior de oua[sa aiba fetele ce ciocni de pasti]. deci si cu asta ma ocup

    hehe, la raliuri chiar de secretariat ma ocup, no’, normalitate! :))))))

  9. Blanche Neige
    23/02/2010 la 21:22

    Foarte frumoase! Da sa sti ca nu e nevoie sa mergi pana acolo sa vezi salbaticiuni. Eu am vazut o vulpe in mijlocul cartierului meu, chiar toamna trecuta! Cred ca e o invazie!

  10. melami
    23/02/2010 la 21:34

    @Mijou
    Albuşurile? Sunt cele mai potrivite pentru arsurile de tot felul. Doamne fereşte să fie cazul!
    În rest, poţi face bezele din ele. Le baţi cu zahăr până-ţi amorţeşte mâna, apoi le pui în mici grămăjoare pe o tavă tapetată cu hârtie (cerată, dacă se poate), lăsând între ele suficient spaţiu, pentru că au prostul obicei să crească. Se poate pune în ele şi puţină nucă dată prin maşină. Se coc la foc foarte mic, eventual cu uşa cuptorului întredeschisă,sau chiar cu focul stins, după ce l-ai încins ca lumea. Asta poţi face.
    Şi ştiam de pasiunea ta pentru gătit. Tot din postările tale mai vechi. 🙂
    @Alba
    Dar ce ai, soro, te mutaşi? Că parcă stăteai aproape în mijlocul oraşului. Ce să caute o vulpe chiar acolo?! Sigur nu era un câine? Sau era împăiată… 😀

  11. 23/02/2010 la 22:55

    Pacat ca nu ai calcat vreo caprioara cu masina. Te-ai fi putut lauda cu poza unui splendid exemplar de zebra.

  12. 23/02/2010 la 22:59

    @blanche neige
    Auzi, dar ce culoarea avea vulpea aia: fucsia, mov,roz bombon, roscat carunt, prostocaliu, beja ..? Este o preocupare sincera a intelectualilor de pe DC.

  13. melami
    23/02/2010 la 23:01

    Nu ştii tu ce roţi are „pejeul meu”! Ce zebră! „Răpirea din serai”, varianta bio! 😉

  14. 23/02/2010 la 23:06

    Sau macar de calcai una pe urechi :)) sa i le lungesti sa putem rade de Magacapriorul nostru..

  15. melami
    23/02/2010 la 23:08

    Măi, la Măgăcăprior nu lungimea i-o admirăm, ci fermitatea! 😉

  16. klausen1976
    26/02/2010 la 23:19

    am vazut o chestie interesanta la un moment dat. Undeva in State, o autostrada trecea printr-o zona impadurita. La un moment dat exista un arc de beton peste autostrada, arc acoperit cu pamant si vegetatie care permitea animalelor sa treaca dintr-o parte in alta, pe deasupra autostrazii, fara riscul de a sfarsi ca roadkill. In afara de asta existau garduri de-a lungul strazii … mi s-a parut extrem de inteligent …

  17. melami
    26/02/2010 la 23:24

    La fel e şi în Austria, Germania, Luxemburg. Cred că şi în alte locuri din Europa, dar eu le-am văzut doar pe acelea. O atitudine civilizată şi faţă de oameni, dar şi faţă de animale.

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
