Telefonul fără fir

21/02/2010

Sunt bogată! Am trei telefoane mobile, unul fix şi unul fix mobil. Astea doar acasă. La cabinet mai am unul fix şi unul fix mobil. De ce atâtea? Păi, simplu: cele de la serviciu îmi sunt indispensabile acolo, unul dintre celulare este oarecum secret, adică îmi ştiu numărul doar vreo cinci persoane care contează, al doilea este rezervat „publicului”, adică pacienţilor şi cunoştiinţelor, iar al treilea e de la RDS şi nu prea îl folosesc. Fixul e fix, şi are legătură de Internet, iar mobilul fix de la Vodafone… Ei, cu ăsta chiar am dat chix. Să vedeţi cum s-a întâmplat!

Mă sună într-o după-amiază târzie o operatoare a firmei şi mă întreabă dacă am timp să-mi prezinte o ofertă etc. Cred că şi voi aţi păţit-o de câteva ori până acum. Întâmplător, în acel moment chiar aveam o mică pauză, aşa că am îndemnat-o să-mi zică despre ce e vorba. Chestie pe care a făcut-o cu maxim profesionalism şi debitând o mulţime de cifre care de care mai ademenitoare. Sumele nu păreau deloc mari; în plus, turuia ceva de nu ştiu câte discount-uri de care aş beneficia dacă acceptam pachetul respectiv. Ce mai! Miere pe pâine şi nu alta! Între timp, pauza mi s-a terminat şi a intrat un pacient în cabinet, aşa că trebuia să închei rapid conversaţia. Cum-necum, am acceptat oferta telefonică, nemaîncurcându-mă să fac suma finală şi să văd cât îmi dă.

După nici trei zile, mă trezesc cu un pachet de la firmă, în care găsesc un telefon dintr-acela care e fix, dar îl poţi plimba prin casă când ai chef să vorbeşti din altă cameră. Frumos, negru, lucios, cu un suport elegant. Pe care l-am dus acasă şi l-am pus la încărcat. Acolo e şi în ziua de azi, pentru că nu am apucat să-l folosesc niciodată deoarece n-am cu cine fras vorbi atâta câte minute mi-au dat ăia. Şi nici numere favorite cu care să merite să-mi pierd timpul. Da, dar abonamentul „curje” lună de lună, şi, de la suma mai mult simbolică pe care o plăteam înainte, acum decartez lunar cel puţin 60 RON pentru un telefon pe care nu-l folosesc. Am încercat să schimb ceva din datele contractului, dar evident că nu se poate, iar ca să-l reziliez ar trebui să plătesc o taxă cât nu face toată daraua asta. Aşa că m-am lăsat păgubaşă şi mi-am zis că asta e taxa pentru prostie şi neatenţie.

Azi însă, mă sună din nou domnişoara aia gureşă şi convingătoare, ca să-mi prezinte o ofertă nemaipomenită de Internet prin mobil; ştiţi voi, două luni gratuit şi după aia ardere la buzunare. Am lăsat-o să-şi debiteze tirada, i-am cerut chiar date suplimentare, m-am interesat de eventuale variante şi facilităţi etc. Mi-a vorbit aproape un sfert de oră, din ce în cea mai entuziasmată. După care am anunţat-o că mi se pare foarte interesant, dar nu, mersi, că-mi ajunge o ţeapă de la ei, nu trebuie să-mi iau chiar tot cactusul.

  1. klausen1976
    21/02/2010 la 23:11

    am primt si eu apeluri din astea 🙂 … odata m-a intreaba unul „da de ce refuzati ” … „pai iete asa sa te miri tu”, si i-am inchis 🙂 …
    ps. nici eu nu folosesc fix-ul de la RDS , am din ala mic, ilt in frumos, in cutie, ambalat 🙂 … dar e asa frumos !!! … turbeaza colega de birou care il foloseste la greu si a primit telefon din ala „caramida” …

  2. melami
    21/02/2010 la 23:13

    Colega aia… e tipa care s-a autoservit din muştarul colegului?! Atunci las-o să se oftice! 😀

  3. 21/02/2010 la 23:41

    Oaaa, năşicoo, tu cu un finuţ aşa draguţ şi vrei să iei ţepe de la cactuşi ??? 😀
    Serveşte-te d-aci’ .

  4. Florian
    21/02/2010 la 23:47

    Cum, în reţeaua Cosmote nu ai niciun telefon? Scuză-mă că-ţi spun, dar trăieşti ca un sălbatic pe o insulă pustie. Fără un fix mobil pe Cosmote, vei ajunge să fii repudiată din societate, ascultă la mine ce-ţi spun. Când ai timp, îţi prezint o ofertă de nerefuzat.

    (-Alo, Gogule, pregăteşte un fix mobil, că sunt pe cale să i-l vâr pe gât unei cucoane pe care a fraierit-o şi Geta de la Vodafone).

  5. 22/02/2010 la 08:25

    @ Florian

    Nu e Geta, Geta deja plecase la Orange, e ailaltă. Geta probabil c-o s-o sune de la Orange.

  6. melami
    22/02/2010 la 09:06

    @kekee
    Ai şi tu dreptate! De ce să mă mai chinui să iau ţepe aşa la întâmplare, când oferta e mult mai serioasă şi mai apropiată. 😉
    @Flo
    Şi tu ai dreptate. De la Cosmote nu mi-am luat-o, aşa că te aştept cu o ofertă de nerefuzat! 🙂
    @Cangur
    Păi, de la Orange mi-m cam luat-o, aşa că tot în Cosmote mi-i speranţa. 😉

  7. 22/02/2010 la 11:57

    Nu ne spui şi nouă numărul acela relativ secret?… În schimb, dau parola de la blog:

    alinamungiupippidi145

  8. melami
    22/02/2010 la 13:06

    Ba da.
    0799327906
    😀

  9. Florian
    22/02/2010 la 15:16

    @Canguru’
    Geta-i sor’mea, mă, aşa că nu-mi spune mie ce şi cum. La Orange n-a plecat Geta ci Veta, aia cu chiuveta.

  10. melami
    22/02/2010 la 15:40

    Bag sama ca te invartesti numai in lumea buna! 😉 Geta, Veta…

  11. 22/02/2010 la 15:42

    Ma distreaza asta cu fix mobil! 🙂
    Vad ca lumea telefoniei se imparte inca intre Romtelecom si altele… 🙂

  12. 22/02/2010 la 16:54

    Am primit şi onorat şi eu oferta de la UPC cu fixu’ lor şi tv.Mi-au cerut să schimb şi cablu TV că cică nu era optic, le-am demonstrat că e optic şi că ar trebui să meargă şi pe digitalu’ lor, a mers, dar încremeneşte când ţi-e lumea mai dragă şi tot pe analog trecem.Dar mai am un stres acum şi cu telefonul fix, care sună ca naiba şi nimeni nu se-nghesuie să răspundă.Toată lumea bagă textul ” dacă vroia cu mine, mă căuta pe mobil” …

  13. melami
    22/02/2010 la 17:25

    Barbatu-meu nici nu stie unde e montat. As merge mai departe de atat si as presupune ca nici nu stie de existenta lui, pentru ca suna atatea chestii in casa noastra (cuptorul cu microunde, cel obisnuit, frigiderul, masina de facurt paine, masina de spalat, telefoanele etc.)incat nu mai are curiozitati de-astea. Atata timp cat nu apar pompierii la poarta, totul i se pare in regula. 🙂

  14. 22/02/2010 la 18:51

    Stai aşa. Ia nu te mai plânge mătăluţă… Am 3 telefoane fixe în casă, patru mobile la purtător, 2 mobile la nevastă şi încă 2 la copii. Toate cu numere diferite. Îţi dai seama ce nebuneală e? Deci nu te mai plânge…

  15. melami
    22/02/2010 la 19:47

    Stai, bre, că pe ale familiei nu le-am pus! Două mobile soţiorul, unul fiul, unul fix şi unul mobil fiica, unul fix si doua mobile parintii, unul fix socrul… Ei? 😉

  16. Blanche Neige
    22/02/2010 la 19:56

    Eu stiu, tu de fapt ti-ai facut abonament la toate serviciile telefonice doar din sentimente umanitare, nu ai vrut sa discriminezi pe nimeni, asa ca le-ai ales pe toate, nu?

  17. melami
    22/02/2010 la 20:26

    Da, daaaa. De-ar fi pe gratis totul! 😦

  18. 22/02/2010 la 20:45

    @Melami,
    Eu am schimbat o dată maşina de spălat ( una mare românească automată, cu alta mai mică, alt design tot automată) şi n-a observat bărbatu’miu şi nici nu observa dacă nu-i spunea fi’mea, aşa că nu mă mir că nu ştie de existenţa unui telefon micuţ 🙂

  19. melami
    22/02/2010 la 20:51

    Păi, asta ziceam şi eu.
    Doar frigiderul şi cămara le ştie pe de rost! 😉

  20. 22/02/2010 la 20:56

    =)) Recunosc că alea le ştie mai bine ca mine!

  21. melami
    22/02/2010 la 21:04

    Ce rele suntem, Doamne! Ce rele… (hihihi!)

  22. Blanche Neige
    22/02/2010 la 21:07

    Stati linistite, ca eu am schimbat domiciliul, si s-a prins doar dupa doua saptamani, cand s-a umplut cosul de rufe murdare 😈

  23. melami
    22/02/2010 la 21:28

    Înseamnă că ori era el teribil de atent cu tine, ori erai tu mult prea vizibilă! 😉

  24. 22/02/2010 la 21:32

    @Blanche Neige,
    🙂 🙂 Asta-i cea mai tare fază!!!!

  25. 22/02/2010 la 21:46

    😐
    @Blanche – esti Ana lui Tudor Chirila care nu e nevasta lui Talisman?

  26. melami
    22/02/2010 la 21:50

    No, acuma fă bine, Albo, şi dă explicaţii la domnii, dacă te-o mâncat limba, ca să nu zic altceva! 😉

  27. 22/02/2010 la 22:04

    Tot sun şi răspunde unu’ răguşit!

  28. melami
    22/02/2010 la 22:08

    @Vania
    Lasă că eu am reuşit să-ţi intru în blog, folosind parola. Îţi place ultima mea postare de pe el? Te-am demolat Zelistic! 😉

  29. 22/02/2010 la 22:26

    Ăla era blogul lui Caius!

  30. melami
    22/02/2010 la 22:27

    Lasă că şi pe el am pică! =)) =)) =))

  31. 22/02/2010 la 23:42

    =)) =)) =))
    alooo , năşicăăă , undi ieşti !
    zi-i la peştişorul tău de aur , că la peşte mai nou se dă cu …..
    caşcaval.
    =)) =)) =)).
    L-am văzut pe Ozzi Osbourne cum dădea la peşte cu caşcaval.
    A şi prins , un peşte spadă deja congelat.
    😀

  32. melami
    23/02/2010 la 08:40

    Are el retetele lui. Te-ai mira sa afli ce baga in ele. Poate o sa „dezvalui” vreodata secretele lui intr-o postare. 🙂

  33. 23/02/2010 la 08:55

    hehe, asta imi aminteste de groaza cu care o prietena se uita in lada frigorifica unde, pe langa nustiuce fructe si legume tinute pentru bebelus erau niste pungi in care a descoperit tot felul de amestecuri de astea ciudate, facute de barbat-so pentru expeditiile lui de pescuit(inclusiv viermusi si altele de momit omnivori cu solzi). el pleca de obicei pe la 4 dimineata si nu era vazut ce scoate din lada

  34. melami
    23/02/2010 la 09:06

    Cred ca de multe ori povestile sotiilor de pescari sunt mai interesante decat ale sotilor lor. In orice caz, macar sunt adevarate! 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
