Prima pagină > Grădină de... gospodină > Ghiocei – ultimul episod

Ghiocei – ultimul episod

18/02/2010

Mă văd nevoită să întrerup aici serialul despre ghiocei, pentru că am primit o veste proastă. Să-i mulţumiţi lui lulu! 😦

S-ar părea că ghioceii mei nu sunt ce par a fi. Adică… ar cam fi narcise sau zambile, sau altă arătare de-asta verde ce creşte primăvara. N-ar fi nicio mirare, având în vedere antecedentele mele familale. Dacă vă amintiţi bine, şi unul dintre celebri de-acum unchi ai mei -de fapt ai peştişorului- seamănă ridichi şi-i iese salată. Mă rog…

Oricum, trebuie să recunoaşteţi că pentru nişte zambile, s-au comportat destul de bine. Aproape ca nişte ghiocei!

Şi-acum o să închid comentariile, că n-am chef să mă luaţi la mişto până oi da de afurisiţii ăia de ghiocei prin grădină! Mâine, că acum n-am baterii pentru lanternă. Şi mi-i că oi stârni câinii vecinilor dacă m-or vedea orbecăind prin grădină noaptea. Abia s-au obişnuit cu ciudăţeniile mele din timpul zilei…

