Prima pagină > Aventurile unui blogăr începător > Leapşa pe blogate şi literară

Leapşa pe blogate şi literară

13/02/2010

◊◊◊ Primite de la Lady A, căreia i-au fost transmise de Vania

1. Cât din viaţa personală expui scriind un blog?

31,32%

2. Cu ce îţi dăunează blogul?

Îmi cam ocupă timpul liber, dar nu mă plâng. 🙂

3. Cu ce te ajută blogul?

Mă menţine în actualitate ş mă face să fiu mai atentă la ce se petrece în jurul meu.

4. Ce reacții permiți?

În general sunt cam permisivă. E o calitate, dar şi un defect. Sunt pentru exprimarea liberă, dar când atmosfera devine prea încărcată, încep să regret că procedez aşa. Încă nu am banat sau blocat pe nimeni. Sunt curioasă să văd ce voi face în viitor. 🙂

◊◊◊ şi Cristian, care ” s-a trezit dis-de-dimineata si, evident, dupa ce ieri a dat iama in agentiile de stiri, a postat o tema cu iz de leapsa. Inspiratia: cercetatorii britanici lingvisti” :)

Cele 10 intrebari sunt urmatoarele:

1. Care este cel mai romantic cuvant din limba romana ? …

Iubire
2. Ce cuvant folositi cel mai des, pe blog sau in exprimarea zilnica ?

chiar
3. Care este expresia cea mai dezagreabila pe care ati auzit-o rostita in romana ?

găozar împuţit
4. Cel mai frumos cuvant din romana…

imensitate
5. Cel mai urat cuvant din romana…..

vrac

6. Cuvantul cel mai greu de rostit din romana…

susceptibilitate

7. Cuvantul cel mai melodios din romana…

răcoare

8. Cel mai frumos nume in romana…

Lacrima
9. Cel mai urat nume in romana…

Gheorghe
10. Ce cuvant ati inventa, pentru ca ar trebui sa existe in romana, si ce sens ar avea el?

A schizoida: a te împărţi în două şi a nu mai discerne bine care din cele două părţi este fiinţa ta cea adevărată şi care altceva, altcineva…

Le voi transmite mai departe după ce voi afla cum e cu pinguitul ăsta… 🙂

  1. 13/02/2010 la 11:02

    Interesant! 🙂

    Am ras la Gheorghe:) Am o colega la serviciu care’i spune barbatului ei, Gheorghe (cand o enerveaza). Numele lui e Adrian. Cand e Gheorghe.. e de rau! Incepe un razboi care isi face simtita prezenta si printre noi (de la nervii ei). Am ajuns si eu sa spun Gheorghe unui barbat care ma enerveaza (norocul meu ca nu ma enervez decat f. rar, adevarat).

  2. 13/02/2010 la 11:02

    Cristian e iniţiatorul semi-lepşei, eu n-am prea avut amestec. Oricum, linkurile prind bine, dar mai bine prind – aşa cum o ştie orice blogger! – dacă sunt date pe articol, nu pe pagina principală…

  3. melami
    13/02/2010 la 11:03

    @Leidi
    Ei, de gustibus non disputandul! 🙂
    @Vania
    Bine, măh, bine. Le dau pe articol! Că şi tu m-ai învăţat cum să pinguiesc! 😉

  4. Florian
    13/02/2010 la 21:53

    Ce ai iguano cu Gheorghe? Ai boală pe el de când l–a omorât pe strămoşul tău, balaurul?
    Adevărul e că nu mă dau în vânt după Gheorghe, dar alte nume mi se par mai urâte. In primul rând, acelea translatate forţat de la bărbaţi la femei: Gherghina, Dumitra, Vasilica, Petra. Nu includ aici numele feminine provenite din Ion – Oana, Ioana, care-mi plac (Ionela însă nu). Pe urmă, mi se par urâte cu spume numele Marghioala şi Frusina.
    Vorba ta, de gustibus.

  5. melami
    13/02/2010 la 22:12

    Hai, măi, cum să nu-ţi placă Marghioala! Uite ce alecsandrian sună! =))

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
