Prima pagină > Bazaconii > Album de familie -2

Album de familie -2

09/02/2010

Vi-l mai amintiţi, cred, pe Înalt Urecheatul Flo King…

Ei, dacă aici e oarecum în mediul lui natural, nu întotdeauna a fost aşa. De pildă, căutând prin arhivele armatei pe care o conduce cu copituţă de fier, am aflat că a fost pe front viteazul nostru. Nu credeţi? Ia priviţi aici!

După cum se vede, a avut parte de acelaşi tratament preferenţial de care a beneficiat din pruncie, ca cap (scuze!) încoronat! Sau poate s-a obişnuit cu poziţia de când a trăit experienţa aia memorabilă cu afganii care-l răpiseră şi l-au pus la muncă…

Întors în civilizaţie, a continuat să se fofileze cât a putut de la mersul pe jos. Şi se mai miră că are burtică, sedentarul nostru!

Am continuat munca de cerecetare în ce-l priveşte şi am aflat că este atestat documentar din cele mai vechi timpuri,

fiind un apropiat al Sfintei Familii,

ca si al lui Shakespeare, care l-a nemurit în „Visul unei nopţi de vară”,

lucru explicabil având în vedere cultura lui. A Regelui, adică! De felul lui e sentimental, aşa că e veşnic îndrăgostit (yoyo, eu şi Strigoiţa ştim de ce! 🙂 ).

Ca urmare, e firesc să mai şi calce strâmb câteodată…

Deci, vi l-am prezentat pe acest charismatic personaj doar pentru a înţelege şi voi de ce Sindicatul Cotcodacilor de pe lângă Dailycotcodac l-a ales ca rege şi şef de sindicat deopotrivă.

Să ne trăiască şi să fie veşnic frumos şi vesel! (Majestate, nu prea te-ai spălat pe dinţi, nţţ, nţţ!)

Categorii:Bazaconii
  1. 09/02/2010 la 15:22

    A fost si coleg cu actorul Eugen Cristea in Feriti-va de magarus! :))

  2. melami
    09/02/2010 la 15:39

    Mi-l amintesc, cum nu! Doar că nu era deloc măreţ în ce făcea acolo, ori eu încerc să-i compun aici o identitate pe măsura staturii lui sociale, morale, juridice, veterinare, economice, politice, endoscopice şi stroboscopice! =))

  3. 09/02/2010 la 17:47

    Adica tu vrei sa ii pui magarului o tichie de margaritar :))

  4. melami
    09/02/2010 la 18:27

    O coroană, bre! Tichia i-o pui chelului! 😀

  5. 09/02/2010 la 19:37

    Acesta este domnul Flo?:) wow…!
    Are personalitate!

  6. melami
    09/02/2010 la 19:42

    Wow, rupe tot pe unde apucă! =))

  7. 09/02/2010 la 20:05

    Aoleo!!! Feriti’va de magarus! 🙂
    Flo, no offense! Rupe tot ce poti:)

  8. 09/02/2010 la 20:35

    hă, hă .

  9. Florian
    09/02/2010 la 20:48

    ’rar al dracu’ de album, cât l’am căutat! La tine-l uitasem, iguano? Da’ acu’ şi tu, ce te apucaşi fosto să-l publici chiar pe tot? Copilaşul ăla cu ciorapi în dungi era un secret al meu şi-al zebruţei, nu trebuia să-l afle tot târgul.

  10. melami
    09/02/2010 la 20:50

    Ei, nu ştii tu cât am primit de la cineva, nu spui cine, să divulg APROAPE totul despre tine. Am zis APROAPE, aşa că… înţelegi tu… 😉

  11. Laura
    09/02/2010 la 21:45

    =)) =)) =))

    Mortal =)) chiar nu s-a spălat pe dinţi sau o fi fumat prea mult prin nu ştiu ce iatace 😕

  12. melami
    09/02/2010 la 21:48

    Tre’ să pune mână de la mână noi astea trei şi să-l şurluim pe dinţi cu peria de frecat covorul! 😀

  13. Florian
    09/02/2010 la 22:33

    Măăăi, în poza aia aveam dinţii galbeni că mâncasem din greşeală un pampers plin cu muştar. Acum însă mi s-au albit, uitaţi-vă în avatar dacă nu mă credeţi. Mi-a mai rămas doar mirosul, dar cine ia în seamă aşa un fleac 😀

  14. melami
    09/02/2010 la 22:35

    Lasă că nu se mai simte de când cu fasolea aia care te-a propulsat pe cerul afgan! =))

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
