Prima pagină > Bazaconii > Album de familie!

Album de familie!

08/02/2010

Asta sunt eu, cum ar veni.

În continuare, vi-i voi prezenta pe câţiva dintre prietenii mei din lumea animalelor. Fac asta apelând la pozele Janei Burton, cea mai tare în domeniul fotografiilor de acest tip.

Din când în când, îmi mai invit cunoştiinţele la masă. De exemplu pe ţeposul ăsta. Îl recunoaşteţi? 🙂

Cam haplea musafirul meu! Eu aş vrea şi un pic de convesaţie colea, dar n-ai cu cine, bre, n-ai cu cine!

Şi atunci, îl chem pe cuţulică pdm! (Mă rog, aici e cu soră-mea, în timp ce îi rădea porţia de ficăciori la tavă! Soră-mea, adică!)

(Pentru că relaţia mea cu el e mai degrabă asta 🙂

(şi din când în când, asta!)

Aşa că, parcă tot mai bine e cu Ziurel şi Mărgelatu! Cu ăştia mai apuc şi eu să mă dau mare! 🙂

Categorii:Bazaconii
  1. pdm
    08/02/2010 la 00:30

    prima poză cu mâța aia faraoancă e de pus pe perete…

  2. 08/02/2010 la 00:32

    =)) =)) =))

  3. melami
    08/02/2010 la 00:33

    @pdm
    Am ceva prestanţă, nu?!
    Hai că şi tu ai ieşit bine! =))
    @kekee
    😉
    Noapte bună tuturor!
    Uite, postez rapid ce mai am pentru azi, să scap de-o belea, după care chiar o tai la culcuş.

  4. 08/02/2010 la 05:49

    :)))) Neata! Faine poze, iar comentariile sunt de belea.
    Am avut un arici in casa. Pe vremea aceea aveam si o pisica, Mitza. Sa vezi joaca pe capul lor! Ariciosul manca boabele Mitzei:) Ea statea, se uita si maraia! Apoi il alerga prin toate ungherele. Cand s-a facut bine (lovit de o masina) i-am dat drumul in parc. De abia dupa o luna si-a mai revenit Mitza mea. Tresarea cand manca bobitze si inalta capul de ziceai ca e sarpe.

  5. melami
    08/02/2010 la 08:23

    Săraca pisică! Ai cam traumatizat-o. Şi-a pierdut încrederea în ea! Sper că şi-a revenit în cele din urmă! 😀

  6. 08/02/2010 la 09:28

    Melami, si-a revenit!
    Una dintre pisicile la care am tinut enorm:) Cand am adus-o la curte, la mama, a fost raiul pe pamant pentru ea. A trait 8 ani. Ma recunostea cum intram pe poarta:) Am zis ca nu mai chinui nici un animal la bloc. Omul este de un egoism ce n’ai vazut!

  7. melami
    08/02/2010 la 09:48

    Aşa este. Şi totuşi, uneori e mai bine la bloc decât pe străzi sau la hingheri. Am o prietenă care ţine doi astfel de maidanezi recuperaţi. Sunt de-o frumuseţe şi un devotament rar întâlnit.

  8. Blanche Neige
    08/02/2010 la 10:37

    Lasa ca se face mare si burtos Lucky al meu, si faci un shooting in curte la tine cu toate animalele familiei 🙂

  9. melami
    08/02/2010 la 11:27

    Mda. Ai grijă să-i pui botniţă, să nu-l muşte pe Bob dobermanul! 😉

  10. pdm
    08/02/2010 la 16:16

    băi rici, tu nu ai comentat decât râsuri așa că o să consider că la mine se referă lady gaga…auzi lady, da tu ești lady de adevăratelea sau doar te dai așea ca să-ți protejezi fâsu?

  11. 08/02/2010 la 16:30

    pdm, lady? a… la mine te referi! intr-un anume context am ales acest id, user, nick.. cum vrei sa’l interpretezi. sunt o femeie cat se poate de banala.
    mi-au placut pozele si m’au amuzat 🙂 o reactie normala, as putea spune.
    un secret: nu cred ca erai tu in poza, cum nici eu nu’s fluture si nici planta.

  12. melami
    08/02/2010 la 17:17

    @Leidi
    I-ai spulberat o iluzie bietului catelus! 😉
    Am glumit, desigur. Ai grija insa cu el, ca nu-i vaccinat, si-si mai incearca coltisorii pe gleznele musafirilor mai noi. In rest, e baiat bun. =))

  13. 08/02/2010 la 17:42

    Melami, multumesc!
    Nu-ti fa griji. Cainele care latra nu musca:) E normal sa verifice intrusul:)
    Mai am capitolele 3 si 4 🙂 Le citesc azi!
    O inteleg pe Simona din ce in ce mai bine! Nici Igor nu e de lepadat 🙂
    Apropo, bunica m-a surprins cu o vorba din care nu am inteles eu mare lucru(la varsta aceea): „dar proasta am mai fost. nu am inteles nimic din viata decat munca”. Femeie la 70 de ani, corecta, loiala, extrem de iubitoare. Bunicul o ‘insela’ pe fata. Cu o doamna faci doar copii. Nici nu ar fi fost indicat sa spuna ca i-ar fi placut ceea ce azi s-ar numi.. a face sex 🙂 Pe vremea acea era amor:) si nu era pentru sotie:) Mentalitati. Educatie primita in primii ani de viata conteaza al naibii de mult si, desi nu ma dau in vant dupa Freud, nu pot sa spun ca nu-s acord cu unele ipoteze/teorii. Partea proasta este ca ajungem la o varsta cand ne putem dezvolta singuri, dar putini o mai fac din cauza unei inhibitii la nivel cortical, as spune.
    Ma duc sa’mi mai fac un ceai si revin la citit!

    P.S. Humanitas’ul nu ia in considerare lucrarile care au fost expuse pe blog.

  14. pdm
    08/02/2010 la 18:05

    @lada y
    eșto o femeie banană? ești uandăr uomăn…fac pariu că porți chiloții trași peste ștrampi :-))

  15. melami
    08/02/2010 la 18:06

    @Leidi
    Nu aspir la Humanitas. Nu sunt de talia lor. Si-apoi, nu-mi prea plac vedetele lor, Patapievici si Cartarescu. Primul, aproape deloc, iar al doilea, pe portiuni. Mult mai mult imi plac Poliromul, Curtea Veche, Paralela 45, Aula…
    @pdm
    😦

  16. 08/02/2010 la 19:03

    @Melami, inteleg 🙂

    Patapievici nu mi-a placut niciodata 🙂
    Cartarescu e fenomenal in amfiteatru. Ca si carti… am incercat sa citesc si am lasat’o rapid din mana 🙂 Nici Denisa Comanescu n-a rezistat prea mult la Humanitas, pacat ca a parasit Poliromul:)

    pdm, am budigai cu cipca, mama 🙂 Is mai friguroasa!Deh, batranetile! Nu iarta, deloc:)

  17. melami
    08/02/2010 la 19:14

    Eu mi-am pus ambiţia şi am citit aproape doar Cărtărescu timp de un an. Am început cu Travesti, am continuat cu Jurnalul, apoi cu Orbitorul primele două volume. Am parcurs şi o parte din poezia lui, apoi, mai târziu, De ce iubim femeile.
    Nu pot spune că nu-mi place uneori, dar el are un singur personaj reuşit: EL ÎNSUŞI. Ori un personaj, până la urmă, ajunge să se epuizeze. Ce NU mi-a plăcut la el: am regăsit, în paginile lui, idei şi pasaje întregi din Sabato. Nu zic că l-a copiat, dar s-a inspirat copios din el. Chestiile alea cu tunelele, cu fiinţele fantastice şi trăirile pe care le încearcă în adâncuri… În schimb, am rămas cu o imagine pregnantă, care merită efortul de a-l fi citit: fluturii îngheţaţi, de la suprafaţa Dunării, când strămoşii lui au trecut din Bulgaria în România, mânaţi din urmă de urgia religioasă. În rest: prea multe cuvinte, prea multe amintiri nesemnificative.

  18. 08/02/2010 la 19:56

    Melami,
    Cand nu’mi place ceva nu citesc. Totul se rezuma la ceea ce simt cand citesc si daca vizualizez ceea ce citesc. Daca da, atunci sunt sigura ca si autorul a avut in fata imaginile… pentru ca mi le-a transmis si nu au fost cuvinte adunate, bibilite, pur si simplu, ca sa dea bine:)

  19. pdm
    08/02/2010 la 20:28

    da bre laday și eo zic la fel…d-aia nu citesc nimic, nu reușeșete nimeni să-mi transmită ce vreau eu să simt…mai bine mă citesc singur :-))

  20. Laura
    08/02/2010 la 20:46

    Şefa, ce familie mişto ai 😀 Văd că se mai înmulţeşte încet cu un membru: fluturaşul 🙂

    Cäţeluşule, nu-ţi fă griji te mai citeşte şi o strigoiţă din când în când aici la şefa şi câteodată (dar numai câteodată, să nu ţi-o iei in cap) mă amuz teribil 😀

  21. 08/02/2010 la 20:54

    @pdm 🙂 esti simpatic foc!

    @Laura 🙂

  22. melami
    08/02/2010 la 21:36

    @Laura & Leidi
    Aşa, scărpinaţi-l între corniţe, că nu împunge destul de tare! Nţţ, nţţ! 🙂

  23. Florian
    08/02/2010 la 23:43

    Foarte mişto albumul, îţi înmoaie inima animăluţele alea.
    Da’ cercurile alea de pe poze la ce folosesc? Sunt cumva ţinte de darts? Dă-ne iguano şi săgeţi, să punem de un concurs. Eu mă ocup de prima ţintă 😀

  24. melami
    08/02/2010 la 23:48

    Lasă că am pregătit şi cu tine ceva! Ce credeai, că scapi numai cu o poză? Şi aia care te avantaja, blue eyes? 😉

  25. Florian
    08/02/2010 la 23:58

    @Mel
    Tu pe cine ameninţi acolo, iguano? Sper că nu-i vorba de mine, că ochii mei sunt căcănii.

  26. klausen1976
    09/02/2010 la 01:28

    nice family 🙂 🙂 🙂

  27. melami
    09/02/2010 la 09:07

    @Flo
    Ba, chiar despre Urechimea Ta! Cand bate soarele piezis, juri ca-s albastri! 🙂
    @Klausen
    Si mai am inca! 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
