Prima pagină > Medicale si nu prea! > In ce lume traim?

In ce lume traim?

04/02/2010

 Brianna Caradja este cautata de executorul judecatoresc pentru o datorie de 5.000 de euro. Banii veneau de la iubitul fostului ei sot, bani pentru care Brianna trebuia sa doneze ovule unei mame purtatoare, iar copilul sa ajunga in bratele celor doi barbati.
 

 

 

„Sunt dezamagit de atitudinea tuturor, exista o hotarare judecatoreasca care spune ca am dreptul sa cer o suma de bani, in jur de 20.000 de lei” spune Jerome Goupil, iubitul fostului sot al Briannei Caradja.

Stirea asta, luata de pe Femina.ro, m-a pus pe ganduri.

Bun, ca Brianna asta arata ca un travestit, nu-i vina ei; daca n-ar fi avut copii, chiar as fi crezut ca este asa, dar… Totusi, de ce sa te mariti cu un homosexual? Si apoi sa si promiti ca donezi ovule iubitului sau? Trecand peste amanuntul fiziologic ca femeia nu mai este la varsta cand lucrul asta sa fie posibil decat in urma unui tratament hormonal, de ce sa tii cu tot dinadinsul ca genele tale sa se intrupeze intr-un copil care va duce o viata atipica, intr-un cuplu de homosexuali?!

Stiu ca intru pe un teren minat si c-or sa-mi sara in cap toti „liberalii”, dar, daca fata de homosexualitate am o atitudine mai degraba rezervata (stiu ca exista si ca e veche de cand lumea, dar nu simt nevoia sa am atingere cu segmentul acesta uman), cand e vorba de copii, nu pot concepe ca acestia sa creasca intr-un cuplu de gay sau lesbiene. E si asa destul de greu sa-ti definesti identitatea la varste fragede. Cand mai ai drept mama si tata doi mustaciosi, cred ca lucrul asta devine extrem de dificil. De-aia zic ca nu inteleg ce-a apucat-o pe femeia aia sa-si doneze ovulele unui asemenea cuplu. Ma rog, oi fi eu demodata si retrograda, dar asta e opinia mea.

A voastra care e?

  1. 04/02/2010 la 09:50

    Eu ma gandesc ca femeia asta are ceva probleme psihice care trebuie tratate. In sine donarea de ovule mi se pare o chestie altruista. Sunt atatea familii care ar avea nevoie. Dar familii normale care chiar ar face totul pentru un copil. In cazul ei insa e o porcarie. Vorba ta. Ce s-ar alege de acel copil? L-ai putea numi copil normal?

  2. 04/02/2010 la 10:34

    Ţi s-a părut vreodată că muierea asta e sănătoasă ( la cap)?

  3. melami
    04/02/2010 la 10:37

    @Alina
    Gandesc la fel cu tine. 🙂
    @sebra
    Nu m-a prea interesat. O respectam ca descendenta a unei ilustre familii, dar acum… ce sa zic?! Incep sa inteleg ce e cu degenerarea genetica…

  4. 04/02/2010 la 10:40

    Păi am văzut mai demult cum şi-a făcut repetiţie pentru înmormântarea ei.Aveam şi dinainte ceva dubii în privinţa ei, atunci m-am lămurit definitiv:)

  5. 04/02/2010 la 11:07

    Este o opinie pe care o impartasesc 100%. Ok, inteleg ca alti oameni pot avea alte preferinte si nu comentez, chiar dacă nu le împărtăşesc, dar nici nu vreau să mă gândesc la impactul psihologic pe care îl poate avea un asemenea mediu asupra unui copil. Şi să contribui la o conceptie în felul acesta…

  6. melami
    04/02/2010 la 11:08

    @Iulia
    Exact!
    @sebra
    Mda. Exista insa, in anumite zone ale tarii, persoane care par la fel de ciudate, dar din motive… sa le zicem practice. Neavand urmasi, le e teama ca nu se va ingriji nimeni de sufletul lor dupa ce or trece „dincolo”, asa ca isi fac din timpul vietii pomenile.

  7. 04/02/2010 la 11:44

    @Melami,
    Dar la ea nu a fost vorba de pomeni, ci chiar de priveghi, s-a pus în coşciug, cu tot tacâmul.
    Cât despre pomenile din timpul vieţii, şi eu sunt de părere că ce-ai dat cu mâna ta, e bun dat.Nu e ieşit din comun.

  8. Aura
    04/02/2010 la 11:48

    Femeia asta nu e deloc altruista, donarea ovulelor o face pe bani, amanuntul cel mai important. Gandeste ca isi vinde o bratara sau parul la coafor, in concluzie femeia e foarte proasta, daca ar avea un nivel intelectual un pic mai ridicat sigur nu ar gandi asa.

    Consider ca acesti homosexuali sau lesbiene sunt mutatii genetice, parerea mea, si nu mi se pare normal ca acestia sa creasca niste copii. Eu nu imi pot da cainele la monta cu un caine cu pedigree daca nu are si cateaua acelasi lucru. Ce naiba! Aici discutam despre un copil! Sunt cretini! Poate sunt mult prea vehementa dar am copil si ma apuca greata, fizic vorbind, numai la gandul ca fiul meu ar putea trai in familia unor homosexuali care nu sunt zdraveni la cap.

    P.S. Pot fi considerata ca fiind discriminatorie, da sunt!

  9. melami
    04/02/2010 la 12:02

    @sebra
    Ai dreptate! 🙂
    @Aura
    Sunt mie la suta de acord cu tine!
    N-au decat sa ne considere asa! 🙂

  10. Florian
    04/02/2010 la 13:55

    Despre adopţia copiilor de către familii de homosexuali am mai zis nu ştiu unde, parcă la Cotcodaci, că mi se pare o porcărie. Nu stiu dacă homosexualitatea este o chestie genetică, aşa cu zice Aura, dar cred că orientarea sexuală a unui copil poate fi influenţată şi de mediul în care se dezvoltă.
    In rest n-am nimic cu homosexualii, dacă îşi văd de treaba lor. Să facă şi mitinguri dacă le sunt încălcate drepturile, sau dacă vor să ceară ceva. Ei organizează însă mitinguri doar pentru ca, prin stridenţele vestimentare şi comportamentale ale participanţilor, să-i scandalizeze pe cei mai conservatori şi să atragă contramanifestaţii ale extremiştilor. In urma balamucului creat se pot plânge că le sunt încălcate drepturile, iar datorită câtorva extremişti zărghiţi românii sunt etichetaţi drept un popor intolerant.
    Pe de altă parte, cred că şi extremiştii din Noua Dreaptă şi alte organizaţii d’astea obscure abia aşteaptă câte un marş al homosexualilor, ca să se dea şi ei în spectacol şi să apară în presă. E o relaţie biunivocă, în care părţile se potenţează reciproc, gen UDMR – PRM.

  11. Blanche Neige
    04/02/2010 la 14:06

    E trist ce spuneti voi… De unde atitudinea asta ca o viata atipica este automata o viata distrusa?
    Eu nu am absolut nimic importiva ideii ca un cuplu de homosexuali (faceti, odata pentru totdeauna, diferenta intre gay si travestit!) sa creasca un copil. Pana la urma urmei, de ce sunt ei automat niste monstrii doar pentru ca au ales o alta inclinatie? Si de ce inchidem ochii la cuplurile „normale”, in care unul din parteneri isi abuzeaza familia, fizic sau psihic? Ca nu vad pe nimeni sa sara in sus de indignare.Copii aceia traiasc in familii asa zis normale, dar garantez ca sunt mai distrusi decat cei din prima familie. Imi pare rau, chiar nu voi mai continua, ma doare o astfel de atitudine…si la nervi de obicei spui lucruri pe care le regreti.

  12. Aura
    04/02/2010 la 14:14

    Blanche, nimeni nu a spus ca familiile normale cu abuzatori sunt in regula, aici era o alta tema. Chiar daca acei homosexuali ofera un trai decent copilului, nu ii ofera o viata normala. Copilul vede 2 tati care se pupa… etc. De unde stii tu ca acel copil va fi fericit, gandeste-te numai la atitudinea copiilor de la scoala fata de acel copil s.a

  13. kekee
    04/02/2010 la 14:20

    @ aura
    ca în banc.
    ” o zis mama să-i s-ji –la ”
    @ all
    vă zic io cum se văd treburile pe la mine prin sat , diseară, că acu n-am timp.

  14. Blanche Neige
    04/02/2010 la 14:23

    Pana la urma aici vorbim vorbe, dar sunt sigura ca undeva in lumea asta exista studii de specialitate care sa probeze ceea ce discutam, si adica daca copii crescuti de homosexuali sunt mai vulnerabili sau au o viata mai grea in societate. Poate ca in tara noastra da, dar asta e doar din cauza oamenilor si a atitudinilor lor, si am vazut ce popor maret avem… In schimb cred ca acei copii au parte de foarte multa dragoste, tocmai pentru ca au fost foarte doriti, poate ca mai multa decat au majoritatea copiilor care au crescut cu ambii parinti in casa dar doar pe post de animale de companie. Si de ce crezi tu ca pentru un copil e traumatizant sa isi vada parintii sarutandu-se? Pentru ca pentru el cei 2 tati exact asta sunt: parintii lui!
    Pana la urma conteaza, zic eu, conditia umana a parintilor, si nu sexul lor.

  15. kekee
    04/02/2010 la 14:28

    Brianna e ruptă-n cur, fără un ban, iar capitalul de imagine care l-a avut prin faptul că venea de afară i că are titlu nobiliar şi l-a consumat.
    Când a revenit în Romanela şi a văzut câtă atenţie i se dă , i s/a urcat la cap şi a avut impresia că-i mare sculă. Ei acu’ i s-a terminat.
    Poa să facă pe secretara la o companie mare ( că ceva limbi străine ştie totuşi ) dar în rest ?
    A uiat care-i vorba pe afară.
    Vrei să lucrezi ? Da ?
    Ce ştii să faci ? Ca să văd dacă poţi să-mi fii util.
    Iar dacă eşti secretară uită vuitoanele , că nu ţi le permiţi din salar.
    E O BĂŞINĂ RĂSUFLATĂ !

  16. Aura
    04/02/2010 la 14:33

    Blanche – si din cate cunosc eu cuplurile de homosexuali nu prea au voie sa infieze, lucrul asta spune ceva.
    Repet noi dezbateam o tema data, nu familiile de abuzatori cu parteneri de sexe diferite. Nu inteleg ce vrei sa spui prin animale de companie? Un animal de companie este iubit, ingrijit, e un suflet si e membru al unei familii. Gradul de suferinta este cel mai mare in cazul unui divort, al pierderii animalului de companie si apoi a unui membru al familiei, daca imi aduc bine aminte, tot studiile o spun.
    Da, cei 2 tati sarutandu-=se ii ingusteaza viziunea copilului, aia este pentru el normalitate si e nedrept pentru ca nu e asa.

  17. Blanche Neige
    04/02/2010 la 14:45

    Aura, nu imi place sa polemizez, asa ca eu nu ma mai pronunt pe tema asta (desi consider ca am primit o lovitura cam sub centura).
    Tot ceea ce ne irită la alţii ne poate face să ne înţelegem pe noi înşine. Nu am spus-o eu, ci Jung.

  18. Aura
    04/02/2010 la 14:52

    Blanche chiar nu vad unde e lovitura sub centura, Dmnezeule, nu putem purta o discutie pe o tema ca totul se raporteaza la noi? Dezbatem idei si nu persoane.

  19. pdm
    04/02/2010 la 16:05

    😀 maman, am voie?
    pentru cei contra: gaura curului este la fel și la femei și la bărbați, deci dacă nu aveți nimic împotriva unui cuplu bărbat-femeie care folosește inelul maro al femei pe post de pistă, atunci nu aveți de ce să vă supărați pe doi bărbați sau două femei și să-i considerați anormali…
    pentru cei pro: deși nu se comite nicio crimă și fiecare are dreptul de a-și manifesta cum vrea orientările sexuale, este imposibil să nu ți se pară cel puțin ciudat ca un cuplu de bărbați luați de mână să poartă un copil în brațe. pe lângă ciudățenia în sine, trebuie luat în seamă și impactul pe care l-ar putea avea asupra dezvoltării copilului lipsa unei mame, din pdv al identității șamd.
    deci, dragi homosexuali, vă doresc ungere continuă, bărbaților și la cât mai multe vibrații pe minut, femeilor și oricât de mult mi-ar plăcea mie Freddie Mercury, cred că dacă ar fi trebuit să faceți, respectiv să creșteți copii, ar fi trebuit să aveți o pistă, în cazul bărbaților sau o pluă, în cazul femeilor, de rezervă…

  20. melami
    04/02/2010 la 17:16

    @All
    Doamnelor şi domnilor, mie mi se pare concluzia lui pdm de-a dreptul… nu ştiu cum să zic. Adică, făcând excepţie de limbaj (care oricum e farmecul lui indubitabil 🙂 ), omul ăsta spune un mare adevăr. Şi ţineţi seama de faptul că ne asasinează pe toţi cu clipurile lui Freddy Mercury, deci, e de luat în seamă…
    @Alba
    Îţi respect opinia. Te felicit pentru că ai venit aici de pe o poziţie opusă majorităţii şi ţi-ai susţinut-o cu argumente valabile. Din punct de vedere al corectitdinii politice, e în regulă. S-ar putea ca peste ani o asemenea eventualitate să fie şi posibilă. Om trăi şi om vedea. 🙂

  21. kekee
    04/02/2010 la 20:07

    În unele locuri din lume nu mai este “ musai “ să te căsătoreşti , sânt mulţi care stau împreună au copii care la rândul lor au copii fără să fie căsătoriţi.
    În unele locuri din lume nu mai e nici o ciudăţenie că pe ăla / aia de la servici i-ai văzut ţinându-se de mînă pe stradă cu cu unul/una de acelaşi sex.
    În unele locuri din lume nu se mai chiorăşte lumea la unul care are pielea ca tăciunele.
    Dacă ai avea o tumoare pe creier pe cine ai alege să te opereze :
    – pe doctorul, consătean de al tău, pe care-l vezi in fiecare duminică la biserică, cu soţia si copii, dar care ştii că e un mediocru din naştere.
    – sau pe negrul ăla înalt homosexual de care vorbeşte lumea că-i genial ca şi chirurg.
    Bag seamă că preferi negrul !
    Pină când era vorba de VIAŢA LUI , nu-ţi plăcea negrul şi-l arătai cu degetul.
    Acu’ că-i vorba de VIAŢA TA parcă-i simpatic , nu ?
    Câtă falsitate şi beton în cap.

    SPĂLAŢI-VĂ CREIERII FRAŢILOR , ŞI ÎNCEPEŢI SĂ GÂNDIŢI !

    Sânt atâtea mame care ar merita împuşcate pentru modul în care se comportă cu proprii copii.
    Iar dpdv. a sexului intre homosexuali sau lesbiene. Care vi-aţi văzut părinţii HETEROSEXUALI făcind sex. Voi credeţi că ăia ar face-o în faţa copilului.
    Un copil nu are preferinţe, el simte dragostea care i se dă , şi o oferă înapoi.
    Sânt părinţii cretini care le explică colegilor lor care-i treaba după cum îi duce creierul subdimensionat.
    Dacă aş avea un copil şi aş muri , aş prefera să-l dau unui cuplu gay decât unei perechi de cocălari.Măcar aş fi sigur că are tot de ce e nevoie ca să crească şi o crestere bună decât mici şi manele.Prefer un homosexual binecrescut decât un MÂNDRU HETEROSEXUAL prost şi incult.
    E uşor să arăţi cu degetul şi să striâmbi din nas.
    E mult mai dificil să încerci să înţelegi, PENTRU CĂ TREBUIE SĂ FOLOSESTI CREIERUL ( şi e obositor ).
    Exerciţiu de imaginaţie :
    Cum ar fi să vă naşteţi pe o planetă unde TOŢI SÂNT gay , iar voi să fiţi hetero ? Şi cum ar fi ca deşi tu, care eşti atras de ceva , să ţi se bage sub nas in fiecare zi altceva, un ceva care te face să vomiţi ?
    toate astea pentru că eşti DIVERS ŞI MINORITAR.
    Şi să fii prigonit pentru că ţie Ion îţi place Maricica, sau invers.
    da, da, da ,ştiu , hai să zicem că, copii s-ar face in borcan.

    Le ţin apărarea pentru că ştiu cum e să fii etichetat şi discriminat dintr-un motiv pueril pt. ceva de care nu eşti vinovat, pentru ceva ce eşti, pentru că aşa s-a nimerit.
    MAI IEŞIŢI DIN COTEŢUL ĂLA OAMENI BUNI , CĂ VI-AU ÎNGHEŢAT CREIERII DE ATÂTA STAT LA UMBRĂ !!!!
    PS. Nu-i cazul însă să se cadă în extrema cealaltă, cînd li se conferă minoritarilor drepturi în plus. Oamenii trebuie să fie egali în drepturi şi îndatoriri.

  22. Laura
    04/02/2010 la 20:22

    Ministrul de externe al Germanieie e homo (si nu stie nici engleza, acum invata hihihi). Si n-are lumea treaba! Primarul Berlinului la fel. Atata timp cat isi vad de treaba si se comporta la fel ca si cei hetero e ok. Au si parteneri de viata. Copii nu stiu, ca nu ma intereseaza si nu-mi place sa citesc presa de bulevard. Aici au dreptul sa se casatoreasca si bineinteles sa adopte copii. Si mie mi se pare asta ok.

  23. melami
    04/02/2010 la 20:22

    Bre, postaşi la mine!!! =)) Vezi că blogul tău e http://www.kekee.wordpress.com, în caz că ai uitat.
    Sau, era un comentariu? Dacă da, atunci să fie primit! 😀

  24. Laura
    04/02/2010 la 20:26

    io de asta n-am auzit (ceea ce nu-i mare lucru, ca n-am auzit io de ea), dar pentru bani… ufff… e trist ca cineva ar face orice pentru bani 😦

  25. melami
    04/02/2010 la 20:33

    @Laura
    Păi, se laudă că e urmaşa familiei domnitoare Caragea. Poate ai auzit de „ciuma lui Caragea”. Legat de asta, un fragment dintr-un raport al unei echipe a pompelor funebre, in timpul ciumei lui Caragea, in Bucuresti (1813):

    „Azi am adunat 15 morti, dar am ingropat numai 14, pentru ca unul a fugit si nu l-am putut prinde”.

  26. Laura
    04/02/2010 la 20:42

    Iete, na! Si daca ar fi, ce intereseaza asta pe cineva? Apropos, io-s cam bata la istorie, asa ca nu ma-ntreba ce batalie o pierd sau pe cine o macelarit asta ca habar n-am!

  27. melami
    04/02/2010 la 20:49

    Nici eu nu-s cine ştie ce informată. Noroc cu Wickipedia! 😉

  28. klausen1976
    04/02/2010 la 20:53

    extrem de complicat … pana la urma, cine as fi eu sa judec ? … dar inclin sa iti dau dreptate …
    totusi,personajele astea sunt oameni si au drepturi … insa si un potential copil ar avea … poate nu ar dori sa creasca intr-un mediu unisex …
    se spune ca nu iti alegi parintii, Dumnezeu ti-i daruieste …si asa ajungem in momentul in care omul incepe sa se joace de-a Dumnezeu … pentru ca RUAM mi se pare un astfel de joc, si nu sunt deloc un habotnic…

  29. melami
    04/02/2010 la 20:57

    Ştiu, Klausen. Şi nici eu. Tocmai de aceea îmi pun întrebări incomode. Să-mi cunosc limitele.

  30. 04/02/2010 la 21:12

    am pus comentariu ăla kilometric , pentru că ştiu cum e să fii vorbit pe la spate şi arătat cu degetul, nu-i o senzaţie plăcută, indiferent de motiv.

  31. melami
    04/02/2010 la 21:15

    T-am înţeles exact. Într-un fel, ca româncă lucrând într-un cartier preponderent maghiar, am idee despre cum e să te simţi minoritar câteodată.

  32. Florian
    04/02/2010 la 21:19

    @kekee
    Nu înţeleg de ce pui în antiteză noţiuni care nu se exclud obligatoriu una pe cealaltă. Zici că mai curând ai da un copil spre adopţie unui cuplu gay, decât unuia de heterosexuali cocalari. Ca şi cum gay cocalari nu pot exista. Sau că preferi să te opereze un gay priceput, decât un hetero mediocru în profesie. Ca şi cum situaţiile inverse sunt excluse.
    Pe urmă, tuni şi fulgeri contra spălaţilor pe creier care sunt împotriva minorităţilor de orice fel. Dacă ai văzut pe aici vreun asemenea specimen, arată-ni-l şi nouă cu degetul, că eu unul n-am reuşit să-l depistez. Este adevărat că mai mulţi s-au exprimat împotriva încredinţării copiilor spre adopţie cuplurilor de gay, din diverse motive. Eu mi-am exprimat opinia că orientarea sexuală a unui copil poate fi influenţată de mediul în care se dezvoltă. Poate că greşesc, dar nu am auzit să existe studii medicale şi psihologice care să fi luat spre cercetare această problemă şi să ajungă la vreo concluzie. Atâta timp cât nu există un punct de vedere autorizat, am dreptul să cred ce vreau, iar prin părerea mea nu cred că mă plasează în tabăra celor care au aversiune faţă de homosexuali, sau că mă poţi considera un extremist care nu acceptă minorităţile de orice fel. Mai degrabă cred că extremistă este reacţia ta, care demonstrează că nu prea suporţi opinii diferite de ale tale.

  33. Laura
    04/02/2010 la 21:22

    Sefa, io m-am confruntat in realitate cu o pereche de lesbiene. E la inceput un sentiment ciudat pentru ca stii ca sunt altfel decat suntem noi educati ca e bine. Daca nu stiam dinainte, n-aveam nici un sentiment ciudat. Acest sentiment ciudat a fost doar in primele momente, apoi a fost totul normal. Ele sunt chiar ok. E vorba de barierele noastre interioare, cum reactioanam la ceva necunoscut sau catologat „ciudat, anormal”. Am citit intr-o carte ca diviziunea asta in „bine” si „rau” e pricina multor orori. Nu ca n-ar trebui, sa stim ce e bine si rau, dar in functie de cum definim binele s-ar putea sa facem cele mai groaznice lucruri.

    No, kekee ca am scris si io ceva mai kilometric 🙂

  34. Laura
    04/02/2010 la 21:26

    Maga o fost mai kolometric decat mine hihihi

    Sefa, vezi ce teama ai ales? Sper sa nu se gate cu intzepaturi, copite aruncate, paruiala si mai stiu eu ce 😀
    Da’ am io o galeata cu apa rece la indemana pentru orice eventualitate hihihi!

  35. melami
    04/02/2010 la 21:27

    Toate opiniile sunt bine venite. Numai aşa ne mai destupăm la minte! 🙂

  36. pdm
    04/02/2010 la 22:03

    ce-am face dacă ne-am trezi mâine pe o planetă unde sunt numai pedofili sau criminali? din punctul lor de vedere, ceea ce fac ei e normal și asta e partea cea mai proastă: normalitatea asta este destul de relativă. nu am nimic cu gheii, chiar sunt fanul unuia, după cum am mai declarat, dar momentan, ca specie, oamenii sunt făcuți să se-nmulțească prin parteneri de sexe diferite. dacă de mâine, bărbații ar fi în stare să nască și să alăpteze, probabil că ar trebui să ne adaptăm și felul de a vedea lucrurile, dar s-ar putea să mai dureze ceva timp până o să ajungem acolo…plus că îmi pare puțin egoistă ideea de a crește un copil într-un mediu puțin altfel decât normalitatea înconjurătoare doar pentru a-ți satisface ție dorința de a fi mamă…sau tată?!?

  37. 04/02/2010 la 22:06

    @ florian
    meştere , nu îmi aduc aminte să fi scris @ florian la începutul comentariului meu

    te simţeai vizat de ceea ce am scris ?

    deci eşti deacord cu gay-i , dar nu cu adopţia ?
    adică hai să fim democraţi şi să le dăm drepturi , DA NUMAI PE JUMĂTATE , jumătatea care ne convine.
    ca şi cum ai da o maşină unuia, dar numai pe jumătate, tu care jumătate o doreşti ? 🙂
    antiteza pornea de la punctul mamă denaturată / cuplu gay .
    sau preferam mama care-l trimite la cerşit ( că e mama naturală – ză best ) în locul cuplului Domenico Dolce + Stefano Gabbana , sau Portia De Rossi + Ellen de Generes.
    Cum doreai dumneata să mă explic, dacă nu prin comparatie.
    Ce vroiai să compar :
    un hetero bun cu unul rau ?
    sau un homosexual prost cu unul destept ?
    NU PUŞCĂ , nu merge.

    un copil va fi izolat şi discriminat din cauza că :
    ” Sânt părinţii cretini care le explică colegilor lor care-i treaba după cum îi duce creierul subdimensionat. ”
    nu din cauza părinţilor adoptivi.
    Eu nu încerc să conving sau să învăţ pe nimeni , mi se rupe dacă cineva are o părere sau alta, ( şi ţi-o spun senin fără nici cea mai mică umbră de încrâncenare ).
    Am pus comentariul pentru că eu pricepusem că gazda blogului ceruse părerea lumii.
    Prin faptul că mi l-a publicat înseamnă că fac parte şi eu din cei cărora le ceruse părerea.
    SUBLINIEZ : nu vreau să demonstrez sau să învăţ pe nimeni nimic.
    ma doare-n …… de 99,999 % din lume.
    Când mi se cere părerea o spun, chiar dacă nu e la fel cu cea generală, ( oricum niciodată nu am făcut parte din nici-o turmă).

  38. pdm
    04/02/2010 la 22:11

    ia uite-l p-ăsta micu ce al dracu s-a făcut :-))

  39. 04/02/2010 la 22:14

    @ pdm
    Deci mai bine-l las la baragladină să-l trimită la cerşit şi apoi la furat ?
    sau la azil ?
    Decât într-un loc unde nu-i va lipsi nimic .
    Negrii dacă nu începeau mişcările cu Martin Luter Îing etc. , crezi că Obama era unde era. Şi la mulţi li se pare normal că e unde e.
    Cine zicea acu’ 100 de ani că preşedintele SUA va fi un negru ?
    Îl puneau pe rug ca pe ăla care a zis că pământul se învârte în jurul soarelui, altă blasfemie !
    Eu purtasem spre sfârsşitul comentarilui meu ideea de libertate şi egalitate.

  40. 04/02/2010 la 22:20

    @ pdm
    şi încă ceva.
    Nu e vorba despre moftul unui cuplu gay de a fi părinţi.
    E vorba de binele copilului şi de ce nivel de trai şi câtă dragoste i se poate oferi.
    Şi la sfârşit despre egalitatea în drepturi.

  41. Florian
    04/02/2010 la 22:22

    @kekee
    N-am zis măi să compari un hetero bun cu unul rău, sau un gay prost cu unul deştept. Am zis că atât printre gay cât şi printre hetero pot fi şi cocalari, şi proşti, şi slab pregătiţi profesional. Si am zis asta pentru că tu comparai un gay educat cu un hetero cocalar, sau un gay profesionist cu un hetero cârpaci. N-au nicio treabă educaţia, inteligenta, pregătirea profesională, cu orientarea sexuală.
    Treaba cu drepturile eu o văd strâns legată de modul în care un drept acordat cuiva îi poate afecta pe ceilalţi. Dacă tu îmi aduci probe că există studii de specialitate, care demonstrează că orientarea sexuală a unui copil nu este influentată de mediul in care se dezvoltă, îţi dau dreptate. Dacă nu, nu.

  42. melami
    04/02/2010 la 22:25

    Uite, mă oblig eu să caut dacă există astfel de studii. Eu am adus în discuţie tema asta, eu trebuie s-o descurc!
    Oricum, ambele părţi ale „conflictului” au dreptatea lor! 🙂

  43. 04/02/2010 la 22:29

    ok !
    e cum zici tu .

  44. pdm
    04/02/2010 la 22:30

    dacă ar trebui să-ți omori mama ca specia să nu dispară ce ai face? sau și mai rău: dacă ai fi doar tu cu mama ta pe Pământ și ar trebui să duceți viața mai departe, ce-ai face? unele lucruri, oricât de dureros ar fi, nu ar trebui să existe…asta este normalitatea la care ne raportăm aici…deci: dacă ceva este contra naturii, poate ar fi mai bine să nu se întâmple. că unii simt ceva pentru persoane de acelaşi sex, nu este treaba mea, dar rămân la părerea că poate copilului ăluia, plecând de la ipoteza că de mâine ar exista numai cuplul ăla de gay care-i sunt și părinți, ar trebui să i se explice la un moment dat cum a apărut pe lume. ce crezi că i-ar spune? cu barza nu mai merge la un moment dat…

  45. Florian
    04/02/2010 la 22:33

    @Mel
    Aşa să faci, doftoroaio. Iar până vii cu dovada că-i albă sau neagră (dovada, dovada!), mă retrag din luptă.

  46. melami
    04/02/2010 la 22:34

    Armistiţiu deci. Cred că e cel mai înţelept. 🙂

  47. 04/02/2010 la 22:35

    @ pdm
    şi cine mă rog ne spune care-i normalitatea ?

  48. melami
    04/02/2010 la 22:40

    Aici mă scuzi că mă bag peste pdm! În medicină, normalitatea e definită statistic. Dacă 51% dintre oameni râgâie după ce mănâncă ridichi, se consideră asta normal. Şamd.

  49. Laura
    04/02/2010 la 22:40

    E o chestie chiar importanta cu copilul acela, in ce mediu traieste etc. societatea in care traim momentan nu e prea indulgenta in privinta asta. Chiar si in tari dezvoltate si mai liberale d.a.p.d.v. societatea tolereaza, dar nu prea accepta asta. Si copii sunt atat de rai cand sunt mici. Ma refer la rautatea aceea directa, care cu timpul dispare devenind mai ascunsa. Asa ca eu cred ca acei copii vor avea probleme. Cum vor trece peste ele, e altceva.

  50. 04/02/2010 la 22:44

    alooo, năşico , aia-i statistică .
    şi în cazul ăla le interzicem la toţi pentru că 51 % din oameni râgâie ( şi nu-i frumos în public ) ?

  51. melami
    04/02/2010 la 22:46

    Eu nu zic asta. Doar am definit normalitatea din pdv medical. 😀

  52. 04/02/2010 la 22:46

    @ Laura
    ia uita-te la ce am scris mai sus.
    cine le bagă în cap copiilor normali că trebuie să râdă de cel adoptat ?
    heeee ?
    aaaaa ! adulţii cretini .
    păi dacă nu schimbăm o generaţie de adulţi , ( când sunt mici ) ne învîrtim în cerc .

  53. pdm
    04/02/2010 la 22:47

    @rich
    eo nu știu ce crezi tu, dar dacă nu am avea normalitatea asta, probabil că tot ce astăzi ni se pare banal, de la faptul că ești liber și până la faptul că poți să-ți exprimi opinia după cum vrea plua ta (că devin prea decent) ar deveni la un moment dat ceva pentru care ar trebui să omori?!? că doar normalitatea nu ar trebui definită pentru a ne putea raporta toți la același numitor ci pentru fiecare individ în parte…parțial adevărat, căci oricine are dreptul la liberul arbitru, darrrrrrrr….fără să deranjeze pe cineva aflat în jur…

  54. 04/02/2010 la 22:49

    MEDICAL !
    Aici e vorba de drepturile individului , fie că e la fel ca turma, fie că e diferit .
    Şi dpdv medical 51 % mi se pare un procentaj mic ca să fie declarat „normal „.
    Deci 49 % la sută sunt anormali ??? mie nu-mi sună bine .

  55. pdm
    04/02/2010 la 22:52

    și-n plus, dacă e atât de normal să fii ghei și să adopți copii, te provoc la alt exercițiu: de mâine mor toți heterosexualii, mai puțin un cuplu. nu cumva acel cuplu va deveni un cuplu de montă? și dacă el ar da naștere numai la copii homosexuali, ce s-ar întâmpla când ar muri cei doi?

  56. melami
    04/02/2010 la 22:53

    @kekee
    Păi, da, bre, că de drepturile individului ăluia mititel vorbim. La el ne gândim, nu la ce fac părinţii lui în dormitor. El n-are drepturi? Doar ăi mari au?
    Şi, dacă trăim într-o lume „defectă” şi retrogradă, până vom lumina „prostimea”, de ce trebuie să sufere ei?!

  57. 04/02/2010 la 22:53

    @ pdm

    în SUA acuma 100 de ani deranja pe toată lumea când un negru intra într-un bar de albi , ERA NORMAL ?
    PENTRU EI DA !
    hai zi-mi totuşi cine e ăla care scrie ” codul normalităţii „. ???

  58. Laura
    04/02/2010 la 22:56

    Kekee, nu-i vorba ca adultii le baga in cap sa rada de alti, dar asa e firea oamenilor, asa suntem noi construiti: ce nu-i asa cum „ar trebui sa fie” e altfel, e tinta rautatilor manifestata in diverse feluri. Si in societate exista anumite reguli, nu putem face abstractie de ele. Ele exista, vrem sau nu.

    Si nu cred ca te doare-n …… de 99,999 % din lume. Nu cred, na!

  59. pdm
    04/02/2010 la 22:58

    @rich
    natura însăși maifrend!

  60. 04/02/2010 la 22:59

    @ melami
    şi atunci cum o schimbi , vorbind doar ?

    @ pdm
    1-ia întreăbă-o pe naşa cum e cu consanguinitatea , din 2 nu populezi o planetă , numai dacă esti popă.

    2-şi am fi prima specie care ar dispărea ?
    da , egoul nostru inflamat de specie dominantă pe pământ nu ne lasă să credem că am putea dispărea .
    dispărem şi gata. Ne plătim greşelile.

  61. pdm
    04/02/2010 la 23:00

    @rici
    tu chiar crezi că la geneză au fost mai multe cupluri? sau chiar crezi că a existat adam și eva? plm, să nu intrăm pe partea aia…

  62. melami
    04/02/2010 la 23:01

    @kekee
    Da, vorbind. Azi, mâine, poimâine etc. Nu cu biciul, nu impunându-le cu forţa ceea ce NU SUNT PREGĂTIŢI încă să înţeleagă şi să accepte.

  63. 04/02/2010 la 23:04

    @ laura
    da , ai dreptate , mă doare de mai puţini , de 99,99999 %.
    Din 6 miliarde şi ceva . Ia calculează , că eşti economistă, îmi închipui că tricotezi numere cu viteza luminii.
    Există reguli , dar trebuie schimbate , că-s deampururea.

    @ pdm
    deci natura dicta „normalitatea ” de acum 3oo de ani când era normal să ai sclavi.
    pe care frunză de arţar era scris ?

  64. Laura
    04/02/2010 la 23:08

    Mai, pdm, tu stii sa vorbesti si altfel ntz ntz ntz… sa nu-mi vina a crede… (vezi sa nu umbli cu nasul pe sus acum 😉 )

  65. pdm
    04/02/2010 la 23:08

    bre, nu te piti după corcoduș că simți că nu ai dreptate da te încăpățânezi! vorbim de ceea ce e scris în noi, nu de ceea ce face sau am făcut ca specie…

  66. 04/02/2010 la 23:12

    @ melami
    da io nu zic cu biciul , m-aş contrazice , dar pot să expun lumii ” o altă manieră de a picta un tablou ” , tre să încep de undeva.
    Poate că mor ca Gogh , dar peste 300 de ani se va afla un prost să dea 70.000.000 de dolari pe o pânză .
    Omul e un animal care se teme de nou, asta şi pentru că e comod.
    Mulţi zic : ce să-mi bat capul că mi-e bine şi aşa , şi nu se deranjează să schimbe.

    @ pdm
    pentru mine povestea cu religiile e o poveste despre putere , influenţă şi bani.
    cui îi convine să creadă poveşti n-are decât , io nu pun botul.
    o perioadă chiar a avut şi efecte benefice, dar acum e timpul să dispară, că face mai mult rău.

  67. Laura
    04/02/2010 la 23:13

    Kekee, eram sigura, dar cat se poate de sigura ca raspunzi asa =))
    Si nu fa pe prostu’, ca nu esti!

    De acord ca regulile trebuie schimbate cand nu mai corespund timpului si sunt aiurea, dar pana se schimba regulile trebuie schimbata mentalitatea. E o chestie de mentalitate a majoritatii. Imi imaginez ca in tine zace o farama de revolutza, e ok. Avem nevoie de oamnei din astia, altfel stagnam si cum se zice: orice pas pe loc e de fapt un pas inapoi 🙂

  68. 04/02/2010 la 23:15

    =))
    jur că nu mă pitesc .
    „vorbim de ceea ce e scris în noi, nu de ceea ce face sau am făcut ca specie…”
    da ! dar hai să vorbim şi despre ce e scris în băiatul ăla gay.
    nu ţi se pare că ne credem buricul pământului vorbind numai despre noi doi ?

  69. 04/02/2010 la 23:18

    BINGOOO !
    avem o câştigătoare !
    LAURA.
    da măi , treburile trebuiesc adaptate vremurilor şi creşterii inteligenţei , complexităţii şi cerinţelor societătii .
    Şi trebuie început de fiecare dată , la fiecare capitol.

  70. pdm
    04/02/2010 la 23:20

    @rici
    nu cumetre, în băiatul ăla ghei nu știu ce se află și sincer nu-mi pasă așa cum probabil nici lui nu-i pasă de ce este scris într-un violator de capre, să zicem, dar știu cu certitudine ce nu se află și anume: posibilitatea de a se înmulți. poți să contrazici? mă frec cu tine, luăm nobelu și-npărțim banii, ce zici?

  71. 04/02/2010 la 23:20

    @ laura
    orice pas , e mai bun decât să stai pe loc !
    AŞA-I MĂ !

  72. melami
    04/02/2010 la 23:20

    Intervin ca prostul într-o discuţie care pare că merge suficient de bine şi fără opinia mea.
    Uite, kekee, o altă definiţie a normalităţii:
    1 spermatozoid + 1 ovul = 1 embrion

  73. 04/02/2010 la 23:22

    @ pdm

    atunci hai să-l împuşcăm , în lula mea !
    scăpăm de o bătăie de cap.

  74. pdm
    04/02/2010 la 23:22

    @laura
    da cum plm credeai că vorbesc de exemplu cu mama sau cu tata? :-))) vorbele sunt doar niște unelte, atâta timp cât la final iese o operă de artă, poți să sculptezi și cu pula! (las-o așa, maman, că devin prea decent și refulez mâine, în viața de zi cu zi și nu e momentu.)

  75. 04/02/2010 la 23:23

    @ melami
    ATUNCI IA DĂ-MI ŞI DEFINIŢIA LIBERTĂŢII ŞI A EGALITĂŢII !

  76. 04/02/2010 la 23:26

    @ pdm

    =))
    are cap vidia ?

  77. pdm
    04/02/2010 la 23:28

    ba să trăiască cum i-o fi lui mai bine, dar să respecte măcar legile naturii, dacă nu pe cele ale ”normalității”

  78. 04/02/2010 la 23:29

    @ melami
    vorbim de drepturi , de a avea aceleaşi drepturi cu mine, tine , alţii de a înfia .
    Iar apoi dacă nu oferi cele mai bune condiţii purtătorului spermei/ ovulelor care va procrea peste 30 de ani , acolo ajungi – dispari.

  79. melami
    04/02/2010 la 23:30

    @kekeee
    Nu sunt sociolog, nici istoric. Aici sunt sigură că ai un răspuns mai bun ca mine.
    De altfel, discuţia nu le nega homosexualilor dreptul de a avea o anumită orientare sexuală, ci se referea la acela al copilului de a creşte într-o familie… hai să nu-i zic normală, ci tradiţională. Deci, urmarea definiţiei mele de mai sus, adică 1 spermatozoid + 1 ovul = 1 embrion: copilul acela s-ar dezvolta mai firesc într-o familie în care unul din părinţi este purtător de spermatozoizi iar altul de ovule.
    Că pot exista excepţii, că sunt cazuri când e preferabil ca puiul de om să fie crescut de către doi gay cumsecade şi plini de bune intenţii şi nu într-o familie disarmonică, nu neg. Dar, repet, astea sunt excepţii, cred.

  80. Laura
    04/02/2010 la 23:31

    Ce am io cu cei ce te-or conceput, pdm? Io te stiu de aici, la sefa si nu ma raportez decat la asta! Mamaaa da’ ce opera de arta facem noi aici… =)) =)) =))

    Mai, dar m-am mai racorit, ca am avut niste zile uhhh…
    Mersi baieti si, normal, mersi sefa!

    No, si cu asta ma duc si io la nani sa nu incurc cifrele maine 😉

  81. 04/02/2010 la 23:33

    @ pdm
    „ba să trăiască cum i-o fi lui mai bine, dar să respecte măcar legile naturii, dacă nu pe cele ale ”normalității”
    Chiar natura a sculptat în el să-i placă ce-i place .El chiar asta face , ce să facă dacă i se ridică cricul la vederea lui Ion. El prin reacţia lui respectă ce a scris natura .

  82. melami
    04/02/2010 la 23:33

    Noapte bună, strigoiţo! 🙂
    @kekee
    Excepţională aia cu „cricul”! =)) =)) =))

  83. 04/02/2010 la 23:34

    ciao strigoiţo !

  84. 04/02/2010 la 23:39

    @ melami
    ai un sâmbure de homofobie în tine ( să nu te superi pe mine , că dup-aia mă supăr că te-ai supărat 🙂 ).
    Înainte râdeau copiii de copiii mamelor divorţate.
    Acuma nu mai e nimic ciudat, p-aici , să aibe un singur părinte.Lumea nu-şi mai mănâncă zilele unuia celuilalt.

  85. pdm
    04/02/2010 la 23:43

    las fel este scris și-ntrun criminal, să zicem? asta nu înseamnă și că ce face este benefic pentru cineva sau chiar pentru el…
    discuția asta mă duce cu gândul la bărbații geloși, ăia care-și sufocă ”iubitele” din prea multă dragoste. practic e cam același lucru: e scris în genele lor să fie așa, iar femeile sunt mai protejate și sunt iubite, exact ceea ce-și doresc femeile dacă le-ntrebi. dar parcă e puțin pe dos, zic eu…

  86. melami
    04/02/2010 la 23:44

    @kekee
    Nu, doar că, aşa cum am scris şi în postare, nu simt nevoia sa am atingere cu segmentul acesta uman. Ţine de fiziologia minţii mele. Nu sunt homofobă, ci poate mai mult decât ar trebui heterosexuală. =))
    LE: Ca şi în cazul „Biancăi”, te admir pentru încăpăţânarea cu care lupţi, cu argumente, nu cu invective, pentru o cauză în care nu eşti implicat tu ca persoană, ci omenirea. Doar din asemenea „ciocniri” putem evolua. 🙂

  87. 04/02/2010 la 23:45

    Bă lume , io zic aşa , ori le dăm gay-lor drepturi egale cu noi , DAR EGALEEEE !
    ori nu le dăm nici un drept , şi tăcem din gură şi nu ne lăudăm ce democraţi suntem.
    hai că-ţi dauuuu, dar nu tooot, ci numaii aiaaaa _ bă ăsta târg , să ne târguim ?

  88. melami
    04/02/2010 la 23:50

    Da, eu zic să le dăm drepturi egale, dar să le folosească cu bunul simţ pe care l-am dovedit noi când le-am dat! Adică, să se abţină, dacă pot, să înfieze copii. De dragul copiilor. Nu-i împiedică nimeni să ajute famiile nevoiaşe să-şi crească decent copiii, dar să-i lase acolo, în mediul lor tradiţional. La mărinimie se răspunde cu mărinimie.

  89. 04/02/2010 la 23:51

    @ pdm
    hooo, nu purta discuţia departe.
    Gelozia e o chestie legată de dragoste, inteligenţă-( sentimentul proprietăţii ) , şi autostimă/siguranţă de sine (inteligenţă).
    Cât despre criminali – eşti cumva un adept al lui Cesare Lombroso ?
    De acolo până la aflarea rasei pure sânt doi paşi .

  90. 04/02/2010 la 23:54

    @ melami
    Adică îi dăm o maşină omului , dar să nu se plimbe cu ea ?
    – îi dăm dreptul dar să nu-l folosească

    Sau le dăm voie să ne dea banii ca să creştem copii,
    dar să se uite la ei pe geam ?

  91. pdm
    04/02/2010 la 23:57

    @maman
    vorbim de consecințele problemei și nu de cauza ei: unii copii o duc rău sau foarte rău pentru că niște iresponsabili au facut posibilă existența lor. deci duceți-vă spre ăi de i-au făcut, spre sursă atunci când vreți să găsiți soluția pentru a nu mai exista situații ca cele pentru care pledează @rich, cu copii înfiați de gay doar pentru că o duc rău în familiile lor. acolo trebuie educație, la prevenire…nu la acceptarea unor compromisuri doar pentru că(…)

  92. pdm
    04/02/2010 la 23:59

    @rich
    hai să plecăm de la o bază că începem să fugim în jurul soarelui. deci, este scris în genele homosexualilor să fie homosexuali sau nu? pot doi oameni de același sex să se înmulțească sau nu? cam de aici plecăm…

  93. melami
    05/02/2010 la 00:03

    @kekee
    Da, bre! Zi-i şi aşa.
    Deci, îmi apare un tip gol în faţa ferestrei, noaptea.
    Prima recţie, să arunc cu ceva în el sau să-l împuşc. Sau să chem poliţia.
    Eu, raţionalul, mă înfrânez şi-mi zic că ar trebui să aflu de ce e ăla gol, noaptea etc.
    Şi-l întreb.
    Îmi dă o explicaţie plauzibilă. Îl înţeleg.
    Îi deschid geamul şi-i dau un schimb de haine curate, să poată pleca în drumul lui.
    Dar NU-L INVIT ÎN CASĂ, pentru că nu-l cunosc şi poate că mi-ar face rău.
    Poate o s-o fac în altă zi, după ce l-aş ştii mai bine. Sau, poate, nu, că voi constata că nu-mi place de el.
    Cam în faza asta sunt eu acum.
    🙂

  94. 05/02/2010 la 00:06

    @ pdm
    am plecat deja de la un punct .
    Am plecat de la : au drepturi egale homosexualii cu heterosexualii ?
    De acolo am pornit.
    Extrapolând :
    Sânt egali în drepturi TOŢI OAMENII ?

    nu mă purta la : pot doi oameni de acelaşi sex să se înmulţească , că acolo nu-i nimic de comentat.

  95. pdm
    05/02/2010 la 00:09

    deci recunoști că nu ar trebui să aibă copii…așa da…

  96. pdm
    05/02/2010 la 00:11

    și dacă pentru tine a avea un copil este un drept, pentru mine este mai mult un privilegiu care atunci când este dus spre un act de egoism, devine o crimă…

  97. 05/02/2010 la 00:14

    @ melami
    perfect exemplul tău.
    am vizualizat faza =)) =)) =)) .
    Acuma serios vorbind , am priceput cum stai.
    Ai văzut prea puţine cazuri, sau personaje d-ampulea.
    P-aici s-a cam obişnuit lumea cu ei.
    De exemplu un opinionist foarte apreciat , e des la TV. e un travestit, şi apare aşa la tv, se văd transexuali, gay , la tv.
    Şi sânt apreciaţi pentru ceea ce zic , fac, nu pentru orientarea lor.
    Sânt si homofobi, dar încet, încet se schimbă procentajul.

  98. 05/02/2010 la 00:18

    @ pdm
    „nu mă purta la : pot doi oameni de acelaşi sex să se înmulţească , că acolo nu-i nimic de comentat. ”
    Unde am recunoscut eu că : NU AR TREBUI SĂ AIBE COPII.
    aş putea să încep să cred că eşti tare de cap şi nu pricepi ce spun, ţi/am mai spus cândva / TU NU EŞTI CRETIN , eşti altceva.

  99. melami
    05/02/2010 la 00:23

    Mă bucur că mi-ai înţeles punctul de vedere. Chiar asta voiam să spun. Cu definiţiile vezi cum stau. Cu exemplificările, se pare că mai bine. 🙂

  100. pdm
    05/02/2010 la 00:25

    rici, o luași corcora? păi dacă-mi spui că un homosexual este homosexual pentru că așa are scris el bagajul genetic, de ce nu poți să accepți că tot în bagajul ăla genetic este scris că nu ar trebui să se înmulțească, respectiv să aibă copii? dacă ar fi fost cum spui tu, probabil că am fi avut deja părinți homsexuali care să-și facă singuri treaba…dacă vrei, putem să inversăm rolurile, să vezi că discuția poate continua la nesfârșit…atâta timp cât nu accepți o bază morală și nici una genetică, argumente fiind căcălău, îți propun să inversăm rolurile: heterosexuali nu ar trebui să aibă copii, ce zici?

  101. 05/02/2010 la 00:25

    cu ce e mai iubitoare şi îndreptăţită un cuplu hetero decât unul gay , să adopte un copil.;
    Că doar nu-l iau să-l _ută.
    Îl adoptă să aibe grijă de el , să îi pună un zâmbet pe buze copilului ăluia, şi să le lumineze viaţa cu zâmbetul său.
    Pune-te în pielea unui gay.
    Ce ai zice dacă ţi-ai da seama că fofo nu te interesează, pur şi simplu, nu funcţionezi la vederea ei.
    În schimb când îl vezi pe Ghio te stâng pantalonii.
    Ştii clar că te va scuipa toată lumea, mie mi-e milă de ei într-un fel , pentru că au o viaţă mult mai grea decât noi.

  102. 05/02/2010 la 00:27

    @ pdm
    mă !
    nu amesteca natura , CU LIBERTĂŢILE INDIVIDULUI .

  103. pdm
    05/02/2010 la 00:27

    te iau altfel: e normal să fuți o vacă?

  104. pdm
    05/02/2010 la 00:29

    păi eu le amestec? tu le amesteci..
    e scris în genele homosexualilor să fie homosexuali sau nu? pot doi oameni de același sex să se înmulțească sau nu? cam de aici plecăm…ce răspunzi tu:
    Sânt egali în drepturi TOŢI OAMENII ?

  105. 05/02/2010 la 00:30

    Pentru mine nu , că-mi plac muierile şi nu intru în erecţie la vederea unei vaci, dar dacă e vreunul care se îndrăgosteşte de Joiana , pe tine ce te deranjează , ce face cu vaca mea ?

  106. pdm
    05/02/2010 la 00:32

    păi nu mă deranjează bre, dar ai fi de acord ca fie-ta să zicem să fie bulită de vreun taur? că doar e dreptul ei, nu?

  107. 05/02/2010 la 00:33

    Tu ai dreptul să adopţi un copil ?
    Cu ce te crezi mai bun decât un homosexual ?
    Eşti mai deştept, îl iubeşti mai mult, ai plătit mai multe taxe, ai pusca mai mare sau mai mică, îţi începe numele cu o literă mai în fată la alfabet ?

  108. 05/02/2010 la 00:35

    bă , tu ai o fixaţie cu bovinele =)) =)) =))

  109. 05/02/2010 la 00:37

    deci după tine doi oameni care nu pot procrea : NU POT CREŞTE SAU ÎNFIA COPII ?

  110. pdm
    05/02/2010 la 00:37

    aștept răspuns la întrebarea de mai sus…
    la întrebarea ta: atâta timp cât copilul nu ar avea de suferit de pe urma comportamentului meu, un mare DA!

  111. pdm
    05/02/2010 la 00:40

    doi oameni care nu pot procrea, DE ACELAȘI SEX.

  112. 05/02/2010 la 00:41

    şi ce vrei să iţi zic că DA, adică încurajez zoofilia (cam aia ar fi taurul , nu )
    sau că nu ( şi mi-ai sări la beregată că-i îngrădesc libertatea ).
    IAR DEVIEZI .

  113. pdm
    05/02/2010 la 00:43

    și încă ceva: ca să nu mai încercăm să facem tsunami-uri cu degetul, hai să luam ca reper, binele copilului! ok?

  114. 05/02/2010 la 00:43

    care-i diferenţa dpdv. reproductiv între : o pereche gay , şi o pereche sterilă ?

  115. pdm
    05/02/2010 la 00:46

    care-i diferența dpdv reproductiv între două pietre și doi gay? nu e , nu?
    răspuns: o gaură?!?

  116. pdm
    05/02/2010 la 00:47

    bă da la tine cât căcat e ceasu? că la mine e aproape 1 în plm!

  117. pdm
    05/02/2010 la 00:48

    din punct de vedere reproductiv: care e diferența dintre fata ta(nenăscută) chircită sub un taur și doi homosexuali?

  118. 05/02/2010 la 00:49

    =)) =)) =))
    tsunami în oliţă !
    ok.
    deci cu ce trăieşte mai rău într-o familie gay , decît una hetero.
    primii nu-i cumpără ciocolată ?

  119. 05/02/2010 la 00:52

    Am împresia că începi să arunci cu căcat .
    Io-s căpşunar, încep lucrul la 9.30 ora voastră.

  120. pdm
    05/02/2010 la 00:54

    au murit oameni în revoluția din 89 pentru a avea libertate de exprimare, corect? un copil de homosexuali ar trăi într-un comunism continuu și i-ar fi îngrădite libertățile permanent pentru că asta e societatea vrem-nu vrem. nu ar putea să se exprime la fel cum o fac ceilalți copii, în preajma părinților, într-un spțiu public…plus că există copii cu reale probleme psihice datorate divorțului a doi părinți, darămite dacă ar trebui să i se explice cât timp ar fi mic și fraged din pdv psihic că de fapt el nu are o mamă și-un tată ci doi tați…

  121. pdm
    05/02/2010 la 00:56

    maman să deșchizi o fereastră nouă că deja se-ncarcă greu…

  122. melami
    05/02/2010 la 00:58

    Uitaţi cum văd eu problema. Un nebun aruncă cu o piatră în baltă, şi zece înţelepţi sar s-o scoată de acolo. Nebunul sunt eu. Iar dintre înţelepţi au mai rămas doi. Unii au plecat, alţii s-au culcat, alţii au renunţat. Au mai rămas doar cei doi războinici care-şi încrucişează spadele: Marele Arici şi Marele Pedemeu. Spada primului e ascuţită cu precizie matematică, dar oarecum burată de empatia faţă de minoritari, prin analogie. A celui de al doilea e mai lungă şi flexibilă, aşa că uneori nici n-o simţi până când nu-i sesizezi vârful lângă carotidă. Ies scântei, balanţa înclină când spre unul, când spre altul, dar lupta se anunţă a fi lungă, şi combatanţii par a fi la limita rezistenţei. E un duel mult prea frumos ca să asistăm la vlăguirea celor doi viteji, aşa că vă propun o reluare a „ostilităţilor” la o altă dată, când voi reveni cu rezultatele studiului meu asupra psihologiei copiilor adoptaţi de cupluri homo- şi heterosexuale.
    Deocamdată vă mulţumesc că aţi avut bărbăţia de a purta o discuţie animată, interesantă şi civilizată, chiar dacă cu bulină roşie câteodată. Nu sufăr de ipocrizie, aşa că am apreciat conţinutul ei şi m-am distrat copios atunci când acesta a fost învelit mai „colorat”. Felicitări amândurora şi… mă bucur că v-am descoperit ca perteneri de discuţie! Pe data viitoare, că eu cam trebuie să merg la nani. Dacă era vineri seara, trăgeam de voi până dimineaţa, numai de dragul de a vă urmări.
    Noapte bună! 🙂

  123. pdm
    05/02/2010 la 00:58

    am ieșit, mă voi întoarce mâine, dacă voi avea timp..

  124. 05/02/2010 la 01:00

    păi ia să schimbăm „comuniştii tăi „, şi să devină „capitalişti ” şi atunci nu o să mai trăiască în comunism.
    da, suferă copilul în caz de divorţ pentru că i se pune acelaşi sablon, o mamă şi un tată.
    Io cunosc 5 persoane din părinţi divorţaţi, şi doar unul a zis că l-a durut o perioadă.
    Au fost care mi-au povestit cum profitau de situaţie, şi cum era invidiat la şcoală.

  125. 05/02/2010 la 01:02

    Noapte buna !

  126. pdm
    05/02/2010 la 08:49

    neața!
    deci tu crezi că un copil suferă, psihic vorbind, doar pentru că este privit cu alți ochi? eu zic că nu, că s-ar putea să simtă lipsa unei mame, de sex feminin…

  127. 05/02/2010 la 10:29

    O fi cu sânge albastru, dar mă tem că are niscaiva păsări greu de controlat. Nu am nimic împotriva exprimării sexuale de orice natură, fie sănătoşi toţi cu gusturile lor în materie cu tot, dar creşterea unui copil într-o astfel de atmosferă îmi pare o idioţenie. Era un banc cu Bulă pe tema asta…

  128. 05/02/2010 la 11:24

    Mare-i gradina Domnului!

  129. melami
    05/02/2010 la 11:55

    @disa
    Cam asa este din pacate…

  130. kekee
    05/02/2010 la 12:41

    Democratia la o prima vedere ar parea o chestie ce tine strict de majoritate ( pornind de la nume DEMOS – popor si CRATOS –putere ).
    Nu e chiar asa.
    Ea fiind cladita pe LIBERTATILE INDIVIDULUI , individ care impreuna cu ceilalti indivizi vor crea minoritati, care la rindul lor vor forma MAJORITATEA si implicit ceea ce e numit democratie.
    POVESTE :
    La inceput au venit si au luat tiganii.Nu am zis nimic niciunul , ca nu ne interesa, oricum multi dintre ei erau galagiosi, nespalati, hoti .
    Apoi au venit si i-au ridicat pe negri.Nici atunci nu am zis nimic. Ca nu ne interesa. Erau ciudati asa cu piele lor negra, si mai si miroseau ciudat.
    Apoi au venit si i-au ridicat pe evrei . Astia nu erau nici galagiosi , nici nu puteau, nici hoti, dar nu erau de ai nostri si ne si rodea un pic de invidie ca o duceau mai bine decit noi.Asa ca nu ne-am bagat .
    Dupa evrei i-au ridicat pe musulmani. Nu aveam nici o treaba cu ei . Dar am tacut ca ne deranja putin moscheea ridicata pe locul parcului.
    Cind a venit ziua si i-au ridicat pe comunisti , am zis ca era cazul , pentru ca tot timpul erau contra si manifestau , faceau valuri si zgomot.
    La un moment dat i-au cules pe homosexuali, mi-am vazut de treaba ,si am tacut chitic pt. ca aveau un comportament sexual ciudat ( asa am auzit ).
    Intr-o buna zi au disparut rockerii , si cu ei si sticlele goale de pe strazi si muzica urlata.Am zis doar BRAVO !
    …….
    Azi au venit sa ma duca pe mine ! Si nimeni nu a zis nimic.
    PENTRU CA ERAM ULTIMUL SI NU ERA NIMENI SA PROTESTEZE PENTRU MINE !!!

    ps. Oare cum a ajuns Chioru sa-si bage plua in gura poporului si sa faca ce vrea ?
    Pentru ca fiecare si-a vazut de treaba si se astepta sa comenteze altii.
    Incep sa ma indoiesc ca ma voi mai intoarce vreodata acasa.

  131. kekee
    05/02/2010 la 13:05

    P-aci e un fotbaliator de culoare bun, care e cetatean in regula al tarii, fiind infiat de mic.
    Cind a fost intrebat cum stau parintii lui a zis ca bine mersi , locuiesc in orasul x si maica-sa mai trece pe la el sa-i faca specialitati locale.
    In momentul in care a fost intrebat de parintii naturali , a raspuns foarte lejer ca pentru el parinti sint albii STERILI care i-au dat de mincare, l-au crescut si il iubesc.Cu ceilalti nu are in comun decit parti de ADN.
    Concluzie : ca sa faci un copil fericit si sa-l ajuti sa creasca nu e obligatoriu sa fii parinte natural.
    Important e sa vrei sa fii parinte si sa fii capabil sa-l cresti si sa-l iubesti .

  132. pdm
    05/02/2010 la 13:16

    ”Luni, pe 29 ianuarie 1976, Brenda Ann Spencer (16 ani) a rănit prin împuşcare opt colegi de la Şcoala Elementară din San Diego şi un poliţist, după care i-a omorât pe directorul şcolii, Burton Wragg, şi pe gardianul insituţiei, Mike Suchar. Primise puşca drept cadou de Crăciun, de la tatăl său.”-ziceau unii…

  133. melami
    05/02/2010 la 15:11

    Măi, mi-aş chema aici toţi comentatorii, să vadă ce prieteni deştepţi, talentaţi şi informaţi am ca prieteni. Keep going!
    Dar vedeţi că v-am făcut loc de dans ceva mai încolo, la „În ce lume trăim -2”! Sau vă place aici, înghesuiţi şi feriţi de ochii lumii?! Oare e normal aşa? E firesc?! 🙂

  134. 05/02/2010 la 20:40

    Nu ştiu de ce vă frământaţi. Nu spunem mereu că e mare grădina Domnului şi fel şi fel de bidigănii trăiesc într-însa?

  135. melami
    05/02/2010 la 20:43

    Ba da, dar încercăm să înţelegem ce e în grădina asta. 🙂

  136. 05/02/2010 la 20:44

    @ melami
    acu’ că ne-ai mângâiat pe creştet şi ne-ai lăudat dă-ne şi câte o bomboană
    :))

  137. melami
    05/02/2010 la 20:45

    Vă dau. La sticlă, la doză sau la pahar?! 😀

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
