Prima pagină > Dublu orb > Dublu orb (8)

Dublu orb (8)

25/01/2010

Îl cunoşteam dinainte de a-l întâlni în carne şi oase. Faima îl precedase, cum spun menestrelii despre eroii care înfierbântau imaginaţia domniţelor din timpurile apuse sau doar imaginate de scriitori. Nu oricine se poate lăuda că tatălui său i se ridicase o statuie chiar în faţa tribunalului. Trecusem pe lângă ea de nenumărate ori şi nu-mi atrăsese atenţia decât prin bretonul albicios pe care îl desenaseră păsările ce îşi lansau excrementele pe fruntea celui mai strălucit reprezentant al urbei. Abia după ce l-am cunoscut pe fiul ilustrului cetăţean, l-am identificat ca fiind unul dintre cei trei urmaşi ai celui care organizase şi condusese baroul local; onoratul lui genitor fusese spaima şi coşmarul hoţilor, criminalilor sau delapidatorilor din ţinut şi din împrejurimi; era cel pe seama căruia se puneau o seamă de legende şi, uneori, cu tot respectul cuvenit, glume din care îşi extrăseseră inspiraţia scriitori, scenarişti şi regizori celebri; deşi era renumit prin faptul că nu accepta să-i reprezinte decât pe cei de cinstea cărora era convins pe de-a-ntregul, răutăcioşii îi puseseră în seamă expresii pe care probabil că le inventaseră doar pentru a da savoare unei vieţi lipsite de orice pată sau amănunt picant. Se spune, de exemplu, că apărând un paricid, îşi începuse pledoaria astfel: „Onorată instanţă, priviţi-l pe acest biet orfan etc.” Ca pentru a compensa seriozitatea şi, de ce să n-o spunem, lipsa de umor a tatălui, fiul cel mijlociu era un adevărat depozitar de glume, bancuri, povestioare deochiate, cântece de petrecere şi poezii licenţioase, pe care le debita cu neimiluita, adunând în juru-i o întreagă ceată de petrecăreţi care hohoteau până când simţeau că li se încleştează fălcile şi îi ustură ochii de lacrimi. Stătusem o dată în apropierea lui, la o nuntă, dar, ajunsă acolo când deja oamenii se ameţiseră şi izbucneau în râs şi doar dacă le arătai un deget, nu m-am putut contamina de veselia lor şi n-am reuşit să gust savoarea umorului practicat de bărbatul masiv, cu ceafă de luptător şi cârlionţi de efeb. Chiar dacă vorbele lui nu reuşeau să mă înveselească, chipul însă îmi captase atenţia: era atrăgător, în ciuda ochilor înroşiţi şi a bărbiei care începea să se îngroaşe. Niciuna din trăsăturile lui nu ar fi luat premiul de frumuseţe la un concurs, dar, în ansamblu, avea o faţă luminoasă şi puternic conturată, denotând, dacă nu o ambiţie nemăsurată, ca a tatălui, măcar o forţă şi un farmec irezistibil, aşa că nu era de mirare că bărbatul era considerat unul dintre fustangii urbei. Nu m-am dat niciodată în vânt după asemenea Don Juan-i, dar trebuie să recunosc că individul mi-a iscat unele… curiozităţi. Pe atunci eram însă o nevastă consacrată, exemplară prin conduita mea, aşa că doar în visele cele mai îndrăzneţe mă vedeam a fi iubita unuia ca el, ori eu nu prea visam pe atunci, ocupată fiind să-mi redefinesc poziţia într-o realitate aflată în continuă schimbare. Statutul nostru social se modificase radical faţă de cel din primii ani ai căsniciei, copiii păreau a nu mai avea nevoie de asistenţa mea, iar soţul devenise o rara avis care mă scotea în lume doar când îşi amintea de mine sau nu avea încotro.

Îmi descoperisem însă darul de povestitor, aşa că, de câţiva ani, îmi ocupam timpul liber –care, în sfârşit, îmi prisosea, după ani lungi în care abia dacă sesizam trecerea lui, prinsă în plasa de păianjen a îndatoririlor materne şi conjugale- cu născocirea unei lumi care mă captiva mai mult decât cea reală. Nu eram o persoană care să strălucească la întrunirile mondene, dar încercam să nu par chiar idioată atunci când deschideam gura. Citeam mult, meditam, scriam, mergeam la teatru şi frecventam un cerc de amice care se întruneau periodic, prin rotaţie, acasă la una sau la alta. Erau femei una şi una. O judecătoare. O economistă. O pictoriţă-scenografă. O antrenoare de arte marţiale. O ziaristă. O dentistă. O alpinistă. O profesoară de matematică. Şi eu: scriitoarea grupului. Cea care îşi făcuse o meserie din a povesti viaţa altora, cu adaosurile şi modificările de rigoare, care să facă imposibilă detectarea sursei de inspiraţie. Prietenele mele nu mi-au reproşat niciodată că le-am folosit ca să-mi scriu „opera”; dimpotrivă, ştiindu-se studiate, se străduiau să-mi ofere material de bună calitate, aşa că de multe ori îşi înfloreau istorisirile doar de dragul meu, spectatorul lor atent şi receptiv. Eram cea mai puţin vorbăreaţă dintre ele, sacul fără fund în care îşi deşertau cuvintele pe care nu îndrăzneau să le rostească în faţa altora, sau amintirile reprimate, sau emoţiile blamabile, sau doar gândurile rebele. Ele se mai întâlneau şi separat, câte două sau trei, dar eu nu participam decât la „plenare”, la agapele în care se adunau toate, pentru că, luate în parte, niciuna dintre ele nu mi se părea suficient de interesantă ca să-mi irosesc timpul în care puteam face altceva. Împreună însă se stimulau reciproc şi, din ciocnirea lor, izbucneau artificii, scântei şi perle, pe care le culegeam cu aviditate, le depuneam în creuzetul creaţiei mele, ca mai apoi să le diluez sau să le cristalizez în scrieri mai mult sau mai puţin reuşite.


„Un fanfaron drăguţ!” mi-am spus, după ce îl urmărisem întreaga seară cum se defăşoară, acaparând atenţia tuturor. „Şi muzical”, am adăugat după ce l-am ascultat cântând împreună cu formaţia de ţigani a localului. „Şi… cam atât”, am concluzionat văzându-l cum se scufundă apoi în apele tulburi ale beţiei. Se ridica, din când în când, de la masă, şi mergea la veceu, cu paşi mari şi uşor nesiguri; abdomenul i se lăbărţase peste betelia pantalonilor; vorba i se încleia; faţa îi devenise opacă; doar ochii îi rămâneau inocenţi, asistând parcă cu uimire la alienarea omului căruia îi aparţineau. L-am văzut, apoi, dansând cu una dintre frumuseţile petrecerii, o blondă subţire şi cambrată, care se lipise de el ca un plasture; i-am observat mâna dreaptă strecurându-se discret sub marginea sutienului, dar femeia se străduia să pară că nu a observat. Atunci am identificat-o pe Soţie. Stătea la câteva scaune de mine, sorbea, cu paiul, din cocktail-ul verde din faţa ei, şi îl urmărea din ce în ce mai indispusă pe bărbatul care îşi insinuase o coapsă între cele ale partenerei de dans în timp ce-i şoptea la ureche cuvinte ce o făceau să râdă incitată. N-aş fi vrut să fiu în locul ei. Gustasem şi eu din amărăciunea de a vedea că sunt înşelată, şi îmi era uşor să recunosc, în ochii ei, fierea geloziei neputincioase. În ciuda solidarităţii feminine pe care o simţeam în acel moment,
nu reuşeam să o simpatizez. Femeia era de o răceală care îţi îngheţa vorbele pe buze. Avea o voce metalică, părul ars de decolorări sălbatice şi modelat cu tone de gel, bustul ridicat mai mult decât trebuia de sutienul push-up care se zărea sub ţesătura subţire a bluzei negre, mâinile mari şi îngrijite, gura frumos desenată de un ruj rubiniu, dantura perfectă, ţinuta dreaptă. Era glacială, indispusă şi semeţ nefericită. Soţul ei se dădea în spectacol, şi ea era nevoită să fie de faţă! Poate că, dacă aş fi sesizat pe faţa ei o urmă de umilinţă sau de slăbiciune femeiască, m-aş fi apropiat şi aş fi încercat să-i distrag atenţia de la scena aceea, dar, văzându-i dispreţul suveran cu care o privea pe blonda fluşturatică, m-am simţit mai degrabă solidară cu bărbatul inconştient de represaliile care urmau a doua zi după această „ispravă”.

Categorii:Dublu orb
  1. 25/01/2010 la 20:39

    Sutienul push up e ca plomba de metal la incisiv. Ai dinte dar toata lumea stie ca e fals! 😉

  2. melami
    25/01/2010 la 20:41

    Right! 😀 😀 😀

  3. 25/01/2010 la 20:46

    or left! 🙂 or both 🙂

  4. Aura
    25/01/2010 la 20:49

    Simion – Atat ai retinut?:)

  5. Laura
    25/01/2010 la 20:52

    In sfarsit renumita Verona 😀
    D’apoi maestrul Igor parca avea alta parere despre ea: „trup de zeita”… :))

  6. melami
    25/01/2010 la 20:54

    Sunt zeiţe şi zeiţe. Dacă ne gândim la cele ale fertilităţii, din unele culturi… =)) =)) =))

  7. Laura
    25/01/2010 la 21:07

    Aha =))
    oricum, cred ca e nasol sa vezi cum barbatul te inseala de fata cu tine. Din fericire n-am trait asta niciodata, dar cred ca ma cunosteau destul de bine. Eu cred ca nu l-as fi privit doar. Sigur s-ar fi intamplat ceva atunci pe loc, fie si numai sa fi tras fata de masa cu toate bauturile pe ea, macar sa aiba ce plati hihihi…

  8. melami
    25/01/2010 la 21:11

    Numai atât? Ce vină are biata masă, să te răzbuni pe ea? 😉

  9. Blanche Neige
    25/01/2010 la 21:14

    @SLVC
    Dar intrebarile? Ai renuntat la ele?
    Mi se pare mie ca Simona asta stie cam prea bine in ce se baga… Acum sunt curioasa daca trece la pasul urmator din motive oculte sau din pura prostie.

  10. Laura
    25/01/2010 la 21:23

    Nu stiu daca numai atat, oricum ca V. nu as sta 😉

    Desi trebe sa recunosc ca o data, fiind intr-un bar unde se canta muzica live, in timpul concertului eu m-am dus la wc. Ei, cand ma introc, langa individul cu care am fost era una, dar era asa aproape de el, de o trebuit sa-i zic la tipa (cu ceva ani mai in varsta decat mine) ca acolo este locul meu. Cand s-a ridicat aia si a plecat (era ca o banca) la individ i se sculase. Am facut niste ochii… vorba Maestrului OKS, si individul mi-a zis: „asta asa s-a apropiat de mine de incet si de excitant, ca io cand i-am simtit fundul asa moale rezemat de picioarele mele m-am excitat” hihihi
    Tipul nu s-a simtit atras de tipa aceea, ci doar miscarile ei, l-au provocat intens… nu-ti spun ce mai radeam de el pe chestia asta… dar, na sexu’ asta…

  11. melami
    25/01/2010 la 21:27

    @Alba
    Naşa acestui proiect nu e entuziasmată de întrebările de la finalul postării. Mă mai gândesc… Şi, la un asemenea fragment, ce întrebări să formulez?
    @Laura
    Ei, e greu de explicat ce-i atrage pe bărbaţi la femei. Vorba ta de ieri: poate ne spun ei! 😉

  12. Laura
    25/01/2010 la 21:33

    Sefa:

    1. Cine era blonda?
    2. Avea blonda mustatza?
    3. Era blonda maritata?

  13. melami
    25/01/2010 la 21:35

    Uai, ce mă speriaşi, fată! Bate şi tu înainte la uşă, nu tăbărî pe om aşa cu întrebările. Stai să beau un pahar de apă, să-mi revin! 😀

  14. 25/01/2010 la 21:37

    @Aura,

    da! 😀 75A? 😉

  15. Laura
    25/01/2010 la 21:39

    Apa, sefa? Ia si un cognac mic, alta viata… 😀
    Pai io ti-am sarit in ajutor, na! Da, si mie imi placea cu intrebari, chiar si pt. personje secundare, ca blonda =))

  16. melami
    25/01/2010 la 21:44

    Bine, hai că-ţi răspund.
    1. O „pizdulice”, ca să-l citez pe Igor.
    2. Avea, dar probabil şi-o epila.
    3. Dacă era, mai trebuia să tragi tu faţa de masă?! Mai degrabă, să-ţi scoţi bărbatul din mâinile ăluia! 😉

  17. pdm
    25/01/2010 la 21:50

    am rămas la partea 4-a și mă opresc…e o carte care o să apară și fizic sau o pot citi doar aici?
    bine ai revenit Aurico!

  18. melami
    25/01/2010 la 21:54

    Da, sper să apară. 🙂

  19. pdm
    25/01/2010 la 21:56

    să-mi trimiți una bucată cu autograf…îți trimit adresa printr-un cuc călător 😀

  20. melami
    25/01/2010 la 21:58

    Bine că nu printr-o pupăză sedentară, că ajunge la paştele cailor!

  21. Laura
    25/01/2010 la 22:01

    Sefa, si io vreau sa cumpar cand apare. Dar o citesc asa interactiv; si cand e pe hartie pot sa ma amuz gandindu-ma cum am citit-o prima data… nu-i rea idea 😀

  22. melami
    25/01/2010 la 22:04

    La asta m-am gândit şi eu când am dat curs propunerii sebrei.
    „Hai să vedem cum ar fi fost dacă am fi scris-o împreună!”
    Recunoaşte că destul de interesant! 😉

  23. Laura
    25/01/2010 la 22:06

    RECUNOSC! Desi, nu-s adepta serialelor, asta-mi place 😀

  24. Florian
    25/01/2010 la 22:07

    Măi, eu în locul Veronei mă cărăbăneam acasă, la ce dracu’ să mai stau acolo şi să fiu centrul atenţiei celorlalţi, care să-şi dea coate şi să şuşotească pe seama mea.
    Iar în locul Laurei la fel, nu o dădeam pe aia la o parte, o lăsam să rămână împreună cu tipul căruia i-o sculase, chiar dacă ăla era tipul meu, şi îmi vedeam de ale mele. Păi să stau şi să-l ascult cum îmi povesteşte de curul ăleia, care s-a frecat de el şi l-a excitat, când tipul ar fi trebuit să îi spună gagicii să şi-l mute pe picioarele altuia? Adică eu mă duc la bar cu o gagică, iar când o apucă nevoile şi se duce până la baie accept să se dea alta la mine şi să mă excite? Mi se pare ca dracu’ faza.

  25. Laura
    25/01/2010 la 22:20

    Magarusule, nu-i chiar asa faza. N-o lua asa radical. Eram multa lume, aglomeratie, fiecare era bucuros daca prindea un loc unde sa stea… iar asta n-o stiut ca aia vine asa aproape de el… o fost comica faza si el n-a avut cu aia absolut nimic. Poate cum am descris suna cam ciudat, dar a fost chiar nostima faza 😀 Si nu a fost in nici un caz vorba de „inselat”

  26. melami
    25/01/2010 la 22:20

    Dar Laura nu spune nicăieri că ăla era iubitul ei, ci „individul cu care era la concert”. Putea fi doar un amic.

  27. 25/01/2010 la 22:20

    @măgă
    hai nu fi ridicol.
    ORICARE bărbat din lumea asta ar fi măgulit în momentul în care ar fi doo femei care se înghesuie să-i cucerească binevoinţa.

  28. 25/01/2010 la 22:22

    @ măgă
    Vezi că gagicile astea nu-s proaste .

  29. melami
    25/01/2010 la 22:22

    @kekee
    „Măgulit”, e una. Unfair faţă de fata cu care mersese la concert, e alta! (Într-adevăr, cred că nu suntem proaste. Poate un pic naive! 🙂 )

  30. 25/01/2010 la 22:24

    cu cât un bărbat a avut mai puţine prietene, cu atâta va fi mai măgulit.

  31. 25/01/2010 la 22:25

    @ melami
    hai zi că în dragoste toate chestiile sânt fair şi ok.

  32. melami
    25/01/2010 la 22:28

    Nu zic decât că Laura nu vorbea de dragoste aici. Dacă eu merg la un concert cu tine, ca amic, şi tu păţeşti o chestie ca aia, din cauza unei tipe, unde greşeşti tu faţă de mine?

  33. pdm
    25/01/2010 la 22:31

    te refereai la pupăza de Aura?
    bă voi vorbiți de dragoste sau de futing aici?

  34. melami
    25/01/2010 la 22:32

    La Laura, bre! Ia pune-ţi ochelarii!
    LE: Ah, tu rămăsasăşi la chestia cu cucul! Aura e ditamai bufniţşa albă, nu pupăză! Vezi că ţi-o iei când vine! 😀

  35. Laura
    25/01/2010 la 22:33

    Adevarul e ca atunci era chiar iubitul meu 😀
    Dar iubirea e una si sexul alta. El nici macar n-o avut sex cu aia. Pur si simplu atingerea aia a ei l-o excitat in acel moment. Asa ceva se mai intampla sa te excite un/o necunoscuta, dar asta nu inseamna ca ai sari pe ea/el ca Igor =)) ai savura momentul si gata, asta fusa si se dusa 😀
    Sau is io total pe langa 😕

  36. 25/01/2010 la 22:34

    @ pdm
    şi nu-i aceeaşi treabă maestre.
    sau ” se exclud cumva „?

  37. melami
    25/01/2010 la 22:36

    Buoi, kekee! Cum să fie, bre, aceeaşi chestie?! Nu se exclud, bre, dar nici nu se suprapun!

  38. Aura
    25/01/2010 la 22:39

    Eu sunt cu Flo la faza asta si printre dinti ii uram si cateva din cele sfinte!!!

    @pdm- stiam ca ti-a fost dor de mine!
    @simion – ale Veronei?!! Nu cred! Eu o vad pe Verona asta voluptoasa nu o pot vedea cu un „corp de zeita”.
    @laura- da’ de Tinar si Nelinistit de ce nu spui?!:)

  39. 25/01/2010 la 22:39

    =)) =)) =))
    E vorba despre dragostili lui Platon ????

    =)) =)) =))

  40. melami
    25/01/2010 la 22:39

    @Laura
    Fată, io încercai cumva să te scot, şi tu vii şi-mi tufleşti pălăria. No, acum, dacă tot ai dat-o pe confesiuni, zii: ai profitat măcar de ercţia aia ilicită?! =))
    @kekee
    Tu cu cine vorbeşti de te hlizeşti aşa?! Pune şi tu coada la maimuţă când te adresezi cuiva! 😦

  41. Laura
    25/01/2010 la 22:40

    Da, mai, unul dintre cele mai faine lucruri pe lumea asta e sa faci sex cu persoana pe care o si iubesti 😀

  42. 25/01/2010 la 22:41

    @ aura
    şi o zeiţă, dacă nu e de marmură, la un moment dat începe să-si dea seama că iegzistă GRAVITAŢIE !

  43. 25/01/2010 la 22:42

    aşa că, la un moment dat îi trece, şi aerul de zeiţă.

  44. 25/01/2010 la 22:43

    năşicoooo !
    DI TINIIIII !!!

  45. 25/01/2010 la 22:44

    @ MELAMI
    mai ales că ştiam că nici tu nu crezi ce zici . :))

  46. melami
    25/01/2010 la 22:47

    @kekee
    Îmi eşti dator cu doi de „ă” şi un „ş”, care face cam cât un „ă” şi 1/2. Vezi că le pun pe răboj! În curând îţi confisc tot alfabetul; să văd atunci cum mai comentezi!

  47. pdm
    25/01/2010 la 22:47

    @rich
    depinde dacă o faci ca să te descarci, că poate ai oole umflate și chair nu contează cine se află la celălalt cap al puței, gen femeie, mână, oaie, vacă, dacă vb de ciobani, sau dacă chiar simți ceva pentru cea la care ești gata să-ți lași copii (la ăia nenăscuți mă refer)

  48. Aura
    25/01/2010 la 22:48

    @ kkiki-de asta stai tu lipit de iarba, te trage in jos?!:))

  49. pdm
    25/01/2010 la 22:49

    @ Maura
    toată ziua mi s-a zvârcolit pleoapa și mi-a pulsat hemoroidu după tine…bine că veniși. când ieși?

  50. melami
    25/01/2010 la 22:50

    @Aura
    Te făcuşi de-un admirator fidel. Nu se zice că e cel mai bun prieten al omului?! 😉

  51. Aura
    25/01/2010 la 22:52

    @pdm – tu esti cioban?!!

  52. pdm
    25/01/2010 la 22:53

    da de când e bufința om, maman? sau poate oi fi și tu fo lord of the ring-oasă din aia?

  53. 25/01/2010 la 22:54

    Cunosc o tipă de genul Veronei.Adică e cumva greşit spus.Cunosc un tip de genul Igor, adică pe la petreceri îşi dă în stambă cu cine apuca pe acolo, nevastă’sa încearcă cumva să pară amuzată, noi încercăm să-i distragem atenţia cumva, mai glumim mai una alta, dar situaţia e jenantă.Ea se complace în situaţia asta, ştie că e un fustangiu şi acum mai la bătrâneţe are puterea să şi glumească pe chestia asta.Nu am fost pusă în situaţii de genul ăsta, dar geloasă sunt şi cred că în secunda 2 m-aş ridica şi aş pleca.Fără scene, fără teatru.

  54. Florian
    25/01/2010 la 22:54

    M-aţi făcut să mai citesc o dată ce-a povestit Laura. Deci treaba s-a petrecut într-un bar, unde strigoiţa s-a dus însoţită de un tip. Când a ramas pentru câteva minute singur, lânga tip s-a aşezat o tipă. De fapt mai mult pe picioarele lui s-a aşezat, pe care a început să se frece. Se întoarce strigoiţa şi îi găseşte în poziţia asta, iar tipul îi spune că el n-are nicio vină, că tipa l-a luat la călăreală şi el n-a avut ce să-i facă.
    Am înţeles bine?

  55. Aura
    25/01/2010 la 22:55

    pdm – nu ti-a fost! trebuia sa iti plesneasca hemoroidu de dor!!! sa se lase cu sange, mai ales ca din cate vad tu esti mai tot timpul rege!

  56. 25/01/2010 la 22:58

    @ PDM
    aşa o fi, nu ştiu ce să zic la ce ai spus tu , io cel puţin experienţe zoofile nu am avut.

    @ melami
    zi adresa, că-ţi trimit două tastaturi, să nu strigi după mine prin toată blogosera.
    sărumâna mulţumesc .

  57. Aura
    25/01/2010 la 22:58

    @flo – eu am inteles ca tine, ca Laura era cu tipul ala si ca s-a dus la buda si…. iiaca beleaua a venit curioasa si-i facu bucuria barbatului!!

  58. pdm
    25/01/2010 la 22:58

    @Maura
    ți-ar plăcea ție să fiu cioban, ai avea și tu ca bufniță o șansă. Nț, eo sunt din ăla cu copii, sunt un domn în plm..
    aha…d-aia sângerezi tu o dată pe lună…ți-e dor de mine…

  59. melami
    25/01/2010 la 22:59

    @sebra
    Bun, pleci. Ce faci după aceea?
    @Flo
    Da.
    @Aura
    Rege e Măgarul. Vezi, nu-i uzurpa tronul!

  60. Aura
    25/01/2010 la 23:00

    @slvc – bine fie, imparat.

  61. Laura
    25/01/2010 la 23:00

    Baaai, dar intoleranti mai sunteti =)) =)) =))
    Mare branza ca i s-o sculat! Parca voua nu vi se scoala decat atunci cand iubitzelele sunt de fata si doar cu ele =)) =)) =))

    Sefa, l-am lasat sa se linisteasca si sa vada daca o fost doar ceva de moment. L-am lasat s-o priveasca mai bine 😀

  62. pdm
    25/01/2010 la 23:02

    @rich
    dacă ai sexuit cel puțin o femeie se cheamă că ai avut relații zoofile…ești arich ai uitat?
    asta ca să nu fiu misogin, nu-mi stă în caracter…

  63. 25/01/2010 la 23:04

    @Melami,
    Nu ştiu.Bănuiesc că ar veni după mine imediat…sau mă rog, aşa ar trebui.Şi iaraşi nu ştiu ce aş face.

  64. Aura
    25/01/2010 la 23:06

    @pdm – pfoa!!! acum ai inteles de ce toate femeile sangereaza o data pe luna! In sfarsit te-ai luminat!!!!

  65. 25/01/2010 la 23:06

    @ PDM
    maestre , m-ai făcut şah-mat
    SINCER !
    dacă cei care au relaţii sexuale cu femei sânt zoofili, ………..nici duc raţionamentul mai departe, că iese urât.

  66. Florian
    25/01/2010 la 23:07

    @Laura
    Nu e vorba că i s-a sculat, e vorba de faptul că a acceptat ca aia să se frece pe picioarele lui, deşi nu se dusese singur în bar, ci însoţit de tine. Puteai să fii şi nevastă-sa, dacă te lăsa acasă şi se ducea singur în bar, n-avea decât s-o lase p-aia să-l frece până îşi dădea drumul în pantaloni. Dar nu când era însoţit de o altă femeie.
    Poate greşesc, dar eu unul aşa gândesc.

  67. melami
    25/01/2010 la 23:07

    @Laura
    No, acuma-ţi cer eu lămuriri. Cum a ajuns să stea aia cu fesele pe picioarele tipului? Stătea pe pardoseală? Unde avea ăla picioarele? Pe scaunul ei?
    În medicină, membrul inferior e compus din: picior, articulaţia gleznei, gambă, articulaţia genunchiului şi coapsă. Deci, unde anume sătea aia, fată?! Fă-mi un desen, că nu pricep nici să mă tai! 🙂

  68. pdm
    25/01/2010 la 23:08

    @Maura
    mă refeream la tine când am zis de sângerat, de restul femeilor nu-mi pasă…unde dracu e nea onu să vadă ce futere la utere iese aici..

  69. 25/01/2010 la 23:10

    @ laura
    dar un desen in autocad, că scanner îmi închipui că nu ai acasă.

  70. pdm
    25/01/2010 la 23:12

    @rich
    rău a mai ieșit și probabil c-o să mai iasă…noi să fim sănătoși că de sângerat, sângerează femeile…

  71. Laura
    25/01/2010 la 23:12

    Magarusule, nu statea calare pe el, ci era foarte aproape. El sedea si se uita la scena, deci cu fata, umpic inclinat. Tipa s-a asezat pe banca, era cu spatele la el si s-a apropita de el de i-a atins cu fundul picioarele lui. No, amu ati priceput?

  72. Aura
    25/01/2010 la 23:12

    @pdm – da’ sangerez, da’ nu pt tine! 😦 Stiu ca ti-ar fi placut, dar tu nu esti zoofil! Sau esti?

  73. pdm
    25/01/2010 la 23:13

    @maman
    eo zic că dacă dădea ăla din cur puțin o și lovea la punctul G…

  74. melami
    25/01/2010 la 23:13

    @sebra
    Vezi, asta-i! Că nu ştim până n-o păţim!
    Poate că ai sta totuşi, să vezi ce se întâmplă, să te convingi că nu-i aşa, că iubitul tău doar glumeşte cu blonda aia şi apoi face mişto de ea… Nu ştiu. Cred că nu-i atât de simplu. Iar Verona mi se pare mai complexă decât o vede Simona, care e implicată oarecum emoţional, pentru că o interesa Igor, chiar dacă nu voia să recunoască încă.

  75. Laura
    25/01/2010 la 23:14

    Kekee, cum adica nu am scanner? Ntz ntz ntz… auzi la el. Am inca doua, ca unu l-am primit de la Tiran pentru poezia de amor dedicata magarusului =))

  76. pdm
    25/01/2010 la 23:15

    @Magura
    păi zoofil nu-s, da ți-am zis că-s păsărofil…deci…dar ce vb eo aici, mie-mi plac păsăricile cu picioarele pe pământ și tu ești din aia de stă pe creci, deci ești o păsărică aeriană, nu chiar pe gustul meu…stai să vină libi să vezi ce-ți iei!

  77. 25/01/2010 la 23:16

    @ laura
    nu imprimantă ai primit de la tiran ? haşpe .

  78. melami
    25/01/2010 la 23:17

    @Aura
    Cum să nu fie pdm-ul zoofil?! Păi, atunci ce caută el în tovărăşia atâtor animale ca noi: un arici, o mâţă, un măgar, o bufniţă etc. Hai, că nu ne iubeşte chiar pe toţi, asta-i altă poveste, dar tendinţe există! =))

  79. Florian
    25/01/2010 la 23:17

    Gata, mă predau pentru că peste 5 ore mă scol, iar ca să mă scol trebuie să mă mai şi culc (na belea, că tot de sculat e vorba). Noapte bună.

  80. 25/01/2010 la 23:19

    @ melami

    nu mă băga în swingereala asta , că nu mă interesează :i

  81. pdm
    25/01/2010 la 23:23

    @rich
    cu tine e chiar complicat că ai țepi…

  82. Aura
    25/01/2010 la 23:24

    @kiki – pdm e zoofil tu swinger…. ce v-a apucat frate, da’ unu mai normal nu-i? Măgarule!!!!:))

  83. Laura
    25/01/2010 la 23:24

    Kekee, imprimanta si cu scanner. All in one 🙂
    Pai ce, crezi ca-l iubesc pe maga dijeaba 😀

  84. melami
    25/01/2010 la 23:25

    @Aura
    Îl şi găsişi pe ăla normalu’: Măgaru’! =))

  85. 25/01/2010 la 23:25

    @ pdm
    Oi fi io arici, dar mă retrag când trebuie.
    Chit că în cazul ăsta nu a fost din sentimente umanitare, ci mai mult din autoconservare.

  86. Laura
    25/01/2010 la 23:26

    Noapte buna, magarusule!

    Aura, digeaba strigi, e pe duca…

  87. Aura
    25/01/2010 la 23:26

    @ slvc- pai de ce crezi ca l-am ales?:)))

  88. pdm
    25/01/2010 la 23:28

    cred că de vină e maman cu scrierile ei erotice…maman, 5 Ave Maria mâine la prima oraă pe stomacul gol!

  89. Aura
    25/01/2010 la 23:30

    @pdm – si tie un kg de lamai sa iti treaca zambetu’ asta de pe fata!

  90. pdm
    25/01/2010 la 23:30

    @Măgura
    pentru că măgarii au 5 picioare?

  91. 25/01/2010 la 23:31

    @ pdm
    în fond şi la urma urmei, religia nu e o crimă, cel puţin nu încă.

  92. Aura
    25/01/2010 la 23:31

    @pdm – 5 au?! noroc cu experientele tale, aflu si eu lucruri noi!

  93. 25/01/2010 la 23:34

    @ aura
    io nu ştiu, credeam că ştii citi , ia mai dă o cetire la capitolul cu swingereala, să vezi cine stă şi cine pleacă.
    nu mă dezamăgi !?!?!?!

  94. pdm
    25/01/2010 la 23:34

    @Măgura
    și-am zis eo că ești aeriană…nu cred că ai avut onoarea să vezi al 3-lea picior al bufnițoiului tău…altfel ai înțelege la ce mă refer:-D

  95. pdm
    25/01/2010 la 23:36

    @rich
    religia se bazează pe crime, părerea mea..

  96. Aura
    25/01/2010 la 23:37

    @KIKI

    @ melami

    nu mă băga în swingereala asta , că nu mă interesează :i =>(prin deductie logica) ca ai mai fost in swingareala doar ca in cea de acum nu ai chef sa te bagi.

  97. 25/01/2010 la 23:38

    @ laura
    îmi pare bine că dragostili tale vis-a-vis de măgă s-au născut din sentimente nobile.
    o imprimantă e cel mai bun motiv să iubeşti un măgăruş.
    =))

  98. Aura
    25/01/2010 la 23:40

    @pdm – numai cei ce au avut experiente cu cel de-al 5 lea picior pot spune la ce se refera.

  99. Laura
    25/01/2010 la 23:41

    care, ma pdm, budismul =)) ?

  100. 25/01/2010 la 23:41

    @ aura

    Ai mai fost iradiată ?
    ca să nu zic altceva .
    De ce nu mergi s[ dai o tur[ pe la Cernobîl ?

    @ pdm
    Nu , religia se bazează pe ignoranţă şi prostie.
    A săvârşit o grămadă de crime, şi nu a terminat.

  101. pdm
    25/01/2010 la 23:41

    @maura
    te ascult atunci…

  102. 25/01/2010 la 23:42

    @ aura

    Ai mai fost iradiată ?
    ca să nu zic altceva .
    De ce nu mergi să dai o tură pe la Cernobîl ?
    Dacă te fereşti de ceva ,nu înseamnă că ai încercat .

    @ pdm
    Nu , religia se bazează pe ignoranţă şi prostie.
    A săvârşit o grămadă de crime, şi nu a terminat.

  103. melami
    25/01/2010 la 23:42

    @Laura
    Uite fată, ce-mi făcuşi cu piciorul ăla! S-o-nţepenit conversaţia în el! =))

  104. Aura
    25/01/2010 la 23:43

    @pdm – auditie placuta!

  105. pdm
    25/01/2010 la 23:44

    ia uitați onorați camarazi de delir icișea http://futezatorii.ro/revista-compresei/cine-n-are-biserica-e-prost_845.html
    nu băgați în seamă limbajul puțin mai elevat

  106. 25/01/2010 la 23:44

    @ laura
    Tot o minciună e şi aia.
    Că nu-s aşa agresivi e altceva.
    Dar şi popii ăia stau cu mâna întinsă şi trăiesc precum paraziţii de pe urma altora.

  107. Aura
    25/01/2010 la 23:46

    @kiki – ce te-ai oparit?! Pana si Igor cred ca e swinger!:))

  108. Aura
    25/01/2010 la 23:46

    @kiki – si uite el ce bine a ajuns!

  109. 25/01/2010 la 23:48

    @ pdm
    Nu-mi stai la inimioară, dar dacă ai nevoie de unul care să-ţi tină urât când te porneşti la scuipat popi.
    CONTEAZĂ PE MINE LA ORICE ORĂ !

  110. pdm
    25/01/2010 la 23:48

    @taura
    până la ultima replică am zis că gata, tu ești dă oan…dar cu asta gen clasa 1, m-ai atins la perioada bastonașelor…
    hai să te aduc înapoi: ai des porniri de radiou?

  111. Laura
    25/01/2010 la 23:50

    Kekee, la inceput a fost iubirea, apoi imprimanta =))

    Dar magarusul e insurat cu yoyo (doar pentru avere si regat), apoi trebe sa-l vad cum se da la amanta sa ilustra in hamul de piele rosu si abia apoi vin io… vezi ce rabdatoare-s?

  112. 25/01/2010 la 23:51

    @ aura
    ok. bravo lui , IO NU-S !
    Nu ca să fac pe gigi deosebitul, dar niciodată nu m-am mişcat cu turma.
    Dacă nimereşti la Los Angeles când e Gay Parade , nu-i musai să ţi-o şi bagi în cur , pentru că toţi o fac.

  113. Aura
    25/01/2010 la 23:56

    @pdm – eu vb la microfon iar tu canti la flaut!

  114. pdm
    25/01/2010 la 23:56

    @rich
    dintotdeauna m-ai avut la inimă, sunt junghiul ăla mai vechi pe care l-ai simțit acum vreo 2 luni…dar și atunci, îți vroiam binele numai că nu m-ai înțeles…

  115. pdm
    25/01/2010 la 23:58

    Aura, știi care este diferența dintre o pisică și-un tren?

  116. 25/01/2010 la 23:58

    (mi-i pun pe amândoi în cap:)
    CUM ÎI SPUNE LA FORMAŢIA VOASTRĂ 🙂

  117. melami
    25/01/2010 la 23:58

    @kekee & pdm
    Măi, mie să nu mi vă pupaţi aici pe blog, că nu-i Gay Parade! Daţi şi voi mâna, ca bărbaţii! =))

  118. Laura
    25/01/2010 la 23:59

    Kekee, pe popii astia am o ciuda… mai ales ca sunt asa impotriva femeilor!

  119. pdm
    25/01/2010 la 23:59

    microfonul flautat. de acord bu-hu-hu?

  120. melami
    26/01/2010 la 00:01

    Bine că nu Microfonul flauşat! =))

  121. pdm
    26/01/2010 la 00:02

    maman, când ești la vale nu calci accelerația…îneci motoru…

  122. Aura
    26/01/2010 la 00:03

    @pdm – slab… nu am partener, nu prinzi mingea…. dai pe langa…. Hai ca imi caut pe altcineva!

  123. 26/01/2010 la 00:04

    @ pdm
    Sper că nu ţi s-a urcat la cap armistiţiul, să nu ai impresia că am încetat ostilităţile de frică sau din lipsă de texte, nu doream să umplem de sânge blogul lui năşica.
    Iesea urât, crede-mă .
    Mi-am dat insă silinţa să te pricep, dar e destul de dificil.
    Aşa e bine.

  124. Laura
    26/01/2010 la 00:06

    Sefa, vezi de la picior, s-a ajuns la crime cu laurai si apoi pa motoare =)) Sa nu mai zici ca nu ti-a reusit pasenta 😀

  125. pdm
    26/01/2010 la 00:06

    @Aura
    dacă rămâneam la copacii prin care o luasei tu depășeam limita pe care mi-am propus s-o respect…
    e normal să nu te-nțelegi decât cu libi la replici d-astea…are toată căldura părintească de care ai tu nevoie ca un copil ce te situezi…

  126. 26/01/2010 la 00:06

    @ laura
    nu toţi popii, sânt mulţi care pe lângă preuteasă mai spovedesc şi o grămadă de vădane. Se sacrifică pentru nobila cauză a besericii, că altfel nu mai vin enoriaşele.
    🙂

  127. Aura
    26/01/2010 la 00:09

    bine mai „penis de masa”!

  128. melami
    26/01/2010 la 00:09

    Ok, acum, că pdm-ul şi kekee au revenit la sentimente mai bărbăteşti, am curaj să mă retrag. Nu de alta, dar trebuie să am grijă de ceilalţi copii ai mei: Igor şi Simona. Voi puteţi să mai rămâneţi cât vă face plăcere, că nu-i bai! Numai să nu găsesc mizerie pe-aici dimineaţa, că vedeţi voi atunci! 🙂

  129. 26/01/2010 la 00:10

    @ pdm
    arici, în copaci ?

    „are toată căldura părintească de care ai tu nevoie ca un copil ce te situezi…”
    aici l-ai citat pe Vanghelie ?

  130. pdm
    26/01/2010 la 00:12

    @rich
    orgoliu ăsta o să te bage-n pământ…o să-mi dai dreptate-ntr-o zi. nu consider că am avut un război cu tine ca să fie nevoie de armistițiu, a fost doar un schimb de replici. dacă tu ai luat-o altfel, nu mai e treaa mea. maman îmi este martoră și poți s-o consulți, dacă te roade…
    tu spre deosebire de alții, care au fost mișei aș zice eo, ai avut cojonesu să stai și să dai. că ai dat bine sau că ai luat bine, nici că mai contează, important este că ai stat. atât. vroiam doar să ai totul limpede în cap, nu să mă-nțelegi ci să-ți fi fost spuse…

  131. Laura
    26/01/2010 la 00:13

    Bietii popi! Lasa ca io am cunoscut o preoteasa, incredibil de rea! A fost prima persoana in viata mea pe care am perceput-o ca rea la inima era impotriva cainilor mei; din cauza ei o trebuit sa-i invat sa nu manance absolut nimic de la alte persoane.

    Bai, pe mine iar ma paleste somnu si cad dintr-o data ca o musca pshiu… mai apuc sa va zic noapte buna!

  132. pdm
    26/01/2010 la 00:14

    @rich
    era pt taura…și da, era mai poetic așea cum am pus-o…

  133. melami
    26/01/2010 la 00:15

    Staţi că m-am întors. Intrai, din curiozitate, la statistică, şi văzui că mă caută unii din motive… hai să le zicem lipicioase.
    „sfarsitul unei relatii din motive de gel”.
    No, bine am ajuns! Până la săpun nu mai e decât un pas! Ăla scăpat la duşuri… 😉

  134. 26/01/2010 la 00:16

    @ pdm

    ok. fie aşa .

  135. pdm
    26/01/2010 la 00:16

    e gel anal mentolat, părerea mea…ea nu putea să suporte și iaca ”sfarsitul unei relatii din motive de gel”

  136. melami
    26/01/2010 la 00:19

    Şi eu care credeam că e vorba de Diclofenac gel. Că nu le ajunse la amândoi, şi îi înţepeni reumatismele în poziţii vicioase… Asta e, nu mă pricep! 🙂

  137. pdm
    26/01/2010 la 00:19

    @aurea
    ia! aflași și tu într-un final care e interpretarea nick-ului meu. bun, bun! hai că uite mâine învățăm ce înseamnă www și apoi cum să introducem adrese în bara de explorer :-))

  138. 26/01/2010 la 00:19

    @ melami

    Dar ce-i aici ?
    Puşcărie ?

  139. melami
    26/01/2010 la 00:20

    „Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni”, că tot fu ziua lui Eminescu! 🙂

  140. pdm
    26/01/2010 la 00:20

    o noapte sexi vă doresc și-n-special Aurei: coșmare plăcute! eventual în zone dureroase.

  141. melami
    26/01/2010 la 00:21

    Noapte bună tuturor, că iar v-aţi dat în petec! Şi a fost bine! 🙂

  142. 26/01/2010 la 00:25

    aloha !

  143. Aura
    26/01/2010 la 00:31

    @pdm -suficienta ta ma amuza. Asemenea !

  144. Blanche Neige
    26/01/2010 la 08:46

    Tocmai am citit 120 de comentarii, din care singura chestie pe care am inteles-o e ca s-a vorbit in limba romana. In rest, sunt total pe langa subiect. Sincer, cred ca ma chinui eu degeaba… In final, si de pe margine se vede bine.

  145. 26/01/2010 la 09:14

    Daca s-a vorbit intr-o romana corecta, tot e bine! 😀

  146. 26/01/2010 la 10:48

    OOOOOOOOOOOOFFFFFF
    am ramas in urma cu cititul rau de tot :)))))))))) pana reusesc sa recuperez treci pe la mine sa-ti ridici premiul ;).

  147. melami
    26/01/2010 la 11:06

    ok. Mersi!
    Cand ai timp, intra in banda de sus, ca le-am adunat unul sub altul, sa nu mai tot navighezi de pe un fisier pe altul. Dar nu-i graba! 🙂

  148. 26/01/2010 la 20:34

    http://tusitenisul.wrodpress.com

    hai sa dezbatem fiecare partida de la australian open. pas cu pas.

    imi cer mii de scuze pentru deranj . Va multumesc , la revedere!

  149. melami
    26/01/2010 la 20:41

    Hai!
    Andy Murray sau Rafael Nadal?

  150. 27/01/2010 la 00:56

    John Mc Enroe sau Năstase?

  1. 26/01/2010 la 23:04
Comentariile sunt închise.
