Prima pagină > Bazaconii > Colecţii, colecţionari

Colecţii, colecţionari

25/01/2010

Copiii ăştia-s de groază! Nişte adulţi în miniatură!

Ieri, Mărgelatu a stat la mine. Înainte de a se culca, i-am făcut, fireşte, baie. Pentru că nu i-am dat voie să bage în apă brăţările mele, să-i ţină de urât, a pus ochii pe periile noastre (de unghii, de dinţi, de haine, de curăţat covorul etc. De pantofi nu, că n-aveam chef să arate după aia ca Al Jolson în „Cântăreţul de jazz”!). S-a jucat el ce s-a jucat cu ele, frecând când pereţii cadei, când faianţa, când propria piele, iar când l-am dus în pat, le-a luat cu el. După ce a adormit, le-am pus la loc, fireşte, doar nu era să ne culcăm pe un pat de ţepi ca fachirii.

De dimineaţă, când a apărut bunică-sa să-l ia, numai ce-l văd c-o zbugheşte de la îmbrăcat şi se întoarce din baie cu un braţ de perii, care-i „aparţineau”. Şi pe care a ţinut morţiş să le ducă dincolo, să se joace cu ele, deşi are acolo munţi de camioane, tractoare, avioane şi trenuleţe de jucărie.

-La ce-ţi trebuie? l-a întrebat femeia lejer scoasă din fire.

-Fac colecţie!

-Păi, ce colecţie, că nu mai ai niciuna până acum?

-O să le am pe astea. Şi mi le dai şi pe ale tale! Şi… şi… mergem la magazin şi mai cumpărăm.

Inutil să spun că bunică-sa i le-a pus într-o pungă, pe care a „uitat-o” la mine. Nici nu vreau să-mi închipui ce i-or auzi urechile când s-o prinde că a fost fentat!

Tot e bine că s-a rezumat la perii! Mă întreb ce-o să ne facem cu el când o începe să „colecţioneze” bani! Sau bijuterii! Sau maşini, gagici etc. Că-l moşteneşte pe taică-său. Numai ăla „colecţiona” lăcăţele de la cutiile poştale ale vecinilor. Până când l-am pus să le dea oamenilor înapoi, cu scuzele de rigoare. Ocazie cu care i-a dispărut subit pasiunea asta, că era s-o ia pe coajă de la unii dintre ei, mai puţin înţelegători… 🙂

Categorii:Bazaconii
  1. 25/01/2010 la 10:44

    Dar gagici a colectionat taica-sau?

  2. Florian
    25/01/2010 la 10:56

    Să „colecţioneze” bani în bancă n-ar fi rău, iguano. Cât despre celelalte – bijuterii, maşini, gagici, dacă îl va lovi pasiunea de asemenea colecţii trebuie să-şi tragă şi maiou negru, că fără ăsta nu se poate.

  3. 25/01/2010 la 10:59

    Tot e bine, fie-mea isi ia toate papusile in cada (vreo 20), pe care le spala, apoi spala si hainutele, le da cu balsam, le clateste… Toata distractia dureaza vreo 2 ore. Mie-mi convine, ca sunt singurele momente cand mai pot si eu sa ma uit linistit la televizor sau pe laptop, ca in rest toata casa-i „desene animate”. Mai greu e dup-aia, ca trebuie sa le pun pe toate la uscat…

  4. Florian
    25/01/2010 la 11:13

    Mel, vezi că blogroll-ul şi ce mai era pe lângă el au căzut în Groapa Marianelor. N-ai un batiscaf să le iei d’acolo şi să le cocoţi mai sus?

  5. 25/01/2010 la 11:51

    He he. Simpatic foc, asta micu’. Noroc ca mai aveti cativa ani pana la colectiile de care vorbesti tu acolo, timp in care totusi isi va gasi muulte alte pasiuni si colectii 🙂

  6. Aura
    25/01/2010 la 15:38

    @Geoger – da, insa pe alea toate colectionate le-a dat la schimb pe o piesa foarte valoroasa pe care o pastreaza cu multa grija!:)

  7. Aura
    25/01/2010 la 15:40

    @SLVC – Copilu’ de mic se pregateste sa il taie pe Prigoana:)

  8. melami
    25/01/2010 la 16:20

    @Geo
    Mey, asta nu pot sa spun aici, ca poate citeste si nevasta-sa blogul! 🙂
    @Flo
    Pey, sa-si traga, daca numai la de-astia trag banii! 🙂
    In ce priveste aspectul blogului, m-am resemnat de-acum. N-am cum face sa fie toate la locul lor, decat daca-mi fac domeniu personal… poate nici atunci!
    @Canguru
    Ei, deocamdata sta in baie si se joaca. Sa vezi tu cand o mai creste! Tot doua ore o sa stea, sa se ferchezuiasca, si tu o sa faci 13-14 pe langa usa! 🙂
    @Iulia
    Abia astept, ca si eu am trecut prin astea: colectie de fotografii de actori, de servetele, de timbre, de monede… 🙂
    @Aura
    Poate pe Silviu, ca pe Honorius nu-i greu! L-au taiat 70% dintre bucuresteni!

  9. Florian
    25/01/2010 la 20:57

    @Mel
    Despre blog ţ-am scris doo vorbe ş’un cuvânt dincolo, sub ultimul episod din romanul tău de dragoste 😛 (nu ştiu cum se scoate limba pe blogul ăsta). Acum totul e OK, mai puţin faptul că nu se afişează ora la care este postat fiecare comentariu. Dacă o rezolvi şi p’asta, te ţuc pe dantura aia rânjită de mâţă furioasă.

  10. melami
    25/01/2010 la 21:31

    Ţi-am răspuns dincolo! Aşa e tema asta. Să văd ce pot face. 🙂

  11. Florian
    25/01/2010 la 21:34

    @Mel
    Am văz’t că mi-ai răspuns dincolo, da’ numa’ după ce ţ-am scris aci.

  12. klausen1976
    25/01/2010 la 21:53

    sa stii ca mania asta cu colectionatul e serioasa … Eu n-am scapat de ea niciodata 🙂 … da’ la aia cu gagicile , n-am avut noroc 🙂

  13. melami
    25/01/2010 la 21:56

    @Flo
    Păi, vezi?!
    @Klausen
    Nu-i nicio pagubă! Înseamnă că ai avut mână bună de prima dată! 🙂

  14. klausen1976
    26/01/2010 la 00:50

    nu chiar din prima 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
