Prima pagină > Aventurile unui blogăr începător > La meme Jeanette avec une autre toilette!

La meme Jeanette avec une autre toilette!

24/01/2010

Iar am schimbat tema! Cred că par cel puţin ciudată, dar o să vă explic de ce o fac, şi poate vă schimbaţi părerea. 🙂

Primele semnale negative le-am avut de la Ioana. Staţi să-i pun link, că iar mă ia de urechi!… Aşa, done! Deci, Ioana, într-unul dintre comentarii: „Uai, ce lung ai scris! Nu-mi venea să m-apuc de citit…” De ce? Pentru că tema mea avea coloane lungi şi părea că am postat un articol cât o zi de post. Acuma, trebuie să recunosc că nu prea fac economie la cuvinte, deci, ceva dreptate avea şi ea.

Bun! Mă apuc de publicat „Dublu orb” în serial. Ideea sebrei, ştiţi deja. Păi, fraţilor, e vorba de un roman. Şi eu nu scriu ca maestru Coelho, acest playboy al literaturii moderne. Când mă apuc de ceva, păi fac temeinic! La prima postare, intervine Cristian: „Prea lung, soro! Vezi că oamenii citesc pe diagonală postările de genul ăsta!” No, drace! Altul care mă ceartă pe tema asta. Trebuie să acţionez cumva… Şi m-apuc de căutat teme. Găsesc una cu care să-i păcălesc pe cititori: cu rânduri lungi şi scris mărunt. Atât de mărunt că trebuie să boldez literele ca să nu-şi scrântească lumea ochii. Toate bune şi frumoase, doar că încep iar să cârcotească.

Primul e Flo. (Pe el nu-l pot linkui, că refuză să-şi facă blog!) „Ai umblat cumva la setarea paginii, iguano (n.b.: aşa mă răsfaţă măgarul! )? Mi s-a lăţit scrisul pe tot monitorul şi fac febră musculară la ceafă, rotindu-mi capul intr-o parte şi-n alta când citesc.” După care mă ia la rost soră-mea, prin email. Bomboana de pe tort o pune însă drăgălaşul de kekee: „… cetind un rând de ăsta lung, cand îl termini, şi mergi cu privirea iar la stânga, ca să iei celălat rând, nu mai ştii care-i. De ce la ziare crezi că pagina-i casetată ? Un motiv e ca să nu pierzi rândul de citit.” (Nu ştiu ce să mă mai fac cu obraznicul ăsta! Cred că-l cobor pe Sfântul Niculae din pod!) Noroc că pdm-ul s-a abţinut, că, la felul zglobiu în care face el remarcele critice, mi-e că mă păştea un infarct sănătos. (Modest cum îl ştim, s-a mărginit doar să vină cu ideea lui de continuare a poveştii; noroc că mirosul de cloramină l-a acoperit pe cel de maro…)

Deci, semnale: căcălău cât cuprinde! Tre’ să iau măsuri urjent! Şi dă-i şi caută altă temă, să-i împac pe toţi! Nici nu-s multe la WordPress: doar 75! Le exclud din prima pe cele în care se scrie cu alb pe negru; sunt greu de citit. Le dau la o parte şi pe cele prea încărcate cromatic, cu floricele şi brizbrizuri pe margine, că deh, nu mai am vârsta. Găsesc vreo câteva care mi se par rezonabile sub raportul lungimii textului, dar alea n-au afişate paginile, ultima mea achiziţie în materie de bloggerit. Găsesc vreo câteva cu menţionarea respectivă, dar constat că nu-mi încap pozele decât pe jumătate, ori fără ele nu pot! No, drace! Cum s-o scot la capăt? Îmi pierd vreo două ore tot încercând temele astea -ca la magazin, rochiile- până mi se acreşte. În cele din urmă, am dat de asta. Împacă, cât de cât, toate condiţiile puse, aşa că rămân la ea. E bătută în cuie, am zis! Cel puţin până la viitoarele critici, aşa că, dacă-mi sunteţi cu-adevărat prieteni şi vreţi să am şi eu duminică, măcar azi abţineţi-vă de la sugestii! Mulţumesc anticipat! 🙂

  1. pdm
    24/01/2010 la 11:30

    maman, eo propun să scrii pe hârtie igienică și apoi să faci poze pe care să le urci pe blog…ai văzut ce ușor se citesc pozele.

  2. 24/01/2010 la 11:33

    Tema din icon este cea mai bună, din varii motive. În special, oferă un text lizibil şi se poate naviga cu uşurinţă către textele mai vechi…

  3. melami
    24/01/2010 la 11:54

    Buoi, ce-i rog eu, şi ce fac ei! Pe ăştia doi i-am şters de pe lista mea de prieteni…
    ( 🙂 )

  4. 24/01/2010 la 12:04

    Hm, parca o diferenta ar fi intre tema asta si celelalte, dar vad ca pastrezi acelasi font obositor. Nici eu nu am avut rabdare sa citesc Dublu orb, dupa 3 randuri lecturate ma lua cu dureri de cap. Parca e prea simpla tema ta asa.
    Si sa stii ca blogul meu merge de obicei. Cel putin in ultimele 3 zile o mers stas de vizualizat. Doar la administrare nu puteam intra. Caut sa ma mut cu el in alta parte.

  5. melami
    24/01/2010 la 12:09

    Hai că vin acum, să văd dacă-i adevărat!
    O sugestie: copiază-l în word sau alt program de unde poţi să-l citeşti mai bine. Vezi că am creat o pagină specială, pe banda de sus, unde am adunat toate fragmentele, ca să fie mai uşor de citit. 🙂

  6. 24/01/2010 la 12:25

    Eu te inteleg, ca si eu cand ma apuc de scris, uit sa ma mai opresc. Si eu am aceleasi plangeri pe blog de la prieteni, de-aia mai strecor un banc, o melodie ceva…

    La scoala eram jupan, ca faceam comentarii de-alea kilometrice si toata lumea ma invidia, inclusiv profesorii, chit ca sunt convins ca nici nu le citeau, asa de lungi erau. Dar acum, in secolu’ vitezei, am pus-o! Numai nemultumiri

  7. melami
    24/01/2010 la 12:45

    Comentarii kilometrice zici? A doua mea specialitate! Ia vezi colea!
    Prin septembrie, pe http://www.dailycotcodac.ro, postează unul cea mai scurtă poezie din lume. Cică aparţine unuia Gyles Brandreth, se cheamă Ode to a goldfish şi arată aşa:
    Oh
    wet
    pet.

    Trebuia să o comentăm. Mi-am pus mintea şi, la provocarea amicului tetris (M3bis) am dat pe goarnă următoarele:

    # şi-la-vară-cald Says:
    September 6th, 2009 at 9:42 pm

    @ doar pentru M3bis!
    You ask for it!
    Ok. Deci, începem cu interjecţia plină de semnificaţii Oh. Cu eventuale trimiteri la link-urile de “specialitate”, pentru exemplificări.
    Sugerăm că autorul putea apela şi la altele, gen ioi, oh, uh, îh, oah, iar după ce le studiem din pdv semantic pe toate, concluzionăm că tot alegerea lui este mai inspirată.
    Wet. Ei, aci ne putem da drumul la imaginaţie, începând cu concursurile de tricouri ude şi terminând cu formaţia aia scoţiană Wet Wet Wet cu care ne intoxica MTV-ul de pe vremea lui Ray Cokes. Facem o atingere uşoară cu teatrul absurd şi ne întrebăm, ca proştii, de ce este animăluţul ăla ud, dat fiind că trăieşte totuşi în apă! Apoi umplem pagina cu alte vertebrate şi ne- de care ne mai aducem aminte de la ora de biologie, după care ne îndreptăm spre cuvântul cheie al poeziei:
    Pet. Aici dăm frâu liber amintirilor legate de animalele noastre de companie. Smulgem câteva lacrimi onor comisiei cu o povestire duioasă despre primii noştri peştişori, cine ni i-a făcut cadou, de ce, cum i-am tratat şi de ce totuşi, în ciuda priceperii noastre în ale acvaristicii, au sfârşit într-o ciorbă tulbure şi urât mirositoare. Ca să fim siguri că luăm 5-ul soldatului, în final putem băga câteva comentarii ecologiste cu care se merge la sigur, că se poartă şi n-o să aibă nimeni curajul să te depuncteze că nu eşti la subiect.
    Mai scrii câteva pasaje despre sonoritatea uşor sincopată a poeziei şi închei cu: “După cum se vede, autorul a ştiut să surprindă esenţa absconsă a indincibilului adevăr care răzbate din fiecare silabă a poemului său sublim.” După care te retragi subit, să nu le dai timp să iasă din starea de buimăceală, care îi va face să devină nesiguri pe ei şi să te noteze cu superlative, pentru a nu părea săraci cu duhul în faţa celorlalţi colegi de comisie.

  8. 24/01/2010 la 12:53

    Aşe’ da !
    Aşe mai merje !

    PS. mai sânt pe listă de amici ?
    ^:)^ =))

  9. 24/01/2010 la 12:57

    Cred ca ar fi mai bine sa renunti la a tot schimba temele, pentru ca asta nu ajuta la nimic. Cel mai bine ar fi sa scrii mai scurt, iar daca subiectul abordat nu permite o abordare scurta, sa faci un mini-serial cu 2-3 episoade. Parerea mea, vorba d-lui Vacaroiu pe care toata lumea l-a uitat.

  10. melami
    24/01/2010 la 13:00

    @kekee
    Da, bre, mai eşti! Pe aia de prieteni? Nu pe aia neagră. 🙂
    @Geo
    Săru-mâna. Te-am pus şi pe tine pe listă! Ghici pe care?;)

  11. 24/01/2010 la 13:08

    That’s my girl! This is what I’m talkin’ ‘bout!

    I-ai spart 🙂

  12. Onu Ionescu
    24/01/2010 la 13:31

    @melami,
    de cei care nu-ti reproseaza, nu tii seama?
    Atunci,cred ca Geo, a grait bine.Filozofic, poti sa-l treci pe ambele liste; ca tot se vor gasi carcotasi,oricat de buna ai fi.
    Asta, daca vorba Sebrei, nu te-ai alintat; desi,eu cred ca la felul cum te-ai descris, in dublu orb,a fost o pisiceala!M-am angrenat si eu, in virtual; si ti-am acordat un premiu SS, la mirko pe blog.Nu stiu, dacare vreo valoare, dar am facut-o din toata inima!

  13. melami
    24/01/2010 la 13:47

    Msi, msi, băieţi! 🙂

  14. Dan
    24/01/2010 la 14:08

    Zic:
    E in regula tema „Vigilance”; oricum muult mai buna decat cea (intermediara) de ieri. 🙂

  15. Laura
    24/01/2010 la 14:16

    Sefa, mie imi place azi mai mult decat ieri 🙂

  16. Florian
    24/01/2010 la 15:44

    No, aşe îi fain, iguano, poate omu’ să să descurce în ielucubraţiile pe care le scrie toţi nebunii dă p’acilea. Ar mai fi un bai, că nu mai videm la ce oră o bătut fiecare câmpii, da’ nu-i bai. Mai bine aşe, decât să ne joace ochii-n cap până cetim trăznăile scrise de fiecare zgubilitic.

  17. 24/01/2010 la 15:52

    Eu abia acum am observat, ca tot se marira gravatarele, ca strigoita noastra poarta o posetuta pe un brat.

    Laurico, tu ai furat o bucata din luna sau prinzi stelele care pier si le duci pe alt cer? (vorba taximetristului)

    Florian, si tu pari mai serios acum. Ai sprancenele mai mari, dar tot intr-o ureche ca si melami ai ramas.

  18. melami
    24/01/2010 la 15:57

    @Sir Dan
    Thanck you! Thanck you for your opinions! 🙂
    @Laura
    Mulţumescu-ţi şi ţie! (Hai c-am rămas numai noi, ăştia eleganţii, pe blog acum, aşa că putem vorbi domneşte! 😉 )
    @Flo
    Vai, dragă: „trăznăi” şi „zgubilitici”, aşa vorbeşti tu de musafirii mei? 🙂
    @Ciprian
    Dacă te uiţi mai bine, avem câte două, dar una dintre ele e mai discretă aşa… E un pic pleoştită, că cu ea îi trosnim peste ochi pe OBRAZNICII CARE SE IAU DE NOI! :(!

  19. 24/01/2010 la 16:00

    Da, are doua, daca ai fi marit putin mai mult :))

  20. melami
    24/01/2010 la 16:02

    Oare ne gândim amândoi la acelaşi lucru? 😉

  21. 24/01/2010 la 17:40

    Gata , scoateţi hainele de duminică de la naftalină, şi încolonaţi către cinematograf înainteee ‘arş !

    Nou film pe ecrane LISTA LU’ MÂŢU’ =)) =)) =))

    sau ” Listele lui Mâţu’ ” , că-s trei , una albă, una neagră, şi una viole(n)tă .

  22. melami
    24/01/2010 la 17:42

    Mda, îţi dă mâna, că te ştii pe aia albă! Ia să mai lucrăm o ţâră la culori! 😉

  23. 24/01/2010 la 19:55

    Era pe blogu’ ăsta undeva, cândva, cineva, care ne explica cum se doarme inteligent.
    =)) =)) =)) =)) =))
    Ups, bag seamă că am sărit pe lista maro.
    😉

  24. melami
    24/01/2010 la 19:57

    Eşti pe-aproape! 🙂

  25. Florian
    24/01/2010 la 20:07

    @Ciprian
    Io serios? Hai c-ai reuşit să mă jigneşti, senatoare.

  26. Florian
    24/01/2010 la 20:09

    Băi, ce faţă am! Da’ şi voi ce faţă aveţi, m-aţi spart!

  27. Florian
    24/01/2010 la 20:11

    La mulţi ani pentru ieri, bufniţo. Când vii fată, că mi-e dor să văd cum îi bulibăşeşti bloaga iguanei.

  28. 24/01/2010 la 20:13

    „Schimbarea la fata” e de acum mult mai pe gustul meu! Las-o asa…
    Acum satisface si cele mai exigente gusturi…
    Restu’ sunt carcoteli!

  29. 24/01/2010 la 20:28

    Ei dacă conu’ Cristian o ziceeee…
    Tre să-l asculţi că doar e inginer, nu un orşcaer neica nimeni acolo.

  30. Laura
    24/01/2010 la 20:38

    Cipi, mai, la tine am mai intrat, scris, dar n-a aparut nimica. Mai traiesti domne’ 😕

  31. Florian
    24/01/2010 la 21:01

    Strigoiţo, eu abia acum văd ce moacă zâmbăreaţă ai. Ptiu, să nu-ţi fie de deochi, că tare şugubeaţă mutriţă mai ai.

  32. melami
    24/01/2010 la 21:09

    @Flo
    Este că arată bine strigoiţa?! Iote ce poşetuţă cu ştrasuri are! 😉
    @Strigo
    Trăieşte, bre, c-am vorbit cu el azi! Dar se pitulează când vede feţe mai tinere prin bătătură, că-i ruşinos! ! 😉
    @Cristian
    Aşa o las oricum, că mi s-a urât! 🙂

  33. Florian
    24/01/2010 la 21:34

    @Mel
    De tine am uitat să zic, iguano. Eşti atât de dulce, că mă ia cu fiori pe şira spinării când mă uit la guriţa ta gingaşă.

  34. melami
    24/01/2010 la 21:36

    Nu-i aşa?! Şi stai că nu eram rujată! 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
