Prima pagină > Bazaconii > Rea de tot!

Rea de tot!


Dacă tot vorbim de câini, mi-am amintit ce scria pe cuşca unei potăi doar o ţâră mai răsărite decât motanul din bătătură: „Câine RĂU! Nu papă tot din farfurie!”

Azi l-am luat, din nou, pe Ziurel de la grădi şi am stat cu el până a venit mumă-sa de pe unde avea treabă. Ajunşi acasă la ei, primul lucru pe care a ţinut să mi-l arate, cu firească mândrie, au fost cele două steluţe roşii pe care i le-a dat doamna educatoare pentru nu ştiu ce chestie pe care a preferat s-o ţină doar pentru el. De obicei, e un tip mai sobru, preferând negrul, astfel că are o întreagă colecţie de buline de culoarea asta. (Acum o să mă tăhuiţi la cap că negrul nu e culoare, dar spune-ţi-i voi altcumva!)

Buuun!

Apare sexy-mămicuţa şi ne aşezăm la masă: supă de pui, cu multe legume; mie chestiile astea-mi plac numai crude, aşa că de regulă nu le mănânc aşa fleşcăite. În rest, bună mâncarea. Bineînţeles că Ziurelu nu „serveşte”, că şi-a făcut norma cu alune, biscuiţi, ciocolată şi alte „verdeţuri” de-astea numai bune pentru sănătate! În schimb, ne monitorizează şi, luându-mi modelul, ne premiază în funcţie de performanţe. Terminăm noi de mâncat, şi începe să ne „premieze”:

-Ţie (asta-i mumă-sa! nu te poţi pune cu ea!) îţi dau steluţa asta roşie! zice el uitându-se în farfuria ei. Iar ţie… (privire scrutătoare în blidul meu) nu-ţi dau nimic, că n-ai mâncat legumele!

După care ne întoarce spatele şi merge în treaba lui, că mai avea de făcut evaluări şi în castronul lui Lucky, motanul negru al familiei.

Deci, am picat testul ăsta. Câteodată pot fi atât de rea că mi-e şi ruşine cu mine! 🙂

Categorii:Bazaconii
  1. Laura
    14/01/2010 la 21:15

    Pe mine m-a cam innebunit sora-mea cu bulinele alea rosii si negre. Si nici nu mai stiu care is alea bune sau rele. Daca ma chinui si incerc sa-mi amintesc, cred ca bulinele rosii is alea bune. Mie prea imi aduce asta aminte de taticul Ceausila. Nu puteau pune aia buline verzi?
    Si cum adica nu mananci legumele? Pai chiar sa-ti fie rusine!

  2. melami
    14/01/2010 la 21:23

    Deci, nu-mi dai nici măcar bulină neagră!
    Pun legume în supă, le fierb atat cât trebuie, dar când le simt moi si mălăioase, alunecându-mi pe gât… Bleac! Crude, n-am probleme! Chiar îmi plac!

  3. klausen1976
    14/01/2010 la 21:25

    „Câine RĂU! Nu papă tot din farfurie!” 🙂 🙂
    excelent … ma gandesc sa scriu si eu asta pe cotetul catelului parintilor mei …

  4. melami
    14/01/2010 la 21:27

    Periculoşi, rău de tot ăştia! =))

  5. Blanche Neige
    14/01/2010 la 21:46

    Vezi? Asta e dovada ca ne-au schimbat cu alti bebelusi la maternitate, ca eu nu suport nici o leguma cruda, singurul motiv pentru care nu mananc castraveti este tocmai pentru ca nu ii pot fierbe 😛

  6. Laura
    14/01/2010 la 21:52

    Blanche Neige, de fiert ii poti fierbe, ca oala nu face diferente ca-s castraveti sau morcovi. Cel putin oala mea 😀

  7. melami
    14/01/2010 la 21:56

    Da, de fiert îi poate fierbe, dar sunt buni de ceva după aia? Că şi ciocul şi ghearele de la pui se pot fierbe, dar cel puţin bărbatu-meu nu se dă în vânt după ele! =))

  8. Laura
    14/01/2010 la 22:01

    Da, sefa, ai dreptate, la ce-i poti folosi nefierti, nu mai sunt buni fierti… prea se inmoaie 😀

  9. pdm
    14/01/2010 la 22:22

    auzi vitiligoaso?
    mă uit la poza cu tine și am o stare din aia așa ca și când aș privi un acvariu plin de pești din ăia tăcuți și dătători de chill…apoi mă uit la avataru tău și-mi vine să-mi ciopârțesc familia prin casă pe aici…ți s-a întâmplat vreodată?

  10. melami
    14/01/2010 la 22:26

    @Laura
    N-am nevoie de castraveţi! Ai văzut doar că am banana mea în geantă! Mai nutritivă decât cucurbitacea aia zemoasă… =))
    @pdm
    Permite-mi să-mi exprim opinia, ca medic: disocierea personalităţii, minţii. Schizein şi phren, în greacă! Pune-le una lângă alta; vezi, iese ceva? 🙂

  11. pdm
    14/01/2010 la 23:00

    șaiță???

  12. 14/01/2010 la 23:05

    @ klausen
    scrie câine rău pe coteţul găinilor !

  13. melami
    14/01/2010 la 23:15

    @pdm
    În greacă, bre, nu nemţeşte!

  14. Laura
    14/01/2010 la 23:16

    Sefa, vorbea cineva de nutritie 😕 =))

  15. melami
    14/01/2010 la 23:19

    @kekee
    Şi pe al câinelui ce să scriem atunci? Dailycotocodac?! =))

  16. melami
    14/01/2010 la 23:21

    @Laura
    Da, vorbea. Cine, fată, că vagabondez pe mai multe bloguri? Uite, de exemplu, Maicăl. Şi el vb. despre nutriţie! Cotcodăcel de-al nostru! 🙂

  17. Laura
    14/01/2010 la 23:24

    Pe Maical, nu-l stiu, sefa! Care-i ala?

  18. 14/01/2010 la 23:52

    vai da ce bine e sa stai si sa privesti de la distanta toate discutiile astea …aflii ata de multe :D:D

  19. 14/01/2010 la 23:53

    da, ar fi o idee, că atunci vine hulpea la DC să caute găinile, şi când vede ce-i acoloooooooo

  20. melami
    14/01/2010 la 23:56

    @Laura
    Mikael Eon, de pe DC
    La mine in blogroll e Maicăl!
    @exemplaru
    Îţi place să priveşti?! =))
    @kekee
    … şi-or rămâne numai fulgii şi PNL de noi! =))

  21. 15/01/2010 la 00:05

    de mine numai ţepii, mai ales că aricii pe meniul hulpilor sânt trecuţi la delicatese !

  22. Laura
    15/01/2010 la 00:06

    Broscuto, acum o tai la nani. Noapte buna si vezi cine te pupa maine primul: sa fie unul frumusel 😉

  23. melami
    15/01/2010 la 00:09

    @kekee
    Mai ales burticica aia cu piele subţire… 😀
    @Laura
    Somn uşor şi ţie! Să sperăm c-aşa o fi! 🙂

  24. 15/01/2010 la 00:18

    da da …mai bine sa stau pe margine si sa privesc … la discutii , decat sa ma implic si sa intru in gura voastra :D:D

  25. melami
    15/01/2010 la 00:21

    Lasă, nu mai fă pe sfiosul, că te-am văzut eu ce dădeai din tine la pdm pe blog! Cum îi zicei la premiul ăla de-l merita Tarantino al nostru?? Ai? =))

  26. 15/01/2010 la 00:28

    cine eu ???? Nu stiu nu cunosc … eu sunt mic .. nu stiu nimic 😛

  27. Blanche Neige
    15/01/2010 la 09:34

    @pdm: nu mi s-a intamplat niciodata sa imi vina sa imi macelaresc familia, poate invers! Avatarul insa e inocent….

    @ma soeur
    Schizophrenia beats dining alone!
    Asta e un pic valabila la mine, ca in mintea mea e cam aglomeratie de obicei. Pana si zodia mea e aiurea.

  28. melami
    15/01/2010 la 09:53

    Blanche, te-ai hotarat pana la urma in ce zodie esti? =))

  29. 15/01/2010 la 10:28

    zodia lui Blanche ?
    uita-te la poza !
    JOKER !

  30. Aura
    15/01/2010 la 11:22

    Bine ca Ziurel a aflat ca exista si alta culoare in afara de cea neagra, Atomicu’ crede ca bulinele sunt numai de o culoare si e foarte mandru cand primeste si el o bulina, neagra evident.

  31. melami
    15/01/2010 la 11:25

    Ei lasa ca strang eu informatii si despre Atomicu’ asta (pe care eu il rasfat zicandu-i Margelatu’) si-l dau pe post! 🙂

  32. melami
    15/01/2010 la 11:32

    @kekee
    Stiu eu ce spun. Smechera asta e nascuta pe data de 19. In unele zodiace e Varsator, in altele e Peste. Ea se uita la ambele predictii si, in functie de ce citeste acolo, intr-o zi e Varsator, in alta e Peste. 😉

  33. Blanche Neige
    15/01/2010 la 11:46

    @kekee
    Avatarul meu l-ar face pe Joker sa se ascunda intr-un colt si sa isi roada unghiile de frica 😈

  34. melami
    15/01/2010 la 11:57

    Mah, iar l-ai schimbat? Clar ca ai personalitate multipla! 😀
    (Stai sa incerc si eu… 😈 )

  35. 15/01/2010 la 12:32

    Bulinuţele sau steluţele le prindeau copiii cu bolduri în perdeaua din camera lor.Aveam o perdea pestriţă pentru că educatoare nu păstra o linie a culorilor, să ştii care-i de bine sau care-i de mai puţin bine (decupa şi ea în funcţie de hârtia avută la îndemână), prilej de mari discuţii contradictorii la noi în casă.

    Şi cum bre, n-ai mâncat legumele??? Nţ nţ nţ..urât exemplu dai la copil….

  36. Blanche Neige
    15/01/2010 la 12:36

    Sefa, ia niste lecitina, ca l-am schimbat de vreo 2 saptamani……

  37. Aura
    15/01/2010 la 14:04

    Margelatu i se trage de la cum imparte el dreptatea in stanga si in dreapta?

  38. Aura
    15/01/2010 la 14:06

    @sebra – pai vezi ce copil bun am eu, imi audce numai o culoare, tine la noi, nu doreste astfel de discutii

  39. 15/01/2010 la 14:08

    Mi-am adus aminte de bulinele mele, majoritatea negre, înfipte în panoul amenajat de educatoare la grădiniţă. Şi de cele roşii, puţine, pe care i le duceam bunicii să le pună în bolul de care era atât de mândră. Din cele negre nu duceam acasă niciodată, le aruncam pe drum, considerându-le fără importanţă. Până într-o zi, la o serbare, când bunica şi-a văzut mândria spulberată, dând cu ochii de panoul oficial. Pe vremea aceea, mergeam pe jos si singură la grădiniţă. Deh, amintiri de şoim al patriei…

  40. 15/01/2010 la 14:48

    @Aura,
    Să vă trăiască şi să vă bucuraţi de el!!

  41. 15/01/2010 la 15:32

    Melania… nici nu am ce sa scriu, ca nu/mi trece nimic prin cap, am trecut sa te salut, sa vad ce mai faci. O zi buna!

  42. 15/01/2010 la 15:34

    ah, cat pe ce sa uit, nu mi/ai spus ca esti si frumoasa. 😛

  43. melami
    15/01/2010 la 16:04

    Alba-neagra
    Nop! Am martori pe toţi comentatorii că ţi le schimbi după cum bate vântul, că de-aia l-ai şi pus pe gânduri pe gingaşul de pdm! Azi dimineaţă erai ca o fantomiţă în ceaţă, acum ai apărut din nou cu faţa asta a la Stephen King!
    @sebra
    Ce educatoare! Uite cum îi zăpăcesc pe copii de mici!
    Nu nu le-am mâncat, asta e! Exemplu prost, ca şi cu fumatul! 🙂
    @Aura
    Mda, putem spune că şi dreptatea o împarte cu „mânuşele alea două”! De-acolo şi bulinele monocolore, probabil… 😉
    @Maicăl
    Îmi pare rău să te dezamăgesc, dar asta e soră-mea, aşa că o să-i transmit complimentul! 🙂

  44. melami
    15/01/2010 la 16:16

    @Ada
    Mă bucur că m-ai vizitat. Îmi plac comentariile tale de pe blogul sebrei, iar acum am devenit şi mai curioasă să văd cum e la tine „acasă”!
    Pe de altă parte, bunica ta ar fi trebuit să aprecieze faptul că i-ai menajat coronarele, nu să se supere pe tine! 🙂

  45. 15/01/2010 la 16:54

    Inseamna ca nimic nu scapa „inspectiei” puiului mic 😉

  46. melami
    15/01/2010 la 17:01

    Păi, nu prea, că are cui semăna! 😉

  47. 15/01/2010 la 18:53

    Interesant.. Ia să bag și eu la cantină sistemul ăsta cu steluțe….

  48. Blanche Neige
    15/01/2010 la 19:44

    Radem, glumim, da nu sarim gardul! Cum adica fata de Stephen King??? E adevarat ca mie imi plac astia mai fiorosi, dar asta din avatarul meu e chiar un dulce(pour les connaisseurs).

  49. Laura
    15/01/2010 la 20:04

    Sefa, e sora ta frumoasa, dar nici cu tine nu mi-e rusine 😉

    Io una nu-mi mai aduc aminte de bulinele alea si am fost si io la gradinita. Cred ca pe vremea mea nu erau 😀

  50. Florian
    15/01/2010 la 20:45

    Aştept cu mult interes ziua în care Ziurel şi Garcea vor pune de-un complot. Iguana nostră va fi tapetată cu buline negre şi excomunicată în pivniţă, pentru tot restul zilelor, iar meniul zilnic va fi compus din legume fierte. O zi morcovi, o zi păstârnac.

  51. Laura
    15/01/2010 la 21:59

    Sefa, io iti mai arunc asa din cand in cand cate o banana umpic mai coapta si daca vrei si cate un castravete :D… aaah, si si laptopul hihihi

  52. 15/01/2010 la 22:32

    m/ai facut curios, da/mi linkul la vreo postare cu vreo poza de a ta. eu am cont pe hi5 daca vrei sa ma „vezi” mai bine, mi l/am facut pe vremea cand nu prea stiam cu ce se mananca retelele de socializare si acum sunt plin de pitipoance pe acolo.:P

  53. melami
    15/01/2010 la 22:42

    Nu poate omu să meargă la un chef, în linişte, că-şi găseşte casa vraişte la întoarcere. Ca acum!
    Deci:
    @Alba Neagra
    (aşa să-ţi rămână numele!)
    Je suis une connaisseure, et je pense que ton avatare est effrayant!
    @Riga & Strigo
    Vous etez… pardon: sunteţi ca sacu’ cu (nici măcar nu mă scuz pentru cucufonie!) petecu’. Ce ratează unul, prinde altul din zbor. Nici măcar eu n-am fost atât de sadică cu kekee, când cu morcovii… Noroc că am o nouă prietenă, adică…
    @Tanti Jeni, de la cantina socială
    Care o să aibă grijă de mine, aşa cum are şi de Ioana. Săru-mâna, tanti Jeni. Ştii mătăluţă cum îmi place: fără legume fierte… 🙂

  54. Laura
    15/01/2010 la 22:55

    Sefa, noi doar ne imaginam acea zi si veneam sa te salvam! Fii sigura de asta: magarusul isi facea urechile surubelnita si te scoteam noi cumva de acolo si numai cruditati iti dadeam dupa aia 😀

  55. Florian
    15/01/2010 la 23:09

    Nici nu stii, iguano, cat m-am abtinut sa nu iti introduc in meniu si niste rosii, cirese si struguri, toate cu obligatia sa le mananci cu pielita cu tot.

  56. melami
    15/01/2010 la 23:10

    @Maicăl
    Voala de vezi! https://silavaracald.wordpress.com/2009/12/10/haideti-cu-mine
    Nici o şansă să mă confunzi cu piţipoancele de pe Hi5! 🙂
    @Strigo
    Nici nu vreau să-mi închipui ce fantezii aveţi voi cu mine şi cu diverse legume! 😉
    Acum, după ce am citit şi comentariul lui Flo, ştiu că-mi vreţi pieirea!
    Bineeeeeee!
    De ciudă, o să vă arăt în postarea următoare cum m-am distrat eu azi! Fără moliciuni de-alea scârboase de se numesc legume fierte!

  57. Laura
    15/01/2010 la 23:17

    Hai, sefa, baga-i postarea, ca noua ne-ai lipsit si in lipsa ta am facut si noi curat cum puteam pe aici 🙂

  58. Florian
    15/01/2010 la 23:18

    @Mel
    Laura e cu partea de fantezii cu banane si castraveti, iguano. Eu sunt cu partea practică, purcoiul de legume fierte în farfurie şi papi tot.

  59. melami
    15/01/2010 la 23:19

    Imediat, numai să descarc pozele! 🙂
    Mulţumesc pe această cale cuplului Flo-Lau (aceşti Lolek şi Bolek ai sindicatului cotcodacilor) care au avut grijă de blog în lipsa mea, cam la fel ca Julius, de al lui Petreanu! 😉

  60. Onu Ionescu
    16/01/2010 la 08:28

    @slvc(diminutivat),

    Mi-ai lasat un com, la ancheta; si neintelegand, am revenit, sa vad ce mi-a scapat.dau iar de poza: il tii in brate pe ziurel?aveti aceeasibuza superioara, mofturoasa si autoritara.azi, din poza, parca spui:privirea mea luminoasa,iti place?Si sunt derutat!Si tot n-am inteles, la ce te-ai referit in com.Si n-am liniste, pana nu pricep! Ma ajuti?Buna dimineata!

  61. silavaracald
    16/01/2010 la 09:43

    Bună dimineaţa!
    Fraţilor, nu eu sunt în poză! Am scris şi într-un comentariu adresat lui Maicăl! E sora mea. Iar la com. îţi răspund „acasă” la tine. 🙂

  62. Onu Ionescu
    16/01/2010 la 12:22

    @ melami,

    Multumesc,mult! Pacat ca nu esti tu!Acum,imi amintesc; ai spus ca esti blonda. Dar ochii.., ochii.. sunt tot asa de vii?Daca ochii sunt oglinda sufletului, superbe fiinte , trebuie sa traiti pe acolo.
    PS:Mi-a placut mult, poanta cu fulgii si penele , adresata nu stiu cui! Copii fiind , ne jucam in mod relativ similar si scriam: a/l duc r/d un p/n!Ca si cu galbenul intens de la Leapsa pe citit! Cu bine!

  63. melami
    16/01/2010 la 12:30

    @Onule
    Măi, tu te-ai îndrăgostit de alt harem, şi ai început să ne încurci. Nu sunt blondă! Decât la creier, câteodată! 😀
    Ochii… eu zic că-s mai frumoşi, dar altfel! 😉
    La RVDR! 🙂

  64. Onu Ionescu
    16/01/2010 la 17:29

    @melami,
    Grava confuzie,desi beau ceai de ventrilica si mananc smirna.Sa ma fi blonzit si eu la creier?Am sa verific, varianta cu blonda. NU voi, sa te asemui nimanui!Am remarcat la tine, virtuti, inconfundabile Si-apoi, eu, nu ma indragostatesc de nimeni, daca deja sunt!A RVR!

  65. melami
    16/01/2010 la 20:26

    🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

