Prima pagină > Bazaconii > Citindu-l pe Andrei (apropos: bine ai revenit în blogosferă, exemplarule!)…

Citindu-l pe Andrei (apropos: bine ai revenit în blogosferă, exemplarule!)…

13/01/2010

… m-a apucat o furie soră cu demenţa. A postat acolo un videoclip care, unei persoane normale, nu-i poate provoca decât o imensă furie neputincioasă. Şi, astfel, mi-am amintit de câinii pe care i-am avut până acum (Lili, Bob I şi Pretty) şi pe cei din prezent: Bob II şi Garcea. Şi, dacă tot am rostit numele infamului, să vi-l pârăsc! Dar, mai întâi, staţi să-l pozez, să vedeţi şi voi cum arată!

După cum se vede, ca oricărui borfaş, nu-i place publicitatea.

Deci; Garcea! V-am mai spus că la noi e un fel de azil pentru animalele pe care nu le mai vor alţi membri ai familiei. Arătarea asta neagră şi irascibilă a ajuns aici de la soră-mea după ce a rămas însărcinată. Soră-mea adică. Uitaţi-vă la el: are vreo 10 ani, dar minte ioc! Şi mai e şi hoţoman pe deasupra. Nu poţi uita nimic pe masă, că rade tot ce prinde, motiv pentru care trebuie să ai grijă ca nimic din ce-i comestibil să nu fie la vedere. Azi am făcut imprudenţa să ies pentru vreo două minute din bucătărie, lăsându-mi cina neterminată acolo. Şi neterminată a rămas, că, la întoarcere, n-am mai avut ce mânca! După care, am venit în camera mea, ca să intru pe internet. De obicei, Garcea îmi anticipează acţiunile, aşa că mi se strecoară printre picioare şi ajunge aici înaintea mea, cu aerul că zice: „Hai, fată, odată, că ne-aşteaptă corespondeţa necitită de azi-dimineaţă!” De data asta însă, se păstra într-o rezervă circumspectă, preferând să rămână în bucătărie. „Cu atât mai bine”” mi-am spus, bucuroasă că n-o să-l mai aud mârâind ori de câte ori se aude semnalul sonor al mesageriei. Nici n-apucasem însă bine să intru în blogosferă, că aud zgomote suspecte în bucătărie. O iau tiptil într-acolo, şi-l văd pe cretinel în plină desfăşurare. A reuşit cumva să-mi dărâme geanta de pe scaun, a tras afară punga de plastic în care păstram un rest de pateu de la serviciu, şi se ospăta de mama focului! Mai zi-i ceva! Oricum, pentru el îl adusesem, dar aş fi preferat să i-l asezonez cu ceva lapte, pâine şi concentrate de-ale de câine. M-a scăpat de o grijă pentru seara asta. Va ramâne doar cu ce s-a servit de unul singur.

Am o mare temere legată de viitor: că specimenul ăsta o să ne închidă într-o zi afară, şi o să preia conducerea gospodăriei! Atunci să vezi ce aport o să-i facem, ce „culcat” o să executăm şi ce greu o să-i intrăm în graţii… Că el ştie să se impună, nu ca blegii de noi! 🙂

Categorii:Bazaconii
  1. 13/01/2010 la 20:37

    :)) Bun catel.

  2. melami
    13/01/2010 la 20:38

    Nu-l vrei tu? Hai, că plătesc bine! 🙂

  3. 13/01/2010 la 20:55

    ce ai cu el ?
    e mega util !
    1- păi dacă rade tot, bărbaţii din casă sînt scutiţi de corvoada barbieritului.
    2- îţi face ordine în sac , pardon geantă.
    3- te ajută să nu devii supraponderală
    Am o nedumerire, cîte luni are, ca aşa creţ tizul lui era doar la grădiniţă.
    PS. vis-a-vis de film , mi-am spus părerea peblogul lui Andrei ! nici nu mai vreau să mă gândesc,oau , de mi-ar fi vecin l-aş f-te SISTEMATIC , nici o săptămână fără o „surpriză”,l-aş ANIHILA, l-aş termina psihic, L-AŞ aduce până cînd nu s-ar pune în genunchi în faţa câinelui şi i-ar cere iertare plângând sincer.
    na, că iar m-am turat !

  4. melami
    13/01/2010 la 20:58

    Bine ai făcut că ţi-ai dat drumul! Eu am simţit că mă sufoc!
    După câte îmi face Garcea ăsta al meu, nu pot decât, în cel mai rău caz, să-l ating cu ziarul făcut sul şi să nu-l bag în seamă un timp. De-aia suntem oameni, nu animale!

  5. 13/01/2010 la 21:03

    nu mai face de astea că şi acuma tremur de nervi !
    oau, l-aş aduce în pragul sinuciderii pe dobitoc.
    la Bălăceanca ar ajunge !

  6. melami
    13/01/2010 la 21:06

    Lasă că şi mie îmi trece greu. de-aia am şi simţit nevoia să vorbesc de animalele mele.
    Bre, da ce pletos ai fost cândva! 😉 (No, când să inserez o poză de-aia păroasă, ia-o de unde nu-i! Păi, e frumos?! Io aşa fac? Nţţ, nţţ!)

  7. Florian
    13/01/2010 la 21:17

    Păi cam asa ar fi în ordinea firii, să preia Garcea conducerea. Cine a mai văzut mâţă să ajungă stăpâna unui câine?

  8. 13/01/2010 la 21:22

    frumos catelus , foarte util din cate am inteles. Te tine mereu in alerta , dar sa vezi cand o sa incepeti sa va bateti ptr mancare …ca o sa inceapa sa nu ii mai placa bulinele alea de catei si o sa vrea sa stea si el la masa sa mananace mancare gatita 😀

  9. Laura
    13/01/2010 la 21:28

    Oh, sefa, da e ingrozitor ce pot face unii… ufff si cand te gandesti ca sunt o gramada din astia…

    Mie imi place de Garcea tau: stie sa-si ia ce-i trebe 😀 Chiar si la mangaieli… atata se da pe langa tine de devine irezistibil 😀

  10. melami
    13/01/2010 la 21:30

    @Flo
    Depinde de mâţă! Că încă nu mi-ai văzut adevăratele dimensiuni, hihihi!
    @Exemplarule
    Păi, de asta ni-i şi nouă frică! 😉

  11. Laura
    13/01/2010 la 21:33

    Sefa, io aveam un pudel si cand stateam noi la masa, in jurul mesei si povesteam, avea si el scaunul lui si statea acolo cuminte si asculta. Nu-i placea sa stea pe jos. Maica-mea l-a obisnuit asa. De mancat, manca din castronelul lui, dar cand venea vorba de barfa: hop si el 😀

  12. Florian
    13/01/2010 la 21:38

    @Laura
    Dacă îi plăcea atât de mult bârfa, eu cred că era pudel – fetiţă, nu pudel – pudel.

  13. melami
    13/01/2010 la 21:39

    Pun pariu că avea şi opinii personale! =))

  14. Laura
    13/01/2010 la 21:47

    Clar, daca radeam prea tare latra si el =)) Si noi radeam si mai si si el latra si mai abitir… era mortal ce mai… oh, bietul de el a murit calcat de masina. Si nu a oprit soferul, poate avea vre-o sansa. Pe taica-meu l-a accidentat destul de usor, dar pe el mortal. Ma sculam la 6 dimineata doar sa-i cumpar laptic.

  15. melami
    13/01/2010 la 22:13

    Crede-mă, e mai bine aşa, decât să-l vezi murind lent, oră de oră, cum am păţit noi cu Pretty… Precia sunt amândoi în Raiul Câinilor Buni acum! Am văzut un film de desene animate intitulat cam aşa. Era mai mult pentru adulţi decât pentru copii şi m-am distrat de minune! 🙂

  16. 13/01/2010 la 22:26

    bă, io nu mai intru azi p-aci că-mi aduc aminte de al meu cu care am crescut .
    ps. ce d-apmixu’-s unele chestii !

  17. pdm
    13/01/2010 la 22:29

    auzi maman, e castrat câinele tău?

  18. Laura
    13/01/2010 la 22:57

    Kekee, in memoriam! Macar atata le datoram! Hai, zi-ne despre el: noi (strigoitele si matzele) iubim cainii, nu se vede pe noi 😀 ?

  19. 13/01/2010 la 23:10

    Nu vreau cainele. E clar ca pe tine te iubeste. M-ar privi ca un dusman cu ochii aia frumusei, ca in rest e urat foc. Uite ce moaca de bagabont are, ma mir si ca te surprind acum gesturile lui. Cainele de la stapani invata comportamentele proaste. 😛

  20. 13/01/2010 la 23:13

    @melami
    All dogs go to heaven era desenul ala , l-am revazut de curand e unul din preferatele mele

  21. pepe
    13/01/2010 la 23:15

    Sefa, am impresia ca de fapt tu nu prea hranesti catelusul. D’aia saracul de el da atacul la pateul tau. Sau poate cat e de intelept , se gandeste ca doua batai strica si nu doua mancari. Ia si el ce este mai bun de la viata. Intr-o familie asa intelectuala ce catel doreati ?
    Sa-l vedem cand o sa scrie la blog. Hihihihihihihi

  22. 13/01/2010 la 23:25

    @ pepe
    DA TU NU AI AFLAT ÎNCĂ ???
    păi nu ai observat saltul calitativ din ultima vreme al blogului ăsta, cine îţi închipui că scrie ?
    că doar nu crezi că pisicu’ ăla ?

  23. melami
    13/01/2010 la 23:29

    =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
    Băi, bag sama că mai rău vă încurc când dau pe aici!
    Uite ce bine aţi conversat voi unii cu alţii! =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
    Cu menţiune pentru Cipi şi pepe: RĂILOR, LASĂ CĂ VĂ ZIC IO LU’ GARCEA!
    @pdm
    Nu, bre, că nu-i tenorino de coloratură!

  24. melami
    13/01/2010 la 23:31

    Exact, Andrei! Parodia filmele cu gangsteri, de duzină! Bun de tot! Îl am pe DVD. 🙂

  25. 13/01/2010 la 23:37

    Zî-i fată, zî-i! Stim sa ne purtam cu un caine.
    Esti rea melamino, te stiu eu, niciun catel nu meriti.

  26. 13/01/2010 la 23:43

    @ ciprian
    o pus-o , păi Garcea singur îi dădea de lucru, dar cu voi doi alături ???

  27. 13/01/2010 la 23:44

    @ melami
    ţi-e clar că o să facă front comun !

  28. 13/01/2010 la 23:46

    @ melami
    preşul pe care doarme Garcea e gros ? =))

  29. melami
    13/01/2010 la 23:46

    @kekee
    Hai că numa’ tu mă înţelegi!
    Lasă că mă descurc mai bine aşa; îi întărât pe unul împotriva celorlalţi. Mai ales că Cipri m-o făcut „reaaaa”, i-hi-hiii… 😦
    Cică ei ştiu să se poarte cu un câine. O hi adevărat, da’ ceea ce nu ştiu ei, e că cânele meu nu ştie să se poarte cu oamenii, hihihi! =))
    Garcea al meu doarme într-un coş, nu pe preş! Crezi c-o să-i lase şi pe ei, cu rândul?! Nţţ, nţţ!

  30. 13/01/2010 la 23:51

    Daca aud cainele scheunand sa moara Bubico daca nu ma duc sa-i basculez o remorca de purici in curte. Nu stiu de unde oi face rost de ei, oi lua blanurile Brigittei si le-oi scutura, pun hingherii pe Arsulici, nu conteaza, indiferent cuuuuuummm! o sa regrete daca se ia de catel. Atat am spus. Eii!

  31. melami
    13/01/2010 la 23:54

    Măi, ce drag prinsăşi de căţelul meu!!! Tu crezi că-l las pe mâna ta, după ce am aflat ce i-ai făcut lui Florinel?!!! Nţţţ, nţţţţ. Şi iarăşi: Nţţţţţţţţţ! 😦

  32. 14/01/2010 la 00:05

    Omul e cel mai bun prieten al porcului si cainele cel mai bun prieten al omului. La nevoie unul din prieteni se sacrifica.

  33. melami
    14/01/2010 la 00:10

    Aşa e! Deci, urmând firul logic, să deduc că ţi-ai pune pielea la saramură ca să-l scapi pe Garcea… 😀

  34. 14/01/2010 la 00:18

    🙂 Fireeeesc! Mor de gat cu cea care ii face rau 😀 Iti tai si cealalta ureche. Sa lasi pe Cutulica in pace, ca de nu, atat iti spun. Ai grija!

  35. melami
    14/01/2010 la 00:24

    Biiiine. Mă’c să mă culc în curte, că nu vreau să scoată potaia vrun scâncet în somn, şi să năvăleşti peste mine în casă zicând că-l schinguiesc…
    (Lasă numa’ lasă, închieliţat niegru ce eşti, că pleacă din nou Cipri în concediu, şi-atunci îi vide tu di la mini! O să-ţi citesc zilnic presa pi schinare…)
    Noapte buuuună! 🙂
    ( 😦 )

  36. 14/01/2010 la 00:31

    Noapte buna , somn usor, cant ti-o fi somnul mai dulce, puricii sa te manance 😛

  37. 14/01/2010 la 00:33

    @melami
    că bine ai întors-o, nu cumva ai practicat floreta.
    @ cipri
    Bag seamă că următorul concediu îti instalezi cortul în curte la melami.
    Ca să fii sigur că melami nu poate să treacă la represalii. =))

  38. klausen1976
    14/01/2010 la 00:36

    am avut si eu un caine care ne mai lasa rupti de foame, din cand in cand 🙂 … acum mi-e asa de dor de el 😦

  39. Blanche Neige
    14/01/2010 la 08:43

    Foarte popular Garcea asta (fost al meu…). Stiam eu ca are stofa de invingator cand, la 3 luni (ale lui, nu el amele 🙂 ) mi-a mancat noii pantofi pana la talpa! In plus, ma ajuta foarte mult si cu viata mea sociala, ca oricine intra la mine in casa trebuia sa se baricadeze in baie, ca sarea la ei sa ii muste, spumegand. Eu cred ca de fapt tu de aia si muncesti de dimineata pana seara, ca iti e frica sa te duci acasa, unde te asteapta monstrul 😛

  40. melami
    14/01/2010 la 08:59

    @kekee & klausen
    😀
    @Blanche
    Rau l-ai educat, soro! Trebuia sa-l dresezi sa-i baricadeze in dormitor, nu in baie! =))

  41. Florian
    14/01/2010 la 10:39

    Corect! Musafirii să se baricadeze în dormitor, iar gazdele să doarmă în baie.
    Când ne inviţi şi pe noi sindicaliştii pe la tine, iguano?

  42. 14/01/2010 la 11:14

    Ti-e draga potaia, e clar!

  43. 14/01/2010 la 11:29

    @ florian
    las ca pe sindicalisti ii musca stapina dincolo.

  44. Florian
    14/01/2010 la 11:40

    @kekee
    Tie iti convine, ca pe tine nu te poate musca de tepi. Mie mi-a facut deja o ureche ferfenita.

  45. Aura
    14/01/2010 la 11:56

    Intervin ca asa nu se mai poate! Si la vara cald nu e cinstita, se plange de toate neamurile care si-au adapostit animalele de companie la ea (ca sa fie vorba intre noi, cam asa e(:P))dar nu spune de cum baga ea mortu’n casa altuia.

    Avand un copil, hai sa spunem energic, desi centrala de la Cernavoda e mic copil pe langa el, disperata fiind, am hotarat ca e vremea unui caine. De unde puteam lua sfaturi despre rasa unui caine daca nu de la Brigitte Bardot din judet. Ma sfatuieste dumneaei ca rasa boxer este cea mai potrivita pentru copii, casa, familie. Citesc si eu despre rasa, ajung la concluzia ca fac o afacere extraordinara, iau un caine 2 in 1, si de paza dar si foarte iubitor cu cei mici. Eram extaziata, conving si barbatul foarte sceptic la achizitionarea unui astfel de membru, peste zile de negocieri, suspine, prezentari, analize SWOT conving consoarta si ne trezim undeva prin Oradea la o canisa de boxeri, in toiul noptii o cumparam, ca e femela, dam o caruta de bani pe ea, 800 eur., cu reducere ca e an de criza, mandra ca am luat-o si ieftin, purcedem spre casa. Am ales cel mai linistit exemplar. Toate bune si frumoase, in afara de faptul ca in noaptea in care am adus-o am pierdut-o si nimeni nu stia ca avem caine, nu avea nici chip, nimic. Am avut noroc cu o vecina care a gasit-o si ne-a dat-o pe cuvant, suntem abia mutati in zona si inca nu ne cunosc (:D), au furat-o la cateva saptamani tiganii din curte… Toate bune si frumoase, catelusa e frumoasa si dulce foc si pe zi ce trecea tot mai mare se facea si rodea si distrugea tot, dar tot. Copilul cand o vede fuge repede in casa ca sare pe el si il darama, noi asemenea, gradina am abandonat-o, deja e a ei, toti pomii plantati sunt mancati si rupti din temelie, florile culcate la pamant, gropi peste tot si alearga ca nebuna. Nu carecumva sa iesi din casa ca ai mierlit-o, ori esti dispus sa faci impachetari cu noroi, in sezon, ori te unge cu bale din cap pana in picioare dupa ce te pune la pamant.
    Nu s-a lasat pana nu a scos acoperisul custii in care refuza cu desavarsire sa stea. Disperata incep sa mai intreb de caine, asa face tot timpul sau e numai o perioada? Mi se spune ca e un caine deosebit, iubitor, se ataseaza foarte mult de membrii familiei, mai ales de copii dar asa sunt boxerii foarte energici si nu se potolesc nici macar la maturitate.
    Lara, caci asta ii e numele, este exact ce lipsea familiei mele, energie, nebunie… Toate acestea cu sprijinul si caldura sfaturilor date de Si la vara cald.

  46. 14/01/2010 la 16:54

    Pai, daca-i vorba de caini, hai sa ma laud si eu cu cel al fiului meu. Intr-o zi, speriat fiind, l-a muscat pe sotul meu de nas, cand a intrat in apartament…
    De atunci, dusmanie de moarte intre cei doi(caine si sot).

  47. melami
    14/01/2010 la 18:13

    @Flo
    Oricând, Rigă. Garcea vă aşteaptă cu drag. 😉
    Nu-l invidia pe arici, că de cojocul lui am eu ac: MORCOVII! (Ptiu, că nu m-am putut abţine! 🙂 )
    @alina
    Cam! 🙂
    @Aura
    Nu-i adevărat! Nu-i şi nu-i!
    Aşa-ţi trebuie dacă ţi-ai luat boxeriţă! Eu îţi recomandasem Dog German! Se zice să-i de-o blândeţe nemaiîntâlnită. Şi că are o statură tocmai potrivită pentru o curte ca a voastră. Nu m-ai ascultat! Acum, trage-o! 🙂
    (Lara, dragă, când o să simţi că nu mai poţi trăi cu sclifosiţii ăia, hai că te ia mama acasă! Ne-om descurca noi cumva cu peştişorul de aur, cu Garcea şi cu Bob… )
    @disa
    Bună! 🙂
    Pun pariu că soţul tău a făcut-o intenţionat, ca să arunce câinele în disgraţie! Nu vă lăsaţi manipulaţi! 😉

  48. Blanche Neige
    14/01/2010 la 18:47

    Auzi, daca tot primesti la tine animale, nu il iei pentru o vacanta scurta si pe motanul meu, ca a inceput sa ma sfideze, ba uneori sunt chiar convinsa ca planuieste sa ma ucida in somn :-)) Poate il invata Garcea ce inseamna respectul, ca am inteles ca a prins gustul pisicilor, hehe!!

  49. melami
    14/01/2010 la 19:01

    Sadico! Ştie mâţa ce ştie dacă te pune la respect!
    În altă ordine de idei, l-aş lua, dar mi-e frică pentru bietul câine… 🙂

  50. Laura
    14/01/2010 la 19:18

    Sefa, stii ce-mi imaginez acum? Tu pe toace, in fusta mini, plimbandu-l pe Garcea prin oras hihihi… cred ca ai ajunge acasa cu o haita de Garcea, ca nu te-ar lasa inima sa-i lasi pe strazi 😀

  51. melami
    14/01/2010 la 20:17

    Da. Şi aş trece rapid de la „tocuri cui”, la „cap cu cucui”, că peştişorul nu mai suportă gândul să ia în picioare diverse vietăţi când are treabă prin curte. Dacă-ţi aminteşti, vara trecută: 13 pisici deodată! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
