Concurs (8)

12/01/2010

Aşa mi-l închipui eu pe Rappa_ru’… 🙂

Şi asta, pentru că m-am simţit bine vizitându-i blogul. Header-ul nu m-a deranjat atât de tare ca pe Geo. Ba, aş zice că dimpotrivă. E un loc unde-ţi poţi lăsa puţin ochii să se odihnească. Vizitaţi-l pe Giusy dacă vreţi să vedeţi ceva cvasi-derutant. Uneori, ajunsă „acasă” la el, tot privind peştişorii ăia mulitcolori şi vioi, uit de ce am intrat acolo, ca mam’mare când mergea în cămară şi, pe drum, pierdea din vedere ce căuta. Deci, fie şi păsărele, dacă ne ajută să ne simţim mai liberi şi mai bine! The little bird (sâc, Geo! :D) din stânga nu e însă decât un puişor drăguţ care zice ceva de genul: „Mi-aş da chiar şi aripa dreaptă ca să fiu ambidextru!” 🙂

Coloana din stânga m-a încântat de-a binelea, cu pozele ei schimbătoare ca dispoziţia unui tânăr de 18-19 ani. Căţei haioşi, peisaje de vis, bloguri pe care le urmăreşte, categorii, ultimele comentarii. Rubrica „Înfrumuseţarea stării de spirit” mi s-a părut însă cea mai inspirată şi, mai ales, neobişnuită la un bărbat de vârsta lui.

Ce-mi mai place mie la subiectul de azi? Ordinea care domneşte acolo. Totul este dichisit, de unde ghicesc o adevărată pasiune pentru blogul lui, pe care l-a transformat într-un fel de testimoniu. Până la urmă, cam aşa ceva ar trebui să fie. O mărturie despre felul în care gândim sau vedem anumite lucruri.

Mă şi mir când mai are timp şi pentru blog, pentru că bănuiesc că traversează o perioadă destul de încărcată din viaţa lui, dar probabil că foloseşte acest spaţiu pentru a-şi limpezi mintea şi a aduna noi energii pentru ceea ce are de făcut în viaţa de zi cu zi. Media comentariilor pe postare e bună, ritmul apariţiilor articolelor, de asemeni.

Ce mai, uite că nu-i prea găsesc lipsuri. Îl trec pe lista celor pe care am de gând să-i vizitez cu plăcere. Bine te-am descoperit, rappa_rule! 🙂

Şi acum, poza lui adevărată. Rămâne să ghiciţi care din cei trei e el!

  1. 12/01/2010 la 21:13

    Multumesc mult, chiar mi-a placut:)…m-ai citit destul de bine…o sa te urmaresc si eu ca lectura, pentru ca imi place ce am gasit pe aici:)…toate cele bune:)

  2. melami
    12/01/2010 la 21:15

    Cu reală plăcere! Valabilă şi reciproca! 🙂

  3. 12/01/2010 la 21:37

    Bre, dar pana la cat tii concursurile astea? Ai ajuns la 8.. „Tanar si nelinistit”, am auzit ca e un serial plictisitor.

  4. melami
    12/01/2010 la 21:46

    Păi, mâine e rândul meu să fiu hăcuită de ceilalţi, după care mai am doar două bloguri de criticat, şi trec la ale voastre =)) (Glumesc, desigur.) Dar am tras cu ochiul dinainte să văd ce şi cum, şi-s băieţi valabili. (Asta ca să vezi cum încerc eu să-i influenţez să fie îngăduitori cu mine! =)) )

  5. 12/01/2010 la 21:49

    Sper sa-l prinzi in viata pe al meu. :)) Nu stiu care l-a deochiat.

  6. 12/01/2010 la 21:53

    De-o saptamana ma tot gandesc ce sa scriu despre blogul tau. Si nici acum nu sunt sigur ca stiu !

  7. melami
    12/01/2010 la 22:19

    Pune poze!!! =))

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
