Concurs (7)

11/01/2010

Cu logatu mi-am cam găsit beleaua. O să înţelegeţi ulterior de ce.

Poză: canci, că n-am de unde!

Omul ăsta e pur şi simplu prea mult pentru mine, pentru aşteptările mele în ale blogăritului. Din propria prezentare, aflu că se ocupă de aşa ceva din 2008, dar că abia din martie 2009 postează sub numele de logatu, destul de asemănător cu mai celebrul BlogATU, apoi a început să devină „activ si pe reţelele de microblogging şi pe alte site-uri de socializare”, iar în septembrie a creat TELEbLOGO, născută din „pasiunea pentru televiziune si pentru siglele posturilor TV”, dobândită de când a aflat prima oara ce înseamnă CaTV şi TV Satelit. Are un ascuţit simţ al observaţiei şi nu iartă nici o greşeală care apare pe micul ecran, indiferent de mărimea postului TV, faţă de care manifestă echidistanţă. De exemplu: „Nu-i asa ca Romania începe să semene cu un magnet? Ba da, dar nu cu unul care atrage investitori sau turişti, ci unul cu doi poli politici: roşu şi portocaliu” spune el după ce ne prezintă următoarea hartă a ţării noastre:

Dacă articolele lui de critică a blogurilor intrate în concursul propus de Geo mi se par corecte, bine scrise şi coerente, dacă observaţiile lui din alte postări sunt pertinente, celelate, mai ales acelea în care introduce linkuri spre diferite site-uri, invitaţii pe Google Wave etc. mă depăşesc. Sau nu se încadrează în ceea ce urmăresc eu în blogăreală.

Citindu-l pe logat, îmi amintesc de remarca altui blogăr, cam de aceeaşi vârstă (presupusă) cu a lui: „Băi, n-ai cu cine vorbi pe bloguri. Ăia care ştie ceva, scrie ca cizmele, iar moşii ăia care scrie corect gramatical (adică cei trecuţi de 30 de ani) nu mă interesează”. (Evident că logatu nostru scrie fără greşeli, nu ca dezamăgitul citat de mine! 🙂 ) Conflict între generaţii? Sau doar preocupări diferite… Tind să cred că-i a doua variantă mai degrabă decât prima.

Asta e, trebuie să recunosc că m-am descurcat destul de greu pe blogul lui. Trimiterile alea de la sfârşitul postărilor mai mult m-au zăpăcit decât ajutat, pentru că riscam să mă rătăcesc, tot urmând sugestiile. E foarte multă informaţie acolo, dar provine dintr-o sferă cu care eu nu prea am tangenţă. E, deci, minusul meu.

În schimb, mi-au plăcut criptogramele. Interesante. Am încercat să descifrez şi eu vreo câteva. Bun exerciţiu pentru imaginaţie! 🙂

Vârsta bloggeristică: 20 de ani (care atârnă însă foarte greu!)

  1. 11/01/2010 la 12:39

    frumos blog , am tot citit de pe acolo , si de pe aici , dar tot nu inteleg ce e cu concursul asta la care participati.

  2. 11/01/2010 la 15:49

    Da, am preocupari cam comerciale, fara prea multa substanta

  3. melami
    11/01/2010 la 16:31

    Logatule, eu nu le consider comerciale. Sunt doar mai tehnice pentru o persoana ca mine, mai aeriana de felul ei. Drept sa spun, m-ai cam inhibat, pentru ca-mi dau seama ca sunt abia la inceput, si nu cred sa fac progrese remarcabile pe drumul asta… 🙂

  4. 11/01/2010 la 18:13

    Nu, nu, lasa asa cum a zis el, ca are dreptate : preocupari comerciale. Citeste ce-am scris eu si poate o sa te lamuresti mai mult.

  5. melami
    11/01/2010 la 19:31

    Ei, cine ştie, cunoaşte! 😀

  1. 11/01/2010 la 13:06
Comentariile sunt închise.
