Concurs (6)

10/01/2010

Iulia. (http://blogdebucuresti.ro)

Citindu-i blogul, am impresia că stau de vorbă cu o prietenă, de una de alta, de ce-am mai văzut, ce-am mai auzit prin târg sau la televizor, ce cărţi îşi aşteaptă rândul la citit, cum să gătim ghebele sau dacă sunt mulţumită de maşina de făcut pâine.

Iulia este o constănţeancă mutată în Bucureşti de destul de mult timp ca să se poată transforma într-o „capitalistă” neîndurătoare cu metehnele provinciale… Şi totuşi nu o face, păstrându-şi natura blândă, chiar şi când lucrurile din jur îi dau suficiente motive să-şi piardă cumpătul. Când critică ceva, o face fără vehemenţă; mai degrabă cu un soi de amărăciune (aşa cum remarca şi Geo) şi, parcă, lipsă de speranţă într-o îndreptare a lucrurilor.

Aspectul blogului îmi place. E aerisit, articolele bine delimitate între ele, astfel că te poţi descurca cu uşurinţă printre ele. De diacritice nu mai zic nimic, că am ajuns la concluzia că am eu un fix cu ele. 🙂

În locul ei, aş ilustra din când în când unele postări, dar am înţeles că are o viaţă destul de încărcată şi nu prea are timp pentru „cosmetizările” de tipul acesta.

Şi mai e un lucru pe care trebuie să-l subliniez. Cintindu-i blogul, nu m-am prins cu ce se ocupă posesoarea lui. Poate că nu am „săpat” destul de adânc”. Sau poate e vorba doar de discreţie, care mie nu-mi e în fire. Dar aşa suntem construiţi, să nu fim la fel. Şi e bine aşa! 🙂

  1. 10/01/2010 la 20:05

    pune tagul de concurs naşico !

  2. melami
    10/01/2010 la 20:13

    S-a rezolvat, finule! Nu ştiu de ce nu-mi intră linkul!

  3. 10/01/2010 la 20:22

    Iti multumesc pentru aprecieri, e a patra oara pe ziua de azi cand imi dau lacrimile… Pentru ca imi dau seama ca oamenii vad exact ceea ce vreau eu sa transmit.

    O sa ma straduiesc mai mult cu pozele, in general postez in graba, pe nerasuflate, undeva, dimineata de la 7 la 7.30 sau in pauza de masa.

    In ceea ce priveste jobul meu cel de la 9 la 6… Nu scrie nicaieri pe blog, dar nici nu e secret: sunt consultant seo pentru o firma franceza, in cel mai pur stil frantuzesc: fotografiez situl, vad si semnalez probleme tehnice, scriu continut. NU sunt insa o persoana tehnica (culmea! – de fapt, aici intervine stilul frantuzesc). Eu stiu ce e gresit, ei corecteaza. Eu propun texte, taguri, etc, ei si le pun pe site.

    Nu prea vorbesc despre asta in parte pentru ca vorbesc destul la serviciu si in parte pentru ca daca as fi client, ar trebui sa ma trag rau de urechi pentru cum arata blogul meu, pentru care nu imi bat prea tare capu’ la capitolul optimizare :).

  4. melami
    10/01/2010 la 20:33

    Îţi mulţumesc pentru feed back. Sunt curioasă din fire, de-aia am adus vorba despre profesie. Mi se pare incitant ce faci. În orice caz, neobişnuit şi creativ, raportat la alte meserii. Iar în privinţa ultimei remarce, cam aşa e; cizmarul nu are papuci, croitorul haine etc. Nu contează chiar atât de mult aspectul la urma urmei. Dar trebuia să găsesc ceva criticabil şi la tine, nu? Te voi mai vizita de acum încolo! 🙂

  5. 11/01/2010 la 18:11

    Mda, si eu cred ca e interesant job-ul Iuliei. Inca nu-mi pusesem intrebarea asta in ceea ce o priveste, dar daca tot ai pus-o tu si daca tot ti-a raspuns, mi-am satisfacut si eu curiozitatea. Despre tine, parca am aflat ca esti doctorita.

  6. melami
    11/01/2010 la 20:10

    Despre mine cred că toată lumea ştie că-s doctoriţă, că nu-mi pot ţine gura, fir-ar să fie! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
