Concurs (4)

08/01/2010

Mulţi bloggeri se întreabă ce caută ei în blogosferă. Majoritatea recunosc cinstit că nu ştiu. Printre ei, şi eu. Şi Geo. Doar că el o spune mai inspirat ca alţii, printr-un citat: “Bluji am, casetofon am, bataie stiu, pot sa ies pi shentru.” De aici, poate şi subtitlul „blogul serios al unui tip pus pe glume”. No, am dat deja două citate. Mai pot zice două-trei prostioare şi s-ar zice că m-am achitat de sarcină. Staţi aşa că nu-i aşa!

Blogul lui Geo e unul consolidat de doi ani şi ceva. Veteran, adecătelea! Ca aspect, e uşor de citit pentru că scrie normal. Adică cu negru pe alb, iar mărimea caracterelor e bună, astfel că nu trebuie să foloseşti lupa ca să le vezi. Dar, că tot vorbim de caractere: ce-ai, dom’le, împotriva diacriticelor? Cred că dacă le-ai folosi, s-ar citi mai lesne totul.

Blogrollul lui Geo e destul de lung şi variat, lipsit de limitări de vârstă şi/sau preocupări, ceea ce denotă o minte deschisă la nou. Şi ţineti seama că afirm asta deşi nu sunt introdusa în el (încă! :)), deci am credibilitate.

Tema e bine aleasă, chenarul şi fondul pe care este înscris numărul de comentarii ducăndu-mă cu gândul la un furnir excelent, lucru explicabil la o persoană care, vara, preferă să hoinărească prin pădure. Natură aparent telurică, subiectul nostru are şi preocupări lirice, dovadă fiind cele câteva catrene uşor zeflemitoare inserate în blog şi poezia dedicată nevestei, prin care încearcă (probabil) să-şi mai spele din păcate (pentru ca, ulterior, să-şi restabilească imaginea de macho, dezicându-se de tot ce a spus el acolo. Nţţ, nţţ! :)).

Subiectele sunt tot atat de variate ca şi viaţa pe care o duce, mişcându-se lejer în domeniul politicului, socialului, artistic, dar fără pretenţia de a emite sentinţe. Este martor şi participant în acelaşi timp. În postări, spune ce vede şi gândeşte, aparent neinteresat dacă ceilalţi sunt sau nu de acord cu el. În comentarii însă, are tendinţa de a-şi clarifica uneori prea tranşant opiniile. E dreptul lui, la urma urmei; doar e blogul personal; dacă nici aici nu poate controla situaţia, atunci de ce şi-ar mai pierde timpul cu el?! 🙂

„Ilustrarea” articolelor nu pare a-l preocupa în mod deosebit. Când are chef, te bombardează cu o suită de videoclipuri sau inserturi audio; când nu, nu zăresti, cu zilele, pe pagina lui ceva care să semene a schiţă, poză, videoclip sau alte artificii menite să dea culoare unui blog. Deci, după părerea mea, asta ar fi o scădere, deşi ştiu c-o să sară cu gura şi o să spună că nu întotdeauna e nevoie de aşa ceva şi că preferă să atragă comentatorii prin conţinut şi nu doar prin formă. Mă rog, ar fi opinia lui…

În rest: simţul umorului, observare atentă, căutarea de soluţii, etichetări convingătoare (dacă eşti de-aceeaşi parte cu el a baricadei). Mână de fier în mănuşă de catifea, de obicei; sau de box, când se enervează.

Vârsta bloggeristică: prima maturitate.

  1. 08/01/2010 la 16:55

    Lung si la obiect! 😉 Reusit articolul, felicitari!

  2. melami
    08/01/2010 la 17:02

    Mulţumes pentru apreciere! 🙂
    Probabil că am avut despre ce/cine scrie, că sunt şi situaţii în care aş putea expedia subiectul în trei cuvinte. 😉

  3. pdm
    08/01/2010 la 17:48

    nu-ș de ce da mie, când mă uit la poza lu nenea geo, îmi răsună-n cap cântecul ăla ”noi suntem români” adică ăsta http://www.youtube.com/watch?v=_FQbnTlpw_M

  4. melami
    08/01/2010 la 18:11

    Păi, nu suntem?!
    Ia uită-te puţin la mine… aşaaa, saltă-te pe lăbuţele din spate şi zii: eu cu cine semăn?! Ai?

  5. 08/01/2010 la 18:36

    Mda, bine scris articolul si bine surprinse anumite chestii. M-ai pus pe ganduri si nu pot decat sa-ti multumesc pentru asta. Voi reveni sa-ti citesc articolul, caci merita. Si voi prelua cate ceva din el, maine cand o sa trag concluzile despre ziua petrecuta in cusca leilor.

  6. melami
    08/01/2010 la 18:42

    Majoritatea dintre ceilalţi te ştiu şi în realitate. Eu am fost nevoită să te „citesc” doar de pe blog. Sper să nu mă fi înşelat prea mult. E doar o opinie. 🙂

  7. pdm
    10/01/2010 la 16:19

    tu semeni cu una dintre veverițele alea două, cip și deil parcă le zicea…

  8. melami
    10/01/2010 la 17:34

    Tu cu cine vorbeşti, pdm-ule?

  9. pdm
    10/01/2010 la 17:36

    cu tine maman. m-ai întrebat cu cine semeni mai sus…

  10. melami
    10/01/2010 la 19:07

    Mă rog, dacă aşa mă vezi tu…
    Io mă asemuiam mai degrabă cu Bagheera! =))

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
