Concurs (3)

07/01/2010

” … imi place sa vorbesc mult, mai exact sa imi exprim opiniile si ideile, chiar daca uneori ma doare si pe mine capul de atatea prostii. Blogul era locul potrivit.” Asta spune Ema despre blogul ei. (http://emapirciu.blogspot.com/, c-am înţeles că nu merje linku’!) (Eu n-as zice chiar asa, pentru ca n-am gasit prostii personale pe blog, ci mai mult comentarea stupiditatilor intalnite mai la tot pasul.

Ema Boema, ii spune Geo. Eu as zice, mai degraba, Ema Dilema, pentru ca asta o caracterizeaza cel mai bine. Isi pune intrebari. La unele incearca si raspunsuri. Imi place la ea ca nu are pretentia ca este detinatoarea Adevarului Absolut, ci doar isi exprima opinia. Se vede ca este/a fost om de presa. Uneori e mai greu sa pui intrebari decat sa dai raspunsuri. Ea stie sa le puna. Ca si in matematica, o intrebare bine pusa contine cel putin jumatate din raspuns.

Blogul Emei are cativa ani in spate deja. Ca a avut sau nu feed-back in randul cititorilor ei, ea l-a continuat, cu harnicie de furnicuta, si iata ca s-a rotunjit frumos sub ochii prietenilor ei.

Despre ea, pot spune doar ca e blonduta (dar nu la creier), mignona (dupa propriile afirmatii) si atenta la ce se petrece in jur. Din blogroll, deduc ca are preocupari interesante si diverse, iar prietenii nu ii lipsesc.

Omeneste, mi-e imposibil sa-i citesc toate postarile, dar am facut-o pe sarite, remarcand maturizarea ei an de an. Nu face exces de fotografii si nu se intinde, plictisitor, la vorba. Se vede aici rigurozitatea profesionala care a invatat-o sa spuna lucrurilor pe nume, fara prea multe farafastlacuri.

Pe scurt, imi place blogul ei si il recomand prietenilor mei. Conceput pe un fond de culoare placut, gasesc acolo lucruri potrivite tuturor gusturilor, incepand cu note de lectura, de vizionare a unor spectacole, intamplari care o nedumeresc sau enerveaza.

Ca varsta bloggeristica, as opta pentru un majorat in plina desfasurare. 🙂

  1. 07/01/2010 la 12:32

    E bine si Ema Dilema, dar eu raman la Boema !

  2. 07/01/2010 la 13:41

    Am pierdut şirul pe aici.N-am priceput care-i treaba cu concursul ăsta.Tre să dau puţin ca racul, înapoi;)

  3. melami
    07/01/2010 la 18:08

    E un concurs de critică de bloguri. Cei înscrişi se critică unii pe alţii, de le maerg fulgii, după care se întoarce roata. Detalii la Geo , pe blog!

  4. kaos
    08/01/2010 la 13:15
  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
