Concurs (1)

05/01/2010

Am intrat într-un concurs organizat de unul dintre prietenii Ioanei, geocer. Îl găsiţi în blogroll-ul meu sub numele -foarte inspirat!- de Geo concurs. E o critică de bloguri, iar prima „victimă” este Alina. Bun, deci blogul ei, aici!

Mai boboacă decât mine, „irezistibila” are doar două luni, drept pentru care îi urez „La mulţi ani!”

Neatentă cum sunt, am avut impresia că trebuie să fac critica de blog la geocer acasă, deci mi-am cam făcut raţia de cuvinte acolo. Dar nu mă dau bătută aşa de uşor, deci voi sistemtiza:

-prea mult şi prea tare (cel puţin pe ecranul computerului meu) fondul roşu al coloanei din dreapta.

profile bun, cuminte, aşezat, şăgalnic.

-contacţi potriviţi, omogeni, ca un grup de amici (dar, mai ales, amice) aleşi (alese) pe sprânceană.

-postări plăcute, evocative, sincere, relaxate, uşor melancolice, calde, bogat ilustrate.

-limbaj cuminte, vioi, corect gramaticaliceşte, ca al unei adevărate profesoare ce este.

-lipseşte încrâncenarea şi raportarea la un prezent frustrant, lucru care îi transformă blogul într-o insulă atemporală, unde te poţi simţi bine când vrei să fugi din „acasa ta” în „acasa ei”.

Concluzia, la care nu renunţ, cu riscul de a mă repeta (ştie Geo ce vreu să spun!):

Vârsta blogheristică a Alinei: cea a unei adolescente cu pielea mirosind frumos a măr şi scorţişoară.

  • Anunțuri
    1. 05/01/2010 la 20:57

      Vai, i-ai pus si poza !
      Hai ca mi-a placut cum ai sistematizat asa la liniuta ceea ce aveai de zis. Adica : scurt, clar si la obiect.
      Si zici ca e adolescenta? Mie mi se parea o copchilita !

    2. melami
      05/01/2010 la 21:00

      Sper că nu-i împotriva „politicii postului” faptul că i-am afişat poza, dar mie mi-a plăcut, pentru că seamănă foarte mult cu felul în care mi-am imaginat-o citindu-i blogul. E felul meu de a o… onora, să zicem.
      Bine, să zicem că-i o copilă dulce. E bine aşa? 🙂

    3. pdm
      05/01/2010 la 22:16

      maman, cam sălbatică sor-ta asta…zicea că ea e pentru libertatea-n exprimare și că d-aia au murit oameni la revolucion și când colo ea banează de-i sare basca…nț nț nț educația asta…

    4. melami
      05/01/2010 la 22:34

      Nu ban-ează, bre. Şi-a schimbat adresa blogului. Sau ai intrat peste ea, neanunţat, şi oi fi prins-o în poziţii dezavantajoase?…
      Pe de altă parte însă, nici mie nu-mi apar toate comentariile, şi pe mine n-are curaj să mă baneze! Lasă că mă interesez şi-ţi zic. Da’ sper că te-ai prezentat şi tu gigea, cu un buchet de ghiocei, de împăcare, nu te-ai dus cu mâna-n… creştet… 🙂

    5. pdm
      05/01/2010 la 22:57

      așea romantic mă ”ști” tu pe mine? mai ales că eo cu tine am ce am nu cu sor-ta, pe ea doar îmi place s-o ațâț că e gușteră și se enervează :-))

    6. 05/01/2010 la 23:04

      Multumesc. Am raspuns si celorlalti. Mare dreptate aveti cu culorile alea. O sa ma ocup sigur de asta intr-un moment mai liber. Nu prea imi plac nici mie, dar de cand cu „jocul” mi-a devenit clar: e nevoie de ceva schimbari pe acolo prin blog.

    7. melami
      05/01/2010 la 23:06

      @Alina
      Cu plăcere. Te voi mai vizita, că mi-a plăcut! Să ai un an minunat, şi să ne povesteşti şi nouă despre el! 🙂
      @pdm
      Ea, guşteră; io, maşteră! =))

    8. 06/01/2010 la 07:44

      bre, frate, deci tu trebuie ca sa intelegi ca fara linkuri nu exista. deci link-ca de altfel asta e si una din ideile concursului. si nu incerca sa ne explici ca nu stii cum se face ca nu te mai crede nimeni!

    1. No trackbacks yet.
    Comentariile sunt închise.
