Prima pagină > Chestii, socoteli > A venit Moş Crăciun!

A venit Moş Crăciun!

24/12/2009

… pentru că am fost cuminte, n-am vorbit urât, ca alţi băieţi cu care mă joc pe aici, câteodată, am păpat tot din farfurie şi nu se vede pe mine… Ce mai, am meritat, aşa că a venit. Cu sania încă!

Ce-i drept, nu trasă de reni, că li s-a părut prea cald la noi, aşa că l-au delegat pe căluţul ăsta nărăvaş în locul lor.

Cadouri, mai mult pentru cei mici

… dar nici pe mine nu m-a uitat: o pijama, ceva cosmetice, o oglindă-oglinjoară-cine-i-cea-mai-frumoasa-din-tară, piesa de rezistenţă a sezonului: un aspirator pentru tastatură, de care aveam mare nevoie, având în vedere în ce hal este…

… şi o Crăciuniţă, dar nu de aia la care vă gândiţi voi! 🙂

Vouă ce v-a adus?

Categorii:Chestii, socoteli
  1. 25/12/2009 la 07:02

    În primul rând m-a trezit dis de dimineaţă, Moşu’ …de fapt nu chiar el, copiii, să-mi arate ce-au primit sub brad ( de parcă eu nu ştiam )!
    Crăciun fericit!

  2. melami
    25/12/2009 la 08:28

    Sunt convinsă cu nu ştiai! Că doar nu tu le-ai cumpărat şi le-ai ţinut ascunse până azi-noapte! 😀
    Crăciun fericit, sebra!

  3. 25/12/2009 la 10:55

    Un Craciun de basm cu multe bucurii, lumina si caldura.

  4. melami
    25/12/2009 la 11:33

    La fel şi ţie, eonule! 🙂

  5. pdm
    25/12/2009 la 12:14

    fină aluziunea, fină…mie mi-a adus o crăciuniță din aia la care mă gândeam 😀
    o ho ho pârț! Ficat relaxat îți doresc și ție!

  6. melami
    25/12/2009 la 13:01

    Mda, ce să-ţi fac… De la o vârstă încolo, trebuie să-ţi aducă Moşu’ Crăciuniţa, că pe tine nu te mai ajută puterile să-ţi faci rost singur! =))
    Crăciun fericit! 🙂

  7. 25/12/2009 la 16:38

    phaaaaaaaa….asta cu adusu e o intrebare buna:) mie cred ca mi-o adus niste toale….ceva tipic pentru sarbatori…in rest nimic special

    sarbatori fericite sa ai:*

  8. 25/12/2009 la 16:53

    Sarbători Fericite si La Mulţi Ani !

  9. melami
    25/12/2009 la 20:54

    @Giusy
    Lasă că-s bune ţoalele, că, în rest, nimeni nu-ţi ştie gusturile! 🙂
    @kekee
    Mulţumesc, la fel, ariciule! 😉

  10. 26/12/2009 la 10:34

    Nu gasesc unde comenta , pt Ziurel.Si nu mi-e ciuda; as face un pacat.Asa ca, e bine oriunde. Si zic:
    Fericel, lui Ziurel!
    Cu a lui mandra mamica,
    N-are cum sa-i fie frica!
    Viata, ii va fi frumoasa,
    Asigurat, sanatoasa!

  11. 28/12/2009 la 19:16

    … io pot să deschid liniştit la anu’ magazin cu chiloţi şi şosete!! ;))
    noroc că Crăciuniţa mea, m-a cadorisit cu-n molecular 9u… ales de mine… ot 708… dupe buget, coane bogdănică, că de htc moşu’… mă rog, moaşa (că „baba” sună aiurea) a zis: nem parale… poate la anu’ 😀
    cât priveşte pochimonii ăia ben ten style… mor!!!
    matei ba voia d-ăia, ba bakugani, ba thomas, ba… pân’ la urmă, Moşu’ s-a sictirit, şi i-a adus:
    – un chimono (că face băiatu karate… deh, tot îmi declara el convins anul trecut „tati, când mă fac mare, mă fac shaolin!!!”, şi peste 5 minute „mă fac ninja!!!”, şi peste 10 „mă fac samurai!”, funcţie de ce filmulete era pe cn…). arată în el ca un yoda mai alb şi fără urechi ascuţite… şi fără lightsaber!!! ;))
    – un set de trenuri „thomas and friends”
    – ronţăiciuri fără număr…
    şi Maria a prins de’acum gustul bomboanelor… am pus-o!!! :))
    cum aude foşnet de pungă, sare în sus: „bombo, bombo”… noroc că nu ştie încă ce-i aia politică!!! ;))

  12. silavaracald
    28/12/2009 la 21:21

    Şi eu am votat anul ăsta cu Thomas ăla, lua-l-ar gaia să-l ia, că-i scump ca focu’! Şi cu un laptop de jucărie, la care, dacă mai adăugam o sută-două de RON, îmi luam un notebook adevărat. Şi cu o carte de poveşti (pentru care, la vârsta lui, aş fi omorât pe cineva s-o am), dar la care nu s-a uitat Ziurel nici cu fundu’, că nu prea vede de-astea la TV.

  13. 28/12/2009 la 22:44

    eu am scăpat ieftin… Matei nu ştie încă deosebirea dintre „made in china” şi „made in u.k.”… chit că de fapt sunt produse tot acolo, aşa că…
    a primit de Moş Nicolae un alt Thomas mai mare, care scotea şi fum… nush ce fum era ăla, că mirosea fumul cam cum mirosea fierul când călca bunică-mea pantalonii cu apret, să-i facă mai scorţoşi…
    cât despre laptop, are unul!! ;))
    a adus mătuş-mea din italea un laptop „să i-l repar”, dar când a auzit că e bun doar de windows 98, a zis că mi-l lasă mie.
    n-avea nimic lapul, doar că era afumat rău… şi ce scria pe el nu era şi ce avea în maţe, aşa că m-am enervat 10 zile pe numărate tot instalând şi dezinstalând la drivere… până mi-a dat prin cap să fac cum trebuie: să identific obiectul după ce zicea seria biosului că e, nu după ce scria pe el!!
    şi a ieşit… doar că tot alene şi odihnitor se mişcă…
    sincer, nici măcar un linux uşurel nu se mişcă mai vioi… doar în DOS fac ceva treabă cu el, şi matei abia învaţă să scrie şi să citească (deh, grupa pregătitoare, suntem băiat mare de-acuma), doar n-o să-l pun să scrie chestii în linie de comandă!!!
    aşa că facem cu rândul: când mă joc eu pe lapul lui (să scriu microcontrollere :))) când el pe-al meu „la jocul cu şoricelul”, şi mai nou, pe desktopul meu, „la tom şi jerry”…
    are şi de jucărie… 2… unul cadou de la nepoata din italia, altul cumpă… făcut cadou de Moşu’ acum un an…
    acum mai mult bocăne sor’sa la ele… el nu se mai dezlipeşte de vechiul meu s.e. pe care are NUMAI jocuri :))

  14. silavaracald
    28/12/2009 la 23:01

    Lasă că nici ai mei nu ştiu să facă deosebirea de ceaina sau iuchei, dar ştiu al naibii de bine părinţii lor! =))
    Hai, recunoaşte că trebuie să-l mituieşti sau să-l ameninţi ca să-l dezlipeşti de leptopu’ tău şi să-l muţi pe al lui! La mine aşa funcţionează. 😉

  15. 29/12/2009 la 00:24

    la mine funcţionează aşa: dacă nu te mişti, a 2-a oară nu mai pupi!!!
    deocamdată, funcţionează…
    greu o să înceapă atunci când o să ştie cu adevărat cum să se descurce pe pc…
    până atunci, poate mai pun mâna pe un monitor-două, LCD, nu crt, că mi s-a acrit de „sobiţe” pe birou…

  16. melami
    29/12/2009 la 08:51

    Lasa ca-s bune „sobitele” iarna… 😀

  17. 29/12/2009 la 21:39

    BUNA ,NUMELE MEU E SCRIS PE INTERNET ARTICOLE SUNT DESTULE DAR UN AJUTOR CIT DE MIC PENTRU MINE AR INSEMNA MULT ,MULT PREA MULT SA POT MERGE DIN NOU LA RECUPERARII KINETOTERAPIE SI FAM MEA NU MA MAI POATE AJUTA DIN MOTIVUL NU AM BANI SA MERG LA LIC. DAR MI-TE LA RECUPERARE SAU MULTE CARE PENTRU MINE AU DEVENIT UN LUX ,BOALA TREBUIE TINUTA DIN SCURT CA EU SA NU AJUNG IN CARUT AM DOAR 16 ANII SI ….VA ROG DIN TOT SUFLETUL AJUTATI-MA DACA PUTETI CITITI http://www.savebianca.ro SI VA VETI DA SEAMA IN MARE POVESTEA MEA ,E MULT PREA LUNGA SI GREA DE SCRIS PE O PAGINA … BIANCA VELICHEA

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
