Prima pagină > Bazaconii > Din nou, la chef!

Din nou, la chef!

22/12/2009

Invitaţie imposibil de refuzat. O altă instituţie, parţial pendinte de cealaltă la al cărui chef de sfârşit de an am fost, dar cu oameni în mijlocul cărora mă simt bine. Organizată iniţial ca o simplă întâlnire colegială, într-un spaţiu fără pretenţii, s-a transformat, cu aportul substanţial al directoraşului de care am vorbit deunăzi, într-un spectacol cvasiidentic cu cel din postarea bairamată, minus prezentarea de modă şi micii dansatori sportivi. Deh, instituţie mai mică, care trebuie să-şi cunoască lungul nasului!

Deci, avem:

-mobilizare în curte, în aşteptarea lui Moş Crăciun

-apariţia Moşului, într-un BMW decapotabil, care s-a înzăpezit, de au trebuit să pună flăcăii mâna să-l scoată din troiene

-ajutoarele Moşului

-colindătorii, că poate vă era dor de ei! 🙂

-nelipsita dansatoare exotică (directoraşul nostru are idei puţine, dar fixe!), de data asta învăluită de valtrapuri roşii

-iar dintre dansuri, remarcăm ceardaşul, că pe restul nu le-am pozat, că le-am ţopăit alături de comeseni (consideraţi că e o blurare, ca să nu facem protagoniştii de cacao; în realitate, e doar mişcată… 🙂 )

-la final, ceva dulce, până m-oi apuca să fac nişte prăjituri adevărate.

Cam asta a fost! Patru ore de urlat în urechea interlocutorului, ca să te auzi de muzică; de zbânţuit şi veselit, ca de sărbători.

Din nou, aceeaşi impresie: o petrecere asemănătoare cu ultima de pe Titanic, după izbirea de iceberg

Categorii:Bazaconii
  1. 23/12/2009 la 00:08

    Fată draga, m-ai indus în eroare! Eu credeam că te-ai apucat de cozonaci şi când colo ea o ţine din petrecere în petrecere :))
    Bre..mai lasă-ţi energie şi pentru Crăciun =))

  2. melami
    23/12/2009 la 00:11

    Nu zâsăi că a fost o obligaţie de serviciu?!
    Nu mi-a făcut nicio plăcere să dansez, să râd şi să mânânc bunătăţi! (hihihi!)

  3. 23/12/2009 la 00:15

    @melami,
    Eşti în post fată, nu mai minciuni aici, după ce-ai păcătuit atâta 😀

  4. 23/12/2009 la 01:09

    Te-au întărâtat chefurile fictive de pe Sindicat.

    @Sebra
    Asa cum a ea facut cozonaci azi, asa a facut si curatenie in weekend.
    Acusi auzim unde de fapt a petrecut ea zilele alea. Stai sa-i treaca mahmureala. Ia Ia Ia si Iu Iu Iuu… :))

  5. melami
    23/12/2009 la 08:32

    Răi şi cărpănoşi, aşa e lumea! N-auzirăţi, bre, că ce mult am suferit io zilele astea?! Că io preferam cu mâinile încleiate în aluatul de cozonaci decât la bairam! Cum nu credeţi voi la necazul omului! Nţţ, nţţ!

  6. Blanche Neige
    23/12/2009 la 15:26

    Acum stiu eu de ce nu te mai vad la fata de saptamani intregi :-))

  7. 23/12/2009 la 15:33

    Am fost foooooarte ocupata, draga! Ce stii tu cat mi-e de greu…
    Mai, ca numai de comentarii rautacioase am parte! (:) )

  8. 23/12/2009 la 15:42

    io stiu ca ai fost fascinata si impresionata de petrecere….da masina era un mercedes, nu un BMW:))

  9. melami
    23/12/2009 la 17:21

    Ai dreptate. Ce sa-i faci! Io, cu ochii dupa Mos mai mult! =))

  10. 25/12/2009 la 21:59

    Cred ca acela este un Mercedes 😀 !

  11. melami
    25/12/2009 la 22:11

    Mercedes e, ai dreptate, nu mă mai necăji şi tu acum! 🙂
    Crăciun fericit!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
