Prima pagină > Bazaconii > Să ningă şi la mine!

Să ningă şi la mine!

17/12/2009

La toată lumea ninge pe blog. La unii mai artistic, mai curăţel, ca la mămicuţa asta celebră:

La altii mai româneşte… Nu trebuie decât să ieşiţi afară şi să vă pozaţi strada.

La mine, ninge pur şi simplu, şi mă bucur că zăpada mai omoară microbii şi mai acoperă mizeria din jur.

No, că asta nu-i cu zăpadă! Era pentru pdm, ca să-i confirm teza de ungro-româna pe care o vorbim noi aici. Gata, staţi că le-am găsit şi pe alea care-mi trebuiau!

(Asta-i urma botinei mele, sper că v-aţi prins! E pe zăpadă nouă, neîncepută, numai a mea! 🙂 )

Nu e staţiune, e cartierul unde lucrez!

Vedeţi ce frumos am încheiat?! Cu poza asta îi dau replica mămicuţei celebre.

Ăsta e trandafirul meu căţărător roz. Ah, e măceş? Aşa mi se pare şi mie. Dar eu l-am cumpărat pe post de roză. Adică l-am plătit ca atare, la o expoziţie de flori organizată de primărie, în centrul oraşului. Cam atâta încredere pot avea eu în edili noştri… Nu-i nimic; e al meu, ca şi zăpada, şi mă bucur de el ori de câte ori îl văd.

Şi cu asta vă urez să aveţi o iarnă frumoasă, de care să vă bucuraţi ca nişte copii! 🙂

Categorii:Bazaconii
  1. 17/12/2009 la 09:48

    eheeii, multe s-ar putea spune despre un om numai dupa calcatura botinei. Cand prea ridicata pe varfuri sa vada cat mai multe, cand prea apasata pe calcaie sa-l simta cat mai putini. Ori prea batuta pe exterior sa iasa cat mai in decor ori prea pe interior sa para cat mai neinteresant ori discret.. ehee

  2. 17/12/2009 la 09:57

    Despre botină am doar o părere. 38?

  3. melami
    17/12/2009 la 12:02

    @Cipri
    A mea cum e, Sherlock Holmes? Ţine seama de faptul că pe vârfuri o parte din zapadă s-a prins de talpă!
    @M3bis
    Mai scade un număr. Poate chiar 1,5, după unele calapoade.

  4. klausen1976
    17/12/2009 la 12:23

    imi place „… 052” … ma imbie la somn 🙂

  5. 17/12/2009 la 12:41

    A ta e trucata. :)) Ai pasit in scopuri artistice.

  6. melami
    17/12/2009 la 13:36

    @klausen
    Şi pe mine câteodată… 🙂
    @Cipri
    Dacă era, vedeai doar vârfurile. Am călcat apăsat, ţărăneşte, hotărât!

  7. Laura
    17/12/2009 la 13:55

    ce soada esti: zapada noua numai a ta 😀
    Si mie imi place sa calc in zapada necalcata si sa am senzatia ca e a mea, ca eu o incep acum hihihi… si mai imi place sa fac inimioare cu degetul 😀
    Ce poze faine, chiar redau atmosfera de afara de acum.

  8. pdm
    17/12/2009 la 16:50

    ce scrie pe mașina romungurului? tufastforiu?

  9. melami
    17/12/2009 la 18:47

    @Laura
    🙂
    @pdm
    „Încearcă în a patra!”

  10. 17/12/2009 la 21:25

    deci la mine la lipova e zapada maricica…insa ar mai putea sa ninga. nu ma prea impac cu ea pt ca se topeste si e plin de apa si de noroi pe strada la mine….si urasc sa fiu infofolit, dar pentru sarbatori o accept :p….sa fie iarna acum daca e timpul ei…da numa luna asta:))

  11. melami
    17/12/2009 la 21:29

    S-a notat. O să dau comanda! 😀

  12. 17/12/2009 la 22:26

    mna atat :))

  13. 18/12/2009 la 00:57

    Văzută în linişte, ce frumoasă este iarna.Păcat că autorităţile, cu lipsa lor de organizare în ceea ce priveşte traficul, fac ca oamenilor să nu le mai placă iarna.
    Iar cu zapăda nouă, numai a mea…îmi aduc aminte când eram copil, dimineaţa, după o noapte de ninsoare cu zăpada pufoasă, mă trezea tatăl meu şi-mi spunea să mă grăbesc să fac ingeraşii în zăpada din curte sau grădină, ca primii îngeraşi pe care-i va vedea Dumnezeu să fie ai mei.Şi făceam îngeraşi într-o mare veselie, până mă udam fleaşcă, spre disperarea mamei care sărea cu gura pe taică’miu , că se pune în mintea copchiilor şi poate răcim.Dar nu răceam.

  14. melami
    18/12/2009 la 09:08

    Ce amintire superba si curata! Multumesc ca ai impartasit-o cu mine. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
