Prima pagină > Bazaconii > Conversatie cu Mos Craciun

Conversatie cu Mos Craciun

15/12/2009

Raspuns la o scrisoare deschisa,  adresata Mosului:

Dragul mosului ANGAJAT ,
Iti spun clar si raspicat:
Am primit scrisoarea ta,
Dar m-am sters la cur cu ea.
Si ma pis pe ce-ti doresti,
Nici in vis n-ai sa primesti!
Si daca-mi mai scrii vreodata,
Iti rup gura cu-o lopata!
Nu-l mai cauta pe mosu’
Ca iti face curu` rosu.
Mosu` a plecat din tara ,
Ca-i criza financiara! …

(Sursa o gasiti pe Silence’s blog)

(Ca sa vedeti ca pentru prostii mi-am gasit totusi timp! 🙂 )

Categorii:Bazaconii
  1. 15/12/2009 la 11:49

    trebuie sa te-nveti totusi sa pui linkuri. am pierdut pe putin 1000 de locuri in zelist din cauza ca m-ai pomenit mereu fara adresa. uof

  2. melami
    15/12/2009 la 11:54

    Invata-ma, ca n-are cine! 😀

  3. 15/12/2009 la 12:54

    mosu asta e dat dracu….si app de asta stiam si eu o poezie legat de mos craciun :)) si daca o ziceam vedea curu’ soparlei in loc de cadouri….asa ca si rezervat…poate primesc si eu de craciun un cadou.

    hai ca poza e tare:)) insa sa vedem si partea buna a imaginii…macar mosul aduce „mirosul” placut al sarbatorilor….cat de placut ramane de vazut:)))

  4. 15/12/2009 la 12:56

    P.S. – acest miros e unul mai deosebit….unul oferit de mos craciun cadou….ca sarbatorile se simt mult mai bine :p

  5. melami
    15/12/2009 la 13:58

    Bine, Giusy, spulberă-mi şi iluzia asta… ( 🙂 )

  6. 15/12/2009 la 22:34

    cîîîînd vine moşuuuuuu’ , io-l aştept, ca un băiat „cuminte” >:) > : ) ce sînt.
    iar cînd îşi aşează „obrăjorii” pe hornul meu , ca să-şi lase” pachetul” BAG UN CAUCIUC DE MAŞINĂ pe foc,
    ori pleacă cu bujori în „obrăjori”
    ori îl afum de nu mai vine veac

  7. melami
    16/12/2009 la 08:44

    =)) =)) =))
    Dacă-i băiat deştept, pricepe aluzia şi la anul o să-ţi aducă o maşină! O vidanjă nouă! 😀

  8. 16/12/2009 la 10:17

    pai daca-mi aduce vidanja noua , ma lansez in afaceri si o sa zic si eu ca tizul meu, imparatul Vespasian – Banii n-au miros . 😉

  9. melami
    16/12/2009 la 20:45

    Sper s-o faci în stil mare. Aică, să-ţi iasă bani căcălău! =))

  10. Laura
    16/12/2009 la 22:42

    Kekee, chiar asa. Daca-ti zic: ala ce o desfundat canalul, cand o fost apa in pivnita: cam trei sferturi de ora cu masina lui complicata cu o gramada de cabluri si o factura de peste 400 Euro 😀

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
