Prima pagină > Chestii, socoteli > România imediată

România imediată

08/12/2009

O ştiu de câteva luni. Are vreo 13-14 ani şi îşi face veacul pe lângă magazinul alimentar unde mă opresc seara să-mi completez cumpărăturile de peste zi. Scundă, frumuşică, bronzată genetic şi veşnic zâmbitoare, de parcă a descoperit secretul bunei-dispoziţii perpetue. Niciodată nu mi-a cerut bani, ci doar să-i cumpăr şi ei ceva de mâncare dacă pot. În general, am putut, aşa că am luat mereu câte o pâine în plus, sau un iaurt, o portocală. Întotdeauna mulţumeşte politicos şi te răsplăteşte cu un zâmbet.

Azi am văzut-o din nou. De data asta, ziua. În afara programului, cum s-ar zice, pentru că, repet: n-am văzut-o cerşind decât seara. Mergea pe stradă, cu mâinile în buzunare şi cu aceeaşi expresie fericită pe chip. Era curată şi îngrijit îmbărcată. Cred că şi îngâna un cântecel, pentru că păşea de parcă dansa…

Şi m-a traversat un gând neplăcut: oare cât va mai trece până când o vor scoate din contingentul copiilor-cerşetori şi o vor băga „la produs”?!

Categorii:Chestii, socoteli
  1. 08/12/2009 la 17:28

    n-ai ce face,şi dacă vrei s-o ajuţi , nu cred că te va lăsa.
    acum vreo 10 ani vroiam sa infiez un băiat care era al nimănui, avea grijă de animalele oamenilor, era isteţ,doream să-l ajut, să-l trimit la şcoală, mi-a dat cu tifla .
    l-am vazut azi vară , însurat , cu doi copii , arăta mai bătrin decit mine.

  2. melami
    08/12/2009 la 17:50

    Ştiu asta. Am paciente care la 15 ani arată nemaipomenit; de pus pe coperta oricărei reviste pentru adulţi. Iar la 20 sunt deja vlăguite, cu sâni ca două bucăţi de cârpă, cărând după ele 2-3 copii, fiecare având alt tată… E o realitate sordidă, cu care încă nu mă pot împăca…

  3. 08/12/2009 la 19:34

    Mare lucru să nu fie deja cu 2 joburi.A scăzut, îngrijorător de mult, vârsta prostituatelor.

  4. Laura
    08/12/2009 la 19:36

    Nici nu trebuie sa ne impacam cu ea… alternative, educatie. In primul rand a mamelor. Mamele ar trebui educate, eu le-as pune chiar si la unele probe practice: facut mancare, citit povesti, plimbat etc. E trist, cu cat e o tara mai saraca cu atat e mai mare rata prostitutiei sexuale atat la femei, cat si la barbati, ca de aia politica nu mai are sens sa vorbesc 😦

  5. pdm
    08/12/2009 la 19:53

    @slvc
    și de unde crezi maman că vine toată situația asta?
    legat de fata ta, cred că e cam bătrână să nu fi…deja.

  6. melami
    09/12/2009 la 09:59

    @Sebra, Laura, pdm
    Ceva îmi spune că încă nu s-a întâmplat asta, pentru că seara, pe 21-22, ea este în faţa magazinului, nu pe centură. Pe alea le ştiu, că trec zilnic pe lângă ele. Ziua arată ca nişte spectre: cu părul vopsit portocaliu, roşu sau blond, boite din gros, tremurând de frig în pantalonaşii lor scurţi, băgaţi între fese, cocoţate pe cizmele lor de lac ieftine… Fata asta încă nu e aşa. Ieri purta blue-geans, nişte „adidaşi”, un pulover pe gât şi o vestă, şi arăta ca orice copil de vârsta ei… Dar, rămâne întrebarea: pentru cât timp?…
    Hai că azi o să scriu despre ceva mai vesel. Dar mai pe seară, că acum intru la galere! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
