Prima pagină > Bazaconii > Coşmar

Coşmar

07/12/2009

Să vă povestesc ce am păţit de curând!

Mă ştiam cu un băiat finuţ şi plimbat prin lume. Mirosea bine, a săpun şi after shave de calitate, vorbea câteva limbi străine, zâmbea subţire. Lumea zicea că nu-l dă afară mintea din casă, dar ştia să poarte o conversaţie cât de cât intelectuală şi nu te făcea de râs în lume. Avea prieteni de calitate, aşa că măcar urma să avem o viaţă socială interesantă. Nu a fost dragoste de-aia cu zvâc, care te face să-ţi fiarbă sângele în vine şi să-ţi piară somnul, dar altceva nu se zărea la orizont, aşa că am acceptat să-l iau de bărbat. Şi m-am apucat de pregătiri aşa cum se cuvinte. M-am culcat, seara, cu imaginea sortitului meu în minte…

… şi m-am trezit cu altul. Îl ştiam. Urât, bădăran, cu idei puţine dar fixe. Mă curtase pe timpuri, dar îi dădusem cu tifla şi mă hotărâsem că mai bine rămân fată bătrână decât cu el. Şi-acum era instalat în salonul meu, hăhăind zgomotos şi împrăştiind efluvii de secărică şi rom de Jamaica. Invitaţii mei se uitau interzişi la el, întrebându-se dacă nu mi-am pierdut cumva minţile. Am fost ca paralizată. Noroc că mi-am revenit la timp şi m-am baricadat în baie. Acum sunt tot acolo. Aud de dincolo zarvă mare, dar n-am de gând să dau ochii cu el, pentru că simpla lui vedere îmi face pielea ca de găină şi îmi ridică stomacul în gât. E bine aici. N-am de mâncare, dar măcar e apă. S-o beau şi să mă spăl de jeg…

Categorii:Bazaconii
