Prima pagină > Bazaconii > Poseta, intre necesitate si inutilitate

Poseta, intre necesitate si inutilitate

02/12/2009

Am vazut un film in care o „madame” recruta prostituate de lux. Intra tanara aspiranta, isi declina identitatea si isi expune motivatia, dupa care este pusa sa-si intoarca poseta cu fundul in sus si ii este investigat minutios continutul.  Care era dezordonata, era exclusa din prima, indiferent de celelalte calitati ale ei.

Ei, daca ar fi dupa criteriul asta, atunci, as fi printre primele respinse la un asemenea concurs de admitere. =))

Pentru ca geanta mea este o mica trusa de supravietuire, compusa, printre altele din: accesorii de retusare a machiajului, o brisca multifunctionala, o lanterna, cateva ciocolate, o mandarina uitata acolo de vreo saptamana, un roman din colectia celor de pe noptiera, un pachet de biscuiti, un carlig de rufe (?!!!), doua broscute de jucarie, un pachet de batiste de hartie, trei brichete, bomboane mentolate, un carnet de insemnari, tigarile, evident, o cutie cu pioneze (?!), facturi neplatite, 2 bucati ochelari de citit, portmoneul, 3 randuri de chei, tensiometrul si doua (?!) stetoscoape, telefoanele celulare s.a.m.d. N-am curaj sa-i desfac captuseala, ca sigur as gasi acolo lucruri pe care sunt convinsa ca le-am pierdut de mult timp sau, poate, ingredientele din care s-ar putea face o bomba nucleara, asa ca am ajuns la concluzia ca singurul chip in care mi-as putea salva pielea, ar fi s-o ingrop undeva afara din oras.

Am incercat in fel si chip sa rezolv problema asta spinoasa. Un timp, am umblat cu o posetuta in care abia imi incapeau telefoanele, portomoneul si tigarile . Inutil sa zic ca, in compensare, purtam mereu dupa mine o „punga de un leu” plina cu celelalte efecte, asa ca am renuntat si am revenit la gentoaiele alea in care as incapea si eu, de-as sta ghemuita. Ce-i drept, inarmata cu asa ceva, sunt de-a dreptul un pericol public. Asta daca as reusi s-o ridic deasupra capului si sa-l palesc cu ea pe eventualul agresor! 🙂

Categorii:Bazaconii
  1. kee-kee
    02/12/2009 la 18:01

    brisca , lanterna ???
    esti sigura ca nu ai luat rucsacul unui ” marin american ” sau a unuia elvetian ?
    poti adauga …. o roata de rezerva ( ca deh , nu se stie niciodata ), un ciocan ( nu conteaza culoarea ), sau macar o drujba ( unic efectul ) :=)

  2. melami
    02/12/2009 la 18:03

    Mne, mne, mne! 😦
    Am avut si lucruri mai ciudate in ea, dar nu vreau sa sochez… 😉

  3. Rapunzel
    02/12/2009 la 19:37

    🙂 lasa ca si eu am umblat vreo 2 luni cu 2 suzete in geanta, de imi cadeau afara de fiecare data cand vroiam sa imi scot portofelul… Am inteles ca porti brisca la tine, dar carligul de rufe?!?!?!?

  4. melami
    02/12/2009 la 19:42

    @Rapunzel
    Aşa de târziu ai renunţat la suzetă? =))
    Iar cu cârligul ăla, habar n-am cum a ajuns acolo! 🙂

  5. 02/12/2009 la 20:07

    1. Carlig de rufe- Igiena pacientilor. Te-ai mai plans de asta. Am remarcat metafora 😉
    2. Pioneze – Esti pusa pe farse.
    3. Stetoscoape , 2 stetoscoape – Unul pentru vii si unul pentru morti. Nu?

  6. 02/12/2009 la 20:30

    Eu nu pot pleca fără poşetă.Şi bineînţeles că e ticsită cu n chestii.Singurele chestiuni pe care le mut din una în alta, când îmi schimb poşeta, sunt portofelul şi stick-ul de net:). Şi bineînţeles , Doamne fereşte să trebuiască să caut ceva în poşetă…de cele mai multe ori mă las păgubaşă 🙂

  7. 02/12/2009 la 21:15

    yeap , exact cum ma gandeam. Poseta unei femei e mereu plina de surprize. Niciodata nu stii ce gasesti pe acolo. oricum e buna de ceva …nu o dau barbatilor sa o care :D:D

    P.S. @ melami am reusit sa scriu si eu despre experienta marii unii …am pus si poze :D:D

  8. melami
    02/12/2009 la 21:22

    Bine că ai pus, că la prânz, când am intrat, încă nu era nimic. Hai că vin! 🙂

  9. melami
    02/12/2009 la 21:46

    @Ciprian
    Da, măi, ai dreptate. M-ai psihanalizat la fix! Şi m-ai demascat! O să cer o expertiză avizată, să mă scot! =))
    @sebra
    Şi la mine e la fel; de-aia şi cer, mai degrabă, foc de la alţii decât să m-apuc să scotocesc prin geantă după brichete…

  10. 03/12/2009 la 00:16

    @Melami,
    =)) Aşa fac şi eu.Şi dacă totuşi n-am de unde cere, şi mă pun şi caut, găsesc o grămada.

  11. melami
    03/12/2009 la 15:43

    Identic şi la fel, sebra! 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
