Debut de blogger

21/11/2009

edfffshjhjjhht hghghg
bb b b b b bb b b b bhhghhghhgh
jbjjbbbbjbb
jjhhjhjhjhjhjhkjjhtttt mz

Ce vă faceţi că nu pricepeţi! Ăsta-i primul articol postat de fiul soră-mii. Nuş’ pe ce taste a apăsat, că m-a blocat pe italice (la priceperea mea, pun pariu că aş fi reuşit şi singură, nu cred că aveam nevoie de ajutorul lui!), aşa că voi continua aşa. Deci, lucram eu pe laptop, şi el se cam plictisea prin casă, că scosese până atunci sufletul din mine jucându-ne „de-a pilotul şi copilotul”, aşa că-i cerusem un răgaz. După nici cinci minute -la copii, noţiunea timpului e mai lăbărţată decât la noi, aşa că m-a anunţat că a stat deja o oră cuminte- se înfiinţează lângă mine şi-mi spune:
-Dă-te la o palte, că am de luclu!
-Ce lucru ai tu de făcut cu laptopul meu?
-Să scliu!
-Păi, cum scrii?
-Simplu: apăs pe taste, aşa ca tine.
L-am lăsat, ce era să fac!
S-a instalat comod, mi-a cerut să-i apropii scaunul de masă, şi a început să „lucleze”.
Tasta la întâmplare, aşa că stăteam lângă el, să nu-mi strice ceva din articolele pe care le am în arhivă, dar m-a huşuit scurt:
-Nu vezi că mă înculci?! Găseşte-ţi ceva de luclu!
Mi-am găsit, că o femeie are întotdeauna ceva de făcut. După un timp:
-S-a blocat!
-Dar ce-ai făcut de l-ai blocat?
-Nimic. S-o-nceput să se „veveve” singulă!
-Adică cum „s-o-nceput”?!
-S-o-nceput. Degeaba îţi explic, că tu nu ştii…
Cam aşa este. Nu-i singurul care mi-o spune!
-Uite aici: „veveve”, zice el şi-mi arată cu un degetuţ nervos banda de sus.
M-am uitat. Tot butonând şi jucându-se cu mouse-ul, dăduse link la un site cu ceva produse cosmetice, care se părea că nu l-au satisfăcut.
Aşa că l-am întors pe blog, unde a produs capodopera de mai sus.
Va trebui să stăm cu ochii pe el. Dacă la nici 4 ani, navighează singur pe internet, la 8 ar putea sparge computerele de la NASA iar la 12 să dea o lovitură de stat, doar apăsând pe câteva butoane.
  1. yeonsaeng
    21/11/2009 la 22:26

    `aaai ce scuuuump! nici n-are cui semana,ce-i drept..
    da-i un pupic pe obrajori din partea mea:*

  2. melami
    21/11/2009 la 22:31

    Seamăna cu maică-sa când era mic, dar acum începe să aducă din ce în ce mai mult cu taică-său. E un dulce şi-un obraznic! Dar decât bleg, de să stea lipit locului când îl pui undeva… 🙂

  3. Rapunzel
    21/11/2009 la 22:36

    Mie mi-e groaza de momentele cand o sa va uniti mintile si o sa incepeti sa creati/scrieti impreuna :-))

  4. melami
    21/11/2009 la 22:46

    Nu-ţi fă probleme! Vom fi ca Ilf & Petrov, Lolek & Bolek şi Laurel & Hardy! =))

  5. kekee
    21/11/2009 la 23:37

    pai , tre stat pe linga el , ca daca la 12 da o lovitura de stat si ne scapa de mare parte din fauna ce guverneaza , e lucru bun.

  6. Rapunzel
    22/11/2009 la 00:07

    Vrei sa completez eu lista? Sherlock Holmes si Dr. Watson, Hercule Poirot si Hastings, Starsky si Hutch, Fred Flintstone și Barney Rubble, Batman si Robin, Scooby Doo si Shaggy, Don Quijote si Sancho Panza… Sau poate preferi Fratii Petreuș? :-))

  7. melami
    22/11/2009 la 01:22

    😀
    oricare dintre ei, si toti la un loc, ca avem de unde!

  8. melami
    22/11/2009 la 01:38

    @kee-kee
    Să stăm, că n-avem de ales! 🙂
    Şi zic să începi de pe acum. Deci, fii atent, în fiecare joi, de la 17 la 20. Te-am trecut în agendă!

  9. 22/11/2009 la 01:44

    io as veni , numa’ ca ii tare lunga naveta

  10. melami
    22/11/2009 la 01:45

    Deci, totusi, Italia… Nu?

  11. 22/11/2009 la 01:47

    schimbat dupa cum ai vazt’ numele , ca am mers sa-mi bag mutra , dar mi-au spus ca la numele de kee-kee iaste deja cineva.
    Ashe ca …. amu-s kekee.
    Si dupa cum spuneam acu’ ma poate privi lumea DIRECT IN OCHI ( mai mult in masele).

  12. 22/11/2009 la 01:48

    yep !
    capshunar.

  13. 22/11/2009 la 01:50

    adica : UNU CARE NU MANINCA SALAM CU SOIA si nu lupta pe tarimul natal pentru propasirea Rumuniei.
    Rusine sa-mi fie.

  14. melami
    22/11/2009 la 01:51

    I don’t think so!
    Coleg de birou indian… de birou, nu de baracă…
    Şi altele, şi altele… Eşti o persoană cultivată şi cu simţul umorului. Pur şi simplu nu te văd acolo. Şi chiar de ai fi, care ar fi problema?
    În rest, chestia aia cu salamul de soia şi propăşirea României… un clişeu uşor depăşit pe aici… alte griji ne freacă acum…

  15. 22/11/2009 la 02:05

    Nuuuu , din fericire Ramasami Alvaladar nu e cu mine-n birou – ca daca era , la ora asta eram mumificat de la damfurile care le emana.
    Din fericire-s singur in birou.
    Oricum pina sa ajung sa am birou si sa mi se spuna „egregio” am facut multe – am spalat si wc-uri,” ca asa era filmu”.
    In tara am umblat de am capiat ca sa ma angajaze cineva, nu eram suficient de pregatit.
    Bine ca totusi in Italia nu-s asa pretentiosi si m-or angajat astia.

  16. melami
    22/11/2009 la 02:15

    Dar cine îţi spune ţie „dragă”? Că în dicţionar aşa scrie la „egregio”… 🙂
    Felicitări. Sincere! Dar şi o întrebare: în România ai fi spălat wc-uri?
    And btw: ai citit „Uimire şi cutremur”, de Amelie Nothcomb? (sper că nu i-am stâlcit numele, dar la ora asta…)
    Acolo a fost taman pe dos: a început într-un birou şi a sfârşit spălând budele.

  17. 22/11/2009 la 02:25

    in Romania am imprastiat balegar , am sapat cam tot ce se poate sapa, am fost chelner, am tencuit , am sudat….
    In corespondentza comerciala se foloseste , sau Dear Sir .
    Nu nu am citit-o.
    Au italienii o vorba : dalle stelle alle stalle
    De la stele la grajduri.

  18. melami
    22/11/2009 la 02:32

    Încă o dată, felicitări. Din nou, sincere! Îmi placi. Intelectualiceşte şi omeneşte. Argumentele tale au greutate în situaţia asta, că mă săturasem să aud fel de fel de găunoşenii sforăitoare. Chiar aşteptam răspunsul tău cu interes. A meritat.
    Şi acum, mă cam duc la culcare, dar vorbim mâine, sau când avem timp… Noapte bună, că nici acolo n-o fi chiar devreme! 🙂

  19. 22/11/2009 la 02:50

    Da , am vazut cind am fost acasa in Romania tot felul de nulitati intelectuale dindu-si cu parerea vis-a-vis de Italia.
    Oameni care HABAR N-AVEAU unde e Italia pe harta!

  20. melami
    22/11/2009 la 10:09

    Seralul, neică, seralul! Asta nu-i împiedică să aibă opinii…
    Am fost şi eu pe acolo, şi, drept să spun, mi s-au dărâmat nişte „mituri”. Cum ar fi lipsa lor de seriozitate şi aplicaţie în muncă. N-am avut ocazia să observ dolce far niente-le lor celebru, ci doar oameni comunicativi şi harnici ca furnicuţele. Or fi şi pe acolo uscături, dar parcă pe la noi prea ne pregătim de un foc uriaş, atâtea s-au adunat…

  21. pdm
    22/11/2009 la 11:21

    dă-mi-l mie p-ăla mic că-ți scot un emicreangă din el de zici că nu-i adevărat! în special la articulări…

  22. melami
    22/11/2009 la 11:24

    De dat, ţi-l dau, că kekee fugi tocmai în Italia ca să scape de tura de beibisitărit de joia după-amiaza. 😉

  23. 22/11/2009 la 12:17

    normal ca se misca precum furnicutzele – nu ajungi al 7-lea PIB din lume stind cu mina intinsa si milogindu-te.
    nu construiesti Ferrari sau Lamborghini analfabet fiind .
    daca cunosti persoanele potrivite incepi sa-i indragesti
    ce a intilnit Neil Armstrong la aselenizare: un pizzaiolo napoletan !
    in materie de restaurante in lume , cre’ ca cele italiene-s cele mai difuse.

  24. melami
    22/11/2009 la 12:50

    🙂 pentru gluma cu N. Armstrong!
    În rest, nu mă mai amărî şi tu. Tocmai vin de la vot. .. Românii, răsfiraţi, unii ameţiţi deja, deşi era numai ora 12… maghiarii, în grupuri compacte, îmbrăcaţi de duminică, liniştiţi, ştiind bine ce au de făcut. Şi încă ceva: majoritatea peste 70 de ani! Dacă ei au să-mi hotărască mie şi copiilor mei viitorul, îmi bag picioarele în toţi românii care nu-şi exercită dreptul la vot. Vor să protesteze, s-o facă anulându-şi buletinele. Altfel, n-au nici un drept la opinie în următorii cinci ani! Şi scuză-mă că m-a răcorit de apăsarea asta în dialogul cu tine! 🙂

  25. yeonsaeng
    22/11/2009 la 13:14

    si eu m-am saturat a naibii de tare sa-i aud pe toti ca vor schimbari in tara asta,dar prefera sa puna palma-n spate si sa faca pe victimele.
    staaati ba pe margine si dati-va cu parerea,sa vedeti atunci ce romanie frumoasa o sa iasa.
    inconstienti!

  26. melami
    22/11/2009 la 13:18

    No, pe tine supărată nu prea te-am văzut! Înseamnă că ai motive serioase. Seamănă cu ale mele!
    And btw: dulce-dulce avatarul! Parcă parcă l-am mai văzut undeva… Să vezi de-acum ce-or să te mai ciupească toţi de obrăjiori! 😉

  27. 22/11/2009 la 13:31

    Dejaba ne suparam , ungurii sint mai disciplinati si mai „nemti” decit noi.
    Romanii au ceea ce merita.
    Daca asculti manele unde versurile sint ori , au-au-au, sa moara toti dujmanii, valoarea mea …..
    daca preferi intotdeauna calea cea mai usoara, daca iti vinzi votul pentru 100 de lei ( dup-aia o sa fii furat PE FATA de 10.000 ),
    CE MAI VREI ???
    Nu imi face nici o placere ceea ce zic, pentru ca oriunde voi fi, orice voi face, pina la moarte voi fi un cetatean …… de origine romana deci: un roman – si nu mi-e rusine cu asta pentru ca tot romani au fost : Cioran , Enescu, Brincusi samd.
    Cind dupa o juma de ora de povesteli, interlocutorul ma intreaba diplomat , din care parte a Italiei sint ( vorbind, in juma de ora tot imi scapa un dezacord mic si nici nu am accent regional care se invata de la bunici si lumea se prinde,), le spun ca-s roman , si-i intreb : E vreo problema ???
    Stiu ca e un pic ofensiv , dar imi place prea mult sa-i vad cum se fisticesc ( cu cit e mai nationalist cel care ma intreaba cu atita e mai fisticit ).

  28. 22/11/2009 la 13:32

    vot ..vot ..vot ..cu cine sa votam ..bag ceva in el vot ca din cauza lui eu is la munca la ora asta in loc sa fiu pe deal la recreere pe asa o vreme superba de noiembrie :(((

  29. yeonsaeng
    22/11/2009 la 13:43

    ei,nu ma supar eu prea des,da` cand o fac am grija sa se si cunoasca…pur si simplu mi-e lehamite de atatea bocete si milogeli.
    avatarul? daa e un draguuus mic si obosit dupa premiera de aseara;))

  30. yeonsaeng
    22/11/2009 la 13:44

    semn bun daca am ajuns s-o dau in politica:)))

  31. melami
    22/11/2009 la 13:51

    Andrei, dacă tot eşti la muncă şi eştu supărat, bagă şi un vot nul în urnă. Protestează, nu fii mămăligă! Protestează că te obligă să munceşti în ziua liberă, nah! 🙂

  32. melami
    22/11/2009 la 13:55

    yoyo, nu vorbim aici de politică, pentru că n-am făcut, nici eu, nici tu, nici o referire la candidaţi sau la referendum. E vorba de atitudine civică doar. S-a murit pe capete până să se obţină acest drept, iar acum îl tratăm cu indiferenţă. Ia să se interzică atunci, mai ales celor care nu şi-l exercită. Să vezi câţi or să sară de cur în sus şi or să vorbească de discriminare şi alte aiureli.

  33. melami
    22/11/2009 la 14:01

    Andrei, uite că le şterg pe alea în plus. Exact asta aşteptam de la tine: un protest! Dar pe faţă, nu subînţeles, că nu-i nimeni dispus să priceapă subtilităţi de-astea. Potârcă să fie. Becali. Vadim. Cine vrei tu. Sau toţi la un loc, dar pune ştampila aia, bre, n-o lăsa pe mâinile altora. Spun asta pt. că mie mi s-a întâmplat să merg la secţia de votare ca să-i chem cu urna mobilă acasă la soacră-mea, şi ea era trecută acolo că a votat. Cu semnătură şi toate-n regulă. Ea, care nu mai ieşise din casă de câţiva ani…
    Scuze, cred că l-am şters şi pe cel bun. deci, Andrei spunea că va merge la vot şi-l va vota pe Potârcă, că oricum n-are nicio şansă, deci va fi un vot nul din punctul lui de vedere. Iar în turul al doilea, ii va vota pe amandoi, sa nu se supere niciunul… 🙂

  34. yeonsaeng
    22/11/2009 la 14:05

    foarte,foarte adevarat!

  35. 22/11/2009 la 14:05

    stiu si ma gandesc si eu ca se intampla faze de genul asta. Exact asta le zic si eu tuturor cunoscutilor care zic ca nu se duc la vot …mergeti si bagati un vot nul …ori votati cu toti ori votati unu care nu are nici o sansa , dar votati sa nu voteze altii in locul vostru. Aici ai dreptate cu faza cu interzisul , toti zic ca pe ei nu ii intereseaza dar la o adica , daca nu ar mai fi votul sa vezi cum ar sarii otti ca arsi ca doar ce .. e comunism sa nu votam sau cine stie ce ar zice , dar acum cand pot sa isi exprime votul fie si el negativ ei tac si nu fac nimic

  36. melami
    22/11/2009 la 14:27

    Uite, cred că cu voi, Andrei, yoyo şi kekee, am face o bună echipă de „sindicalişti”! Gură avem, opinii, aşişderea… =))
    Şi, vă anunţ pe acestă cale că internetul îmi merge ca ochii mortului. Aglomeraţie mare, dom’le! 😉

  37. melami
    22/11/2009 la 14:33

    kekee!
    Un „bravo” pentru tine! Asta-i spuneam şi lui Andrei, pe blogul lui. Că fiecare putem face ceva pentru ameliorarea imaginii românilor: să-i convingem, prin prestaţia noastră, pe ceilalţi, că nu toţi suntem „bruneţi” şi cu apucături ciudate… 🙂

  38. 22/11/2009 la 14:51

    exact , am putea face , dar cum e vorba aia …cu o floare nu se face primavara , in cazul nostru 3 dar cam tot aia e. Cat despre blog , tocmai scrisei ceva pe acolea , parerea mea despre vot

  39. yeonsaeng
    22/11/2009 la 14:59

    si mama a fost neagra
    si tatei i-a fost dragaaa
    la lalaa lalaal
    lalallalalaa
    inima de bruneeeeti
    …ca tot veni vorba
    ei si mai propun ca slvc sa candideze pt presedentie,daca tot ajungem noi sindicalisti

  40. 22/11/2009 la 15:01

    @ lovedemon – da , cu o floare nu se face primavara ( dar un colt cald si frumos tot se poate incropi ).
    nu traim pentru romanul cu maieu , cruce de aur sprijinita pe burtoc si ascultator de maneluri.
    traim pentru NOI , pentru curatenia si frumusetea ce o purtam in suflet, pentru satisfactia si bucuria care ne inunda cind mai intilnim cite unul care simte si gindeste ca noi , si realizam ca in pofida aparentelor s-ar parea ca sintem mai multi decit ne inchipuiam.
    nu trebuie sa ne lasam acoperiti de noroi.

  41. 22/11/2009 la 15:19

    pai cam asa e , aici ai dreptate , un coltu cald putem face , dar oare e de ajuns ? pentru noi este de ajuns , dar cand stai sa te gandesti la restul ….. mi-e si frica sa ma gandesc cum o sa fie copii peste 20-30 de ani daca acum sunt cum sunt ( marea majoritate ) , nu mai stiu in afara de calculator si tv nimic. Eu unul ma bucur cand vad cateodata copii afara jucandu-se , imi aduce aminte de anii copilariei cand nu stiam ce e aia calculator si eram fericiti.

  42. 22/11/2009 la 15:32

    lalal lala lla llaa la la la la … yo yo dear, cum era mai departe?:) m-ai surprins cu calitatile si cunostintele tale muzicale 😀

  43. melami
    22/11/2009 la 15:36

    @yoyo
    Preşedinte de sindicat! Ok, accept. Doar dacă mă secondezi, ca să aibă cine să-mi ia locul… adică să preia ştafeta, că de bătut, noi două n-o mai facem de mult. I-am transmis linguroiul strigoiţei.=))
    @kekee & Andrei
    Un petec „cald” aici, altul colo… după care se mai încălzesc şi câteva din vecinătate, prin difuzie… Încetul cu încetul se va schimba „harta” asta…
    Aşa este, Andrei, îi înghite universul virtual, dar de fericirea lor să nu te îndoieşti: se simt bine acolo, pentru că de-aia evadează în eter. Când vor avea altă ofertă, care să-i facă la fel de fericiţi, vor pleca din faţa computerelor. Rămâne să vedem care ar fi aia. Poate n-ar fi rău să ne gândim ce facem noi greşit de se izolează ei…

  44. melami
    22/11/2009 la 15:42

    Cipicao,
    Ia de aici ! Ca să vezi ce fac eu pentru tine!… 🙂

  45. 22/11/2009 la 15:47

    Asta e melodia de la telenovea?
    Eu o stiam doar :

    Caravanele, caravanele
    Ia uitati tigancile!
    Caravanele, caravanele
    Cum le joaca fustele

  46. yeonsaeng
    22/11/2009 la 15:49

    bodaproste..ca asa mai ragusisem
    @cip
    lal lala lalaaaaaaaaaaaa lala lalalala

    Slvc
    eu ziceam presedinta tarii.a sendecatului nu-i bai.ne-om descurca si fara daca avem sus om cu cap
    ah si stie ce sa faca cu linguroiu?pen` ca carticelei (scz:) )de initiere i-a dat nush care foc

  47. yeonsaeng
    22/11/2009 la 15:50

    nu.asta e are un ritm mai dragut.cel putin asa mi se pare mie..

  48. 22/11/2009 la 15:56

    Al tau e mai dragut? Probabil. Eu sunt mai atasat de vechile hituri. 😀
    La lalaiturile tale as adauga.. Lalele lalele frumoasele mele lalele.. :-„

  49. 22/11/2009 la 15:57

    Eu cred ca a venit primavara iara, la parterul blocului are o tanti plantati toporasi… Si vad ca au inflorit iar si miroase asa faaain.

  50. melami
    22/11/2009 la 16:01

    @Cip-Crăciun
    Şi la mine în grădină dau nişte muguri, iar salata verde şi spanacul par a se simţi ca în toiul verii… Se-ntâmplă ceva. Dar oricum, tot nu scapi tu de făcut cadouri de Crăciun, că bag sama că încerci să „eludezi meandrele concretului” aducând vorba despre primăvară!
    @yoyo
    Nu cred că ştie. Ar trebui să-i dai nişte lecţii! Strigoiţei, adică! =))

  51. 22/11/2009 la 16:07

    @yeo – fara suparare , dar avatarul tau cu ochii aia ireal de albastri ,privirea fixa si gura cascata parca-i fratele geaman a lui Chukie cu lentile de contact albastre.
    @ lovedemon – si daca nu-ti creezi coltul cald ce faci ?
    rupi hainele de pe tine , iei maieul , lantul de haur , cacsetofonu cit dulapu’ si cu el la ureche asculti Guta ?
    io am incercat sa ascult Guta si altii ca el , sincer am incercat sa caut ceva ce sa imi placa, DOREAM SA FIU SI EU CA CEILALTI ca sa ma pot distra cu ei . nu am reusit , dupa 2 minute mi s-au rasculat neuronii si apoi au intrat in letargie in semn de protest si pentru autoconservare.

  52. melami
    22/11/2009 la 16:15

    Scuză-mă că-ţi răspune eu în locul demonului, dar vreau să te rog ceva: Nu mai fă, dom’le experimente aşa riscante, că ai putea rămâne cu sechele pentru toată viaţa. Numai de-al naibii ar trebui să le pui maneliştilor ceva Şostakovici sau măcar Gershween, să-i doară pe ei capul, nu pe tine. 🙂

  53. 22/11/2009 la 16:21

    @kekee
    nici vb sa incerc asa ceva. Eu am coltul meu mic , micut de tot , cu cativa prieteni apropiati care ascultam numai muzici bune ( fara mezeluri minuni si alte aiureli) , ne simtim bine , iesim la iarba verde si culmea reusim sa facem si curat dupa noi etc etc …de aceea zic mie imi e mila de restul care se complac in situatia asta si ma gandesc cu groaza unde o sa ajungem

  54. Laura
    22/11/2009 la 20:29

    Baiatul e hotarat si asta-i bine 🙂
    Ce dulce cred ca-i cam se pricepe el asa 😀

  55. Laura
    22/11/2009 la 20:31

    cum, in loc de cam

  56. pdm
    23/11/2009 la 19:03

    ce vă mai place f5-u!!! mama mea….

  57. melami
    23/11/2009 la 19:59

    Noroc c-a fost site-ul sindicatului în reparaţii capitale, că altfel… Da mătăluţă nu l-ai folosit? Ai tras la rame până aici? Ai?!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
