Prima pagină > Bazaconii > CONCURS CU PREMII! Pe bune!

CONCURS CU PREMII! Pe bune!

20/11/2009

Schimb impresii, printre altii, cu amicul kee-kee. Azi e a doua oara cand se plange de o achizitie dezamagitoare, drept pentru care, avand convingerea ca el e doar neinspirat, pe cand altii sunt ghinionisti cu norma intreaga, lansez, aici, concursul: Cea mai proasta achizitie facuta vreodata. Asa cum e normal, voi incepe cu el. Ca sa nu fie privilegiat si sa-mi aud vorbe ca l-as premia -daca-l voi premia!- pentru ca mi-a dat ideea, ii trec propunerile la „comentarii”.

Si, da, premiul: un dispozitiv de masat spatele in timp ce faci baie. Arata bine, functioneaza, dar in loc sa-ti relaxeze musculatura dorsala, iti zgaltaie creierii de crezi c-ai dat in epilepsie!

N.B.: Se accepta si mai multe propuneri, simultane sau succesive!

Categorii:Bazaconii
  1. melami
    20/11/2009 la 12:01

    Primele propuneri, de la kee-kee!
    1. Nu cumparati net-book-uri , e enervant sa nu vezi toata pagina.Eu am cumparat unul si-l consider – CEA MAI PROASTA ACHIZITIE DIN VIATA MEA. (19.11.2009)
    2. ma laudam ieri cu achizitia proasta ?
    mi-am comandat pe net o carte – 78 euro – azi dimineata mi-a ajuns .
    E O PORCARIE !!!
    Concluzie : – daca nu ai vazut si rasfoit cartea – nu o lua de pe net . E ca un fel de Blind Date .
    Si de obicei Blind Date-urile nu functioneaza ( o fi pentru ca amindoi stiu in subconstient ca si celalalt e acolo pentru a copula , si nu se mai strofoaca asa mult cu preliminariile sau cu alte faze ?). (20.11.2009)

  2. kee-kee
    20/11/2009 la 13:09

    as pune si io netbuku’ – ca si premiu la concursul tau , numai ca laptoapa si-a dat obstescu’ sfirsit ( ‘si-a trait traiu’ , ‘si-a mincat malaiu’ ) si acu’ e singurul divais cu care ma pot lega la lumea cilivizata – NET , d-acas.
    Amu’-s la serbici si n-am probleme.
    de carte ce sa zic – e tehnica si-n idioame straine , SI E SI AIUREA.

  3. kee-kee
    20/11/2009 la 13:10

    apropo – MERSI pt. ” amicul ” , ma simt MEGAONORAT .

  4. 20/11/2009 la 13:31

    dispozitivul asta de masat e cumva un barbat care stie sa gateasca si… sa maseze? nu sunt curioasa, dar as vrea sa stiu…

  5. melami
    20/11/2009 la 15:20

    @kiki
    Poate stii tu ceva ce nu stiu eu! E cu „i” in fatza cumva?! 🙂
    @Ioana
    Ei si tu acuma! Le vrei pe toate in unul singur! Cred ca-i mai bine sa nu le cerem prea mult, ca se complexeaza. Deci, unul pentru masaj si unul pentru gatit! Nu-i nevoie sa stie unul de celalalt. =))

  6. 20/11/2009 la 15:28

    nu, bre, ca e prea obositor cu doi, plus ca eu sunt un om obosit din principiu. mai bine unul singur multifunctional.

  7. kee-kee
    20/11/2009 la 15:33

    @ ioana – pt. un „utilaj ” adreseaza-te la cei de la Nokia , Samsung , ( oricare producator de telefoane dishtepte ), ca ei au produse multifunctionale , intr-un telefon ai si fax si modem si aparat foto , si mp3 , ce mai – di tàti.
    Sint deacord cu slvc – nu-ti dori ceva „multilateral dezvoltat” – ca deobicei primesti ceva ce nu stie face nimic bine, ( si apoi – DACA SE STRICA SCULA MULTIPOLIVALENTA ? – nu mai ai nimic ).

  8. melami
    20/11/2009 la 15:34

    Ideea era sa-i iei pentru ajutor, nu sa te oboseasca si mai mult!
    Bine, cum vrei tu. Daca gasesti asa ceva, cheama-ma sa vad si eu minunea! 🙂

  9. 20/11/2009 la 15:48

    Ie greu, am dat anunţ că-caut bonă. Sunt un copil amărât, nimeni nu mă înţelege.

  10. 20/11/2009 la 15:50

    şevelece, wordpreşul tău e de tot râsul, nu mi-a publicat linkul: http://aleluion.blogspot.com/2009/07/caut-bona.html

  11. melami
    20/11/2009 la 15:53

    Adica, cum nu l-a publicat? Ca eu il vad… Si ma duce direct in bucataria ta!

  12. 20/11/2009 la 16:20

    Cele mai proaste achiziţii,sunt cele de la teleshoping: aparat de codiţe,tigăi teflon,set de cuţite,aparate de gimnastică.
    La câte ţepe am luat cu ei,m-am lecuit.M-a costat cam scump lecuirea asta…dar deh..

  13. melami
    20/11/2009 la 16:26

    S-a inregistrat, sebruta, in Condica de reclamatii, alaturi de plangerile lui kiki. 🙂

  14. 20/11/2009 la 16:36

    Pune primul aparatul de codiţe.1mil şi ceva acum 6 ani!

  15. melami
    20/11/2009 la 16:38

    Il pun, daca-mi explici ce facea aparatul ala de codite? Codite de cirese, sau de care?!! 🙂

  16. kee-kee
    20/11/2009 la 17:07

    @ sebra
    Oau – ti-ai cumparat cutite din alea care taie cuie si dup-aia poti sa te razi ?
    Cind l-am vazt’ pe bucataru’ cela cum taia ananasu-n doo cu o miscare de ninja ,mi-am jurat in barba sa imi iau si eu cind o sa fiu mai mare, si o sa trebuiasca sa merg in jungla amazoniana.
    Acu’ in schimb ca-s mai mare am vazut ca-n jungla nu iaste net , si am abandonat ideea.

  17. 20/11/2009 la 17:49

    Nu.Codiţe din păr.Lung.Avea fata mea, părul lung şi a vrut să-şi facă codiţe cu aparatul.Aparat care doar răsucea şi rupea firul de păr.O porcărie..Dar na,am zis şi eu că scap de împletit atâtea codiţe…

  18. 20/11/2009 la 18:23

    @Kee-kee,
    Nu din alea.Că n-am barbă 😀

  19. melami
    20/11/2009 la 18:36

    Şi nu le-ai returnat?
    Pe asta se şi bazează: că în 30 de zile îţi trec dracii sau că uiţi sau că ţi-e lene să le ambalezi din nou, in cutiile originale, sa mergi la posta si sa le trimiti… Marketing de doi bani!

  20. kee-kee
    20/11/2009 la 18:57

    @ sebra
    dar musteata ? :):):)

  21. Laura
    20/11/2009 la 22:57

    Eu am „un aparat”, aparat poate e cam mult zis, in fine, o scula, care e facuta doar pentru a taia capul la ou. Da, adica: fierbi oul, il pui in paharelul de ou si cu scula asta ii tai capul. Si apoi poti sa mananci cu lingurita oul 🙂
    Pana acum eu ii dadeam in cap la ou cu lingurita si curatam umpic cu degetul.
    Ce sa va zic, scula asta, nu prea functioneaza, decat cateodata, dar atunci merge brici 🙂

  22. melami
    20/11/2009 la 23:07

    Deci, o trec pe listă, că la sfârşit fac tombolă cu obiectele astea! Cine ştie ce câştigi în schimbul ei?! 😉

  23. 21/11/2009 la 10:48

    @Kee-kee,
    Nici. 😀

  24. 21/11/2009 la 12:13

    desi mi-am propus sa nu mai comentez , as putea adauga aici super extra mega razatoarea la care fac astia reclama si dai o gramada de bani pe ea …ca sa iti tai venele(nici alea nu le taie) e super buna daca vrei sa ai ce sa injuri cand vrei sa tai cartofii pai cum zic ei …cand vrei sa toci varza sau sa tai ceapa si pe langa asta e si ieftina ..doar 199 ron si iti mai dau si ceva cadoaie pe langa

  25. melami
    21/11/2009 la 14:03

    Da’ di ce te-ai supărat mătăluţă, de nu mai vrei să comentezi la mine pe blog, demonică?
    Hai că te trec cu una bucată mega-răzătoare. Şi o bag la tombolă! Poate o câştig eu, să am cu ce-mi tăia venele când mi-o veni… sau măcar să mi le crestez artistic, că aşa-i trendu’ emo… 🙂

  26. 21/11/2009 la 14:55

    nu neaparat pe bloagele tale .. in general nu mai comentez .. ma rezum la citit si numai daca am ceva interesant de zis o sa mai comentez , ca oricum comentariile duc de multe ori la discutii gem mirc ..mess etc .. deci nu are rost sa stau cu f5-u pe pagina sa astept un reply la salutul meu ..sau la ce o zis unu si altul .. ma rezum la citit ca e mai simplu 😀

  27. melami
    21/11/2009 la 15:04

    Cum vrei tu. Dar, dacă nu comentezi, lumea nu ştie că ai citit şi, mult prea ocupaţi cum suntem, una ca mine uită că ai un blog fain, care merită viyitat. Ceea ce eu am şi făcut chiar acum. L-aş recomanda şi celorlalţi prieteni, dar mă abţin, ca să nu-mi atrag din nou epitete injurioase de la unii care, din lipsa spiritului creativ, şi-l exercită cu asupra de măsură pe cel critic. Dar asta tot o spun, cu orice risc: bună propunerea ta de discuţii pe marginea Top Gear-ului! 🙂
    Şi acum să purcedem să te trecem în blogroll…

  28. 21/11/2009 la 15:14

    ohooo ce onoare pe mine sa ajung in blogroll …. data viitoare cand viu la Ms tre sa dau un bere ..sau macar un fructo 😀 .. mersi de aprecieri despre blog , desi e la inceput ma straduiesc si eu cat de cat …sper sa ajung mare :))))))) nu ca nu as fi si acum ..ca doar am 1,90 :D:D

  29. melami
    21/11/2009 la 15:19

    Wow! O să-mi aduc scăriţa, ca să te pot privi de la egal la egal! Chir anunţă-mă dacă vii pe aici… 🙂

  30. 21/11/2009 la 18:07

    Eu am doar colectii de seriale pe dvduri (house, prison breakuri, californication.. din astea :)) ) si manualele din facultate, colectii de Gazeta Matematica (unele numere nerasfoite!, de spui ca sunt ca noi) , o camasa care trebuie calcata (o dau doar cu imprumut 🙂 ).

    @Ioana
    Gatit – Excelent, Masaj – Extraordinar. :)) [Pana acum cine m-a incercat nu a fost mare bucatareasa sau vreuna traita numai prin spa-uri :)) ] Dar invat repede si ma adaptez facil la cerintele clientelor.

  31. 21/11/2009 la 18:11

    Aaaa.. acum am citit mai atent regula concursului .. achizitii dezamagitoare. Apai acum ramane valabila colectia de reviste GM. Total nefolositoare. Nici macar nu am inteles intructiunile de rezolvare.

    Am un set de surubelnite. Foarte bune. Numai ca m-am razgandit eu intre timp pe ce sa le folosesc si ma cam incurca.

  32. melami
    21/11/2009 la 20:17

    Da la ce voiai să le foloseşti, Cip? Vezi că nu-s bune decât la-nşurubat, eventual… Pentru scărpinat, ciupit sau gâdilat, nimic nu-s mai bune decât nişte deşte harnice de codană…
    Oricum, le-am pus pe listă, pentru tombolă. Poate le câştigi tot tu… =))

  33. yeonsaeng
    21/11/2009 la 20:37

    eu am sa vin cu ceva taaare practic. bocancii fostei mele profe de romana..sunt sigura ca se lipseste de ei,acu ca-i maritata.saraca=))=))nici prin varful mintii nu va trece cam cum arata minunile alea=)) ceva in genul labelor pt inot=))=))
    si avea intotdeauna grija sa-i asorteze la o bluzita portocalie si unghiii albastre.in rest o femeie tare de treaba,nimic de zis:))))
    dar daca i-ati vedea papucii=))=))=))

  34. melami
    21/11/2009 la 20:45

    Băi, dar s-a măritat? S-a măritat! Ca dovadă că bocancii ăia chiar au fost de efect. Îi punem la tombolă, la secţiunea „pentru fetele bătrâne”! 😉

  35. yeonsaeng
    21/11/2009 la 20:48

    dadada..ca doar poarta noroc

  36. melami
    21/11/2009 la 20:54

    Auzi, da’ zi-mi un lucru. Numai mie, aici la ureche: el, el-soţul… era scufundător? Înotător? Vărsător? Că numai ălora le-ar putea pica cu tronc o gagică cu ghete de-alea… psihedelice… =))

  37. yeonsaeng
    21/11/2009 la 20:58

    =))=))=)))=))) cre ca era mai degraba frezator,ca prea venea saraca visinie pe dupa urechi.

  38. melami
    21/11/2009 la 21:20

    Frezator! =))
    No, asta trebuie s-o bag în dicţionarul meu de avarie! =)) Eu credeam că corect (scuze) e coifuior!

  39. yeonsaeng
    21/11/2009 la 21:26

    =)))coifuior.. parca mai incape o litera pe-acolo
    ps:aha,stai ca vaz..suruburi si ..cam atat:(

  40. melami
    21/11/2009 la 21:29

    Mi sus, fată! Mai sus! Când se bagă-n vorbe cu Ioana… Cred că are o slăbiciune pentru numele ăsta, nu de alta…

  41. yeonsaeng
    21/11/2009 la 21:32

    ahaaaa..pfiii da ce-am vazut..se da la alta.DEJA!eeeh
    nici nu-s pt mine ofertele alea,fata. vrei sa ma scoata cu maturoiul afara?:-w

  42. melami
    21/11/2009 la 22:05

    Ei, ai văzut la ce e bună o prietenă la casa omului?! Şi din” intrigantă” nu m-aţi scos până acum, nţţ, nţţ…

  43. 22/11/2009 la 08:46

    Ma plictiseam si am vrut sa curat laptopul, dar m-am lasat pagubas… Intr-un loc e prinsa aiurea carcasa in surubele si am zis sa nu fac vreo stricaciune majora.

  44. melami
    22/11/2009 la 08:48

    De ce ţi-ai scos avatarul?
    Mie chiar mi-a plăcut, deşi am glumit pe seama lui. Pune-l, te rog, inapoi! 🙂

  45. 22/11/2009 la 08:57

    Am uitat sa schimb adresa de mail :D, de doua ori chiar (si la postarea cealalta). Am modificat acum. Uite ca am venit. Ho Ho Ho.

  46. melami
    22/11/2009 la 09:02

    Sar’ mana! Hai ca incep sa-mi scriu lista de cadouri pe care astept sa mi le aduci! Dar sper să faci o mică repetiţie şi de Moş Nicolaie! 😉

  47. 22/11/2009 la 09:13

    Daaaa, cum sa nuuuuuu. Faceti liste, sa am ce lectura.

    La commenturile dp blogul meu raspund mai tarziu. A dat iar porcina in el. Nush ce sa ma mai fac cu el. E asa sensibil. Parca sunt eu de cand m-a luat bunica din casa si m-a dus sa ma boteze, invelit doar cu o patura pe un ger de le ingheta si apa in cristelnita. :))

  48. melami
    22/11/2009 la 09:21

    Vezi de ce e bună totuşi blogăreala? Prin asociaţie liberă de idei, îţi aminteşti lucruri pe care le-ai îngropa altfel în subconştient… 🙂

  49. melami
    22/11/2009 la 10:00

    Ok, facem centralizarea celor mai proaste achiziţii, ca să le putem pune la tombolă.
    1. Un notebook şi o „porcărie de carte”, de 78 de EURO, de la kekee.
    2. Aparat de făcut codiţe, care reuşeşte performanţa de a rupe părul, deci, de ce să-ţi mai faci codiţe dacă nu mai ai din ce… tigăi teflon, set de cuţite, aparate de gimnastică. Toate de la teleshopping, cumparate de sebra.
    3. Sculă de tăiatul capul oului. Fericita posesoare: Laura.
    4. Megarăzătoarea lui lovedemon2006. Bună de tăiat venele. Asta dacă ai şi un cuţit sau o lamă cu care să te ajuţi…
    5. Un set de şurubelniţe, de altfel bune, dar asupra destinaţiei cărora stăpânul lor, Ciprian, s-a răzgândit.
    6. Bocancii fostei profesoare de română ai lui yoyo. Se pare că ajută la găsirea unui soţ, deşi seamănă cu labele de înot subacvatic. Bocancii!
    7. Şi premiul cel mare, care m-a costat 1,8 milioane vechi: aparatul de masaj subacvatic, zdruncinător de creier. Al meu, adică. Şi aparatul, şi creierul!
    Bun. Dacă nu mai sunt alte propuneri, fac acum bileţelele de extragere şi întocmesc comisia de supraveghere. Succesuri la toată lumea! 🙂

  50. yeonsaeng
    22/11/2009 la 10:17

    astept cu popcornul la gura rezultatul estractiei..
    da daca iese aparatul de taiat oo…n-as vrea sa fiu in situatia detinatorilor
    eniuei,succesuri si de la mine..

  51. melami
    22/11/2009 la 10:55

    Bun. Vă rog să faceţi puţin loc, ca onor comisia să ajungă la masa de extragere. Mersi! Deci, v-o prezint: Leul Alex, Zebra Marty, Girafa Melman şi echipa de comando a pinguinilor. Un pic de linişte vă rog…
    Deci:
    -Şurubelniţele lui Cipicao ajung la… yoyo. Măi, ce chestie! Nu mă aşteptam! Vezi ce faci cu ele, fată! 🙂
    -Scula de împletit părul va aparţine de-acum lui… lui kekee! Felicitări! O să-i fie de folos, cu uitaţi-vă ce zbârliţi îi stau ţepii… 🙂
    -Cartea de 78 EURO îi revine lui… Ciprian. E bine, că tot i se defectează lui blogul o dată la două zile, deci are timp de citit. 🙂
    -Dispozitivul de tăiat capul oălelor merge la… lovedemon2006. Cred că o să se bucure. Să aibă însă grijă ce fel de ouă vrea el să decapiteze… 😉
    -Bocancii de agăţat soţi sunt câştigaţi de… pfuoai! De mine, bre! Ce să fac cu ei, fraţilor, că am unul şi-mi ajunge! Poate-i fac cadou…
    -Megarăzătoarea… ei, asta văd că-i câştigată de Laura. Cred c-o să-i folosească la făcutul prăjiturilor. Bravo, fată! 🙂
    -Şi… premiul cel mare, aparatul de făcut masaj sub apă… ta-daaam!… e al sebrei! Uoai, bine c-am scăpat de el, că tot ocupa locul degeaba prin baie! Să-l folosească sănătoasă, că ajută la slăbit, deşi nu s-ar părea că are nevoie! 🙂
    -(Scuze, dar de notebook nu scapi, kikiule, aşa că ia-ţi-l, mătăluţă, frumos acasă şi foloseşte-l în continuare.)
    Acum aş dori să-i descaiere careva pe pinguini şi să-i conducă, împreună cu ceilalţi membri ai comisiei, înapoi în Madagascar
    Mulţumesc pentru atenţie!

  52. 22/11/2009 la 11:08

    De-a dreptul … surprins! Oau.

  53. melami
    22/11/2009 la 11:21

    De ce, bre? N-au ajuns şurubelniţele unde trebuie? Sau nu-ţi place cartea, că n-are poze?
    Şi apropos, ai fost la votat? Dacă da, te-ai ţinut de cuvânt? Adică chestia aia cu markerele… =))

  54. 22/11/2009 la 11:25

    Ma duc pe la amiaza. Imi iau marker la mine. 😀
    Deja stiu unde trebuie sa-i desenez pe Popeye, Pinocchio, Dexter si Peter Pan :))

    Macar la Julica aveam emotii. 😦

  55. melami
    22/11/2009 la 11:30

    =)) =)) =))
    L-ai uitat pe Gouffy!
    Hai că mă duc şi eu acum să desenez pe buletinele de vot!
    Brb!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
