Prima pagină > Bazaconii > Crezi? (1)

Crezi? (1)

18/11/2009

… în predicţia viitorului sub o formă sau alta? Dat în cărţi, citit în cafea, astrologie, chiromanţie, Nostradamus, clarvăzători, vrăjitoare etc?

Păi, da, suntem persoane raţionale, deci răspunsul ar fi: nu. Cu toate astea, mulţi nu se pot abţine să nu consulte zodiacul înainte de a se apuca de o afacere cât de cât riscantă sau când au de susţinut un examen. În privinţa asta, am eu o teorie… Mi se pare o prostie să crezi că o douăsprezecime din populaţia globului îşi va rupe piciorul într-o anume zi, în timp ce altă douăsprezecime va fi cerută în căsătorie sau va fi avansată la locul de muncă. Hai să fim serioşi! Cred însă în caracteristicile comune ale persoanelor apaţinând unui semn zodiacal, chiar dacă, mai nou, s-a ajuns la concluzia că ar trebui să fie 13 şi nu 12, conform unor descoperiri astronomice de ultimă oră.
E chiar logic. Cei care s-au născut într-un anume segment al anului provin din mame care s-au alimentat cam la fel în timpul sarcinii (vara, mai mult cu verdeţuri, iar iarna, cu lactate şi carne), au stat la soare sau în climat hibernal câteva luni pe an, şi nasc sub o anume configuraţie a stelelor, care ne influenţează şi măcar la nivel energetic dacă nu mai profund. Nou-născuţii lor au deschis ochii sub o anume lumină, într-un ambient sezonal asemănător, apoi, mărindu-se, s-au ridicat şi au făcut primii paşi în condiţii asemănătoare ş.a.m.d. De aceea, vărsătorii seamănă între ei, aşa cum pot semăna două fiinţe oarecare, păstrându-şi totuşi individualitatea, fecioarele aşişderea, racii, berbecii, gemenii şi altii, idem. Chiar sunt curioasă: ce nume vor da astrologii celei de-a treisprezecea zodii pe care vor trebui s-o scoată la iveală?!

Personal, nu mi s-au adeverit aproape niciodată previziunile din horoscoape, fie că au fost ele anuale, lunare, săptămânale sau zilnice, chinezeşti, europene, aztece sau egiptene. Oi fi eu mai aparte, sau se aplică şi aici vorba accea legată de vrăji: nu poţi cădea pradă lor dacă nu crezi în ele.

Cu toate astea, săptămâna trecută, fiind eu cu prichindelul soră-mii prin Mall, n-am scăpat de el până ce nu mi-am băgat mâna în gura leului. Ei, nu era el leu adevărat, ci mai degrabă un basorelief din mucava şi gips ce reprezenta o îmbinare ciudată de cap de felină şi un soare abia schiţat. Ce mai, chestii adânci! Dar năpârstocul: nu şi nu, că trebuie să-i demonstrez că nu mi-e frică de arătarea aia! Bineînţeles că, o dată convinsă să-i dau satisfacţie, el a luat o distanţă apreciabilă, nu de alta, dar să nu-l trag după mine când s-o hotârî dihania aia să mă înghită cu totul. Aşa că am introdus două hârtii de 1 leu în aparat, şi mi-am aşezat frumos palma pe o suprafaţă destul de rece şi neplăcută, aşteptând să mă ciupească ceva sau să mă trezesc cu un jet de apă rece peste ea sau măcar să mă gâdile. Nu s-a întâmplat nimic din toate astea, dar, după vreun minut, aparatul a scos o hârtie format A5, pe care scria…

(va urma)

Categorii:Bazaconii
  1. 18/11/2009 la 23:02

    Uhh…eu fac parte din persoanele căreia i se întâmplă, destul de des, să se adeverească predicţiile zodiacale.Ţii minte când mă plângeam că mi s-a stricat maşina în Bucureşti şi a trebuit să mă ântorc cu microbuzul? Aşteptând mecanicii să-mi dea verdictul ,mi-am citit horoscopul pentru ziua respectivă.Fix asta spunea,să evit plecarea la drum,posibil probleme cu maşina.

  2. melami
    18/11/2009 la 23:13

    Înseamnă că eşti o norocoasă. Ai un ajutor undeva, un ghid. Eu nu-l am. Şi cel mai nasol era cu prezicerile Uraniei, care o dădea mereu pe lângă în ce-i priveşte pe vărsători.
    Lucram la un ziar, că am fost şi ziaristă timp de 10 ani, şi lipsea ăl de trebuia să scrie horoscopul. Şi atunci m-am apucat eu să-l fac, după inspiraţia de moment. La un moment dat, i-am întrebat pe colegii mei de redacţie: „Măi, are cineva pe careva pe care nu-l poate suferi? Ziceţi-mi în ce zodie este.” Şi au sărit câţiva, cu propuneri… De prisos să-ţi mai spun că le-am făcut nişte predicţii de se tăvăleau cu toţii de râs pe acolo. I-am ameninţat cu diareea, cu degerăturile, cu pata care i se pune şefului pe el/ea… Şi oamenii au citit a doua zi aberaţiile mele… Probabil că unora li s-a şi întâmplat ce am „prezis” eu acolo… 🙂

  3. 18/11/2009 la 23:34

    Nu-s norocoasă.Nu-mi place treaba asta.
    Dar mişto tare faza de la ziar :))
    Deci ai fost şi ziaristă .Felicitări!

  4. melami
    18/11/2009 la 23:36

    Fost, fost, că toată viaţa am avut o singură grijă: să n-am timp liber! 🙂

  5. 19/11/2009 la 08:21

    breh, oi fi tu dintr-un soi mai special de varsator, dar multe pe care le spune cucoana urania de rau, mie mi se intampla. de bine mai rar, inca nu observ sa fiu imparatul universului sau asa ceva, sa am o inteligenta zdrobitoare si sclipitoare si sa ma invidieze dusmanii care au pus la cale o coalitie monstruoasa. dar eu inca mai sper ca se va ajunge si la astea.
    cat despre a treisprezecea zodie, chiar nu pricep de ce se inmultesc, in loc sa le scada numarul, in definitv varsatorii sunt singurii care conteaza si noi nu avem nevoie de zodii subdezvoltate ca sa ne simtim superiori. pfff

  6. 19/11/2009 la 08:55

    Nu-i asa ca are Urania aia ceva cu varsatorii? Ca numa’ de rau le prevesteste… ca n-o fi de bine nici cu mostruoasa aia de care vorbeai…
    In privinta varsatorilor, ai dreptate mie la suta! Chiar asa, zodiacul ar trebui impartit astfel: Varsatorii si… restul zodiilor! Si sa ni se dea fiecaruia cate un valet personal, o camerista, o bucatareasa, o lejereasa (si o rezerva… la Spitalul 9, ar zice unii cunoscuti de-ai mei… =)) )
    Sa avem timp sa ne ocupam de coalalicolalicolalti…coalitia (slavit fie Maria Sa Copy-Paste, ca numai cu el mi-a iesit pana la urma corect!) asta..
    Si sa ne ridice statuie in fiecare localitate. Sa ni se dea drept de vot! Siii… ma mai gandesc. Vino si tu cu propuneri, nu ma lasa numai pe mine, uf!

  7. kee-kee
    19/11/2009 la 11:33

    E adevarat ca e o zodie binecuvintata .
    Plini de talent , megainteligenti , ce mai GENIALI .
    Vanghelie si Adrian copilu’ minune sint Varsatori
    HITLER ERA VARSATOR.

  8. melami
    19/11/2009 la 11:46

    @Kiki,
    Ai dreptate. Dar si Shakira, Christian Dior, Charles Darwin, Phil Collins, Bob Marley, Jules Verne, Charles Dickens, Joe Pesci, Garth Brooks, Eva Longoria, tot varsatori is! Apropos, tu ce zodie esti? Nu cumva Leu? 😉

  9. 19/11/2009 la 11:46

    kee-kee, pai nu vezi, spune tu daca stii vreun varsator anonim, toti sunt mega-ultra, mnoa.

  10. 19/11/2009 la 11:50

    şeve, şi şi şi să ni se dea cate o piramida, aşea şi câte un container de inghetsata pe zi, sclavii oamenii sa ne laude din reflex si sa se auto-flageleze din proprie initiativa cand observa ca ne-am incruntat. si ar mai fi multe de spus…

  11. kee-kee
    19/11/2009 la 12:01

    @ ioana – INGHETZATA INGRASHA !
    @ melami – un cinic – Leu ? Leii-s laudarosi si fitzosi.
    sint sigur ca daca o cioara ( da ! sint rasist , oare de ce ?) ramine bortzoasa si isi adapa copilu’ pe care-l dospeste cu o votca si o tzigare .
    Dupa nastere il poarta la cerseala si apoi la ciordit .
    SIGUUUR o sa semene cu Einstein pt, ca s-a nascut in aceeiasi zi .

  12. melami
    19/11/2009 la 12:38

    Ai inteles, din postare, ca nu sunt o fanatica a zodiacelor, dar ca pot fi de acord cu asemenarile dintre oamenii nascuti in aceeasi perioada a anului. E doar o supozitie de-a mea. Vorbesti mai sus de puiul de cioara, dar intruduci elementul educational, care poate schimba drastic predispozitia naturala a puradelului. Hai sa intru in jocul tau, doar de dragul polemicii! Deci, daca puiutul ala negru ar fi crescut si educat in alte conditii, poate s-ar naste un Einstein din el. Dar si asa, ar putea deveni un Einstein al etniei lui, dupa criteriile lor, nu ale noastre. Si hai sa mai recunoastem un lucru: in felul lor, si Vanghelie, si Copilul Minune sunt personalitati remarcate cel putin de media, daca au reusit sa intre in memoria noastra; a ta, de ex., ca tot i-ai adus in discutie… Iar de Hitler, ce sa zic… in fiecare din noi se naste cate unul mic, cateodata… parca nici lui nu-i prea placeau „ciorile”… 🙂

  13. yeonsaeng
    19/11/2009 la 12:40

    @slvc
    e pe bune faza ca nu mai vii prin sindicat?:D

  14. melami
    19/11/2009 la 12:42

    @yo, puiutz!
    Am nevoie de o mica pauza…
    Poate vb. pe mss, mai pe seara.

  15. yeonsaeng
    19/11/2009 la 12:51

    @slvc
    sa ma scuze restul,dar ti se simte rau de tot lipsa..era o atmosfera mai calda si animata cand erai cu noi…dar acum..:|
    asa nu mai vin nici eu…:D

  16. melami
    19/11/2009 la 12:54

    @Ioana
    Daaa! Si sa ni se seteze metabolismul pe arderea rapida a caloriilor din inghetata si ciocolata. Si sa ne fie publicate postarile din bloguri direct pe site-ul Academeie Franceze, imediat sub Voltaire!
    Si sa fie bine in general. Si la vara cald!!!
    =))

  17. melami
    19/11/2009 la 13:00

    @yo
    Nu te prosti! Tu n-ai intrat in conflict cu nimeni acolo. Si-apoi, n-am zis ca nu mai vin deloc pe blogul sindicatului, ci pe vechiul blog. Dupa cum vezi, azi avem altul. O sa revin, dar nu acum. Asa ca fa bine si mergi acolo! Fii cu ochii pe Capitan cat lipsesc eu! Acum trebuie sa fug. Mai vb. 🙂

  18. kee-kee
    19/11/2009 la 13:11

    1-vis-a-vis de puiutzu de cioara , ca daca era , si daca se facea , si DACA ….
    e ca-n fizica – IN CONDITII IDEALE .
    realitatea e alta – aia pe care o percepem.
    2- intr-o tara ANORMALA , ca Romania – DA VANGHELIE SI MINUNE sint superstaruri .
    Vedete sint si Ciumaca , Ogica etc – (mi se ridica tensiunea cind imi aduc aminte in ce hal de indobitocire a ajuns poporul roman- nu sint nostalgic , dimpotriva , dar cu 20 de ani in urma parca poprul roman era mai cult si mai civilizat , in ciuda comunistilor).
    3- Hitler e BAD GUY – pt. ca a pierdut razboiu’ , ca daca-l cishtiga ???
    Americanii citi vietnamezi , coreeni , irakieni , afgani , au omorit ?
    Oameni care erau vinovati doar de faptul ca SE NASCUSERA SI TRAIAU in acele locuri .
    O poza cu o fetitza arsa de napalm plingind a luat Pulitzerul pentru fotografie .
    Hitler dorea ce am facut noi : UNIREA POPOARELOR EUROPEI ( difera doar modul in care o facea),ghinionul lui a fost ca cretinii de japonezi au oferit americanilor motivul dorit pt. a intra in razboi.
    Mie mi-ar fi convenit sa : vorbesc nemteste , sa am o masina nemteasca ( oricare ) , sa ma dau cu ea pe autostrada , SA TRAIESC CIVILIZAT.
    Iar vis-a vis de „poporul prieten si eliberator rus” – nemtii au fost GENTLEMENI ( o stiu de la bunici ).
    Asa ca , in ceea ce priveste valorile , E GREU .
    Un prost il mintesti usor , o persoana inteligenta mai greu.
    Un popor abrutizat , ce are o scara de valori defecta ( nici nu stiu ce adjectiv sa pun , ) , ce admira personaje analfabete Vanghelu’ , Jiji ,Piedone ,Ojica – un popor pentru care BANUL e unitatea de masura a valorii unei persoane – un asa popor – o sa o vinda si pe ma-sa pentru 2 lei.
    Oamenii normali nu se disting in marea masa a poporului , si sint dusi de val in aceeasi directie.

  19. kee-kee
    19/11/2009 la 13:13

    scuze pt. romanul de mai sus , dar m-a luat valu’ .

  20. yeonsaeng
    19/11/2009 la 13:42

    @slvc
    am vazut ca avem altul,dar ma simteam mai bine pe celalalt.era mai nu-stiu-cum:))..eei pana una alta ma pun sa astept:) :*::*:*:*

  21. melami
    19/11/2009 la 16:50

    @kiki
    E bine să te laşi luat câteodată de val, dar nu când o ia într-o direcţie nedorită. Mă consider un om normal, dar nu din gloată. Sunt de acord cu 80% din ce ai spus. Restul de 20 face diferenţa. Şi e bine aşa. Nimic nu-i mai plictisitor decât unanimitatea… 😀

  22. melami
    19/11/2009 la 16:51

    @yo
    Nu fă ca ardeleanul, care stă şi cujetă! 🙂

  23. pdm
    19/11/2009 la 17:22

    ete mă io sunt leu! hai să vă văd!
    și-n special pe aia de seamănă cu ilein! te mănâncă de la tricomononas? las că te scarpin eo!

  24. melami
    19/11/2009 la 17:39

    De ce vrei să-ţi zic? De dragoste? De carieră? De sănătate? De pică? De treflă? De nătăfleaţă? =))

  25. pdm
    19/11/2009 la 18:42

    un bărbta de tobă la un drum de seară o să-ți gâdile voma cu sau fără voi ta…bla bla bla…
    dacă tot ai deșchis subjectu ăsta te rog să te uiți duminica de la 16 la 18, mi se pare, la emisiunea lui Dorel Pîrv! e genială!!! eu nu mă dezlipesc de televizor 2 ore, e incredibil cât de idioți, de creduli și de disperați au ajuns oamenii din țara asta…uită-te dacă ai timp și-o să te distrezi la culme…

  26. pdm
    19/11/2009 la 18:42

    aaa…pe 0 Tv ofcors…

  27. kee-kee
    19/11/2009 la 18:49

    @ pdm – asa e formatul .
    se ia o camera , un prezentator , un cameraman si se vorbeste cu prostii satului , ca daca reusesc sa-i aduca pe aia care au luat Nobelu’ ( nu pentru pace ) io si tu , NU PRICEPEM O IOTA.
    – asa in schimb sorbim toate prostiile si multumiti de sine ne zicem ( baaa , ce prosti is astia , pai daca lumea e asa proasta EU SINT UN PUI DE GENIU ) si fericiti ne culcam seara pe o ureche.

  28. Laura
    19/11/2009 la 19:04

    @ kee-kee
    la ultimul comentariu: mi-a placut 🙂
    Am ascultat un inverviu cu Herta Müller si a fost chiar obositor. Nu in sensul negativ, dar ca sa o intelegi cat de cat, e chiar nevoie sa te concentrezi. Limbajul folosit si exprimarea…

  29. kee-kee
    19/11/2009 la 19:07

    @ Laura
    deci nu seaman cu Herta Muller ?!?

  30. pdm
    19/11/2009 la 19:25

    kiki, hu ăr iu? eu înțeleg ”prefect” ce zic ăia de-au luat nobelu…tu nu?

  31. melami
    19/11/2009 la 19:30

    pdm-ule, văd că te-ai împrietenit şi cu kee-kee, chiar dacă nu seamănă cu Herta Muller. .. =))
    Laura, stai aici langa mine, sa-i urmărim puţin pe băieţi, că pare interesant! 😉

  32. Laura
    19/11/2009 la 19:48

    @ kee-kee
    avand in vedere ca scrii romaneste n-ai fost chiar asa obositor, in schimb pentru unii s-ar putea sa fi neinteles/a, deci ceva-ceva din Herta Müller tot ai (fie si cel putin un „e” in fiecare componenta a numelui) 😉

  33. pdm
    19/11/2009 la 19:56

    @laura
    ”să fii”

  34. pdm
    19/11/2009 la 19:56

    @maica
    cine e kiki? e băiat? e fată? unde stă? unde putem vedea ce are în cutia ucrainiană?

  35. kee-kee
    19/11/2009 la 19:59

    @ pdm – si io inteleg „nobelii” – dupa o doo -kile de Chianti, dupa alte doua – le explic chiar si unde au gresit

  36. kee-kee
    19/11/2009 la 20:06

    @ pdm – lasa cutia pankikiului in pace , ca nu-s toate bune inauntru, si de refuleazaaaaa , fereasca simon templar

  37. Laura
    19/11/2009 la 20:06

    @ pdm
    da, bre „sa fii”; pentru asta am la lucru secretara 😀

  38. kee-kee
    19/11/2009 la 20:14

    aha , s-a notat , deci ai secretara.)

  39. melami
    19/11/2009 la 20:31

    Kiki, are măi, că pe tema asta m-am luat cu ea la harţă prima oară. =)) Dar a meritat. Ne-am împrietenit, şi mă bucur enorm pentru asta!

  40. kee-kee
    19/11/2009 la 20:41

    cind o sa cresc mare o sa-mi cumpar si io una .
    ba nu , DOUA .

  41. melami
    19/11/2009 la 20:46

    @kiki
    Deci, să înţeleg că ai lăsat-o moale cu cura (scuze de cucufonie!) de slăbit?! 😉

  42. kee-kee
    19/11/2009 la 20:51

    ntzz , cura se tine , si surpriza – da rezultate, ca nu ma infometez , pap mai putin ,las in farfurie (desi e greu ) iar seara iaurt sau fructe .
    cind am timp – AFARA , la miscare.
    ma si gindesc sa scot o cacseta vidio sa devin si io ca Jane Fonda – baba faina!

  43. melami
    19/11/2009 la 20:56

    Apropos de ultima propoziţie:
    Până acum, aş fi jurat că eşti băiat… Nu-i nimic: te plac şi aşa. Şi, pentru că te simt mare amator de filme, aminteşte-ţi replica milionarului din finalul lui Some like it hot: Nobody is perfect! Sau isn’t? =))

  44. kee-kee
    19/11/2009 la 21:03

    cind dragostea-i mare , MAI CONTEAZA SEXU’ ?
    desi din ce am palavragit eu p-aci se pricepe ce mi-s .

  45. melami
    19/11/2009 la 21:06

    Bineînţeles că se pricepea, dar, de dragul dialogului americano-chinezesc… Am scris totuşi „amator”, nu „amatoare”! 🙂

  46. kee-kee
    19/11/2009 la 21:12

    iar cu slabitul , cred ca orice om de pe lumea asta ar trebui sa se uite in oglinda si daca e cazul sa-si controleze lacomia.
    Daca ai vointa -poti slabi.Nu prea cad in extaz in fata persoanelor supraponderale ce se lamenteaza :
    EU NU SLABESC , AM INCERCAT TOATE CURELE.
    1- nu baga atit in tine ( oricit de apetisant ar fi ceea ce e in farfurie ).
    2- nu fi putoare si misca-te , oricum , miscare sa fie .
    3- ce incepi , TERMINA – cum ar fi sa fie toti ca tine ,sa nu termine ce incep , timplarul sa faca scaunul cu 2 piciore , mecanicul masina cu 3 roti , bucatarul mincarea pe jumatate .
    Daca esti gras ori iei masuri si slabesti , ori te placi cum esti , ori NU TE LAMENTA !

  47. kee-kee
    19/11/2009 la 21:16

    la punctul 3 – TERMINA CURA
    PS. Nu cumparati net-book-uri , e enervant sa nu vezi toata pagina.Eu am cumparat unul si-l consider – CEA MAI PROASTA ACHIZITIE DIN VIATA MEA.

  48. melami
    19/11/2009 la 21:22

    Mda, am şi eu paciente care afirmă că ele nu slăbesc, deşi doar ciugulesc; şi asta doar o dată pe zi.
    Aici am eu două variante:
    1. Ori or fi vreo pasăre Archaeopteryx, care ciuguleşte vreo cinci kile de boabe pe zi…
    2. Ori mănâncă o singură dată pe zi, din zori până-n asfinţit!
    🙂

  49. melami
    19/11/2009 la 21:26

    Ok, s-a notat: nu-mi cumpăr, deşi la capitolul „cele mai proaste achiziţii”, am propuneri mult mai bune. 🙂

  50. kee-kee
    19/11/2009 la 21:51

    :):):)
    asta mi-a placut.

  51. melami
    19/11/2009 la 22:08

    Şi mie mi-a plăcut verva ta de azi! 🙂

  52. kee-kee
    19/11/2009 la 22:13

    sa zicem ca am avut o zi buna , citeva comenturi mi-au iesit chiar inspirate (raspunsurile la PDM in special ) ,desi de obicei sint o persoana seaca si plictisitoare.

  53. melami
    19/11/2009 la 22:24

    Adevărul este că pdm-ul are darul ăsta de a scoate la iveală bătăuşul din tine. Iar dacă eşti bărbat/ă şi-i ţii piept, îşi scoate pălăria în faţa ta, neuitând însă să te ia în şuturi cu proxima ocazie. Dar nu te loveşte niciodată sub centură sau pe la spate, ca alţii!
    Mă bucur să vă am oaspeţi pe amândoi! 🙂

  54. kee-kee
    19/11/2009 la 22:29

    nu curat oo la nimeni si nici par pe limba nu am .
    asa ca ….

  55. melami
    19/11/2009 la 22:50

    Ceţuri dense aici, la Tg. Mureş. Sar să mă uit pe fereastră: nici urmă. Înseamnă că-s doar la mine-n creher! 🙂

  56. pdm
    20/11/2009 la 00:04

    băi kikirikioaso care ești kikirikioasă(am consumat toate k-urile pe anu ăsta) începi să ”devi”-pentru ca laura să-mi dea un cot în ochi-la fel de atrăgătoate pe cât începuse să devină ilein, înainte să filmeze ultima scenă din spactacolul pe care-l avea împreună…deci ce sex ai? mare,mic? adânc, proeminent? ca să știu cât de tare pot să vorbesc, eu fiind mai bulgar la limbaj…

  57. pdm
    20/11/2009 la 00:05

    *aveam, spectacolul

  58. melami
    20/11/2009 la 00:09

    Ai milă o ţâră de mine, pdm-ule! Sunt stresată! Ghicesc pe canalul ălalantu’, şi fac ăia micii o hărmălaie! Hai mai bine şi asistă-mă unde mă-ncurc, că n-am mai ghicit de mult! Cam de când aveam vreo doi anişori, şi mă chinuiam să ghicesc care-i borcanul cu dulceaţă şi care cu sodă caustică! Şi nu m-am descurcat prea bine nici atunci! 🙂

  59. kee-kee
    20/11/2009 la 10:01

    @ pdm – da ce ejti asa curios ?
    Tu nu interactionezi decit cu baieteii ?
    Sau numai cu fetitele ?
    Ete , sint o Drag Queen 🙂
    In ceea ce pricepe limbajul , orice , numai sa te lase doamna doctora .
    Nici eu nu ierbicidez foarte des prin vocabularul meu .

  60. melami
    20/11/2009 la 10:09

    Ochei, copilashi! Acuma pupati-va pe obrajiori si dati-va mana. O sa ma fac ca nu ocserv cand vorbitzi mai buruienos, da’ sa nu venitzi la mine cu para (pira, in grafia veche) dupe aia! 🙂

  61. kee-kee
    20/11/2009 la 11:36

    @ melami
    ma laudam ieri cu achizitia proasta ?
    mi-am comandat pe net o carte – 78 euro – azi dimineata mi-a ajuns .
    E O PORCARIE !!!
    Concluzie : – daca nu ai vazut si rasfoit cartea – nu o lua de pe net . E ca un fel de Blind Date .
    Si de obicei Blind Date-urile nu functioneaza ( o fi pentru ca amindoi stiu in subconstient ca si celalalt e acolo pentru a copula , si nu se mai strofoaca asa mult cu preliminariile sau cu alte faze ?).

  62. kee-kee
    20/11/2009 la 11:36

    mai bine-mi luam o pereche de tenisi.

  63. melami
    20/11/2009 la 11:42

    Precis nu ti s-ar potrivi numarul! Sora-mea asa pateste! Mereu le returneaza si-si ia altceva in schimb!

  64. pdm
    21/11/2009 la 18:08

    @chichi
    eo interacționez cu orice fel de seps, creier să aibă că restul nu mă-nteresează! dar…am întâlnit pe alocuri bărbați adevărați care poartă chiloți tanga și care sunt niște sentimentali și niște binecrescuți. ei nu-njură ca un birjar ca mine, iar pentru ei fututul este numai făcut de dragoste! să nu-ți mai povestesc că ei își scutură puțele după ce fac ”pipi” prin mișcarea înainte-înapoi/circular a trunchiului, să nu cumva să se atingă cu degețelele finuțe peste pulă…na! că m-ai încins fără să vrei…scuze maică!

  65. melami
    21/11/2009 la 20:18

    @pdm
    =))
    =))
    =))
    Eşti incurabil, maică!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
