No comments

17/11/2009

Categorii:Chestii, socoteli
  1. Laura
    17/11/2009 la 21:49

    Bai, astia doi sunt adorabili… nu stiu de ce, dar ma face sa ma gandesc la ceva prin ce trec eu acum… N-ar trebui sa se potriveasca si totusi… 🙂 … iubirea asta…

  2. 17/11/2009 la 22:16

    Asa se inteleg si pisicile mele cu cateii. Au cam aceeasi varsta si au crescut impreuna. Sunt zile cand am gasit pisica in bratele dulaului. Si se joaca impreuna mai tot timpul. Eu chiar nu cred ura dintre caini si pisici.
    Ori animalutele mele sunt ciudate 😀 ori exagereaza lumea. Am un ratoias care umbla numai cu pisoiul sau se baga in cusca catelului sa stea la umbra.

  3. Laura
    17/11/2009 la 22:30

    Cipi, ce fain… cred ca sunt asa de nostimi si dragalasi 🙂
    Dar si la oameni, cateodata unii care par sa nu se potriveasca deloc, gasesc ei acel „ceva” unul la altul si se inteleg sau chiar ajung sa se iubeasca. Cum zici tu: ciudat 🙂 Nici eu nu inteleg 😕

  4. melami
    17/11/2009 la 22:38

    @Laura
    Mă bucur pentru tine, fată! Şi totuşi, ăştia doi, precum şi animăluţele lui Cipri, sunt nişte excepţii. În faţa unui blid de mâncare, joaca asta s-ar lăsa cu blăniţe scărmănate şi ochi zgâriaţi.
    @Cipri
    Ăsta e secretul: au crescut împreună, au cam aceeaşi vârstă. Altfel s-ar comporta un dulău îmbătrânit în rele cu o pisicuţă nevinovată. Hai să nu-i credităm cu prea mult totuşi…
    🙂

  5. 17/11/2009 la 22:44

    Este o armonie deplina, cu mici certuri inevitabile cand este pus in discutie tainul zilnic. Atunci apar spinari zburlite, maraituri, latraturi, se ascut gherutzele. Dar in rest sunt adorabili.

  6. Laura
    17/11/2009 la 23:04

    Nu stiu, melami, pur si simplu melami nu stiu, daca sunt exceptii sau nu, dar e frumos… 🙂

  7. melami
    17/11/2009 la 23:20

    @Laura
    Da, e frumos, că de-aia i-am şi pus!
    Spre deosebire de tine, în ultimul timp îmi plac mai mult animalele decât unii oameni. Ai grijă de tine… 🙂
    @Cipri
    Aşa-s şi-ai mei. Cu toate astea, se mai lasă şi cu victime. Natura animală îşi spune cuvântul şi la ei, nu doar la noi!
    Dar ia zi drept, nu-i aşa că papagalul nu face totuşi echipă cu pisicile? Armonia universală cam şchioapătă în cazul lor… şi nu fac nicio aluzie la emoticoanele noastre, vere! =))

  8. 17/11/2009 la 23:31

    Acum numai. Papagalul a ramas singur in apartament. Motanii s-au mutat zilele astea la sor’mea. Dar erau momente cand baga Gabriel Motanul gheruta printre zabrele si Gabriel Papagalul il lua la misto. Jucau de-a prinselea :)).

  9. Laura
    17/11/2009 la 23:45

    Cineva, nu mai stiu cine, zicea „de cand cunosc oamenii, iubesc animalele” . Am avut si eu un timp in care simteam asa, dar din fericire acum s-a intamplat ceva cu mine si asta ma face chiar fericita. Mersi melami, am grija de mine 😉

  10. melami
    18/11/2009 la 00:35

    Ciprian, 🙂
    Laura, 🙂

  11. 18/11/2009 la 01:48

    Şi unde mai e adevărul expresiei ” se înţeleg ca, câinele cu pisica”? …doar când vine farfuria cu mâncare? 😀

  12. melami
    18/11/2009 la 08:34

    Adevărul expresiei e verificat de mulţi-mulţi ani de observaţie. Tocmai de aceea ne surprind excepţiile. 🙂

  13. 18/11/2009 la 15:46

    Bietul meu raposat Azorica s-ar rasuci in mormant sa vada asa ceva! 🙂 😦

  14. 18/11/2009 la 16:22

    Garcea al meu e la fel cu raposatul tau Azorica…
    „Caine pana la moarte!” =))

  15. yeonsaeng
    19/11/2009 la 12:49

    am avut si eu o pisica pe care am reusit sa o pierd(cat se poate de firesc :-j) si care a facut motaneii in cusca catelului,care mai e si lup pe deasupra.si asta pentru ca taicamiu cand a vazut ca i se apropie vremea nici in garaj n-o mai lasa sa intre. asta da lectie! sa te trezesti ca are cainele inima mai buna decat a ta..saracul bush,n-a mai intrat in cusca ceva vreme.:)) si chiar avea grija de pisoi,se juca cu ei,aia i se mai agatau de coada…erau teribili,ce mai:)))

  16. melami
    19/11/2009 la 13:06

    Bush! Excelenta onomastica! =))
    Si lectia de viata… mai rar asa ceva!
    O s-o retin!
    🙂

  17. yeonsaeng
    19/11/2009 la 13:34

    :)))mai aiurea e ca l-am primit gata inmatriculat..da` tot imi place sa-l strig cat ma tine gura cand simt o ureche straina in preajma:))) e reconfortant sa-i vezi cum casca ochii

  18. melami
    19/11/2009 la 16:54

    @yo
    N-ar trebui să-i schimbi numele în… Obama? Ar fi mai trendy aşa! 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
