Prima pagină > Chestii, socoteli > Miss „Miss fostă MISA” (4) (pamflet)

Miss „Miss fostă MISA” (4) (pamflet)

07/11/2009

yoga 4Poate vi se pare ciudat că, la parametrii descrişi mai sus, eram grasă. Păi, aşa arătam în poza aia făcută pe o masă, într-un colţ al sălii de spectacole a grădiniţei, de un fotograf amator. Faţă-profil. Aşa ne ceruse Marele Guru. Cică pentru a ne „citi” aura, în vederea acceptării noastre în tabăra yoghină de la V., unde urma să se întâlnească la crème de la crème a practicanţilor.

Aşa că iată-ne, în miezul iernii, destul de jenaţi de trupurile noastre decolorate, dârdâind în costumele de baie şi aşteptându-ne rândul să apărem în lumina blitz-ului. Bineînţeles că nu sunt grasă, dar în fotografiile alea făcute stângaci, aşa păream. Dar, într-un fel, a fost bine; că am fost acceptată să particip la marea întâlnire; că unii n-au avut norocul meu; de exemplu, câţiva flăcăi mai supli, care, în fotografii, arătau slabi, aşa că au fost respinşi; că n-aveau aură bună şi nu puteau suporta întâlnirea supremă cu Marele Guru.

-Nu te supăra, am interpelat-o eu pe Maya, după comunicarea rezultatelor selecţiei. Văd că am primit ok-ul, dar Silviu nu. (Ăsta era un student care făcea parte din echipa de baschet a universităţii). Şi nici Vasi (canoist în clubul local). Ca medic, sunt convinsă că ei sunt mai sănătoşi ca mine, deci şi aura lor trebuie să fie mai bună ca a mea. Observ că, aici, criteriul după care suntem aleşi e mai degrabă al kilogramelor…

-Nu-i adevărat! a sărit aia de cur în sus. Iluminatul le-a citit tuturor aura, şi i-a exclus pe cei slabi energetic.

-Nu pot decât să mă bucur pentru asta, dar rămân la părerea mea, am dat eu din clanţă, că atunci când îmi intră în cap ceva, greu să mă urneşti din ale mele.

Nu-i eram eu din cale afară de simpatică, dar, din acel moment, am aşa o bănuială că i-am devenit ca un fir de nisip în ochi.

Deci, ne-am adunat toţi „admişii” într-o dimineaţă friguroasă, şi ne-m urcat în tren, cu ţinta finală V. Cu maşina, aş fi făcut până acolo vreo cinci ore, dar n-aveam voie separat, că stricam coeziunea energetică a grupului, aşa că ne-am zdruncinat în trenul ăla, apoi în altul, că a trebuit să-l schimbăm la Războieni, apoi într-un autobuz hodorogit care ne aştepta în gară, şi am ajuns, spre seară, în staţiune, rupţi de oboseală. După ce ne-am cazat într-o cabană, singurul hotel fiind reţinut pentru staff-ul guru-lui, am mâncat frugal şi ne-am adunat în sala de conferinţe, aşteptând sosirea iluminatului. Eram vreo două mii de suflete într-o sală de vreo 500 de locuri cel mult. E de prisos să vă zic că, de la un timp, ne-a luat cu ameţeală, mai de la oboseală, mai de la lipsa de aer, aşa că atunci când a apărut Marele Guru, ăia mai sensibili au cam început să-şi dea ochii peste cap.

-Vedeţi de ce a fost nevoie de selecţia aia? ne-a spus Maya, clipind sugestiv. Unii pur şi simplu sunt copleşiţi de forţa prezenţei maestrului…

-Păi, înseamnă că, cu ăia de leşinară, a cam dat-o greş, i-am răspuns, atrăgându-mi o nouă privire vitriolantă din partea ei.

Nu putusem, naibii, să-mi ţin gura?! Că, din momentul ăla, am devenit oaia neagră a taberei. Nu că până atunci aş fi fost vreo „Miss Popularitate”…

(va urma ultimul episod)

Categorii:Chestii, socoteli
  1. 07/11/2009 la 13:24

    hihihihi si ce ziceai …. ca erai grasa 😀 , abia astept ultimul episod sa vad cum te-a facut marele guru sa nu mai fii grasa , sau ce se intampla pana la urma in sala aia … moare careva ? dar cu tantii aia de va conducea maya parca …ce se intampla .. se marita cu guru pana la urma ? E chiar mai fain serialul asta decat o carte de Sandra Brown 😀

  2. melami
    07/11/2009 la 14:15

    Nu, măi, că marele ilimunat nu aparţinea lumii ăsteia mărunte, să se lase legat de o muritoare oarecare… Lui i se aduceau fecioare ca ofrandă, iar ele păreau că l-au luat pe Dumnezeu de un picior numai pentru că se lăsaseră mozolite de el, între două acţiuni de salvare a omenirii. 😉

  3. 07/11/2009 la 15:08

    of of mai mai … pai si fecioarele alea ..de unde le lua ?? ca in ziua de azi numa la maternitate si la cresa mai gasesti asa ceva …deci era si un pedofil … devine tot mai interesaant subiectul asta :))

  4. 07/11/2009 la 16:56

    Păi şi tu fată!Te pui acolo să arunci aluzii subţiri despre puterea Marelui Guru??? :))

  5. melami
    07/11/2009 la 17:05

    Ce să fac! În nemernicia mea… 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
