Prima pagină > Bazaconii > Manechine anorexice, pleonasm?

Manechine anorexice, pleonasm?

06/11/2009

Nu prea, dragă kee-kee. Chir dacă în majoritatea lor sunt mai slăbănoage, nu toate sunt piele şi os. De ex.: Cyndi Crawford, Claudia Schiffer, Naomi Campbell… şi astea două, pe care le-am găsit la repezeală pe youtube:

elenamiromanechin neanorexic

Nu prea se văd roadele anorexiei aici… Ba, dimpotrivă! 😀

Categorii:Bazaconii
  1. Laura
    06/11/2009 la 22:38

    pleonasm stiu ce-i, dar cuvantul anorex nu-l inteleg 😦
    O fi ceva din medicina 😕

  2. Laura
    06/11/2009 la 22:43

    oricum pe maneschinele astea poti pune mana fara sa te-ntepi 🙂

  3. melami
    06/11/2009 la 22:47

    @Laura
    Hai că ştii, nu te fă!
    Adică elea de nu mâncă, bre. Sau, dacă o fac, îşi bagă deştele pe gât şi dau la boboci, să nu pună pe ele…
    @sebra
    N’aşa?! 😉

  4. Laura
    06/11/2009 la 22:51

    tu te referi la bulemie? Ca parca ce descrii suna a bulemie.

  5. melami
    06/11/2009 la 22:57

    Nu, fată. Seamănă, dar nu răsare. 😀
    Bulimic e cel care mânâncă prea mult.
    Anorexic e cel care nu are poftă de mâncare.
    Asta în termeni strict medicali.
    Există bulimici care, pentru a-şi putea satisface pofta asta nebună de a băga în ei, mănâncă din greu, dar apoi dau la boboci, ca să nu se îngraşe. Când exagerează cu chestia asta, pot da în anorexie.
    E o dereglare psihică la urma urmei.

  6. Laura
    06/11/2009 la 23:00

    No, bine ca acum o stiu si p-asta. deci nu trebe sa ma tratez. Is sanatoasa tun 🙂

  7. melami
    06/11/2009 la 23:03

    Eram sigură de asta!
    Sănătate şi pe mai departe!
    🙂

  8. 06/11/2009 la 23:19

    @slvc,
    Io’s injineră fată,nu ştiu din astea de doctori.Da’ ştiu din filme 😛 că la anorexice le e greaţă de toată mâncarea.
    Io nu-s din astea.Eu mă abţin până mi se face foame :))

  9. kee-kee
    06/11/2009 la 23:22

    -Cindy ,Clauditza , Naomi – e istorie , e babe.
    ia dati o pleoapa pe catwalkurile de azi .
    -aia rotunda e cea mai cunoscuta extra size , sepromoveaza intens modelele ROTUNDE , desi nu stiu cum o sa sfirseasca , ca pe o butelie orice pui , tot forma de butelie are .
    anorexia incepe cu degetzelele in git , dar uneori se termina cu deces .
    sint anorexici ce in dulapuri tin MINCARE – DULAPURI TICSITE CU MINCARE , ca si vitrinele lu’ mama cu bibelouri si macrameuri, ei au mincare si se uita la ea.

  10. melami
    06/11/2009 la 23:25

    Da, una din definitiile anorexiei este si „greaţa” faţă de mâncare, dar prima definiţie este tot lipsa poftei de mâncare. Din păcate, multă lume pune semnul egal între anorexie şi anorexia nervoasă, care e o percepţie dismorfică a propriului organism. Fiinţa aceea se vede în oglindă mai grasă decât e în realitate. Dacă o pui să-şi contureze silueta pe o coală de hârtie, va desena o persoană obeză etc.

  11. kee-kee
    06/11/2009 la 23:30

    asta-i ultimu’ comentariu !
    ia puneti ceva mulat pe cele 2 modele exemple .
    prima – nici nu se pune problema
    a doua e cum e , dar cind face stinga-nprejur , si i se vede B-side = cit CHINA ????
    PS. modelele actuale sint ca masinile sport , arata bine , dar nu-s practice , nici comode si nici sanatoase pentru om .

  12. melami
    06/11/2009 la 23:32

    C., Cl. and N „e” dintre cele mai celebre babe. Nu le-aş fi putut nominaliza dacă nu erau nişte instituţii în sine, pentru că nu am o pasiune pentru modă ca să fiu la curent cu ele. Sunt cunoscute şi de către puştimea de azi, aşa că hai să nu le aruncăm deja la arhivă.
    În rest, am mai răspuns sebrei, Laurei… Să nu confundăm anorexia medicală (produsă de anumite boli cardiace, metabolice, nervoase, neoplasme, intoxicaţii etc.) cu guguştiucii din capul unora care se vor copii fidele ale modelelor de pe catwalk sau din „şoubiz”.

  13. kee-kee
    06/11/2009 la 23:38

    nu ma pot abtine sa nu comentez ( scuza-ma )
    chiar tu ai zis : ERAU .
    in secolul 18 , „fotomodelele” erau RUBENSIENE.
    conceptul de frumos e ceva ce tine de perioada istorica, societate , s.a.m.d.
    – par example la turci cu cit era mai unsa , cu atita era mai faina , miss-urile incepeau de la categoria +100

  14. melami
    06/11/2009 la 23:39

    Dragă kee-kee,
    Oricum, te-ai ţinut bine până acum. Da, Elena aia nu cred că arată grozav în ceva mulat, dar iepşoara cealaltă… nu băga mâna în foc că n-ai întoarce capul după ea pe stradă! Eu nu-s deloc în genul ei, şi nici n-am apucături lesbiene, deci n-am de ce să le ţin partea trupeşelor, dar când văd o femeie apetisantă, nu pot decât s-o admir şi s-o invidiez. Fundul Shakirei, al lui Beyoncee, al lui Jennifer Lopez… alea, da, cât China, amice. Şi totuşi, superbe…

  15. melami
    06/11/2009 la 23:49

    Ai dreptate. Acum 10-15 ani erau. E vorba de modele culturale, la urma urmei. Şi geografice, etnice, istorice, temporale etc.
    Arabilor le plac „multele” care umplu bine patul, semn de fertilitate de fapt, occidentalii preferă subţirelele neajutorate sau spirituale (depinde de gradul lor de cultură), americanilor le plac cele cu „balcoane” mari şi fund aşişderea. La ţară, o femeie „frumoasă” trebuie să tragă bine la cântar (în fond, e evaluată ca animal de povară), la oraş, astea mai economicoase cu mâncarea ş.a.m.d.
    Putem vorbi la infinit despre asta, nu? 🙂

  16. 07/11/2009 la 00:32

    Nu vă liniştiţi, ha?

  17. melami
    07/11/2009 la 00:42

    Nu, bre, că am aflat secretul creşterii traficului pe blog. Eram total contraproductivă. Scriam mult şi -credeam eu- isteţ, şi abia de se adunau ceva comentarii pe acolo. Acum m-am şmecherit. Pun o poză-două, scriu patru-cinci fraze, şi am deschis conducta de comentarii cu asta. Adică las frâu liber imaginaţii oamenilor, nu-mi impun cu de-a sila ideile, pricepi? 😉

  18. Florian
    07/11/2009 la 13:17

    In fond si la urma urmei, ce vă tot certaţi unii cu alţii? Unora le plac slăbănoagele, în care se înţeapă când se urcă pe ele, vorba Laurei? Să fie sănătoşi. Altora le plac cele mai rotofeie, ca să aibă pe ce pune mâna? Să fie şi ei sănătoşi. Mie îmi plac cele mai potrivite, nici prea-prea nici foarte-foarte, aşa, cam ca o iguană? 😉 Păi, să fiu şi eu sănătos. E foarte bine aşa, că există femei pentru toate gusturile. Ce dracu’ ne-am face dacă ar fi toate croite pe un singur calapod, ai?

  19. melami
    07/11/2009 la 14:11

    @Flo
    M’si, m’si! Să vedem ce-o zice strigoiţa acum! 😉

  20. 07/11/2009 la 16:51

    @slvc
    ai dreptate …se vede cum pui o poza cu muieri cum sare lumea la comenturi ..ca la celalalte cu missa numa io si cu tine am mai comentat 😀 aici sare lumea ba sa le apere ba sa le injure … ie un subiect tare controversat, + de asta se mai invata si termenii medicali pe aici…io unu cred ca is bulimicanorexic …..adica mananc mult …pun pe mine si dupe aceea slabesc ca prin minune ( de azi vara pana acum am ajuns de la 100 la 83kg)

  21. melami
    07/11/2009 la 16:53

    Wow!…
    Nu cred! Loveşte-mă cu o poză aici! 😉

  22. 07/11/2009 la 16:56

    hmm .. refuz 😀 … vreau sa raman misterios :D:D ca cine stie dupa aia ce patesc 😛

  23. melami
    07/11/2009 la 17:03

    Hai, puişor! Doar un pic! Nu în costum de baie, nu! Lasă textilele pe tine, că-mi pot închipui şi aşa cum arăţi, pe sub „treling”. Hai, te rooog! 🙂

  24. Laura
    07/11/2009 la 17:46

    Îl voi auzi pe măgăruş, dupa ce s-a fi zgâriat in ghearele le pisicutei, cântându-mi înlăcrimat

  25. Laura
    07/11/2009 la 17:51

    uite

    acum sper sa iasa bine 🙂

  26. melami
    07/11/2009 la 18:04

    Acuma, ce vrei să zică şi el, după ce l-ai prins asupra faptului! Se scoate şi el cum poate! =))
    De tine însă mă mir! Eşti prea tolerantă… :D… să-l primeşti înapoi chiar aşa zgâriat… :D… mai ales că eu ţi-l trimit, că singur, nu prea se dă dus de lângă jupoanele mele transparente şi parfumate! 😉

  27. Laura
    07/11/2009 la 18:13

    Ce mărinimoasă mai eşti şefa! Da’-l primesc înapoi să-l pot chinui… ha! Bine, bine şi să-l iubesc, mă rog, asa cum poate o strigoiţă… 😛
    Şefa, da’ acum fără glume. Tu chiar mi-eşti dragă 🙂

  28. melami
    07/11/2009 la 18:17

    Şi tu mie, că altfel nu aş glumi cu tine! (Sper să nu ne citească cineva schimbul ăsta de mesaje şi să ne ia după aia peste picior, că-i vai de mama lui, când ne-om pune amândouă cu gura pe el! 😉 )!

  29. Florian
    07/11/2009 la 19:44

    @Laura
    Ai văzut ce frumos ştiu să cânt, strigoiţo? Să zici că-s Elvis şi mai multe nu.
    Da’ tu ce faci aci cu iguana, singurele şi retrase, vă curtaţi una pe cealaltă? Măi, drăcia dracului, să-mi iau picioarele la spinare că am nimerit într-un moment nepotrivit. Scuze de deranj şi altă dată încuiaţi şi voi uşa. Cine ştie în ce poziţii de tantra yoga vă găseşte careva şi p’ormă vă ştie tot târgul.

  1. 14/08/2010 la 23:13
Comentariile sunt închise.
