Prima pagină > Diverse > Miss „Mi-s fostă MISA”! (1) (pamflet)

Miss „Mi-s fostă MISA”! (1) (pamflet)

03/11/2009

yoga 1V-am tot ameninţat ca o să vă povestec despre experienţa mea yoghină. Uite că i-a venit momentul!
Cam toate prostiile din viaţa mea de adult le-am facut cu voie de la stăpânire. Adică, bărbatu-meu, care este un om plin de bun simţ, a fost de acord să le încerc, ba uneori m-a îndrumat discret spre ele, dacă nu m-a impins de-a dreptul în mijlocul lor. Ca atunci când cu şcoala de şoferi. Mda, când o iau aşa pe ocolite, cam stiţi că va urma un mini-serial, aşa că luaţi-vă seminţe de ronţăit sau rugaţi-vă familia să vă lase să fumaţi în camera unde-i computerul.
Deci, să vă povestesc cum a fost cu şcolala de şoferi mai întâi. Avem maşină de când ne-am căsătorit, dar am tot amânat să-mi iau carnetul, dintr-o cauză cât se poate de obiectivă: cum mă urc într-un autovehicul, după nici cinci minute dorm dusă. Se pare că otolitele mele sunt mai sensibile decât ale altora la mişcarea lină şi continuă a ei. Şi-apoi, era aşa de plăcut să mă las purtată acolo unde aveam interes de un şofer arătos, după care întorceau capul pietoanele, de trebuia să încep să-l mângâi afectuos şi posesiv pe ceafă, să ştie şi ele cum devine cazul! Mă rog, sărim peste amănuntele astea intime! Mă învăţasem, bre, cu binele, şi bărbatu-meu voia să mă aducă cu picioarele pe pământ. Se tot oferea să-mi plăteasca şcoala de şoferi, dar nu mă lăsam convinsă cu una, cu două, aşa că am tot amânat, până s-a săturat să facă pe taximetristul (v-am zis io că bărbaţii ăştia nu prea au răbdare, ca noi!), si m-a anunţat, fără drept de replică:
-Vezi că luni, la ora 17.00, ai prima lecţie auto. Vine să te ia Janos-baci, de la cabinet. Să ai pantofi comozi.
Degeaba am încercat eu să mă eschivez, că câr, că mâr, că a fost inflexibil. Şi avea de ce, pentru că decartase deja, instructorului, o sumă cam cât un salariu de-al meu.
Aşa că am făcut-o. Janci-baci s-a dovedit a fi un instructor mai iscusit decât îl creditasem când îi văzusem moaca de şoricel cu mustăcioară ca firul de păr conturându-i buza superioară. Singura lui problemă era că nu prea ştia româneşte, chestie care îl făcea să folosească un limbaj mai mult nonverbal, cu exemplificări pe viu, ocazie cu care îmi atingea, în trecere, din greşeală, genunchii şi sânii, cu mâna, cu antebraţul, cu cotul… Dar mi-am spus că şi ăsta e un test pe care trebuie să-l trec dacă vreau să intru în tagma şoferilor. Şi l-am trecut, pentru că am luat carnetul din prima. Că nici poliţistul nu cred că ştia prea bine româneşte, deşi îl chema Gălăţeanu Ion. 😉
Cu yoga m-a luat mai pe ocolite. Ţâncii mei îmi cam scosesera peri albi, şi ajunsesem să-mi sară ţandăra din te miri ce. Aşa că m-a îndrumat, discret, spre nişte cursuri care făcuseră minuni cu o subordonată de-a lui recalcitrantă, care se transformase, datorită lor, într-un exemplu de complianţă pe care îl dădea tuturor din secţia lui.

Aşa că iată-mă la prima lecţie de yoga. Pe care am ratat-o, că mersesem acolo îmbrăcată în fustă şi căţărată pe tocuri cui. Ori ăia erau toţi în treninguri, descălţaţi şi cu curul aşezat pe câte o păturică. Aşa că i-am privit din uşă şi am tras unele concluzii nu prea încurajatoare pentru evoluţia mea viitoare ca yoghină. În primul rând: instructoarea! Prea tânără pentru a-mi inspira încredere. Avea vreo 20 de ani, un trup de balerină şi chip de păpuşă. V-am mai spus că sunt sclava ideilor preconcepute. Dacă în locul ei ar fi fost un individ bărbos, cu trup mortificat prin post, posturi (cu accent pe „u”, că nu găsesc semnul corespunzător pe tastatură!) şi meditaţie, aş fi plonajt în universul yoghin cu tot entuziasmul de care mă ştiu în stare, că am stofă de prozelit şi victimă în acelaşi timp.

(va urma)

Categorii:Diverse
  1. 03/11/2009 la 23:45

    pai….daca asta e doar o parte din peripetii, astept si restul:))
    legat de ionica-baci ala tu crezi ca scoala la femei e numa bani?:)) ai de sos
    acu mai tragi o mana pe picior, una peste fund sa iti regleze pozitia pe scaun (ce pervers suna asta ) :)) sau cate o mana pe un san. Ca doar nu le face cu intentie….le face cu mana :))

  2. 03/11/2009 la 23:58

    hello, yogi-bear!! :))
    (am trecut şi eu prin d’astea… yoga, vreau să zic. n-am ajuns să beau pişelău, deşi… când văd cum arată chestia aia de-i zice „bere”, aş zice că am idee cum e!!! :P)

  3. melami
    03/11/2009 la 23:59

    Măi, văd că te tentează jobul ăsta! Hai că încerc să-ţi găsesc clientelă feminină. Tu doar trebuie să-ţi iei atestatul de instructor! 😀

  4. melami
    04/11/2009 la 00:00

    Băi, eu m-am oprit cu mult înainte să aducă ăia stacanele cu „bere”! 😉

  5. 04/11/2009 la 00:20

    Tu chiar in MISA ai nimerit? Credeam ca e la misto MISA in titlu .:))

  6. melami
    06/11/2009 la 19:18

    Cipicao,
    Când fac o prostie, o fac în stil grandios! 😉

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
