Prima pagină > muzica şi muzichia > Hara! Kiri?! :)

Hara! Kiri?! :)

19/10/2009

Ei da, îmi place Hara! Şi? Are cineva vreo problemă cu asta? Bun, o să ziceţi că videoclipul e cam defazat. N-am ce face, altul mai bun n-am găsit. Hai să încercăm cu altul!

Dar, de combinaţia asta de viori şi chitară ce ziceţi?

Bine, hai că vă mai înviorez o ţâră!

Şi, cu asta, am plecat! 🙂

  1. 19/10/2009 la 21:06

    Si mie. Facem fanclub?:)) Am avut in liceu un prof de sport care semana perfect cu solistul trupei. Asta pana l-a amenintat directorul ca il da afara daca nu se tunde si scapa de cioc. :))

  2. 19/10/2009 la 21:07

    aaaa … ce slab sunt.. erata: L-a amenintat. Ma grabesc, sry. pliz sry, pliiz 😛

  3. melami
    19/10/2009 la 21:10

    Hai, măi, că tocmai ţi-l corectasem eu, că te ştiu băiat citit. Doar cosiţele solistului ăla te-au zăpăcit la gramatică! 🙂
    De acord, deci facem un fan-club de doi. Deocamdată.
    Mie-mi place fragilitatea şi melodicitatea vocii tipului, iar orchestraţia mi se pare extrem de reuşită. Băieţi cu conservatoru’ la baza, ce mai!

  4. 19/10/2009 la 21:38

    pot sa iti spun doar atat: dupa prima melodia a lu hara pe care ai postat-o, eram nebun intr-o perioada :);)

    in rest imi plac si mie melodiile lor, dar aia era preferata mea :d si de obicei rupeam ringurile pe melodia aia, dar doar daca aveam o fata mai flexibila si care se stia misca cat a cat 🙂

  5. melami
    19/10/2009 la 21:43

    Dacă ai ceva mai nou, sări cu videoclipul!

  6. 21/10/2009 la 00:28

    muro shavo, muro shavo, vrei să ştii cum eeeee… \:D/

  7. melami
    21/10/2009 la 00:32

    Wow, prospături! Carne fragedă! Pe unde-mi umbli, neică? Ai? 🙂

  8. 21/10/2009 la 00:35

    alergăturăăăă… da’ mi-era dor de delirat online!!!
    mâine sau poimaine seară sper să am o seară mai liberă de delirat… pfff… iar sunt treaz după ora 0, şi mâine iar mă scol la 5!!!
    şi nici măcar nu sunt doctor navetist!!! 😛

  9. melami
    21/10/2009 la 00:42

    Băi, asta cu eşti treaz după 10, e de bine! Că la sediu’ nost numa afumaţi îi mai prinzi, mai nou, de n-ai cu cine schimba o vorbă, o privire, o dedicaţie… Hai că te-aştep mâine-poimâine! Să vii cu muzici dupe tine!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
