Prima pagină > muzica şi muzichia > Me and Bobby Mcgee

Me and Bobby Mcgee

08/10/2009

Se ia una bucată melodie country, compusă de Kriss Kristofferson în urmă cu vreo 6-7 decenii…

… se preia de către un senior, Johny Cash, care nu pare a-i sesiza valenţele nebănuite…

… e luată din voleu şi executată curat şi sonor de cowboyul Wailon Jennings…

o zgâlţîie din toate ţâţânele Jerry Lee Lewis…

… se lasă pe mâna unei nebune colcăind de talent…

şi tot aşa, pe a alteia nu prea duse la biserică, dar fără subtilitate în voce, deşi nu i se poate nega trăirea autentică…

şi avem, pe scurt, povestea unei melodii care a făcut epocă. Me & Bobby Mc Gee.

Ţi totuşi, rămân la ideea că tot Janis a fost the best of all! Ia mai ascultaţi o dată!

  1. Florian
    08/10/2009 la 23:08

    Pentru cuvintele spuse despre Janis Joplin m-am îndrăgostit de tine aşa de mult, cum n-am mai fost niciodată până acum.

  2. melami
    08/10/2009 la 23:10

    Mersi! De fapt, de ea, dar profit şi eu! Consideră-te pupat!

  3. Florian
    08/10/2009 la 23:35

    De ea eram de mult îndrăgostit.

  4. Laura
    09/10/2009 la 00:00

    te-am prins in flagrant delict… si tu spui de mine… ohhh, eu nefericita

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
