Prima pagină > De la sor-mea citire! > Sunteti pregătiţi?

Sunteti pregătiţi?

06/10/2009

copil_215
Puneţi-vă imaginaţia la încercare!

1. Pentru a vă pregăti să deveniţi mamă, îmbrăcaţi un halat de baie şi fixaţi-vă pe burtă un sac plin cu fasole. După 9 luni, scoateţi doar 10% din conţinutul sacului!

2. Pentru tătici: fugiţi repede la farmacie, goliţi-vă portofelul pe tejghea şi invitaţi farmacistul să se servească. După aceea, mergeţi la supermarket şi cereţi ca salariul dvs. să fie vărsat direct în contul magazinului.

3. Pentru a avea o idee despre cum vă veţi petrece serile, între orele 17 şi 22, parcurgeţi în lung şi în lat sufrageria purtând în braţe un sac umed care cântăreşte între 4 şi 10 kg. La ora 22, lăsaţi sacul jos, reglaţi deşteptătorul la 0ra 0.00 şi mergeţi la culcare. La miezul nopţii, treziţi-vă şi parcurgeţi din nou sufrageria purtând sacul timp de o oră. Reglaţi deşteptătorul la ora 3.00. Imposibil să mai adormiţi, evident, aşa că treziţi-vă la ora 2.00 şi serviţi-vă cu ceva de băut. Întoarcerea în pat, la 2.45. Când sună deşteptătorul, un sfert de oră mai târziu, trezirea! Cântaţi cântecele de leagăn până la ora 4.00. Reglaţi deşteptătorul la 5.00. Treziţi-vă şi preparaţi micul dejun. Menţineţi acest ritm timp de 5 ani… fără să vă pierdeţi buna dispoziţie!

4. Goliţi un pepene şi practicaţi în mijloc o gaură de talia unei mingi de golf. Suspendaţi-l de tavan cu o sfoară şi balansaţi-l de la stânga la dreapta. Dintr-o farfurie cu supă (foarte lichidă) încercaţi să hrăniti „pepenele” (care e în mişcare), jucându-vă de-a avionul cu o linguriţă. Continuaţi exerciţiul până când farfuria e pe jumătate golită, vărsaţi restul… pe genunchii dvs…bravo! Acum ştiţi să hrăniţi un bebeluş! Pentru a avea o idee despre ceea ce se va întâmpla când va începe să meargă, etalaţi dulceaţă pe canapea şi pe perdele, puneţi un pic de peşte congelat în spatele televizorului şi lăsaţi-l acolo timp de o lună sau două…

5. Îmbrăcatul celor mici nu e chiar o formalitate. Începeţi prin a cumpăra o caracatiţă şi o plasă pentru peşte. Încercaţi să introduceţi caracatiţa în plasă. Timp prevăzut: toată dimineaţa.

6. Nu speraţi că veţi mai avea o maşină curată şi strălucitoare ca în ziua când aţi cumpărat-o. Cumpăraţi o îngheţată de vanilie şi uitaţi-o în cutia de pe bord. Introduceţi o monedă în CD player. Sfărâmaţi un pachet de biscuiţi sau de ciocolată pe scaunele din spate. În final, zgâriaţi fiecare portieră cu un cui. Perfect!

7. Mergeţi la supermarket însoţiţi de ceva care se apropie cel mai mult de un copil mic: o capră adultă, de preferinţă. Dacă intentionaţi să aveţi mai mulţi copii, folosiţi mai multe capre. Faceţi cumpărăturile fără să le scapaţi din ochi şi plătiţi fără comentarii tot ceea ce au distrus.

(preluare de la sor-mea, care-i păţită, de curând, cu de-astea…)

  1. Laura
    06/10/2009 la 21:22

    no, c-am vrut sa fiu prima, ca data trecuta am fost ultima

  2. Laura
    06/10/2009 la 21:29

    Suna cam nasol… nu cred ca-i de mine!

  3. melami
    06/10/2009 la 21:36

    Încă nu ţi s-a activat „ceasul biologic” pesemne! „Sor-mea” aproape că ura plozii, până când l-a avut pe al ei. S-o vezi acum pe sexy-mămicuţa… frumoasă, caldă şi privind cu simţul umorului realitatea din jur! O iubesc pentru asta!

  4. Laura
    06/10/2009 la 21:45

    Ceasu’ ca si ceasu’, da’ mai trebe si-o toartă de nădejde… 🙂

  5. melami
    06/10/2009 la 21:48

    Merge şi fără toartă! Că ea tocmai şi-o dă jos, c-o jenează la înaintare…

  6. 06/10/2009 la 21:48

    =)) primisesem chestia asta pe mail cândva,dar deja era mult prea târziu !

  7. melami
    06/10/2009 la 21:50

    Păi, am specificat, în subsol, că nu-i a mea. Şi eu am primit-o când n-a mai contat… 😀

  8. Laura
    06/10/2009 la 21:53

    Si sora mea are doi. Si sunt asa scumpi… Oh, maine si poimanine sunt doua zile extrem de grele… da’ le vin eu hac…

    Noapte buna, dragelor. Si chiar ma bucur ca am dat de voi 🙂

  9. melami
    06/10/2009 la 21:55

    Şi noi! Îţi ţinem pumnii! Felicitări încă o dată! Noapte bună!

  10. Florian
    06/10/2009 la 23:19

    Iete drăcie, am vrut să intru la melami şi am nimerit la miresici.ro. Piei, drace. Unde dracu’ am pus berea aia?

  11. melami
    07/10/2009 la 08:31

    Mai trebuie şi câte una linght! Da’ lasă că revin la stilul cu care te-am obişnuit, rigă!

  12. 07/10/2009 la 09:59

    Eu dac-o sa am copil o sa fac in felul urmaritor: il fac, adica ajut la procreare, apoi ii dau „lu’mama” sa-l creasca. Cu putin noroc peste fo’ 20 de ani o sa am cel mai bun prieten din lume, cineva exact ca mine. Si cu aducatia n-are cum sa dea mama gherla. Eu am iesit ok? Nu-i asa?! Spune-mi ca am drepatate te rog…….

  13. melami
    07/10/2009 la 10:24

    Ai. Că aşa se şi cam întâmplă lucrurile în realitate. Deşi, din partea ta mă aşteptam la ceva mai mult! De ex., să-l faci, să-l laşi mamei să-l crească vreo 7-8 ani, după care să-l iei şi să-i dai o educaţie „spartană”, adică ştii tu… berici, gagici, stuchituri în ochii oamenilor… 😀

  14. penisdemasa
    07/10/2009 la 12:20

    off
    ești de departe cea mai tare!!! nu mai tu te puteai pune singură în blogroll! da ia zi, scrii bine? :-))

  15. 07/10/2009 la 12:35

    Cred ca ti-ai format o impresie gresita despre mine. Eu nu beau, eu consum, eu nu am gagici, eu am pe cineva aproape, eu nu stiu ce inseamna stuchituri ………..

  16. melami
    07/10/2009 la 13:15

    Să mor io dacă ştiu cum am ajuns acolo! 😀 Chiar mă miram când m-am văzut şi am dat să intru peste mine în blogul ei, dacă pricepi ce vreau să spun. Sau peste ea în blogul meu. Cred că am dublă personalitate! Bine că aflai… Da’ fii liniştit, îs cu ochii pe ailaltă şilavaracald, aşa că situaţie e sub control! :)))))

  17. melami
    07/10/2009 la 13:17

    Ştiu. Tourette! 😀 Io-s de vină, că citesc de la coadă la cap, ca arabii, domnişoară Lana Suna! :)))

  18. pdm
    07/10/2009 la 14:51

    ai drepătate neică, ai depărtate :-))

  19. melami
    07/10/2009 la 15:13

    poate altele/ altii, ca eu nu… decat cateodata… 🙂

  20. 07/10/2009 la 16:47

    chiar vroiam sa te intreb cum de le stii tu atat de bine, ca un om patsit, dar te-ai scos cu preluarea. ehei, e bine sa inveti din greselile altota :))
    multumesc pentru blogroll

  21. melami
    07/10/2009 la 17:48

    N-ai de ce! Ti-am mai spus ca mi-a placut blogul tau de la inceput! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
