Cipăndeilu’ meu

23/09/2009

pesteM-am trezit ieri, pe blog, cu un vizitator misterios. Mi-e cam greu să-i scriu nick-ul, da-l găsiţi voi la mesaje. Mă-nvăţ io, până la urmă, şi-i spun pe nume!

Deci, m-a vizitat, mi-a lăsat răvaş, iar eu, curioasă, am dat fuga la el pe blog, profitând de faptul că lăsase uşa deschisă.

Îi răsfoiesc eu, în pripă, postările, că le uitase pe masă… Cum citeam cam pe diagonală, că-mi aşteptau muşterii la uşă, îmi sar în ochi numa’ cuvinte de-alea de ni le moderează Julius. Da’ multe, bre! Şi păreau că se simt confortabil acolo, unele cu altele… Execut, rapid, câţiva solicitanţi care începuseră deja să tropăie nerăbdători, pe hol, dupe care mă întorc la amicul nou descoperit. Şi purced a citi. Prima remarcă: fraze excelent construite. Haz ca la mama lui, observaţii amar-lucide. Şi, ce-i mai important: nici o greşeală gramaticală, lucru pe care nu-l prea pot spune şi despre mine.

Bun, am făcut introducerea asta lungă nu pentru a vă îndemna să daţi buluc pe site-ul lui (pentru că e cam hard pentru anumite gusturi… deşi, cei cu stomac mai rezistent ar putea-o face), ci pentru că una dintre postările lui mi-a amintit de o păţanie a soţului meu, cu ceva ani în urmă.

Mergem noi, într-un weekend, la pescuit, pe un lac, în sudul ţării. Vreme frumoasă, linişte, aer uscat, fierbinte, stătut, apă călie, peşte leneş la cârlig. După atâta mâncare şi mişcare -că bărbatu-miu îi pescar sportiv cum s-ar zice- o ia el uşuuurel spre un pâlc ceva mai răsărit de ierburi… deh, ca împăratu’!

Parcă v-am zis ceva mai înainte de linişte. Rezultă că nu prea era nimeni prin împrejurimi, deci nu era nevoie de atâta fereală, că doar până atunci îi văzusem ceva mai mult decât posteriorul, dar el e o persoană decentă de felul lui.

Deci, se duce omu’ să se uşureze de balast şi, tocmai când se afla în mijlocul acţiunii, numa’ ce trece pe lângă el, la vreo 2 metri, o Dacie cu cinci gagici în ea. Cinci! Când dau ochii cu el, ălea încep să se hlizească d’a-n-proastelea. Ba chiar, după ce îl depăşesc, se întorc să mai vadă o dată minunea, iar şoferiţa îl salută, jovial, cu claxonul! Drept pentru care omu’ meu se ridică fulgerător şi o ia la goană spre mine, cu o expresie de animal hăituit, cu pantalonii traşi doar pe jumătate pe el şi hârtia igienică plutind ca o coadă de cometă în urma lui.

Întâmplarea aia se pare că l-a traumatizat pe viaţă, pentru că, de atunci, când mai merge la pescuit, îşi setează metabolismul în aşa fel încât să nu mai aibă nevoie de… descărcări riscante, pe teren minat…

Da’ io stau şi mă întreb, acuma: ce fel de doamne erau alea cinci de n-au scos capul pe geam şi să-nceapă a-l ncuraja cu fluierături admirative şi îndemnuri adecvate?! Că tot era el în „ţinută” de stripăr!

  1. Ben Gay
    23/09/2009 la 18:16

    Na, acum daca te-ai laudat ca ai cipandel, sa vezi ca o sa ti-l ceara toate!!

  2. melami
    23/09/2009 la 18:34

    Las’ să ceară, că le dau… voie să-l privească, de la depărtare, că nu le las io să pună mâna pe el! Banii îi strâng eu, în „başcă”… 😀

  3. sebra
    23/09/2009 la 21:55

    =)) =))
    pai daca sotul a fugit in sens invers ???

  4. m3bis
    24/09/2009 la 05:15

    Off topic. Toate comentariile la articolele tale sunt la ora 22:40:59. Ai descoperit maşina de îngheţat timpul?

  5. melami
    24/09/2009 la 06:20

    Daaaaaa. Si perpetuum mobile!
    In loc sa faci mishto de mine, mai bine m-ai invata cum sa setez chestia asta. Ca eu am recunoscut ca-s tuta la capitoul asta…
    😀

  6. m3bis
    24/09/2009 la 06:26

    Sincer? Habar n-am. Nu m-am jucat cu wordpress-uri de astea preinstalate. Eu mi l-am instalat de la 0 ca m-a enervat arhi, ca cica nu esti barbat daca nu stii sa instalezi un wordpress. Dar stai ca am si eu un cont de asta minunat ca al tau. Ma duc sa sap pe acolo si daca e sa gasesc ceva, ma intorc si te luminez.

  7. m3bis
    24/09/2009 la 06:39

    Fii antena.
    Acolo, în setările tale de pe wp-admin, la Settings/General, ai undeva Time Format. Bifeaza prima, a doua sau a treia casuta si da-i Save Changes. Daca e bifata a 4-a, acolo nu trebuia scris 22:40:59 am, ci ceva de genul „g:i a

  8. melami
    24/09/2009 la 06:44

    A fugit si el spre locuri mai prietenoase… 😀

  9. melami
    24/09/2009 la 06:59

    Saru-mana, shefu’!
    🙂

  10. 24/09/2009 la 20:50

    sublim…sublim…
    să-mi aduci aminte să-țí povestesc ce am pățit la bac în ’99

  11. melami
    24/09/2009 la 21:35

    Măi, eu te-aş întreba, da’ eşti cam imprevizibil… Bine, hai că risc: Ce-ai făcut tu la bac, în ’99? (Noa, acu’ să vezi! 🙂 )

  12. Florian
    25/09/2009 la 09:29

    Bine că a fost el şi a trecut o maşină cu gagici. Dacă erai tu şi trecea o maşină cu cinci bărbaţi, abia atunci ar fi fost bai. Ăia precis se opreau, se dădeau jos din maşină şi fluierau cam cât o întreagă peluză.

  13. 25/09/2009 la 10:09

    vrei să-ți răspund aici sau la mine ”acasă”? aici e curat, bocancii mei sunt plini de nămol și în plus am și ciorapii rupți, dacă mă pui să mă descalț…

  14. melami
    25/09/2009 la 15:53

    Şi, dacă nu li s-ar fi părut suficient fluieratul?! Adică să treaca la următorul nivel şi să mă huiduie? Că nu toţi au ochii tăi regali, să vadă doar frumosul din mine… 🙂

  15. Florian
    25/09/2009 la 16:36

    Atunci te opreai din fugă, te întorceai demnă cu faţa la ei şi cu chiloţii-n vine şi le ţineai o prelegere doctă despre binefacerile îngrăşămintelor naturale asupra florei spontane. Cu siguranţă că ai fi smuls ropote de aplauze de la auditoriul şocat de ce-i e dat să audă, dar mai ales să vadă.

  16. melami
    25/09/2009 la 17:53

    Păi, mai bine la tine, deocamdată. Deşi ştiu că unii oameni chiar cu nămol pe ei şi cu ciorapii rupţi sunt mai curaţi ca alţii care se dau cu tot felul de pomezi şi parfumuri… 🙂

  17. melami
    26/09/2009 la 09:12

    Adecă, arăt aşa rău?!…:( (Şi tocmai îmi ziceam că nu se observă că-s un pic cocoşată şi zbanghie…)

  18. ce-apa.nova
    28/09/2009 la 20:23

    Trebuia să-i spui calmă : Vezi, dragă, că ai primit un fax !

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
