Prima pagină > Diverse, Nevasta peştişorului de aur > Ochii cu perdeaua trasă…

Ochii cu perdeaua trasă…

22/09/2009

Ochi

M-am întâlnit cu ea pe stradă, duminică. O ştiu de când era studentă. Pe atunci era genul ăla de tipă cu lipici la bărbaţi. Nu era propriu-zis o frumuseţe, da-i râdeau ochii în cap cum se spune. O ştiţi şi voi, nu cred să nu fi întâlnit până acum aşa ceva. Je ne sais quoi-ul franţujilor… Ochii care te cheamă chiar şi când priveşti în altă parte…

Acum nici măcar nu mai zâmbeau. Pur şi simplu a tras o perdea groasă peste ei. Din spatele ei, o surprind, uneori, aruncând priviri furişe şi triste spre lumea de-afară… Dacă nu mi-ar fi vorbit, aş fi trecut pe lângă ea fără s-o recunosc.

Fată săracă, a crezut că a găsit soluţia problemelor ei măritându-se cu un tip bogat. Nici măcar bătrân. Doar urât ca un coşmar, burduhănos, bălos, antipatic, sâcâitor, gelos cu asupra de măsură. Dar bogat!

Nu cred că mi-aş înmormânta tinereţea lângă unul ca el. Să dorm, noapte de noapte, alături de cineva care-mi ridică stomacul în gât în loc să mi-l înfioare cu fluturaşi. Mai bine gol, chiorăind de foame, zburdalnic…

Vorba poetului: Be hungry, stay alive

  1. 23/09/2009 la 09:50

    si cand te gadesti ca din ce in ce mai multe fete gasesc cat se poate de firesc lucrul asta!..mi-ar fi greata de mine daca as proceda la fel 😐

  2. 23/09/2009 la 09:50

    gandesti*..m-a luat valu

  3. melami
    23/09/2009 la 11:09

    Lasa, yo, nu te teme! La cat de spontana si nebunatica esti tu, n-ai „norocu'” sa dai peste unul de-asta. Iar daca dai, vai mama lui!… 😀

  4. 23/09/2009 la 11:53

    :)) deja e bifata casuta…da` ziceam si eu asa ca nu m-as incurca pentru bani cu toti ramolitii

  5. melami
    23/09/2009 la 12:21

    Ala nu e ramolit. E doar ciufut, urat si rau. Genul ala care face sa ti se acreasca smantana numai cand se uita la ea.

  6. 24/09/2009 la 14:01

    aww. noroc cu ultima fraza, smulge un zambet

  7. melami
    24/09/2009 la 15:45

    Nu era musai, dar, dacă am reuşit, bravo mie! 😀

  8. ce-apa.nova
    26/09/2009 la 07:37

    Astfel de indivizi sunt adevăraţi „vampiri energetici”, de le sug vlaga copilandrelor negândite…Uneori, ele ajung să îmbătrânească accelerat alături de ei, de sfârşesc mai „consumate” la urmă…Da unele chiar aşa şi sunt: „consumabile”…

  9. melami
    26/09/2009 la 09:17

    Ai dreptate, dar există antidot pentru vampirism, chiar şi pentru ăla energetic: un usturoi colea, un flit între borne sau un partaj în draci…

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
