spa-nare reloaded!

20/09/2009

Deci:
azi a fost mai putin dureros. cre’ ca incep sa ma obisnuiesc cu raul. sper sa n-o virez spre maso, ca-mi strica stilul..
in schimb, a fost mai dinamic.
electrostimulare.
ma pune voichita sa ma dezbrac, din nou, da’ nici n-apuca sa termine ce avea de spus, ca eram deja doar in cercei. cred ca am dezvoltat o combinatie de sindrom Stockholm cu un reflex de tip pavlovian…
ma incinge cu niste benzi elastice, sub care baga niste plotoage de cauciuc, la care cupleaza niste electrozi, asa ca in final semana izbitor de mult cu Robocoop in faza lui de asamblare. ma intinde apoi pe pat, ma inchide intr-un sarcofag, da drumul la caldura si ma baga in priza. dom’le, sa vezi ce vioae am devenit! am inceput sa-i inteleg pe cei cu epilepsie si cu Parkinson, ceea ce cred ca ma va ajuta in meserie de acum incolo. daca mai apuc…
o jumatate de ora de electrostimulare superficiala, adica cineva trage cu niste dintisori mici si ascutiti de muschii mei plapanzi, apoi inca un sfert, de stimulare profunda. da’ profunda, nene!!! cred ca actioneaza direct pe mitocondrii si aparatul lui Golgi… sper sa nu fi mers prea departe, sa fi ajuns cumva la cromozomi, sa le scranteasca vreun picior… mai ales celor 2 X, care mi-au stabilit sexul… ce ma fac daca raman doar cu XY, ca numele nu mi-l schimb nicicum…
ma rog, scap eu relativ intreaga si din incercarea asta, dupa care ma lasa sa plec acasa, nu inainte de a-mi smulge promisiunea ferma ca voi reveni si maine, lucru de care n-ar trebui sa se indoiasca nici o clipa. abia astept sa reluam ciclul succtziune-imbalsamare-electrocutare, ca am observat ca nu sunt singura in suferinta. de dupa perdea, se auzea o alta tipa care o intreba, suav, pe o fatuca de nici 25 de ani: “Te doare, puisor!”… nici nu indraznesc sa-mi inchipui ce-i facea aleia acolo…
concluzie si indemn: cand mai vezi pe la Mall cate o tipa superba, cu muschii intinsi si pielea catifelata, dar cu o abia mascata expresie de teama si suferinta pe chip, sa stii ca vine de la spa. recomand cu caldura scolilor de spionaj sa-si recruteze personalul feminin din randul lor, pentru ca daca au supravietuit relelor tratamente la care au fost supuse acolo, poti sa le jupoi, sa le asezi cu fundul pe resou, sa le smulgi unghiile, sa le dai cu tix in ochi, ca n-or sa scoata o vorba. (ma rog, unii zic ca ar fi doar din cauza neuronilor lor tristi, da’ nu cred…)
si mai zic unii ca femeile sunt sexul slab…

  1. 22/09/2009 la 20:00

    aia n-a fost spa-nare, yuby, a fost span-king în toată regula!!! :))))

  2. melami
    22/09/2009 la 20:07

    Perfect adevărat, Miftiloi! Le ştii, asta e!
    Mai tare ca-n cărţile ăluia! Ce noroc că eşti bărbat… 😀

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
