inapoi pe blog

09/09/2009

mi-a luat o groaza de timp sa se deschida pagina, asa ca am cam uitat ce voiam sa scriu. ceva important al naibii, probabil.

nu-i nimic. gasesc eu ceva cu care sa uluiesc lumea. dar pana atunci, mai mult ma plimb prin blogurile altora. cel al lui Groparu, de exemplu. ardelean de-a l meu din Cluj. inca nu m-am acomodat bine cu tipul lui de umor, dar ma face destul de des sa zambesc. al lui Cabral: ei, despre baiatul asta, eu mi-am schimbat parerea in bine de cand i-am citit postarile. nu-l creditam cu prea mult, recunosc. frumusel, sportiv, vorbaret… nu prea parea ca mai are si timpul necesar reflectiei. il are sau nu, observatiile lui sunt pertinente si pline de bun simt. in plus, o raritate printre vedete: omul asta chiar citeste. si retine ceva din lecturile lui.

  1. 09/09/2009 la 06:30

    Plimbare placuta atunci 😛 Te asteptam sa ne uimesti 😀

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
