s-a dus naibii…

21/08/2009

…ideea mea de a avea un blog pe care nu postează nimeni. azi mi-a trimis soră-mea un comentariu, ceea ce se cheamă că am deja un vizitator. dacă însă ţinem seama că ea face parte din familie, putem să considerăm că e de-a casei. de fapt, măcar pentru început, e mai mult un fel de consultant, aşa că…

n-am făcut mare lucru cu descoperirile mele într-ale blogăritului, pentru că:

1. n-am prea avut timp;

2. m-am blocat în nedumeririle mele de ieri.

aşa că, acum nu fac decâ să continui bâjbâirea…

vine ea mâine şi mă organizează o ţâră.

m-am plimbat prin alte bloguri, să văd cum şi ce, şi am ajuns în cele din urmă la unul cu „fail”-uri. adică o grămadă de poze şi videoclipuri cu gafe sau tâmpenii pe care le fac/spun/scriu oamenii. am stat acolo vreo două ore şi, pentru că multe din ele mi-au plăcut, le-am copiat, fără să fiu prea atentă unde. când să închid computerul, văd monitorul împestriţat de zeci de folder-e noi , că abia se mai vedea imaginea de fond pe sub ele. o să am ceva de lucru până şterg toate icon-urile alea, ‘mi-ar capul să-mi fie!

aseară m-am uitat prin vecini, adică prin blogurile care apar când deschid wordpress-ul. o drăguţică al cărui nume îmi scapă, vorbea de ceva subiect socio-politic, cred că ceva cu Elena Udrea, deci nu ştiu dacă „socio-politic” e chiar corect în cazul Duducăi (vai, ce rea sunt azi! :D), şi, din una în alta, m-am trezit vizitând blogul unuia „Şuţu” (unde am de gând să mai intru, că-mi place), apoi un altul, mai radical,” traficumasii” sau cam aşa ceva. cum de temele astea sunt sătulă, că tot de ele aud şi citesc oriunde mi-aş întoarce capul, m-am orientat spre ceva mai light: „Unde… futem”. asta e, am fost curioasă, aşa că am aflat! mare plictiseală şi în zona asta… bineînţeles că au intervenit în discuţie tot felul de ciudaţi, cu fixaţiile sau teribilismele lor, aşa că am plecat şi de acolo, uşor scârbită. nu-i vorba de pudibonderie, ci de igienă mentală la urma urmei.

în urmă cu ceva zile, am dat peste altul, apocaliptic. genul acela de blog unde intră toţi care au (sau cred că au) o idee cât de cât clară despre religie, conspiraţii mondiale şi… extratereştrii; de multe ori cât puţin din fiecare, dar în mod cert amestecate şi confuze de mama-focului. citindu-le, chiar dacă încerci să iei distanţă şi să-ţi păstrezi bunul simţ, de la un timp sesizezi că te atinge angoasa şi, oricât de mult îţi spui că frica asta este fără obiect, tot nu poţi scăpa de sentimentul că eşti în pragul a ceva necunoscut şi ameninţător, aşa că faci cale întoarsă şi încerci să-ţi speli mintea cu lucruri mai puţin solicitante.

aşa că ajung din nou la DC, un blog de blogări, cu numeroşi vizitatori, cu schimburi de replici sclipitoare, miştocăreşti, dar vii şi interesante. partea bună din toate acestea este că poţi juca orice rol vrei. eu am încercat vreo două, şi cred că mi-au reuşit destul de bine, pentru că am un oarecare antrenament de a mă pune în pielea altcuiva şi de a mă ccomporta ca atare. scriind toate acele replici deseori frivole, pe care am reuşit să le formulez doar după ce i-am studiat un timp şi le-am însuşit cât de cât limbajul, mă simţeam de vârsta lor, că în mintea lor oricum dădusem. dar e un bun exerciţiu de ping-pong al replicilor, lucru care, în viaţa reală, nu-mi prea reuşeşte.

nu-i cunosc pe niciunul dintre ei. doar câţiva au blog (pe care am intrat, bineînţeles), dar datele de acolo sunt vagi şi nesemnficative. oamenii ăştia se caracterizează mai mult prin comicul de limbaj şi situaţional decât prin confesiuni sau evocări de orice natură. de ex.:

-Arsulici: mucalit, băgăreţ, celibatar încă, ardelean, câteodată uşor antipatic. Completare, 8.11.2008. După o pauză de zâmbete care a durat câteva săptămâni, cauzată de un tir concentrat asupra lui -din simpatie cel puţin din partea mea, dar împănat cu răutăţi gratuite din cea a altora- m-am împrietenit cu el. E reconfortant şi antrenant în acelaşi timp să faci echipă cu „mâţa” asta portocalie şi maliţioasă. Şi oricum, mult mai plăcut decât să nu pot face referire la comentariile lui surprinzătoare, care mă fac să râd mai mereu. Citez doar unul: 4mall jubila că îi e plecată nevasta, şi că poate şi el comenta pe blog la o anumită postare; la care A: „Atunci de ce nu comentezi?”  Avea dreptate, omul doar se băgase în seamă, fără să facă referire la conţinut… 🙂

-4mall: seniorial, dominant, sarcastic, concis, uneori obtuz.

-Florian: plin de imaginaţie, flexibil, vorbăreţ, cu simţul umorului, orgolios (dar nu până la a ajunge la gesturi extreme şi injurii); bucureştean pare-mi-se.

-tahemet: maternă, jovială, uşor ubensiană, marşând însă un pic cam mult pe ideea cu care a câştigat una dintre ediţiile concursului cu premii în cărţi. bucureşteancă.

-yoanna: simpatică foc, mobilă, cu simţul măsurii şi umor sănătos. (după două luni de la descrierea asta, realizez că ea şi cu yeonsaeng sunt una şi aceeaşi personă!)

-ciprian: şugubăţ, agil, sensibil, romantic şi supărăcios, dar nu ca mâţa de Arsulici, cu o bună verbialitate şi mici perle voluntare sau in-.

-yeosaeng: cireaşa de pe tort, bucuria blogului, dulce de-ţi vine s-o ciupeşti de obrăjiori şi s-o pupi pe creştet!

-celelalte fete, la grămadă: fac eforturi de a le ţine piept băieţilor care au mai multă experienţă colocvială, ştiu mai multe bancuri, şi se pricep să le spună mai bine ca ele.

uite că, vorbind despre ei, mi s-a făcut dor să intru în atmosfera de cotcodăceală veselă de acolo, aşa că las naibii blogul ăsta abia conturat, şi dau fuga acolo, să mă bag în vorbă, să-mi dau cu părerea, că doar mi-s şi io blogăriţă de-acuma!

înainte de asta însă. o remarcă a soră-mii (cea care mi i-a recomandat): „Nu mai are nici un farmec să intru pe DC de când eşti şi tu acolo. Am impresia că mă duc la agăţat cu maică-mea”. a uitat mititica de vremurile nu de mult apuse, când mergea la discotecă şi se întâlnea acolo cu mine! da’ pentru aia tot intră, şi râde cu sughiţuri… sper că nu de mine!

  1. 19/09/2009 la 20:23

    … să nu-mi spui că chiar ai treabă cu Florian!!!…
    nu de alta, dar… mie aşa-mi miroase!!!

  2. melami
    19/09/2009 la 22:37

    am aceeaşi treabă ca şi cu tine, doar că tu ai apărut pe DC mai târziu. comentariile astea sunt mai de la început. azi doar le-am mai editat, că erau pline de greşeli gramaticale etc. nu-ţi fă griji, că mă ocup eu şi de tine; ce, credeai că scapi?! îţi vine ţie rândul la „caracterizare”! 😀

  3. ce-apa.nova
    20/09/2009 la 16:48

    M-am tot întrebat ce-i cu blogăreala asta şi cred că am ajuns la concluzia că e un soi de antidot pentru spleen şi alienare, dar şi o recucerire a spaţiului ludic pe care, din nefericire, l-am părăsit cam iresponsabil. Intrăm în lumea virtuală fără obişnuitele măşti sociale impuse de job, poziţie sau vârstă, reântorcându-ne la vremea lui „ziceam că”, recuperându-ne, astfel, copilăria.

  4. melami
    20/09/2009 la 16:59

    Exact. Asta simt şi eu. Chiar spuneam… cuiva, că blogării sunt ca sectanţii sau yoghinii. Sectantă n-am fost, yoghină da. Adică, par oarecum ciudaţi celor din afară, care nu înţeleg ce satisfacţii poţi avea „pierzând timpul pe internet”, dar, în realitate, ei practică un soi de comunicare mai liberă poate decât cea nemijlocită, când te pot inhiba privirile celorlalţi, faptul că simţi că nu au înţeles exact ce vrei să le spui… observi că unu’ abia îşi înăbuşe un căscat în timp ce-i vorbeşti, alta-şi dă ochii peste cap sugestiv… sau îţi pierzi şirul doar pentru că ai observat cum îi mijeşte nemilos un coş pe nas…

  5. 20/09/2009 la 19:43

    fataaaa!!:))=))taman cand ma obisnuisem cu statutul de puiut,ma trezesc leguma (fructa suna prea frumos)
    oricum,fata,intre noi fie vorba (noi,pretenele,colege de suferinti si alte alea )tu ne dai ceata la toti…atata verva si atatea glume,de-mi vine sa ma pun jos cand iti citesc replicile..nu tre sa uitam totusi ca membru fondator si onorofic pe deasupra e Maria Sa Fofo..dupa aia venim noi in forta cu pretentii de fosta si actuala,si abia dupa se formeaza o intreaga echipa :)).

  6. 20/09/2009 la 19:44

    imi place ca ti-ai setat ora.. e super,chiar:))

  7. melami
    20/09/2009 la 20:17

    Scuză-mă că te contrazic, dar, pentru mine, tu eşti revelaţia acestui blog. Nu-ţi spun DC, că ţi-o iei în cap… 😀

  8. melami
    20/09/2009 la 20:18

    Hai că mi-a reuşit, invidioaso! 😀

  9. 20/09/2009 la 20:47

    mi-o iau in cap? zi fata de la cine, sa stiu sa ma feresc
    hai,vino la noi acasa sa vezi paguba acolo! vraiste tot! riga sta cu ochii in gol si cu botu tuguiat de zici ca-i ventuza,tetris incuie si descuie salile in prostie ,cauta pe sub mese si stupeste, fifty sta pe pat cu degetu-n gura,tu nu esti de gasit, pe mine ma ia somnu,n.a ce-i mai lucida…uuoooofff!!
    haaai,vinooo!!

  10. melami
    20/09/2009 la 22:26

    Am zis că ţi-o iei în cap, nu la cap, că nu las eu pe nimeni să se atingă de moţu’ tău ăl auriu…
    Păi, am venit „acasă” şi am găsit-o pe cloşcuţă picotind pe ou iar pe Mifty depănând, nostalgic, amintiri despre nu ştiu ce capră. Am zis că să nu fiu indiscretă, aşa că m-am retras la „domisiliu”, unde am dat de rege adormit cu o ureche peste ochi şi toate copitele încolăcite sub cap, de parcă era în garudasana. Când să mă urc în pat însă, m-o înţepat ceva la şale de mi-a sărit tot somnu’. Când, ce să vezi, cred că aiurita aia de tahemet şi-a pus butaşii de trandafiri sub cearceafurile mele… Las’ că vorbesc eu cu ea mâine, să fie mai atentă.
    Da’, chiar aşa, tu nu ştiai nimic despre toate astea, nu? Că sigur mi-ai fi spus…

  11. 22/09/2009 la 18:07

    nimic,nimic…cum altfel sa nu-ti zic?

  12. melami
    22/09/2009 la 18:11

    Mda, mda! Te creeeeed! 😀

  13. 08/10/2009 la 11:38

    pe mine nu ma observashi. asta inseamna; discreta, modesta desi sclipitoare, cuminte, matura. eh.

  14. melami
    08/10/2009 la 14:52

    Ai dreptate: adevărata eleganţă a spiritului nu sare în ochi! 😀

  15. 02/11/2009 la 14:34

    Trecui si eu pe aici, si m-am gindit sa salut. Asa ca, Hello! Miauuuuuuuuuuuu

    Si, ca o propunere, nu ai cum sa faci sa apara si ultimele comentarii, cum apare si la DC si la sindicat?

  16. melami
    02/11/2009 la 14:39

    O să-ncerc, dar v-am avertizat de la început că sunt noob în chestia asta… Miauuuuuu! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
